forum.math.uoa.gr

Forum του Τμήματος Μαθηματικών
Ημερομηνία 18 Δεκ 2017, 10:52

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες [ DST ]

Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 8 δημοσιεύσεις ] 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Προχωρημένα μαθηματικά
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 01 Σεπ 2014, 18:17 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: 01 Σεπ 2014, 18:12
Δημοσ.: 1
Τοποθεσια: Καλαμάτα
Καλώς σα βρήκα.. Είμαι μαθητής της 2ας Λυκείου και λατρεύω τα μαθηματικά. Όπως γνωρίζεται το επίπεδο του σχολείου είναι αρκετά χαμηλό, οπότε θέλω απο μόνος μου να διαβάσω κάτι πιο προχωρημένο. Αν είναι δυνατόν να έχει και εφαρμογές στον προγραμματισμό ακόμα καλύτερα.

Περιμένω προτάσεις και από που(κανένα βιβλιο?)

Κορυφή
 Προφίλ  

Θέμα δημοσίευσης: Re: Προχωρημένα μαθηματικά
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 01 Σεπ 2014, 18:46 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: 16 Ιαν 2014, 21:31
Δημοσ.: 64
Αν δεν ξέρεις την ύλη της Γ Λυκείου (Κατεύθυνσης) προτείνω να αρχίσεις με αυτό. Απο εκεί και πέρα μπορείς να σερφάρεις στην e-class και να κατεβάσεις σημειώσεις για διάφορα μαθήματα.
Το καλύτερο παράδειγμα είναι οι εξαιρετικές (και προσιτές) σημειώσεις Απειροστικού Ι απο τον κ Γιαννόπουλο (δες εδώ). Αν είσαι ακόμα πιο προχωρημένος τότε προτείνω το βιβλίο του Rudin, "Principles of Mathematical Analysis" (υπάρχει μεταφρασμένο κάπου στην e-class νομίζω).

Σχετικά με εφαρμογές στον προγραμματισμό δεν μπορώ να σε βοηθήσω

Κορυφή
 Προφίλ  

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 01 Σεπ 2014, 19:06 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφη: 09 Σεπ 2013, 15:08
Δημοσ.: 219
Τοποθεσια: Εφ σίγμα δέλτα και λοιπά
Από προγραμματισμό είμαι άσχετος, αλλά πριν μπω στο τμήμα αυτά που διάβαζα (ή ίσως χάζευα?) και μου άρεσαν: