forum.math.uoa.gr

Forum του Τμήματος Μαθηματικών
Ημερομηνία 14 Νοέμ 2018, 03:21

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες [ DST ]




Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 39 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΞΕΚΙΝΑΜΕ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΣΤΟ 3ο ΛΥΚΕΙΟ ΚΟΡΙΝΘΟΥ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Νοέμ 2013, 00:14 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφή: 01 Οκτ 2006, 11:40
Δημοσ.: 3025
Οι πρωτοβουλίες καλές είναι αν αντιπροσωπεύουν το σύνολο ή αν έστω αντιλαμβάνονται το σύνολο. Οι μεταπτυχιακοί φοιτητές του τμήματος που βρίσκονται σε προχωρημένο στάδιο (και οι περισσότεροι ισχυρίζομαι, από ιδιοσυγκρασία) κάνουν μια μεγάλη προσπάθεια σε δύσκολες συνθήκες και είναι αφοσιωμένοι σε αυτήν - είναι αρκετά αποστασιοποιημένοι σε αυτήν την φάση της ζωής τους.

Οι σπουδές από απόσταση είναι ως ένα σημείο εφικτές, αν κάποιος έχει τις βάσεις και έχει μάθει να δουλεύει μόνος του. Από κάποιο σημείο και έπειτα, αν μου επιτρέπεις, όχι. Κι αυτό εκ πείρας - πολλοί έχουν κάνει το λάθος να νομίζουν ότι δεν χρειάζονται βοήθεια. Αναφέρομαι σε ανθρώπους που επιδιώκουν και να "κάνουν μαθηματικά".


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΞΕΚΙΝΑΜΕ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΣΤΟ 3ο ΛΥΚΕΙΟ ΚΟΡΙΝΘΟΥ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Νοέμ 2013, 14:59 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφή: 20 Φεβ 2013, 11:37
Δημοσ.: 165
Απαντώ κάπως καθυστερημένα και ξεφεύγω λίγο από το θέμα.

Συμφώνησα με μια φράση που χρησιμοποιήσατε, αλλά θα έπρεπε να γίνω πιο σαφής. Λέγοντας θετικές ιδιαιτερότητες, εννοώ συγκεκριμένα πράγματα: το φιλόξενο αυτό φόρουμ, την πολύ οργανωμένη e-class, τις σημειώσεις των φοιτητών που έχουν την καλοσύνη να μοιράζονται με τους υπόλοιπους, τις βιντεοδιαλέξεις που αναρτώνται. Όλα αυτά, που μέχρι πριν λίγα χρόνια που σπούδαζα για πρώτο πτυχίο ήταν εκτός πραγματικότητας, διευκολύνουν σε σημαντικό βαθμό κάποιον που δεν έχει τη δυνατότητα να παρακολουθήσει. Αυτονόητο είναι πως στη συντριπτική πλειοψηφία των περιπτώσεων που είναι δυνατή η φυσική παρουσία των φοιτητών, αυτή συνίσταται ιδιαιτέρως.

Προσωπικά, όταν ανέπτυξα ένα ενδιαφέρον για τα μαθηματικά, οι βάσεις που είχα ήταν υπό του μηδενός. Από τη μικρή εμπειρία που έχω μέχρι τώρα από τις σπουδές μου στο τμήμα Μαθηματικών, ένα πρώτο συμπέρασμα που έχω βγάλει, είναι πως περιπτώσεις μέτριων και όχι ιδιαίτερα ταλαντούχων φοιτητών, οι οποίοι όμως καταβάλουν συνειδητή και συστηματική προσπάθεια, δεν είναι χαμένες από χέρι. Ασφαλώς , πρέπει να διαθέτει κανείς μια στοιχειώδη επίγνωση και αυτογνωσία, ώστε να μπορέσει να αντισταθμίσει τις όποιες ελλείψεις αντιπαραβάλλοντας εργατικότητα και συνέπεια σε αυτό που έχει επιλέξει να σπουδάσει .
Προφανώς μιλώ επικαλούμενος την εμπειρία μου και την αίσθηση που έχω αποκομίσει, και σε καμία περίπτωση δεν προσπαθώ να γενικεύσω.

Στο κυρίως θέμα δεν θα επανέλθω. Διαβάζοντας και απόψεις που διατυπώθηκαν σε άλλο θέμα, θα περιοριστώ μόνο στο ότι επικουρικό έργο είναι αυτό που λέει η λέξη: βοηθητικό. Για μένα είναι σαφές πως η όποια αποχή δεν συνιστά τίποτα περισσότερο από μια συμβολική κίνηση και δεν μπορεί να διαταράξει την εκπαιδευτική λειτουργία. Αν το τελευταίο είναι αυτό που επιδιώκει ο σύλλογος δεν βλέπω τον τρόπο που θα το πετύχει μέσω της αποχής. Ίσως θα έπρεπε να υπάρξει διευκρίνιση από κάποιον εκπρόσωπο του συλλόγου αν θεωρεί κρίσιμης σημασίας το επικουρικό έργο ή αν η αποχή από αυτό είναι συμβολική, αλλά και ως προς τις στοχεύσεις της κίνησης αυτής, γιατί η επανεκκίνηση μαζικών συλλογικών διαδικασιών μου φαίνεται κάπως γενικόλογη.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΞΕΚΙΝΑΜΕ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΣΤΟ 3ο ΛΥΚΕΙΟ ΚΟΡΙΝΘΟΥ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Νοέμ 2013, 18:07 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφή: 09 Νοέμ 2008, 18:16
Δημοσ.: 630
Παράθεση:
Αν μπορούν οι απεργοί, με κάποιες ενέργειες τους να έχουν όσο πιο πολύ κόσμο μπορούν δίπλα τους, ή έστω όχι εναντίων τους, όταν θα κορυφωθεί αυτή η προσπάθεια από κυβέρνηση- μμε κλπ (και όταν λεω κόσμο δεν εννοώ από συγκεκριμένους πολιτικούς χωρους, αλλά από το γενικό σύνολο), τόσο πιο δύσκολο θα είναι να "χάσουν".

τελευταια φορα που εφερα γνωστους μου στο ''παν/μιο'', ηταν στο party του lab radio... και δεν μπορουσα μετα να τους εξηγησω τι γυρευε η κοπελα με το ασπρο κορμακι πανω στη μπαρα

_________________
http://youtu.be/ENXk236ZN9o


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΞΕΚΙΝΑΜΕ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΣΤΟ 3ο ΛΥΚΕΙΟ ΚΟΡΙΝΘΟΥ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Νοέμ 2013, 19:20 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 19 Οκτ 2013, 14:13
Δημοσ.: 15
Κύριε Γιανόπουλε,
αυτές τις εβδομάδες στο φόρουμ, μας διδάσκετε πράγματι κάτι χρήσιμο. Την αναγκαιότητα του οι αποφάσεις μας να είναι πιο σαφείς. Θα το έχουμε υπόψη μας λοιπόν για τις επόμενες συνελεύσεις μας. Καθώς οι τοποθετήσεις σας και οι πράξεις σας στο Μαθηματικό Τμήμα φανερώνουν έναν άνθρωπο που ενδιαφέρεται για το μέλλον του πανεπιστημίου, τρομάζω να σκεφτώ σε τι ενέργειες θα μπορούσε να προβεί κάποιος που δεν ενδιαφερόταν και που θα επιθυμούσε να δράσει προβοκατόρικα. Εσείς απλά διαφωνείτε και υποθέτω θεωρείται επιζήμιο τις μεθόδους αγώνα που υιοθετεί η πλειοψηφία των μελών της πανεπιστημιακής κοινότητας. Παρόλα αυτά, επιμένετε να παρεμβαίνετε με διορθώσεις επί της ορθογραφίας, με δίκες προθέσεων και με το να δίνετε ερμηνείες σε πράγματα -που θαρρώ ξέρετε ότι δεν γράφηκαν με το σκοπό που παρουσιάζετε- σαν οι ερμηνείες αυτές να ήταν αυτό που γράφηκε. Αλήθεια τρομάζω με το τι θα μπορούσε να κάνει κανείς που επιδίωκε να υποβαθμιστεί το πανεπιστήμιο.

Κάτι ακόμα, πριν δώσω τις απαραίτητες διευκρινήσεις που ζητήθηκαν. Προφανώς, κύριε Γιανόπουλε, προσπαθείτε το τελευταίο διάστημα να γνωστοποιήσετε τις απόψεις σας και να πείσετε τους υπόλοιπους υπέρ αυτών. Το κείμενο που ανέβηκε έχει μια σειρά επιχειρημάτων. Γιατί δεν απαντάτε και σε αυτά; Θα ήταν νομίζω πολύ πιο χρήσιμο και ουσιαστικό, από το να θέτετε και να ξαναθέτετε ένα θέμα, το οποίο δεν υφίσταται.

Επί του ζητήματος που θέσατε λοιπόν: Δεν έχω πλήρη πληροφόρηση, αυτό που μπορώ να σας διευκρινίσω είναι ό,τι γνωρίζω και με βάση αυτά το τι εννοείται στην απόφαση.

Οι μεταπτυχιακοί φοιτητές των θεωρητικών, εφαρμοσμένων, στατιστικής και 6 από τη διδακτική (όσοι έχουν πάρει υποτροφία) έχουν την υποχρέωση των επιτηρήσεων. Ομοίως και οι υποψήφιοι διδάκτορες. Θαρρώ, τυπικά, οι επιτηρήσεις αυτές είναι δύο σε κάθε εξεταστική (τουτ έστιν έξι το χρόνο). Πρακτικά, αυτές μπορεί να είναι περισσότερες ή λιγότερες ανάλογα με τις ανάγκες που προκύπτουν. Δεν υπονοώ ότι αν για κάποιους φοιτητές βγουν 7 επιτηρήσεις μια χρονιά, αυτό δημιουργεί πρόβλημα ή οτιδήποτε.

Οι μεταπτυχιακοί φοιτητές από όσο γνωρίζουμε ως σύλλογος και από όσο γνωρίζω προσωπικά δεν διορθώνουν παράτυπα γραπτά εξετάσεων. Επίσης, δεν έχω και κάποιο λόγο να υποθέσω ότι δεν γνωρίζουμε καλώς.

Οι μεταπτυχιακοί φοιτητές, στο παρελθόν, με κάποιο αντίτιμο, διόρθωναν γραπτά προόδων.

Οι μεταπτυχιακοί φοιτητές της διδακτικής μπορούν, εφόσον το θέλουν, να παρέχουν επικουρικό έργο στο μάθημα της πρακτικής άσκησης.

Τέλος, παλιότερα υπήρχε η δυνατότητα -και πάλι με κάποιο αντίτιμο- του να κάνουν οι φοιτητές μαθήματα ασκήσεων (τα γνωστά σε κάποιους ως "Φροντιστηριακά μαθήματα") Διορθώστε με αν κάνω λάθος, αλλά από πέρυσι για το συγκεκριμένο, δεν υπάρχει χρηματικό αντίτιμο. Ως εκ τούτου, δεν υπάρχει θεσμικά η δυνατότητα του να γίνονται τέτοιου τύπου μαθήματα από μεταπτυχιακούς.
Αυτό που γνωρίζω είναι ότι έχει υπάρξει (τουλάχιστον) ένα μέλος δεπ που έχει ζητήσει από (τουλάχιστον) ένα μεταπτυχιακό να κάνει τέτοια μαθήματα, βοηθώντας τον να επιτελέσει το διδακτικό του έργο. Σε τέτοιες πρακτικές εμείς διαφωνούμε. Προφανώς, δεν υπονοώ ότι αυτό είναι μια ευρέως διαδεδομένη κατάσταση. Στο σύλλογο έχει αναφερθεί ένα μόνο τέτοιο περιστατικό.

Πουθενά δεν αναφέραμε ότι ασκούμε εκπαιδευτικό έργο. Ασκούμε ένα κάποιο, σαφώς μικρό, επικουρικό έργο. Δεν υπονοήσαμε ότι το τμήμα δεν μπορούσε μέχρι στιγμής να υπάρξει χωρίς τη δική μας συμβολή.
Παρόλα αυτά, χθες καταργήθηκε ο κλάδος των φυλάκων του έκπα και ξεκινούν οι διαδικασίες πειθαρχικών στους υπαλλήλους που δεν απογράφησαν. Σε συνδυασμό με το ζήτημα της διαθεσιμότητας, είναι σαφές ότι οι διοικητικοί υπάλληλοι που θα παραμείνουν στο τμήμα, εάν οι διαθέσεις του υπουργείου υλοποιηθούν, δε θα αρκούν για την διεκπεραίωση των όσων πρέπει να γίνουν. Ως εκ τούτου, είναι πολύ πιθανό να ανατεθούν πράγματα σε μέλη δεπ. Σε αυτή τη βάση, εμείς αποφασίσαμε ότι απέχουμε από τις επιτηρήσεις και αρνούμαστε να παρέχουμε οποιοδήποτε άλλο επικουρικό έργο ενδεχόμενα μας ζητηθεί, για να καλυφθούν οι ανάγκες του πανεπιστημίου. (π.χ. διορθώσεις γραπτών)

Τέλος, το ζήτημα αποχής από τις επιτηρήσεις: γράφει δίπλα στην απόφαση ώστε να γίνουν συλλογικές διαδικασίες. Η λογική της απόφασης ήταν ότι αν τελειώσει για οποιοδήποτε λόγο αυτός ο αγώνας και τα μέλη του τμήματος επιθυμούν συλλογικά τη διεξαγωγή εξετάσεων, εμείς είμαστε διατεθειμένοι να κάνουμε αυτό που υποχρεούμαστε από τον κανονισμό.

Ελπίζω να σας κάλυψα.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΞΕΚΙΝΑΜΕ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΣΤΟ 3ο ΛΥΚΕΙΟ ΚΟΡΙΝΘΟΥ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Νοέμ 2013, 20:29 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφή: 01 Οκτ 2006, 11:40
Δημοσ.: 3025
Διονυσία, έχω γράψει ακριβώς τι με ενοχλεί στο συγκεκριμένο θέμα. Τίποτα λιγότερο και τίποτα περισσότερο, και μην τρομάζεις. Κάνε όμως κι έναν έλεγχο στη λίστα των μεταπτυχιακών φοιτητών που έχεις, αφού τους ειδοποιείς ατομικά, και δές πόσοι είναι.

Το κείμενο που ανέβηκε για το εξάμηνο και το επικουρικό έργο νομίζω ότι το σχολίασα (θεωρώ σημαντικό το εξάμηνο, πολύ σημαντικό κι ας μην χρωστάω μαθήματα - θεωρώ ότι δεν πρέπει να παρέχουν οι μεταπτυχιακοί φοιτητές επικουρικό έργο από την στιγμή που δεν υπάρχουν υποτροφίες). Το επόμενο κείμενο σε σχέση με τις εξετάσεις σας επίσης το σχολίασα (το πρόγραμμα μεταπτυχιακών σπουδών του τμήματος δεν έχει δίδακτρα, κάποια άλλα μεταπτυχιακά προγράμματα στα οποία συμμετέχει το τμήμα έχουν - είχαν και πέρυσι και πρόπερσι όμως).

Με κάλυψες πλήρως, κάνε μου κι εσύ την χάρη να διαβάσεις τι γράφω για να έχεις παραστάσεις και να αντιμετωπίζεις και στο μέλλον με επιτυχία όσους προσπαθούν να υποβαθμίσουν το πανεπιστήμιο.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΞΕΚΙΝΑΜΕ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΣΤΟ 3ο ΛΥΚΕΙΟ ΚΟΡΙΝΘΟΥ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Νοέμ 2013, 22:03 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 19 Οκτ 2013, 14:13
Δημοσ.: 15
Ομολογώ δε διάβασα αναλυτικά τα σχόλια που γίνονται κι αυτό γιατί ο ιντερνετικός διάλογος προσωπικά με κουράζει. Κατά την γνώμη μου όμως, αυτά που λέτε εύκολα παρερμηνεύονται -θεωρώ όχι απολύτως ορθά, αλλά εν τέλει δεν έχει και σημασία- σε ένα πράγμα "είναι κάποιοι τρελοί αριστεροί/αναρχικοί που βγάζουν αποφάσεις για άλλους με βάση ανυπόστατα ζητήματα". Εξ ου και η διευκρινιστική μου παρέμβαση. /Στο δεύτερο ζήτημα, τα σχόλια σας -από όσο είδα- είναι είτε αξιακά είτε ενημερωτικά. Κάπως έτσι δεν απαντούν στο δικό μου προβληματισμό επί του ζητήματος. /Στο τρίτο, δίκαιο αλλά -ελπίζω- ειρωνικό σχόλιο, δεν απαντώ, με την προσδοκία τα σχόλια σας να μην είναι ειρωνικά στο μέλλον και έτσι η άποψη σας να αρχίσει να έχει μεγαλύτερη βαρύτητα για μένα.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΞΕΚΙΝΑΜΕ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΣΤΟ 3ο ΛΥΚΕΙΟ ΚΟΡΙΝΘΟΥ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Νοέμ 2013, 22:09 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφή: 01 Οκτ 2006, 11:40
Δημοσ.: 3025
Διονυσία, αυτό το τελευταίο είναι το λιγότερο, δεν χρειάζεται να ασχολείσαι με τις απόψεις μου - ατομικές είναι. Το πρόβλημα είναι μήπως οι αποφάσεις που μας ανακοινώνεις δεν έχουν βαρύτητα για τους μεταπτυχιακούς φοιτητές.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΞΕΚΙΝΑΜΕ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΣΤΟ 3ο ΛΥΚΕΙΟ ΚΟΡΙΝΘΟΥ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Νοέμ 2013, 22:39 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 22 Οκτ 2009, 11:55
Δημοσ.: 54
absurd έγραψε:
η γραμματεια στην ακαδημιας εξυπηρετει ορισμενες περιπτωσεις, επομενως, ανετα μπορουν να περαστουν βαθμοι, να παρει καποιος βεβαιωση, κ.λ.π. κ.λ.π.



ειναι σιγουρο αυτο?που ακριβως ειναι στην ακαδημιας μηπως ξερεις?


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΞΕΚΙΝΑΜΕ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΣΤΟ 3ο ΛΥΚΕΙΟ ΚΟΡΙΝΘΟΥ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Νοέμ 2013, 00:42 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφή: 19 Δεκ 2012, 13:57
Δημοσ.: 137
Διονυσία έγραψε:
Ομολογώ δε διάβασα αναλυτικά τα σχόλια που γίνονται κι αυτό γιατί ο ιντερνετικός διάλογος προσωπικά με κουράζει. Κατά την γνώμη μου όμως, αυτά που λέτε εύκολα παρερμηνεύονται -θεωρώ όχι απολύτως ορθά, αλλά εν τέλει δεν έχει και σημασία- σε ένα πράγμα "είναι κάποιοι τρελοί αριστεροί/αναρχικοί που βγάζουν αποφάσεις για άλλους με βάση ανυπόστατα ζητήματα". Εξ ου και η διευκρινιστική μου παρέμβαση. /Στο δεύτερο ζήτημα, τα σχόλια σας -από όσο είδα- είναι είτε αξιακά είτε ενημερωτικά. Κάπως έτσι δεν απαντούν στο δικό μου προβληματισμό επί του ζητήματος. /Στο τρίτο, δίκαιο αλλά -ελπίζω- ειρωνικό σχόλιο, δεν απαντώ, με την προσδοκία τα σχόλια σας να μην είναι ειρωνικά στο μέλλον και έτσι η άποψη σας να αρχίσει να έχει μεγαλύτερη βαρύτητα για μένα.


δυστυχως η λογικη της αριστερας ..... !!! μη ξεκαθαρα λογια ..... μονο να φωναζουμε !!!!!
...καταρχην ποστ χωρις ενδιαφερον για συμμετοχη ........ καταληγει σε ατυπη κοντρα (ας το πουμε αντιπαραθεση) μεταξυ ενος καθηγητη του τμηματος μας και μιας μεταπτυχιακης φοιτητριας (προφανως απο το χωρο της αριστερας) !!!
ναι και μενα με κουραζει ο ιντερνετικός διάλογος
υγ υπαρχουν και τα στεκια στα εξαρχεια!!!!!


Κορυφή
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 39 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες [ DST ]


Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group