forum.math.uoa.gr

Forum του Τμήματος Μαθηματικών
Ημερομηνία 23 Μάιος 2018, 12:45

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες [ DST ]




Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 11 δημοσιεύσεις ] 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Πρόβλημα με τις συνδέσεις vivodi
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 26 Ιουν 2006, 15:21 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφη: 24 Μαρ 2006, 18:08
Δημοσ.: 541
Τοποθεσια: Εξάρχεια
Η vivodi δεν ενεργοποιεί τις συνδέσεις dsl. Πήρα τηλέφωνο να μάθω τι γίνεται και μου είπαν ότι "λόγω προβλήματος του ΟΤΕ" θα τις ενεργοποιήσουν στις 20/7

Ξέρει κανείς τίποτα; Μου είπαν ότι σε περίπτωση που κάποιος ζητήσει τα χρήματά του πίσω δεν θα δώσουν ολόκληρο το ποσό, αλλά θα κρατήσουν 36ευρώ !

Το προβλημα του οτε που επικαλούνται δεν μπόρεσα να το επιβεβαιώσω και μάλιστα η συγκεκριμένη τηλεφωνήτρια μου είπε ότι δεν μπορώ να μιλήσω με κάποιον προϊστάμενό της!


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 26 Ιουν 2006, 19:27 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφη: 28 Φεβ 2006, 00:06
Δημοσ.: 5211
Τέλεια και πάνω που σκεφτόμουν το φοιτητικό τους... :cry:

_________________
cogito ergo sum
δραματική σχολή


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 27 Ιουν 2006, 15:46 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφη: 24 Μαρ 2006, 18:08
Δημοσ.: 541
Τοποθεσια: Εξάρχεια
To γραφείο υποστήριξης "ΔΙΟΔΟΣ" λέει ότι "Είναι καθαρά θέμα εσωτερικών διαδικασιών της συγκεκριμένης εταιρίας, δεν υπάρχει κάτι που μπορεί να γίνει μέσα στα πλαίσια του προγραμματος ΔΙΟΔΟΣ. Σε περίπτωση που θεωρήσετε οτι οι αναφερθεισες πρακτικές προσβάλουν τα διακαιώματα σας, μπορείτε να κάνετε καταγγελία στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ), η οποία είναι αρμόδια για ζητήματα τέτοιας φύσεως."


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 27 Ιουν 2006, 15:57 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: 28 Φεβ 2006, 14:47
Δημοσ.: 1751
Τοποθεσια: Αργυρούπολη
Μην κατηγορείτε τη Vivodi.
Ο ΟΤΕ φταίει.
Για να σαμποτάρει την πελατεία της Vivodi, καθυστερεί επίτηδες την έγκριση των αιτήσεων που του στέλνει.
:evil:

_________________
"I am the happiest man alive. I have that in me that can convert poverty into riches, adversity into prosperity, and I am more invulnerable than Achilles; fortune hath not one place to hit me."


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 27 Ιουν 2006, 16:31 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφη: 24 Μαρ 2006, 18:08
Δημοσ.: 541
Τοποθεσια: Εξάρχεια
noxteryn έγραψε:
Μην κατηγορείτε τη Vivodi.
Ο ΟΤΕ φταίει.
Για να σαμποτάρει την πελατεία της Vivodi, καθυστερεί επίτηδες την έγκριση των αιτήσεων που του στέλνει.
:evil:


Ισως, αλλά δεν μπόρεσα να το επιβεβαιώσω. Ισως είναι απλώς δικαιολογία. Τους ζήτησα πως μπορώ να το επιβεβαιώσω (ίσως ένα τηλεφωνο υπευθύνου από τον ΟΤΕ; ) και μου είπαν ότι δεν μπορώ. Επομένως, δεν είναι πολύ πειστικοί

edit: Σε κάθε περίπτωση, έχουν προπληρωθεί και λένε ότι, χωρίς να παρέχουν προϊόν, θα κρατήσουν 36ευρώ!


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 17 Ιούλ 2006, 19:12 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: 17 Ιούλ 2006, 18:25
Δημοσ.: 3
1) H Vivodi ftaiei. Ta idia legan kai se emena.

2) Min dextheis na plhrwseis telh energopoihshs gia yphresia pou den energopoiithike.


Episynapto to tin kataggelia mou. Na sas enhmerwsw oti exw parei pisw OLO to poso kai shmera 17 Iouliou ksanasteilane to aithma aposyndeshs ston OTE giati den eixe ftasei opws toys elega kai den me pisteyane kai den ekanan ton kopo na paroun ena thlefwno.



Το όνομα μου

Οδός - αριθμός
ΤΚ - Περιοχή

τηλ: 210 *******
κιν: 6947 ******
FAX: 210 ******
email: ********
Αθήνα 14 Ιουλίου 2006

ΠΡΟΣ: 1. Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών & Ταχυδρομείων
info@eett.gr Fax: 210-6105049

2. Vivodi Τηλεπικοινωνίες Α.Ε.
customerservice@vivodi.gr Fax:: 211 7503701

3. Γενική Γραμματεία Καταναλωτή
info@efpolis.gr Fax: 210-3829640


ΚΟΙΝ: 1. ΟΤΕ ΑΕ
FAX: 210 82 13 999

2. ΟΤΕ ΑΕ - Διεύθυνση Παρόχων Εσωτερικού
FAX: 210 61 15 564



ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ
Θέμα: «Αίτηση ακύρωσης διαμοιραζόμενου κόμβου από τις 30 Μαΐου 2006 στην εταιρεία Vivodi που δεν προωθείται στον ΟΤΕ»

Σε συνέχεια της προηγούμενης καταγγελίας μου που εστάλη στις 11 Ιουλίου, αναφέρω παρακάτω το όλο ιστορικό της περίπτωσής μου.

Στις 28 Απριλίου 2006 έκανα αίτηση μέσω του προγράμματος Δίοδος και έστειλα όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά στην εταιρεία Vivodi. Έπειτα κατέθεσα το χρηματικό αντίτιμο των 129 ευρώ στον τραπεζικό λογαριασμό της προαναφερθείσας εταιρείας και έστειλα το αποδεικτικό της πληρωμής στις 2 Μαΐου. Την επόμενη μέρα, 3 Μαΐου είχε ήδη καταχωρηθεί το αίτημα μου στο σύστημα της εταιρείας και ξεκίνησαν οι διαδικασίες για την ενεργοποίηση της υπηρεσίας ADSL στην τηλεφωνική μου γραμμή (210 ********). Από την εταιρεία με διαβεβαίωσαν ότι μέσα σε 10 με 15 το πολύ εργάσιμες ημέρες θα λειτουργεί η υπηρεσία (15 εργάσιμες είχαν περάσει στις 24 Μαΐου).
Όταν ήδη είχαν περάσει περισσότερες από 15 εργάσιμες ημέρες, στις 30 Μαΐου, επικοινώνησα με την εταιρεία και ζήτησα να με ενημερώσουν για ποιο λόγο καθυστερεί η ενεργοποίηση της υπηρεσίας, σε ποιο στάδιο ήταν η διαδικασία και πόσο χρόνο θα χρειαστεί ακόμα για την ενεργοποίηση της, όπου η μόνη απάντηση που πήρα ήταν: «Δεν φταίμε εμείς, φταίει ο ΟΤΕ». Εγώ ζήτησα να διερευνηθεί το θέμα και απευθύνθηκα και στον ΟΤΕ για να δω για ποιο λόγο δεν έχουν προβεί στις απαραίτητες ενέργειες, για να λάβω την απάντηση: «Δεν υπάρχει κανένα αίτημα για τη γραμμή σας»! Επικοινώνησα ξανά με την εταιρεία και τους έθεσα το θέμα και έδειξαν πλήρη αδιαφορία, όπου και απείλησα ότι αν δεν εξετάσουν το θέμα μου θα ακυρώσω την αίτησή μου, όπως και έκανα, αφού η απάντηση που πήρα ήταν, «Κάντε ό,τι νομίζετε εμείς έχουμε στείλει την αίτηση και περιμένουμε».
Μετά από πάρα πολλά τηλέφωνα που έκανα στη Vivodi για να μπορέσω να βρω τι πρέπει να γίνει ώστε να γίνει η διακοπή και να ειδοποιηθεί και το Δίοδος ώστε να μπορέσω να κάνω αίτηση σε άλλο πάροχο και καθώς στην εν λόγω εταιρεία, εκτός από το τμήμα “εξυπηρέτησης πελατών”, δεν μπορούσα να μιλήσω με κανένα άλλο τμήμα, ούτε με κάποιον υπεύθυνο, τελικά κατάφερα μετά από αναρίθμητα τηλέφωνα να με καλέσει κάποιος αρμόδιος, ο οποίος αρχικά ζητούσε να παρακρατηθούν κάποια χρήματα (35 ευρώ περίπου) ως «τέλη ενεργοποίησης», κάτι που δεν δέχθηκα, καθώς δεν μου είχαν ενεργοποιήσει την υπηρεσία ποτέ! Είναι χαρακτηριστική η άρνηση να σε συνδέσουν με οποιονδήποτε μέσα στην εταιρεία ή να σου ανακοινώσουν τον αριθμό πρωτοκόλλου της αίτησης σου καθώς είναι αντίθετο με την πολιτική της εταιρείας! Έπειτα από συνεννόηση με τον προϊστάμενό της η κυρία που με είχε καλέσει συμφώνησε να μου επιστρέψουν όλο το ποσό, που προφανέστατα αποδεικνύει ότι αποδέχθηκαν την υπαιτιότητα τους στο συγκεκριμένο θέμα. Μετά από 2 ή 3 μέρες επικοινώνησε η εταιρεία μαζί μου και μου ανακοίνωσαν ότι είχε ολοκληρωθεί η ακύρωση και λόγω κάποιων εσωτερικών διαδικασιών η επιστροφή των χρημάτων σε εμένα θα γίνει εντός 20 ημερών.
Κατόπιν τούτου εγώ έκανα αίτηση στην εταιρεία Hellas On Line για την ενεργοποίηση της υπηρεσίας ADSL μέσω του προγράμματος Δίοδος και περίμενα να με ενημερώσουν από την συγκεκριμένη εταιρεία όταν θα είχε πλέον ενεργοποιηθεί η σύνδεση μου.
Εν τω μεταξύ επικοινώνησα με την Hellas On Line γιατί πίστευα ότι μπορεί να είχε ολοκληρωθεί η διαδικασία της ενεργοποίησης της υπηρεσίας, όπου προς μεγάλη μου έκπληξη ενώ με ενημέρωσαν ότι είχε ενεργοποιηθεί ο λογαριασμός μου, με ενημέρωσαν επίσης, ότι έλαβαν απορριπτική επιστολή από τον ΟΤΕ για το αίτημα ενεργοποίησης της γραμμής ADSL (ΑΡΥΣ) στην τηλεφωνική μου γραμμή καθώς είχα ήδη ενεργοποιημένη την υπηρεσία σε άλλο πάροχο! Εγώ αμέσως ζήτησα να σταλεί το αίτημά μου εκ νέου στον ΟΤΕ. Μετά από πρόσφατη επικοινωνία με τη συγκεκριμένη εταιρεία με ενημέρωσαν ότι είχαν αρχικά στείλει το αίτημα στον ΟΤΕ στις 13 Ιουνίου για να λάβουν αρνητική απάντηση στον ΟΤΕ στις 20 του ιδίου μηνός. Έπειτα έστειλαν εκ νέου το αίτημα στις 27 Ιουνίου για να λάβουν πάλι στις 29 Ιουνίου αρνητική απάντηση από τον ΟΤΕ. Το αίτημα έχει σταλεί μετά από παράκληση μου και πάλι στον ΟΤΕ στις 13 Ιουλίου και ακόμα δεν υπάρχει απάντηση από τον ΟΤΕ.
Στις 28 Ιουνίου επικοινώνησα με την εταιρεία Vivodi και τους ρώτησα για ποιο λόγο δεν μου είχαν επιστρέψει τα χρήματα που είχα προπληρώσει και είχαν συμφωνήσει να μου επιστρέψουν και μετά από 5-6 τηλεφωνικές επικοινωνίες που είχαμε, με διαβεβαίωσαν ότι σε μία ή το πολύ δύο ημέρες θα είχαν καταθέσει τα χρήματα στο λογαριασμό μου, όπως και τελικά έγινε.
Έχοντας πλέον μάθει ότι δεν έχει γίνει η αποσύνδεση, πήρα τηλέφωνο στον ΟΤΕ και ζήτησα να μου εξηγήσουν τι είχε συμβεί, όπου και έμαθα ότι είχα ενεργοποιημένο διαμοιρασμένο τοπικό βρόγχο στη Vivodi από 8 Ιουνίου, 9 ημέρες μετά το αίτημα ακύρωσης που είχα στείλει στην εν λόγω εταιρεία. Από ότι έμαθα από τον ΟΤΕ, η Vivodi είχε στείλει το αίτημα σύνδεσης την 1 Ιουνίου, 2 ημέρες μετά το αίτημα ακύρωσης! Έπ’ αυτού περιμένω και έγγραφη απάντηση από τον ΟΤΕ, η οποία θα σας κοινοποιηθεί όταν τη λάβω. Μετά από αυτό διαμαρτυρήθηκα στον ΟΤΕ επειδή δεν είχε προβεί στην αποσύνδεση του τοπικού βρόγχου, όπου και μου είπαν ότι δεν υπήρξε ποτέ τέτοιο αίτημα από τη Vivodi.
Μετά από αυτό επικοινώνησα με την εταιρεία Vivodi, όπου ζήτησα να μου εξηγήσουν τι είχε συμβεί και για ποιο λόγο δεν έχουν προβεί στην ακύρωση, παρά τις διαβεβαιώσεις που είχα λάβει από την εταιρεία ότι έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία. Είναι άξιο αναφοράς το γεγονός ότι κάθε φορά που έπαιρνα τηλέφωνο στην εν λόγω εταιρεία για να διευκρινίσω τι είχε συμβεί, έπαιρνα συγκεχυμένες και διαφορετικές μεταξύ τους πληροφορίες. Δηλαδή τη μια μου έλεγαν ότι το αίτημα έχει σταλεί στον ΟΤΕ και φταίει ο ΟΤΕ. Μετά μου έλεγαν ότι έχει γίνει η αποσύνδεση. Μετά ότι δεν έχει γίνει ακύρωση στη γραμμή μου αλλά είχα ενεργοποιημένη την υπηρεσία, και άλλα πολλά που δεν θυμάμαι και δεν έχουν σημασία αλλά είναι ενδεικτικά της οργάνωσης της εν λόγω εταιρείας.
Μετά από πάρα πολλές ενοχλήσεις μου στη Vivodi κατάφερα να με διαβεβαιώσουν στις 6 Ιουλίου ότι εντός των επομένων δύο ημερών θα έχει σταλεί (εκ νέου;) το αίτημα μου στον ΟΤΕ. Το αίτημα από όσο με πληροφόρησαν από τη Vivodi τελικά εστάλη στον ΟΤΕ στις 10 Ιουλίου στις 10:03π.μ. Είναι ενδεικτικό το γεγονός ότι ακόμα και σήμερα η εταιρεία δεν μου έχει διευκρινίσει κατά πόσο το αίτημα είχε σταλεί και παλαιότερα στον ΟΤΕ ή όχι. Εγώ όντας πλέον αφυπνισμένος όσον αφορά την αξιοπιστία της εν λόγω εταιρείας, επικοινώνησα με τον ΟΤΕ για να μάθω κατά πόσο είχε λάβει το αίτημα αποσύνδεσης.
Από τον ΟΤΕ αρχικά μου είπαν ότι επειδή πλέον υπήρχε κάποιο πληροφοριακό σύστημα που είναι on-line με τις εταιρείες-παρόχους θα έπρεπε να βλέπουν άμεσα το αίτημα, κάτι που προφανώς δεν συνέβη. Μου ζήτησαν να περιμένω 2 με 3 ημέρες μήπως και φανεί το αίτημα. Στην προσπάθεια μου να μιλήσω με το τμήμα Παρόχων Εσωτερικού του ΟΤΕ, έμαθα ότι δεν μπορούν να με πληροφορήσουν κατά πόσο έχει σταλεί το αίτημα από τη Vivodi, καθώς το συγκεκριμένο τμήμα μιλά μόνο με παρόχους. Τελικά απευθυνόμενος στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών, το βλαβοληπτικό τμήμα και το κατάστημα της περιοχής μου καθημερινά και επανειλημμένα μέχρι και σήμερα 14 Ιουλίου δεν φαίνεται να υπάρχει αίτημα στον ΟΤΕ.
Ζήτησα από τον ΟΤΕ, αφού εγώ είχα εξουσιοδοτήσει τη Vivodi για την ενεργοποίηση του τοπικού βρόγχου, άρα εγώ ήμουν αυτός που το αιτήθηκα από τον ΟΤΕ, έστω και μέσω της συγκεκριμένης εταιρείας, να κάνω μία αίτηση ακύρωσης του τοπικού βρόγχου, καθώς η γραμμή ανήκει σε εμένα (ουσιαστικά είναι στο όνομα του πατέρα μου, αλλά χάριν απλότητας, χρησιμοποιώ αυτόν τον όρο καθώς ο πατέρας μου συμφωνεί απόλυτα με αυτά που λέω και τα υποστηρίζει πλήρως) και τη διαχειρίζεται ο ΟΤΕ, αλλά η απάντηση που έλαβα είναι ότι δεν μπορεί ο ΟΤΕ «αυθαίρετα;» να προβεί στην ακύρωση του τοπικού βρόγχου, κάτι που θα θεωρηθεί αθέμιτος ανταγωνισμός και μόνο η Vivodi μπορεί να το ζητήσει αυτό. Δηλαδή εγώ αυτή τη στιγμή είμαι δέσμιος της Vivodi η οποία απλά με αγνοεί και δεν στέλνει το αίτημα στον ΟΤΕ. Αφού εγώ πληρώνω αυτή τη γραμμή, εγώ ενεργοποιώ και πληρώνω τις διάφορες υπηρεσίες, δεν μπορώ να τις καταργήσω; Σημείωση: Εγώ ζήτησα από τον ΟΤΕ (με εξουσιοδότηση που έκανα σε κάποιον τρίτο) να ενεργοποιηθεί ο τοπικός βρόγχος, άρα λογικά κάτι που ΕΓΩ ζήτησα πρέπει να μπορώ να το ανακαλέσω, μη αποποιούμενος οποιεσδήποτε οικονομικές υποχρεώσεις απορρέουν από την ενέργεια μου, αν και στην περίπτωσή μου δεν υπάρχουν τέτοιες.
Προφανώς έπ’ αυτού δεν κατηγορώ τον ΟΤΕ, ο οποίος δικαίως είναι διστακτικός ως προς την αποσύνδεση του τοπικού βρόγχου, αλλά πιστεύω ότι η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης, θα πρέπει να προστατεύουν τον καταναλωτή από καταχρηστικές πρακτικές αναξιόπιστων εταιρειών, που κατ’ εξακολούθηση ταλαιπωρούν τους καταναλωτές και τους αγνοούν και να μεριμνήσουν ώστε ο καταναλωτής να έχει το δικαίωμα να απευθυνθεί στον ΟΤΕ, σε αντίστοιχες περιπτώσεις, και να μπορεί ο ΟΤΕ να προβεί στην αποσύνδεση, από τη στιγμή που υπάρχουν εταιρείες που προσπαθούν να εγκλωβίσουν τους πελάτες.
Θα ήθελα τέλος να πω ότι από τη Δευτέρα 10 Ιουλίου έχω μιλήσει πάμπολλες φορές με την εταιρεία Vivodi, η οποία δείχνει πλήρη απροθυμία να με εξυπηρετήσει και με εξαπατά κατ’ επανάληψη καθώς δεν δέχεται το αυτονόητο, παρά τις αναρίθμητες εκκλήσεις μου, να επικοινωνήσει με τον ΟΤΕ και να βρει για ποιο λόγο δεν έχει φτάσει το αίτημα μου 1½ μήνα μετά την αίτηση ακύρωσης της υπηρεσίας. Πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω σε τι εξυπηρετεί τέτοια ταλαιπωρία και για ποιο λόγο ενώ έχει περάσει τόσο διάστημα χωρίς καμία πρόοδο, όταν ζητώ να μιλήσω με κάποιον υπεύθυνο ή με το αρμόδιο τμήμα δεν βρίσκουν το λόγο να γίνει κάτι τέτοιο. Πραγματικά είναι απίστευτο το γεγονός ότι ενώ είναι τόσο μεγάλο το διάστημα που εγώ ταλαιπωρούμε και ενώ ήδη πληρώνω σε άλλη εταιρεία συνδρομή ADSL, δεν μπορώ 3 μήνες σχεδόν μετά την αρχική μου αίτηση, να έχω ευρυζωνική σύνδεση στο διαδίκτυο και δεν είναι μόνο αυτό, αλλά η εν λόγω εταιρεία με αγνοεί επιδεικτικά και δεν εξετάζει την περίπτωση μου ώστε να επιλυθεί το πρόβλημα και να αποδεσμευτεί η γραμμή μου.
Λαμβάνοντας υπ’ όψιν όλα τα παραπάνω, εκτός από την άμεση λήψη μέτρων από τη μεριά της Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων, ώστε να βγω από το αδιέξοδο στο οποίο βρίσκομαι και να καταφέρω επιτέλους να έχω ευρυζωνική σύνδεση στο διαδίκτυο, ζητώ και τη νομική συνδρομή της επιτροπής για την αποζημίωση μου από την εν λόγω εταιρεία. Αιτούμαι να μου καταβληθούν 30 ευρώ ημερησίως, για κάθε μέρα καθυστέρησης αποσύνδεσης της γραμμής μου που οφείλεται σε υπαιτιότητα της εν λόγω εταιρείας, καθώς όλο αυτό το διάστημα εξακολουθώ να πληρώνω συνδρομή dialup, να χρεώνομαι με τα τέλη κλήσεων σε ΕΠΑΚ από τον ΟΤΕ, να πληρώνω παράλληλα και σύνδεση ADSL σε άλλη εταιρεία, να έχω χρεωθεί με αναρίθμητα τέλη κλήσης και παράλληλα ταλαιπωρούμαι και χάνω άπειρες ώρες σε τηλέφωνα και δεν μπορώ εν τέλει να καταλήξω κάπου. Με τη ρητή επιφύλαξη παντός νομίμου δικαιώματος μου,

Αθήνα, Παρασκευή 14 Ιουλίου 2006
Ο καταγγέλων,
(Υπογραφή )

Το όνομα μου


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 17 Ιούλ 2006, 19:21 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφη: 12 Μαρ 2006, 22:43
Δημοσ.: 3629
Τοποθεσια: Αθήνα
Προς jtsop: Σε ευχαριστούμε για τις πληροφορίες και έχεις τη συμπαράστασή μας για την ταλαιπωρία. Είναι απαράδεκτο να σε ταλαιπωρούν έτσι. Ίσως και γράμμα διαμαρτυρίας στις εφημερίδες να ήταν καλή ιδέα

_________________
Ευάγγελος Ράπτης


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18 Ιούλ 2006, 09:28 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφη: 24 Μαρ 2006, 18:08
Δημοσ.: 541
Τοποθεσια: Εξάρχεια
Νομίζω ότι πρέπει να γίνει κάτι κεντρικά, από το "Δίοδος". Δεν είναι δυνατόν να μας αφήνουν στο έλεος του κάθε επιχειρηματία.

edit: Η δική μου γραμμή ΔΕΝ έχε ενεργοποιηθεί, μέχρι και σήμερα (18/6/06), ενώ έχω κάνει την αίτηση στις 31/5/06 !!!. Σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχα με την vivodi, μου είπαν ότι θα ξέρουμε αν υπάρξει επιπλέον πρόβλημα στις 25/6/06 !!!


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18 Ιούλ 2006, 10:58 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: 17 Ιούλ 2006, 18:25
Δημοσ.: 3
prepei na zhthseis akyrwsh. an thes boithia na mou steileis ena pm na sou pw pos tha kinitheis gia na mhn trabhkseis oti trabhksa


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18 Ιούλ 2006, 11:02 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: 17 Ιούλ 2006, 18:25
Δημοσ.: 3
meta tin kataggelia pou zhtousa kai apozhmiwsh, thn epomenh ergasimh steilane ek neou tin aithshs ston OTE. Epishs epikoinwnhsan me ton OTE kai mathane oti ontos den eixe ftasei pote h aithsh moy. Otan omos toys parakalousa na doun ti ginete me grafane. Shmeiwsh o OTE eide thn idia mera to aithma sto systhma tou (mou to epibebaiwse to 134). Ante gia na mh brizoume ton OTE otan den ftaiei. Episis o OTE epeidh stin perioxh mou den exei oura anamonhs den tha xreiastei pano apo 1 mera gia thn aposyndesh. OUF!


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Εχω Ιντερνετ !!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 19 Ιούλ 2006, 10:00 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφη: 24 Μαρ 2006, 18:08
Δημοσ.: 541
Τοποθεσια: Εξάρχεια
επιτέλους. η γραμμή μου ενεργοποιήθηκε μετά από 48 ημέρες. Πάνω που ετοιμαζόμουν να καταγγείλω και εγώ την vivodi.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 11 δημοσιεύσεις ] 

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες [ DST ]


Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group