forum.math.uoa.gr

Forum του Τμήματος Μαθηματικών
Ημερομηνία 26 Σεπ 2017, 04:00

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες [ DST ]




Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 60 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αριθμός προσφερόμενων μαθημάτων ανά τομέα 2010-2011
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Οκτ 2010, 18:57 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφη: 12 Μαρ 2006, 22:43
Δημοσ.: 3624
Τοποθεσια: Αθήνα
Προς barney:
Κάθε μάθημα είναι μία αδιάσπαστη ενότητα διδασκαλίας, συζήτησης "σκοτεινών σημείων", ασκήσεων και εξετάσεων. Κατά τη γνώμη μου όλο το μάθημα δεν μπορεί να αντικατασταθεί από την εξέτασή του. Γίνεται κάτι το απωθητικό, αποστεωμένο και απόμακρο. Μόνο σε ερευνητικά κέντρα θα ήταν αποδεκτός αυτός ο "αποστασιοποιημένος" χαρακτήρας, αλλά και σε αυτά η ανάγκη της επικοινωνίας μεταξύ των ερευνητών καλύπτεται από τις επαφές και τα συνέδρια. Το Πανεπιστήμιο δεν είναι μόνο ερευνητικό κέντρο, αλλά έχει και εκπαιδευτικό χαρακτήρα και οφείλει να διατηρεί αυτόν τον χαρακτήρα σύμφωνα και με τον νόμο. Μόνο εξέταση, χωρίς διδασκαλία, ή μάλλον πρώτα εξέταση και μετά διδασκαλία! είναι μία εντελώς απαράδεκτη διαδικασία.
Θα μπορούσε να αντιτάξει κανείς ότι ο "δάσκαλος "είναι ένα πρόσωπο-φορέας εξουσίας μόνο και η κατάργησή του θα ήταν επιθυμητή. Ιστορικά όμως δεν έχει αποδειχθεί κάτι τέτοιο και τα παραδείγματα που έχουμε συνηγορούν για το αντίθετο

_________________
Ευάγγελος Ράπτης


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αριθμός προσφερόμενων μαθημάτων ανά τομέα 2010-2011
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Οκτ 2010, 19:01 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφη: 01 Οκτ 2006, 11:40
Δημοσ.: 2882
Να και κάτι λογικό. Την κιμωλία και στα αμφιθέατρα λοιπόν.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αριθμός προσφερόμενων μαθημάτων ανά τομέα 2010-2011
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Οκτ 2010, 19:19 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: 07 Ιούλ 2007, 10:26
Δημοσ.: 236
apgiannop έγραψε:
Να και κάτι λογικό. Την κιμωλία και στα αμφιθέατρα λοιπόν.

:clap: :clap: :clap: :clap: :clap:

Πες τα Χρυσόστομε!!!! 8) 8) 8)

_________________
Κάθε πέρσι και καλύτερα...


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αριθμός προσφερόμενων μαθημάτων ανά τομέα 2010-2011
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Οκτ 2010, 19:50 
Χωρίς σύνδεση
Banned

Εγγραφη: 23 Ιουν 2009, 21:51
Δημοσ.: 346
Καλησπερα και απο εμενα,παρακολουθω με ενδιαφερον τη συζητηση και θα ηθελα να κανω μια ερωτηση στον κυριο Ραπτη.Απο οτι βλεπω στο προγραμμα υπαρχουν την ωρα 11-1 τρια τμηματα διδασκαλιας της βασικης αλγεβρας.τα μαθηματα σε δυο απο αυτα γινονται σε αιθουσες.δε θα ηταν μια καποια λυση τα δυο αυτα τμηματα να ενωθουν σε ενα,το μαθημα να γινεται καποια ωρα (πρωινη,μεσημεριανη η απογευματινη) σε καποιο ελευθερο αμφιθεατρο (23 η 24 ) που εχει την ιδια χωρητικοτητα με αυτη και των δυο αιθουσων μαζι?με αυτον τον τροπο θα "περισσεψει" καποιος απο τους διδασκοντες οποτε θα μπορεσει να διδαξει το μαθημα και στο εαρινο εξαμηνο.ετσι επιτυγχανονται και τα πολλα τμηματα διδασκαλιας που ανεφερε ο κυριος Ραπτης,αλλα υπαρχει και μια δευτερη ευκαιρια στο εαρινο εξαμηνο για τους φοιτητες.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αριθμός προσφερόμενων μαθημάτων ανά τομέα 2010-2011
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Οκτ 2010, 19:56 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: 27 Σεπ 2007, 13:25
Δημοσ.: 837
Τοποθεσια: πειραιάς
K.Ράπτη,αν φτάναμε στο σημείο ένα μάθημα να βιντεοσκοπηθεί καθόλη την διάρκεια του εξαμήνου(το πιο κοντινό που έχω στο μυαλό μου είναι μερικά βιντεάκια στη βασική,αν και εγώ αναφέρομαι σε ολοκληρωμένο μάθημα σε όλο το εξάμηνο)δεν θα μπορούσε να εξετάζεται και στις δύο περιόδους?Και ας έχουν γίνει μόνο οι παραδόσεις του 1ου εξαμήνου.
Σας ρωτάω γιατί-εκτός ότι μου φαίνεται πολύ καλή ιδέα,αν και πιστέυω αρκετά "μακρινή"-έχω καταλάβει ότι είστε υπέρ στη βιντεοσκόπηση των μαθημάτων(άρα αναγκαστικά χάνεται και η σχέση καθηγητή-μαθητή)αλλά επίσης διατυπώνεται την άποψη ότι δεν μπορεί να προσφερθεί ένα μάθημα και στα δύο εξάμηνα(πόσο μάλλον χωρίς παραδόσεις στο 2ο εξάμηνο)λόγω της "φθοράς" της σχέσης διδασκαλίας-εξέτασης!


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αριθμός προσφερόμενων μαθημάτων ανά τομέα 2010-2011
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Οκτ 2010, 20:08 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: 25 Σεπ 2007, 17:31
Δημοσ.: 4228
Και γω δε συμφωνώ με το να μη διδάσκετε το μάθημα αλλά καλώς ή κακώς τώρα με το όριο σπουδών άμα δε γίνεται αλλιώς τι να κάνουμε.
Σε άλλες σχολές αυτό γίνεται πάντως
Επίσης η πτυχιακή εξεταστική κάτι τέτοιο δεν είναι
Ο δάσκαλος δεν είναι φορέας εξουσίας και γω δάσκαλος θέλω να λέγομαι
Επειδή η συζήτηση είναι τι πραγματικά μπορεί να γίνει συγνώμη αν ανέφερα κάτι άσχετο

_________________
https://www.youtube.com/watch?v=wbZuBDJVHEI


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αριθμός προσφερόμενων μαθημάτων ανά τομέα 2010-2011
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Οκτ 2010, 20:15 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφη: 01 Οκτ 2006, 11:40
Δημοσ.: 2882
Προσπαθώ να μιλάω συγκεκριμένα, χωρίς να είμαι αδιάφορος για τις "θεωρητικές συζητήσεις". Λοιπόν, ας κοιτάξουν όλοι πιο προσεκτικά αυτόν τον πίνακα που έχει σιγά-σιγά διαμορφωθεί. Το ερώτημα είναι αν είναι προτιμότερο να διδάσκονται κάθε χρόνο σχεδόν όλα τα μαθήματα επιλογής των πέντε φοιτητών ή να διδάσκονται και στα δύο εξάμηνα η Γραμμική Άλγεβρα ΙΙ, η Διαφορική Γεωμετρία και γενικά όποιο υποχρεωτικό μάθημα δεν "πιάνει κάποιο στόχο" ο οποίος μπορεί εύκολα να καθοριστεί από τη Γενική Συνέλευση.

Ένα άλλο ερώτημα είναι η αποτελεσματικότητα των πολλών τμημάτων διδασκαλίας και η εξοικονόμηση διδασκόντων (κατά το δυνατόν) με αυτό τον τρόπο.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αριθμός προσφερόμενων μαθημάτων ανά τομέα 2010-2011
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Οκτ 2010, 20:34 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφη: 12 Μαρ 2006, 22:43
Δημοσ.: 3624
Τοποθεσια: Αθήνα
Προς vince και lazkan:

Το θέμα που συζητάτε είναι το τεχνικό μέρος της διδασκαλίας. Όπως ίσως γνωρίζετε είμαι υπέρ της χρήσης όλων των μέσων στη διδασκαλία. Μάλιστα θα σας δώσω και μία πληροφορία. Αύριο Τετάρτη 13 Οκτωβρίου 2010 θα εγκαταστήσουμε στο Τμήμα Μαθηματικών τον πρώτο διαδραστικό πίνακα και ελπίζω οι συνάδελφοι να χρησιμοποιούν εκτός από την κιμωλία, την ηλεκτρονική γραφίδα μαζί με τις βιντεοσκοσκοπήσεις.
Το ουσιαστικό,κατά την γνώμη μου, από εκπαιδευτική άποψη θέμα είναι διαφορετικής φύσης. Δεν θεωρώ σωστό να δοθεί το μήνυμα στους φοιτητές λέω ένα παράδειγμα " πάρτε πρώτα τη Βασική άλγεβρα και μετά την Γραμμική άλγεβρα Ι" ή "πρώτα η Γραμμική ΙΙ και μετά η Γραμμική άλγεβρα Ι". Θεωρώ ότι το Τμήμα Μαθηματικών θα προσφέρει κακή εκπαίδευση στους φοιτητές του(ακόμη και αν αυτό συντελέσει να πάρουνε πιο γρήγορα πτυχίο) αν κάθε εξάμηνο διδάσκονται όλα τα υποχρεωτικά μαθήματα χωρίς κάποια φωτεινή διαδρομή. Αυτό θα οδηγήσει σε μία κατάσταση ανισορροπίας στην εκπαιδευτική διαδικασία, χωρίς αλληλουχία μεταξύ επιλεγόμενων μαθημάτων.Ίσως εδώ η εισαγωγή προαπαιτούμενων μαθημάτων να μπορούσε να οδηγήσει στην διδασκαλία όλων των μαθημάτων και στα δύο εξάμηνα.
Οφείλουμε ως δάσκαλοι να πούμε αυτό που νομίζουμε σωστό, ακόμη και αν πάει κόντρα στις διαθέσεις της μεγάλης πλειοψηφίας.
Τελειώνοντας θέλω να πω ότι απλά λέω την γνώμη μου , η οποία είναι απλά μία γνώμη και δεν διεκδικώ το αλάθητο

_________________
Ευάγγελος Ράπτης


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αριθμός προσφερόμενων μαθημάτων ανά τομέα 2010-2011
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Οκτ 2010, 20:54 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: 07 Ιούλ 2007, 10:26
Δημοσ.: 236
Σαφώς και προτεραιότητα έχουν τα υποχρεωτικά μαθήματα. Και από τον πίνακα παρατηρούμε ότι τα μοναδικά μαθήματα που είχαν φέτος επιτυχόντες λιγότερους από 200 και λιγότερους από κάθε άλλη χρονιά, ήταν τα μαθήματα Γραμμική ΙΙ και Διαφορική Γεωμετρία.
Κανένα από αυτά δεν έχει μέχρι στιγμής προσφερθεί και τα 2 εξάμηνα.
Αντιθέτως, η Βασική Άλγεβρα είχε μια πολύ ομαλή χρονιά! Να σημειώσουμε ότι ήταν η ΠΡΩΤΗ φορά που προσφέρθηκε το μάθημα και τα 2 εξάμηνα. Όπως λέτε κ.Γιαννόπουλε οι αριθμοί μιλούν από μόνοι τους!!!

Επίσης όσο αφορά τα μαθήματα επιλογής, καλό θα ήταν αν όχι όλα , έστω μερικά από αυτά να προσφέρονται όσο πιο συχνά γίνετε, σύμφωνα πάντα με το διαθέσιμο προσωπικό.

Αλλά το σημαντικότερο είναι να προσφέρονται τα υποχρεωτικά μαθήματα και κυρίως αυτά που δεν είχαν τα επιθυμητά αποτελέσματα καθ' όλη την χρονιά.


Κύριε Ράπτη, ποιος σας έβαλε αυτή την ιδέα και συνδυάσατε ότι η προσφορά ενός μαθήματος συνεπάγεται αναγκαστικά και την λάθος σειρά παρακολούθησης των μαθημάτων?
Μην υποτιμάτε την νοημοσύνη και τις δυνατότητες μας...

Πλέον οι πρωτοετείς φοιτητές έχουν μεγαλύτερη καθοδήγηση και μεγαλύτερη ενημέρωση από κάθε άλλη φορά, στη σωστή παρακολούθηση και στην σωστή σειρά που προτείνει άλλωστε και ο οδηγός σπουδών.

_________________
Κάθε πέρσι και καλύτερα...


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αριθμός προσφερόμενων μαθημάτων ανά τομέα 2010-2011
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Οκτ 2010, 21:38 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφη: 16 Ιαν 2009, 01:23
Δημοσ.: 873
Έχω την εντύπωση ότι κάποια πράγματα λέγονται πολλές φορές.Προσπαθώντας να τα βάλω σε μία σειρά.
Υπάρχει πλέον κάποια πίεση χρόνου για την απόκτηση του πτυχίου,αλλά και να μην υπήρχε,το να ξεπερνάει κατά πολύ ο μ.ό. φοίτησης τα 4 χρόνια,οπωσδήποτε δεν είναι θετικό.Όπως δείχνουν οι αριθμοί,το μόνο που δεν μπορεί να αμφισβητηθεί,η διδασκαλία των υποχρεωτικών μαθημάτωνκαι στα 2 εξάμηνα συμβάλλει σημαντικά στη μείωση του μ.ό. φοίτησης.
Επίσης,κοιτώντας κάποιος τα αμφιθέατρα στα οποία διδάσκεται το ίδιο υποχρεωτικό μάθημα,συμπεραίνει εύκολα πως η κατανομή των φοιτητών απέχει πολύ από το να είναι ισόποση(σε μεγάλη πλειοψηφία των μαθημάτων).Συνεπώς η καλύτερη διδασκαλία μέσω ολιγομελών τμημάτων(αφού αποφασιστεί ο "χρυσός αριθμός") θεωρώ πως δεν επιτυγχάνεται με αυτόν τον τρόπο.
Σχετικά με τη σειρά παρακολούθησης-ενασχόλησης του φοιτητή με τα μαθήματα της σχολής.Στο συγκεκριμένο θέμα,νομίζω υπεισέρχεται έντονα η προσωπικότητα του καθενός,το πόσο έχει ασχοληθεί με τα μαθηματικά,το πόσο θέλει να ασχοληθεί,ίσως και αν έχει κάποιο "ιδιαίτερο ταλέντο".Εκτός αυτού νομίζω πως η κοινωνία τείνει να συμπεριφέρεται σε 18χρονα άτομα σαν σε "νεογνά",κάτι στο οποίο είμαι εντελώς αντίθετος.Κάθε καθηγητής μπορεί(και γίνεται συνήθως)να αναφέρει στην αρχή της διδασκαλίας τις προαπαιτούμενες γνώσεις.Από εκέι και πέρα ο καθένας κάνει τις επιλογές του.Εκτός αυτού υπάρχουν το πρόγραμμα σπουδών,οι καθηγητές,οι μεγαλύτεροι φοιτητές για να λύνουν τις απορίες που μπορεί να έχουν οι(νέοι κυρίως) φοιτητές σε σχέση με την "πορεία που πρέπει να έχουν οι σπουδές τους" και γενικά για τη σχολή.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αριθμός προσφερόμενων μαθημάτων ανά τομέα 2010-2011
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Οκτ 2010, 21:54 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφη: 16 Ιαν 2009, 01:23
Δημοσ.: 873
Σχετικά με τη συχνότητα διδασκαλίας των μαθημάτων επιλογής,προφανώς όσο συχνότερα τόσο καλύτερα αλλά το κάθε 2 χρόνια μου ακούγεται ικανοποιητικό και μέχρι στιγμής δεν έχω ακούσει πειστική και στηριζόμενη στην αντικειμενικότητα αντίρρηση.

Προς κ.Ράπτη: Πιστεύω πως λέτε αυτό που νομίζετε σωστό ως δάσκαλος αλλά επιτρέψτε μου να πιστεύω πως στηρίζετε και αποφάσεις του Τομέα σας που δε γνωρίζω αν όντως υποστηρίζετε.
Το θέμα συζήτησης έχει αρκετά υποκειμενικά μέρη(ιδανικός αριθμός φοιτητών σε ένα τμήμα,σωστή διδασκαλία,φωτεινή διαδρομή σπουδών κ.ά.),συνεπώς δύσκολα κάποιος μπορεί να θεωρήσει την άποψή του σωστή.
Δεδομένου όμως ότι μια συγκεκριμένη άποψη υποστηρίζεται από αρκετούς(μεταξύ των οποίων και συνάδελφοί σας),κατά την άποψή μου πρέπει να ληφθεί σοβαρά υπόψην από τον Τομέα Άλγεβρας-Γεωμετρίας,είτε προς την κατεύθυνση υιοθέτησής της είτε συνολικής και βασισμένης σε στοιχεία αμφισβήτησής της.
Για το θέμα χρησιμοποίησης κάθε μέσου για τη διδασκαλία(τεχνολογία,βιντεοσκόπηση κτλ.) είμαι υπέρ και θα ήθελα να ακούσω συγκεκριμένες αντιρρήσεις αν υπάρχουν.


Τελευταία επεξεργασία απο foithths την 14 Οκτ 2010, 20:56, επεξεργάστηκε 1 φορές συνολικά.

Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αριθμός προσφερόμενων μαθημάτων ανά τομέα 2010-2011
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Οκτ 2010, 22:50 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφη: 01 Οκτ 2006, 11:40
Δημοσ.: 2882
Δεν ξέρω Σπύρο αν το τελευταίο ερώτημα απευθύνεται σε μένα, αλλά εδώ δεν κάνουμε ψιλή κουβέντα για τους διαδραστικούς πίνακες. Έχω καταθέσει συγκεκριμένη πρόταση στον Πρόεδρο του Τμήματος για τις αναθέσεις της φετινής χρονιάς και περιμένω απάντηση. Εν τω μεταξύ το χειμερινό εξάμηνο τρέχει. Επίσης, εδώ μιλάμε σαν άτομα, αλλά υπάρχουν Τομείς του Τμήματος που έχουν άλλη αντιμετώπιση στο θέμα. Παρακολουθώντας την πορεία ενός μαθήματος μπορείς να προβλέψεις αν χρειάζεται ενίσχυση: για παράδειγμα, ήταν προαποφασισμένο ότι ο Απειροστικός Λογισμός ΙΙ θα διδαχθεί και στα δύο εξάμηνα φέτος. Επίσης, πέρυσι, ο Τομέας Ανάλυσης τροποποίησε εγκαίρως το πρόγραμμα του εαρινού εξαμήνου για να ενισχυθεί ο Απειροστικός Λογισμός ΙΙΙ. Με λίγα λόγια, οι αριθμοί πρέπει να παίρνονται υπόψη. Τέλος, να σου πω ότι στο Τμήμα Μαθηματικών εισάγονται πάρα πολύ καλοί φοιτητές, όπως δείχνει και αυτό το θέμα.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αριθμός προσφερόμενων μαθημάτων ανά τομέα 2010-2011
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Οκτ 2010, 23:36 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφη: 16 Ιαν 2009, 01:23
Δημοσ.: 873
Κ.Γιαννόπουλε δεν απευθύνεται συγκεκριμένα σε σας αλλά σε όσους έχουν συγκεκριμένες αντιρρήσεις για τη χρήση ορισμένων μέσων για τη διδασκαλία.
Ομολογώ πως έχω μικρή γνώση επί του θέματος αλλά το βλέπω θετικά γι'αυτό περιμένω τα αρνητικά στοιχεία που έχει εντοπίσει κάποιος και ίσως μου διαφεύγουν.Αυτό θα μπορούσε να γίνει σε άλλο θέμα,κακώς ίσως το ανέφερα αλλά παρασύρθηκα γιατί το είδα να αναφέρεται και κατανοώ πως δεν κάνουμε ψιλή κουβέντα για τους διαδραστικούς πίνακες αλλά προφανώς αναφέρω το θέμα πιο γενικά.Στα υπόλοιπα συμφωνώ(Νομίζω φάνηκε και πριν).Αφού έχουμε τους αριθμούς σίγουρα τους κοιτάμε γιατί είναι αντικειμενικό στοιχείο και ναι,αδιαμφισβήτητα εισάγονται πολύ καλοί φοιτητές και δε στηρίζομαι τόσο στα στοιχεία των Πανελληνίων αλλά στο ότι τους συναντάω στους διαδρόμους της σχολής.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αριθμός προσφερόμενων μαθημάτων ανά τομέα 2010-2011
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Οκτ 2010, 00:01 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: 16 Απρ 2008, 16:18
Δημοσ.: 38
Μετά από μελέτη των στοιχείων που έδωσε ο κ.Γιαννόπουλος παραπάνω, είναι πασιφανές ότι με τη συστηματικότερη διδασκαλία των υποχρεωτικών, εχουν βελτιωθεί σημαντικά οι αριθμοί των επιτυχόντων. Η προσφορά των μαθημάτων μπορεί να σημαίνει περισσότερη δουλειά από την πλευρά των καθηγητών. Όμως τελικά οδηγούμαστε σε σταδιακή μείωση του αριθμού των φοιτητών που χρωστάνε μαθήματα. Γεγονός που είναι ιδανικό στη σχολή μας.

Είναι άξιο να σημειωθεί ότι σε άλλες σχολές, κυρίως του εξωτερικού (και τις οποίες θέλουμε να "ανταγωνιστόυμε" ως προς το επίπεδο σπουδών), βρίσκονται στο άλλο άκρο. Δηλαδή αποτελούν μειοψηφία αυτοί που αποτυγχάνουν σε κάποιο μάθημα. Επίσης με συγκεκριμένες διαδικασίες, ενεργεί άμεσα στο να μειώσει ακόμα περισσότερο τον αριθμό αυτό.

Γι' αυτό και πιστεύω ότι οι συνεχής προσφορά των υποχρεωτικών , καθώς και με μία σωστή αναλογία των προσφερομένων, μπορεί να έχει πολύ πιο δραστικά αποτελέσματα. Ήδη βλέπουμε μερικά από αυτά .
Λογικά σε κάποια φάση θα οδηγηθούμε και στο να εξαληφθεί ο αριθμός των "αιώνιων φοιτητών" . Και το γεγονός αυτό θα σημάνει μια καινούρια αρχή για το Τμήμα μας. Όπου τότε θα μπορείτε να οργανώνετε εξ' αρχής τα τμήματα διδασκαλίας με τον ιδανικό αριθό φοιτητών , να χρησιμοποιείται τα διάφορα διαδραστικά μέσα της τεχνολογίας πιο αποτελεσματικά, να αναβαθμιστεί ακόμα περισσότερο το επίπεδο σπουδών κ.α. Όμως μέχρι τότε πρέπει πρώτα να επιτευχθέι ο βασικός στόχος, δηλαδή ο αριθμός των επτυχόντων μου έχει θέση ο κάθε τομέας, και γιατί όχι η μείωση των "αιωνίων".

Τελικά χρειάζονται δραστικές και αποτελεσματικές αποφάσεις για να οδηγηθούμε προς την κατεύθυνση. Και διαφένεται ότι η λύση που προτείνει ο κος Γιαννόπουλος είναι παραπάνω από καλή και αποτελεσματική.....

Με κάθε σεβασμό προς όλους.

Καλό Βράδυ!


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αριθμός προσφερόμενων μαθημάτων ανά τομέα 2010-2011
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 14 Οκτ 2010, 20:53 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφη: 18 Ιούλ 2010, 11:10
Δημοσ.: 123
apgiannop έγραψε:
Να και κάτι λογικό. Την κιμωλία και στα αμφιθέατρα λοιπόν.


+1000


Κορυφή
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 60 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες [ DST ]


Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group