forum.math.uoa.gr

Forum του Τμήματος Μαθηματικών
Ημερομηνία 22 Σεπ 2017, 00:57

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες [ DST ]




Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 13 δημοσιεύσεις ] 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: ΚΙΝΗΤΡΑ-ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ-ΕΠΙΔΙΩΞΕΙΣ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 05 Μάιος 2010, 14:05 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 08 Απρ 2010, 10:05
Δημοσ.: 31
Τοποθεσια: ΑΘΗΝΑ
Για κάποιον εργαζόμενο η φοίτηση στο Τμήμα είναι μια ιδιαίτερα απαιτητική και ψυχοφθόρα διαδικασία. Οι δυσκολίες συντονισμού των πάσης φύσεως υποχρεώσεων με τις ανάγκες της μελέτης των μαθημάτων της Σχολής, η κούραση από την καθημερινότητα και οι αστάθμητοι παράγοντες που πάντα υπεισέρχονται προκαλούν εμπόδια στην αναγκαστικά μακροχρόνια πορεία των κατατακτηρίων φοιτητών προς την πολυπόθητη αποφοίτηση.

Ωστόσο, σαν αντιστάθμισμα οι κατατακτήριοι είναι προικισμένοι με μια εσωτερική δύναμη, η οποία τους τροφοδοτεί στην προσπάθειά τους. Για καθέναν η δύναμη αυτή είναι διαφορετική: για κάποιον μπορεί να είναι η αγάπη προς το αντικείμενο, για άλλον το πείσμα να ολοκληρώσει την επίτευξη ενός στόχου που έχει θέσει και για κάποιον τρίτο οι προοπτικές (μικρές ή μεγάλες) που του ανοίγει η απονομή του πτυχίου.

Πιστεύω ότι η αναγνώριση, η συγκεκριμενοποίηση και η ενεργοποίηση των όποιων κινήτρων για την ολοκλήρωση του κύκλου σπουδών είναι μια από τις σημαντικότερες παραμέτρους που συντελούν στην επιτυχή έκβαση των προσπαθειών των κατατακτηρίων (και όχι μόνο) φοιτητών. Προσπαθήστε λοιπόν να προσδιορίσετε και να εκμεταλλευτείτε την κινητήρια δύναμή σας, που σίγουρα διαθέτετε αφού καταφέρατε να ξεπεράσετε επιτυχώς τον σκόπελο των κατατακτηρίων εξετάσεων.

Προσωπικά, η δύναμη που με ωθούσε ήταν το μεράκι μου να γίνω καθηγητής. Όχι για τα χρήματα, ούτε για το ωράριο, αλλά για την ικανοποίηση που προσφέρει η γνώση ότι με τη δουλειά σου έχεις μεταλαμπαδεύσει ένα κομμάτι του εαυτού σου και έχεις βοηθήσει συνανθρώπους σου να διαμορφώσουν χαρακτήρα και να πραγματώσουν τα όνειρά τους. Η αποφοίτηση με οδήγησε σε περισσότερες ώρες απασχόλησης με μάλλον μικρό οικονομικό όφελος, αλλά η διδασκαλία και η αλληλεπίδραση με τους μαθητές με ηρεμούν και με γεμίζουν.

Εσάς τι σας κινητοποιεί στην προσπάθειά σας; Όσοι έχετε αποφοιτήσει πως και σε ποιο βαθμό σας βοήθησε το πτυχίο σας; Διατυπώστε τις σκέψεις σας. Ίσως με τον τρόπο αυτό να ανοίξετε νέους ορίζοντες για τους κατατακτήριους συμφοιτητές σας και να τους βοηθήσετε έτσι να βρουν και να ενεργοποιήσουν και αυτοί τα κίνητρα και τις επιδιώξεις τους.

_________________
ΑΕΙ ΤΟ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΑΛΕΒΕΒΑΝ ΕΡΕΒΟΣ


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΚΑΤΑΤΑΚΤΗΡΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΕΚΠ. ΕΤΟΥΣ 2012-2013
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 20 Σεπ 2012, 13:47 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 27 Ιαν 2010, 22:15
Δημοσ.: 83
καλά? γιατί να θες να μπεις με κατατακτήριες στο μαθηματικό αθήνας? επαγγελματικές ευκαιρίες? εύκολη σχολή?


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΚΑΤΑΤΑΚΤΗΡΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΕΚΠ. ΕΤΟΥΣ 2012-2013
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 20 Σεπ 2012, 17:00 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 25 Φεβ 2008, 12:08
Δημοσ.: 78
Διότι σε ελκύουν τα μαθηματικά; Επειδή είναι ενδιαφέρουσα επιστήμη; Λέω εγώ τώρα...

_________________
Σ'ένα άγριο όνειρο ξύπνησα παγωμένος,
κάποιος με ρώταγε μέσα από το μαύρο φώς:
Ποιός είναι ο δρόμος μου,αν ξέρω που πηγαίνω,
κι αν ξέρω ποιος από τους δυό μας είναι αυτός,
και ποιός εγώ;


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: ΚΙΝΗΤΡΑ...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 23 Σεπ 2012, 13:03 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 08 Απρ 2010, 10:05
Δημοσ.: 31
Τοποθεσια: ΑΘΗΝΑ
Ορμώμενος από τις προηγούμενες δυο δημοσιεύσεις, θεωρώ ότι είναι χρήσιμο να παραθέσω κάποιες προσωπικές εμπειρίες που προέκυψαν από την ενασχόλησή μου με τους κατατακτήριους.
Σημαντικό γεγονός για τον προσδιορισμό των λόγων που θέλει κάποιος να πάρει ''δεύτερο'' πτυχίο από το Μαθηματικό είναι το ότι οι υποψήφιοι κατατακτήριοι προέρχονται από όλες τις δυνατές ακαδημαϊκές κατευθύνσεις. Έχω γνωρίσει ενδιαφερόμενους που στο κύριο επάγγελμά τους είναι οικονομολόγοι, ιατροί/νοσηλευτές, μηχανικοί, γεωγράφοι, ειδικοί οικιακής οικονομίας, φιλόλογοι, στρατιωτικοί και ότι άλλο μπορεί να σκεφτεί κανείς. Μέσα από τις συζητήσεις, αλλά και τις προσωπικές μου εμπειρίες, συνάγω ότι το ενδιαφέρον τους για το Μαθηματικό στην πλειοψηφία των περιπτώσεων προσδιορίζεται από δύο συνιστώσες.
Η πρώτη αφορά στο ότι έχουν συνειδητοποιήσει, έστω και υποσυνείδητα, την καθολικότητα των μαθηματικών. Βλέπουν στην καθημερινή ζωή τους ότι η γνώση των μαθηματικών μεθόδων και η εφαρμογή τους στις δραστηριότητές τους λειτουργούν εποικοδομητικά στην απόδοση και βοηθούν στην βαθύτερη κατανόηση των αρχών που τις διέπουν. Μπορεί να λένε ''μου αρέσουν τα μαθηματικά'', αλλά αυτό που εννοούν είναι ότι διαισθάνονται πως τα μαθηματικά θα τους είναι χρήσιμα.
Η δεύτερη συνιστώσα είναι πιο πρακτική. Ας μη κρυβόμαστε, στην Ελλάδα μπορεί η μέση οικογένεια να κόψει από τη διασκέδαση, από τις καταναλωτικές αγορές, ακόμα και από το φαγητό της, αλλά ποτέ από την εκπαίδευση των παιδιών. Η γνώση μαθηματικών μπορεί να δώσει πρόσβαση σε μια αγορά που δεν θα στερέψει ποτέ. Για κάποιον που ήδη έχει ένα εισόδημα από το πρώτο του πτυχίο δεν του είναι πρόβλημα να δουλέψει φτηνά σε ένα φροντιστήριο ή να κάνει ιδιαίτερα και να συμπληρώνει τα έσοδά του. Ένας φίλος μου απόφοιτος κατατακτήριος που στο κύριο επάγγελμά του είναι τραπεζικός μου έλεγε πριν καμιά βδομάδα ότι το 2010 του γίνανε περικοπές στο μισθό 600€ μηνιαίως και αναγκάστηκε να καταπιαστεί με τα ιδιαίτερα. Χρεώνοντας 5,5 € την ώρα (αντίθετα με τον κατά κύριο επάγγελμα μαθηματικό μπορούσε να χρεώσει φτηνά γιατί είχε ήδη μισθό) κατάφερε να αναπληρώσει τις εισοδηματικές του απώλειες. Μου έλεγε ακόμα ότι φέτος περιμένει να βγάλει ακόμα περισσότερα χρήματα καθώς πολλά παιδιά στη γειτονιά του φύγανε από το φροντιστήριο που παρακολουθούσαν και τον προτίμησαν λόγω των τιμών του. Η προοπτική να συμπληρώσει κανείς το εισόδημά του στις μέρες μας, ιδίως αν είναι οικογενειάρχης, είναι αρκετά ισχυρό κίνητρο.
Ελπίζω να έριξα λίγο φως στο μυστήριο. Αν κάποιος έχει άλλη γνώμη, ευχαρίστως να το συζητήσουμε.

_________________
ΑΕΙ ΤΟ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΑΛΕΒΕΒΑΝ ΕΡΕΒΟΣ


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΚΙΝΗΤΡΑ...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 23 Σεπ 2012, 16:16 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 27 Ιαν 2010, 22:15
Δημοσ.: 83
kphorkys έγραψε:
Ένας φίλος μου απόφοιτος κατατακτήριος που στο κύριο επάγγελμά του είναι τραπεζικός μου έλεγε πριν καμιά βδομάδα ότι το 2010 του γίνανε περικοπές στο μισθό 600€ μηνιαίως και αναγκάστηκε να καταπιαστεί με τα ιδιαίτερα. Χρεώνοντας 5,5 € την ώρα (αντίθετα με τον κατά κύριο επάγγελμα μαθηματικό μπορούσε να χρεώσει φτηνά γιατί είχε ήδη μισθό) κατάφερε να αναπληρώσει τις εισοδηματικές του απώλειες. (http://forum.math.uoa.gr/viewtopic.php?f=748&t=7501).

πρέπει να κάνεις πλάκα τώρα. :clap:


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΚΙΝΗΤΡΑ...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 23 Σεπ 2012, 16:39 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Φεβ 2009, 15:51
Δημοσ.: 1285
Τοποθεσια: Odin's Valhalla
western160 έγραψε:
kphorkys έγραψε:
Ένας φίλος μου απόφοιτος κατατακτήριος που στο κύριο επάγγελμά του είναι τραπεζικός μου έλεγε πριν καμιά βδομάδα ότι το 2010 του γίνανε περικοπές στο μισθό 600€ μηνιαίως και αναγκάστηκε να καταπιαστεί με τα ιδιαίτερα. Χρεώνοντας 5,5 € την ώρα (αντίθετα με τον κατά κύριο επάγγελμα μαθηματικό μπορούσε να χρεώσει φτηνά γιατί είχε ήδη μισθό) κατάφερε να αναπληρώσει τις εισοδηματικές του απώλειες. (http://forum.math.uoa.gr/viewtopic.php?f=748&t=7501).

πρέπει να κάνεις πλάκα τώρα. :clap:


Αυτο που σου εχει πει ο φιλος σου,kphorkys,δεν ξερω αν ειναι πραγματι αληθες.
Για να αναπληρωσεις 600Ε μισθο,κανοντας ιδιαιτερα με 5,5Ε την ωρα,θα πρεπει να κανεις 109 ωρες μαθημα τον μηνα.Πραγμα που σημαινει οτι θα πρεπει να κανεις 27 ωρες μαθημα την εβδομαδα!Δεδομενου οτι κανεις ιδιαιτερα το πολυ 6 μερες την εβδομαδα(για να μην πω 5),θα πρεπει να κανεις 4,5 ωρες μαθημα την ημερα!!Οι τραπεζικοι,απόσο ξερω σχολανε στις 4 τη δουλεια,αρα το νωριτερο ειναι να κανεις απο τις 5 μαθηματα σε παιδια.Επισης,τα ιδιαιτερα μεταξυ τους απεχουν καμποση αποσταση/ωρα,πραγμα το οποιο με τη σειρα του σημαινει οτι απο τις 5 μεχρι τις 10 τουλαχιστον θα εισαι δεμενος χειροποδαρα με ιδιαιτερα.Πως να πιστεψω τωρα εγω οτι ανθρωπος που δουλευει απο τις 8 το πρωι εως τις 10 το βραδυ,παραμενει ζωντανος και συνεπης σε ολες του τις υποχρεωσεις??Κατι λοιπον ειναι ανακριβες στις πληροφοριες που σου μετεδωσε ο φιλος σου.Δεν εχει και πολλη σημασια αυτο,αφου οι περισοτεροι λενε αλλα πραγματα απο αυτα που προλαβαινουν να κανουν και γενικοτερα υπαρχει μια ταση να ''φουσκωνουμε'' τα οσα κανουμε.Απλως ειδα το ποστ σου,και μου φανηκε υπερβολικο καποιος σε τετοιους καιρους να κανει ΟΛΑ αυτα μαζι.

_________________
As I ride with the Valkyries through the mountains...



Spoiler:
Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΚΙΝΗΤΡΑ-ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ-ΕΠΙΔΙΩΞΕΙΣ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 23 Σεπ 2012, 17:52 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 08 Απρ 2010, 10:05
Δημοσ.: 31
Τοποθεσια: ΑΘΗΝΑ
Παιδιά, δεν κάνω καθόλου πλάκα. Κανείς οικογενειάρχης δεν θα έκανε πλάκα με το οικογενειακό εισόδημα οποιουδήποτε. Ο φίλος μου ο Ηλίας πιστεύω ότι δε λέει ανακρίβειες. Εγώ για λόγους οικονομίας στο γράψιμο παρέλειψα να περιγράψω λεπτομερώς το 'πρόγραμμα' αμοιβής του και ίσως να μη φανερώθηκε η πλήρης εικόνα. Θεώρησα την αναφορά στον Ηλία δευτερευούσης σημασίας αφού η δημοσίευσή μου αφορούσε γενικώς στα κίνητρα των κατατακτηρίων φοιτητών.

Προς αποκατάσταση της παράλειψης συμπληρώνω τα εξής:
Ο Ηλίας χρεώνει 5,5 €/ώρα αν κάνει μάθημα σε έναν μαθητή. Αν όμως μαζευτούν δυο συμμαθητές και τους κάνει μάθημα ταυτόχρονα στο σπίτι του ενός χρεώνει 7 €/ώρα ΄(3,5 € ανά μαθητή) και αν μαζευτούν τρεις χρεώνει 9 €/ώρα. Συνεπώς δουλεύοντας από ότι μου είπε γύρω στις 20 ώρες την εβδομάδα μπορεί αναπληρώνει το εισόδημα που έχασε. Μη ξεχνάτε ακόμα ότι αν αύριο πουν στον Ηλία ότι του δίνουν πίσω στο μισθό τα 600€ που του κόψανε, στην τσέπη του δεν θα μπουν 600€, αλλά γύρω στα 490€, καθόσον οι μισθοί υπόκεινται σε (άγρια) φορολογία. Το εισόδημα από τα ιδιαίτερα όμως μένει στη τσέπη του αυτούσιο και έτσι για να αναπληρώσει τα χαμένα δεν χρειάζεται να βγάλει 600€, αλλά λιγότερα.

Το θέμα, όμως, δεν είναι ο φίλος μου ο Ηλίας, αλλά το γεγονός ότι η κρίση έχει δημιουργήσει μια νέα κάστα με την οποία οι απόφοιτοι του Μαθηματικού (και όχι μόνο) θα βρεθούν αντιμέτωποι στην επαγγελματική τους πορεία. Μιλάω για την κάστα των "ερασιτεχνών" καθηγητών, οι οποίοι χρεώνουν φτηνά και κάνουν καλή δουλειά. Όπως έχω γράψει και αλλού, προσωπικά θεωρώ ότι τα ιδιαίτερα αποτελούν πνευματική εκπόρνευση για τον οποιοδήποτε θέλει να λέγεται καθηγητής. Αλλά η κρίση παιδιά μου οδηγεί πολλούς στην εκπόρνευση και, δυστυχώς, κάποιες φορές κυριολεκτικά...

Όπως επεσήμανα στο φίλο toxus σε ένα μήνυμα μου, το θέμα είναι πολύ σοβαρό. Για να σας δώσω να καταλάβετε πόσο σοβαρό, αναφέρω το γεγονός ότι η αδερφή μου έχει φροντιστήριο αγγλικών και φέτος οι εγγραφές της μειώθηκαν κατά 15%. Διερευνώντας το φαινόμενο η αδερφή μου ανακάλυψε ότι τα οι γονείς των μικρότερων κυρίως παιδιών προτίμησαν να προσλάβουν φτηνές καθηγήτριες για ιδιαίτερα. Το φαινόμενο δεν είναι μεμονωμένο. Ο φίλος μου ο Ηλίας, στον οποίο αναφέρομαι στη δημοσίευσή μου, βιώνει το ίδιο ζήτημα (από τη σκοπιά του 'φτηνού' καθηγητή) σε άλλη περιοχή και άλλο εκπαιδευτικό τομέα. Πώς θα ανταγωνιστούν οι απόφοιτοι του Μαθηματικού την νέα αυτή κάστα; Ρίχνοντας τις τιμές; Προσφέροντας παραπάνω υπηρεσίες; Με νομικό τρόπο (πχ θέσπιση άδειας διδασκαλίας για ιδιαίτερα); Δεν ξέρω και νομίζω ότι πρέπει να γίνει αντικείμενο ειδικής συζήτησης. Για να αρχίσει η συζήτηση όμως πρέπει το γεγονός να γίνει αντιληπτό και ελπίζω η δημοσίευσή μου να αποτελέσει την αρχή προς τούτο.

_________________
ΑΕΙ ΤΟ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΑΛΕΒΕΒΑΝ ΕΡΕΒΟΣ


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΚΙΝΗΤΡΑ-ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ-ΕΠΙΔΙΩΞΕΙΣ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 23 Σεπ 2012, 21:22 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Φεβ 2009, 15:51
Δημοσ.: 1285
Τοποθεσια: Odin's Valhalla
Kphorkys,παντα τα ιδιαιτερα αυτα τα προβληματα ειχαν,δεν ειναι καινουριο το φαινομενο,ουτε προκληθηκε λογω υφεσης.Απο παντα υπηρχαν καποιοι που χωρις να ειναι μαθηματικοι εκαναν ιδιαιτερα.Τα ιδιαιτερα ειναι μια δουλεια που απο της φυση της ειναι στον αερα!Ακομα και ο τροπος που μαζευεις ιδιαιτερα ειναι και αυτος στον αερα,προχειρος και ανοργανωτος!Στομα με στομα δεν κανεις σοβαρη δουλεια.Εν παση περιπτωσει δεν μπορεις να χτισεις σοβαρη δουλεια και να πονταρεις οτι σε ολοκληρη σου τη ζωη θα στηριζεσαι απο τα ιδιαιτερα,ειναι αστειο ολο αυτο.Γι'αυτο οι περισσοτεροι που κανουν ιδιαιτερα,και ειναι π.χ. ανω των 28,φροντιζουν να πανε και να γραφτουν και σε ενα φροντιστηριο ή σε δυο ακομα και σε τρια,ετσι ωστε να εχουν κατι ''σταθερο''.Απο κει και περα,δεν νομιζω οτι στην τελικη ενας οικονομολογος που αποφασιζει να κανει μαθηματικα παραλληλα με μια δουλεια σε τραπεζα,χρεωνοντας 7 ευρω την ωρα,οτι θα εχει καλυτερη καταληξη και εν γενει πορεια απο εναν αφοσιωμενο μαθηματικο στην εκπαιδευση.Μπορει αυτο το ''κολπακι'' να πιασει για 4-5 χρονια,αλλα για παραπανω δεν βλεπω να κραταει.Αυτο γιατι υπαρχουν πολλοι που επιλεγουν καθηγητες με αξιοκρατικα κριτηρια(ευτυχως),και ετσι δεν διαλεγουν οικονομολογο να τους κανει Μαθηματικα Κατευθυνσης!
Η ουσια ειναι οτι τα ιδιαιτερα και γενικοτερα η παραπαιδεια,ειναι κατι που δεν ειναι σιγουρο και σταθερο(οχι οτι σημερα υπαρχει και τιποτα σταθερο εδω που φτασαμε,αλλα τελος παντων..).Γι'αυτο ολες αυτες ειναι δουλειες που εξαρτωνται σε μεγαλο βαθμο απο τους γνωστους/φιλους/κολλητους/γνωστους φιλων,κτλ...που εχει ο καθενας.Οσο πιο πολλους εχεις τοσο πιο ευκολα βρισκεις ιδιαιτερα.Αυτο,κατα τη γνωμη μου,ειναι που αποδεικνυει την συνολικη προχειροτητα που εχει ο συγκεκριμενος χωρος.Το πληθος των ''φιλων'' που εχεις καθοριζει το ποσα θα βγαζεις.

_________________
As I ride with the Valkyries through the mountains...



Spoiler:
Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΚΙΝΗΤΡΑ-ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ-ΕΠΙΔΙΩΞΕΙΣ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 29 Σεπ 2012, 12:18 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 29 Σεπ 2012, 11:42
Δημοσ.: 5
Ενδιαφέρομαι και εγώ να δώσω κατατακτήριες για το 2013, υποθέτοντας ότι παίρνω πτυχίο Ιούνιο-Σεπτέμβριο του 13.
Το κίνητρο;
To be at peace with myself
Επιδιώξεις και ειδικά προοπτικές φαντάζομαι θα έρθουν στην πορεία.
Αν κάποιος μπορεί να προτείνει βιβλιογραφία θα ήμουν ευγνώμων.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΚΙΝΗΤΡΑ-ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ-ΕΠΙΔΙΩΞΕΙΣ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 03 Οκτ 2012, 09:13 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφή: 16 Δεκ 2010, 15:16
Δημοσ.: 296
kphorkys έγραψε:
Μιλάω για την κάστα των "ερασιτεχνών" καθηγητών, οι οποίοι χρεώνουν φτηνά και κάνουν καλή δουλειά. Όπως έχω γράψει και αλλού, προσωπικά θεωρώ ότι τα ιδιαίτερα αποτελούν πνευματική εκπόρνευση για τον οποιοδήποτε θέλει να λέγεται καθηγητής. Αλλά η κρίση παιδιά μου οδηγεί πολλούς στην εκπόρνευση και, δυστυχώς, κάποιες φορές κυριολεκτικά...


Μιχάλη καλημέρα
Θα με ενδιέφερε να δω πως στηρίζεται η άποψη το ότι τα ιδιαίτερα αποτελούν πνευματική εκπόρνευση. Δε θίγομαι... μην ανησυχείς :) απλά είναι κάτι που δεν το έχω ξανακούσει και θα ήθελα να μάθω περισσότερα για αυτή την άποψη.
Γενικά τα ιδιαίτερα δημιουργούν και για μένα κάποια ζητήματα "ηθικής φύσεως", αλλά προς άλλη κατεύθυνση.

Για το θέμα των ερασιτεχνών καθηγητών, η δική μου άποψη είναι ότι δε θα σε πάνε μακριά. Δηλαδή ο καθηγητής πρέπει να μπορεί να διδάξει μαθηματικά κατεύθυνσης. Αν δεν μπορεί να το κάνει, είναι "λίγος". Νομίζω ότι ο "ερασιτέχνης" που αναφέρεις, δε θα φτάσει σε αυτό το επίπεδο γιατί χρειάζεται δουλειά (προετοιμασία). Αν κάποιος επενδύσει τον αναγκαίο χρόνο για να την κάνει αυτή τη δουλειά, μετά δε δέχεται να δουλέψει με 5.5 ευρώ την ώρα.

Για μένα η περίπτωση που περιγράφεις είναι κάπως ασταθής και δε νομίζω να κρατήσει για πολύ καιρό. Πχ τι θα γίνει αν έχει και άλλες μισθολογικές απώλειες και είναι γεμάτος σε ώρες; Μετά δε θα μπορεί να ανεβάσει τις τιμές και θα μείνει εγκλωβισμένος στα 5.5 ευρώ που έχει συμφωνήσει. Επίσης μπορεί κάποια στιγμή η γυναίκα του να του πει "τι θα γίνει; δε θα σε βλέπουμε καθόλου για να παίρνεις ψίχουλα;" Δε βλέπω αυτή την κατάσταση να πηγαίνει μακριά.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΚΙΝΗΤΡΑ-ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ-ΕΠΙΔΙΩΞΕΙΣ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 03 Οκτ 2012, 16:03 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Φεβ 2009, 15:51
Δημοσ.: 1285
Τοποθεσια: Odin's Valhalla
little_george έγραψε:

Για το θέμα των ερασιτεχνών καθηγητών, η δική μου άποψη είναι ότι δε θα σε πάνε μακριά. Δηλαδή ο καθηγητής πρέπει να μπορεί να διδάξει μαθηματικά κατεύθυνσης. Αν δεν μπορεί να το κάνει, είναι "λίγος". Νομίζω ότι ο "ερασιτέχνης" που αναφέρεις, δε θα φτάσει σε αυτό το επίπεδο γιατί χρειάζεται δουλειά (προετοιμασία). Αν κάποιος επενδύσει τον αναγκαίο χρόνο για να την κάνει αυτή τη δουλειά, μετά δε δέχεται να δουλέψει με 5.5 ευρώ την ώρα.

Για μένα η περίπτωση που περιγράφεις είναι κάπως ασταθής και δε νομίζω να κρατήσει για πολύ καιρό. Πχ τι θα γίνει αν έχει και άλλες μισθολογικές απώλειες και είναι γεμάτος σε ώρες; Μετά δε θα μπορεί να ανεβάσει τις τιμές και θα μείνει εγκλωβισμένος στα 5.5 ευρώ που έχει συμφωνήσει. Επίσης μπορεί κάποια στιγμή η γυναίκα του να του πει "τι θα γίνει; δε θα σε βλέπουμε καθόλου για να παίρνεις ψίχουλα;" Δε βλέπω αυτή την κατάσταση να πηγαίνει μακριά.


+1000000!!!

_________________
As I ride with the Valkyries through the mountains...



Spoiler:
Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΚΙΝΗΤΡΑ-ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ-ΕΠΙΔΙΩΞΕΙΣ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 04 Οκτ 2012, 08:58 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφή: 16 Δεκ 2010, 15:16
Δημοσ.: 296
1/7,000,000,000 έγραψε:
Αν κάποιος μπορεί να προτείνει βιβλιογραφία θα ήμουν ευγνώμων.


Κατά τη γνώμη μου η καλύτερη ιδέα είναι να φέρεις τον εαυτό σου στο επίπεδο να μπορεί να περάσει τα μαθήματα που εξετάζονται στις εξετάσεις του πανεπιστημίου. Έχεις χρόνο... αυτό είναι βασικό. Πάρε τις σημειώσεις μαθήματος και τις σημειώσεις των φοιτητών που ανεβαίνουν σκαναρισμένες στην eclass και κοίτα να καταλάβεις τις έννοιες ώστε να μπορείς να περάσεις τα θέματα που πέφτουν στις εξετάσεις. Αν το κάνεις αυτό δε θα έχεις πρόβλημα στις κατατακτήριες. Οι κατατακτήριες είναι λίγο πιο εύκολες από τις εξετάσεις του μαθήματος στη σχολή, αλλά όχι πολύ πιο εύκολες. Αναγνωρίζουν το γεγονός ότι δεν έχεις παρακολουθήσει.
Επίσης οι θέσεις είναι περίπου 23 και περνάνε 3-4. Όποιος πιάσει τη βάση σε κάθε μάθημα πέρασε.

Και μια προσωπική άποψη: οι κατατακτήριες δεν είναι απαραίτητα ένα εμπόδιο που το έβαλαν για να σου στερήσουν τη χαρά να σπουδάσεις στο μαθηματικό. Είναι μια δοκιμασία που θα δείξει καταρχήν σε εσένα τον ίδιο αν θα μπορέσεις να επιβιώσεις μέσα στο μαθηματικό. Αν δεν μπορέσεις να περάσεις απειροστικούς στις κατατακτήριες δε θα επιβιώσεις μετά με πραγματική ανάλυση. Δηλαδή για μένα οι εξετάσεις είναι εκεί για να σε σώσουν από το να χάσεις το χρόνο σου. Σκέψου να μπεις και μετά από 10 χρόνια να δεις ότι δε γίνεται να τελειώσεις. Δε θα ήταν καλύτερα να μην έχεις μπει καθόλου και να γλιτώσεις την προσπάθεια;

Στην εξέταση γενικά δεν πάνε να σε τσακίσουν. Πάνε να δουν αν έχεις το επίπεδο για να επιβιώσεις μετά στη σχολή. Αυτό δεν είναι υποτιμητικό για τον υποψήφιο... δε σημαίνει ότι δεν είναι έξυπνος. Όσοι μπαίνουν από κατατακτήριες παίζουν με άλλους όρους μέσα στη σχολή, σαφώς δυσκολότερους. Πολλοί δουλεύουν, έχουν οικογένειες, δεν έχουν χρόνο ούτε για παρακολούθηση ούτε για διάβασμα. Μπορεί να είσαι πανέξυπνος και πολύ εργατικός αλλά με αυτές τις συνθήκες που περιγράφω να μην γίνεται να τελειώσεις. Δε φταις εσύ, απλά δεν υπάρχουν οι προϋποθέσεις. Καλύτερα να το ξέρεις εγκαίρως.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: ΚΙΝΗΤΡΑ-ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ-ΕΠΙΔΙΩΞΕΙΣ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Οκτ 2012, 14:57 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 08 Απρ 2010, 10:05
Δημοσ.: 31
Τοποθεσια: ΑΘΗΝΑ
Για τους (όχι και τόσο) ερασιτέχνες καθηγητές, μόνο ο καιρός θα δείξει. Όσο για τις τιμές, πάντα είναι σχετικές. Αν φτάσει ο μέσος μισθός στα επίπεδα του 99, τότε που είχαμε τη δραχμούλα μας, μια τιμή των 5€/ώρα (1600 δραχμές) θα φαντάζει ικανοποιητική αφού ούτως ή άλλως δεν θα μπορεί ο μέσος Έλληνας να πληρώσει παραπάνω ακόμα και αν το θέλει. Αν από την άλλη μεριά, η οικονομία ανακάμψει, τότε η όλη θεώρηση θα είναι εντελώς διαφορετική. Η λύση που διαβλέπω για τον επαγγελματία είναι η εξειδίκευση. Ίσως κάποιος ερασιτέχνης να τα καταφέρνει καλά σε μαθητές Γυμνασίου ή Γενικής Παιδείας Λυκείου. Όμως αυτός που θα μπορέσει με τη φήμη, την προετοιμασία και το επίπεδό του να εγγυηθεί αυξημένες πιθανότητες επιτυχίας σε Πανελλαδικές, θα είναι σε θέση τελικά να ορίσει την τιμή του. Μάλιστα, το κόστος ο ενδιαφερόμενος θα το δει σαν επένδυση: Αν ο x καθηγητής με την ποιότητα των υπηρεσιών καταφέρει να βελτιώσει τις επιδόσεις του μαθητή και χάρη σ' αυτή τη βελτίωση ο μαθητής περάσει σε πανεπιστήμιο της πόλης του, η εξοικονόμηση στο κόστος σπουδών καλύπτει την αυξημένη τιμή του καθηγητή. Το θέμα βέβαια στην ουσία του παραμένει: Η αυξημένη προσφορά υπηρεσιών μοιραία οδηγεί σε πτώση της τιμής τους και τελικά όλοι είμαστε υποκείμενοι στην αρχής της προσφοράς και ζήτησης.

_________________
ΑΕΙ ΤΟ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΑΛΕΒΕΒΑΝ ΕΡΕΒΟΣ


Κορυφή
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 13 δημοσιεύσεις ] 

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες [ DST ]


Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group