forum.math.uoa.gr

Forum του Τμήματος Μαθηματικών
Ημερομηνία 23 Νοέμ 2017, 00:25

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες [ DST ]




Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 60 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4  Επόμενο
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αριθμός προσφερόμενων μαθημάτων ανά τομέα 2010-2011
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 10 Οκτ 2010, 13:46 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: 03 Μάιος 2010, 14:39
Δημοσ.: 61
Τοποθεσια: Μόναχο
apgiannop έγραψε:
Μία φορά στα δύο χρόνια ninja. Θέλεις να σου αναφέρω συγκεκριμένα πώς θα υλοποιηθεί; Εδώ μιλάμε σοβαρά.

Το παράδειγμα της Λογικής είναι άστοχο γιατί είναι μάθημα περιορισμένου καταλόγου και θα προσφέρεται κάθε χρόνο. Δεν εννοώ αυτά τα μαθήματα.


Κι εγώ σοβαρά μιλάω και φυσικά θα ήθελα να μου αναφέρεται συγκεκριμένα πως θα υλοποιηθεί και ποιά μαθήματα εννοείται.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αριθμός προσφερόμενων μαθημάτων ανά τομέα 2010-2011
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 10 Οκτ 2010, 13:50 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφη: 01 Οκτ 2006, 11:40
Δημοσ.: 2905
Πάνο, τα τωρινά δεδομένα είναι τα πραγματικά δεδομένα. Μπορώ να σου υποδείξω αρκετά μαθήματα επιλογής που διδάσκονται πιο συχνά απ' ότι επιτρέπουν οι ανάγκες του Τμήματος. Μερικά από αυτά ενδέχεται να είναι εκτός Οδηγού Σπουδών σε μερικά χρόνια.

Ninja, σε ποιό έτος είσαι; Πόσα από τα μαθήματα Αλγεβρική Τοπολογία, Αλγεβρική Συνδυαστική, Κρυπτογραφία, Υπολογιστική Άλγεβρα, Θεωρία Galois, Ομολογική Άλγεβρα, Αλγεβροτοπολογικές Δομές, Θεωρία Ομάδων σκοπεύεις να παρακολουθήσεις στο επόμενο εξάμηνο; Το Τμήμα έχει αποφασίσει ότι δύο από αυτά είναι περιορισμένου καταλόγου.

ps: Κάτι που δεν έχω καταλάβει γενικά είναι γιατί χρησιμοποιείτε αυτά τα αποσιωπητικά. Δεν ξέρω τι να υποθέσω όταν τα βλέπω.


Τελευταία επεξεργασία απο apgiannop την 10 Οκτ 2010, 13:55, επεξεργάστηκε 1 φορές συνολικά.

Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αριθμός προσφερόμενων μαθημάτων ανά τομέα 2010-2011
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 10 Οκτ 2010, 13:55 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφη: 17 Σεπ 2008, 15:23
Δημοσ.: 1575
εγω παντως αν υπαρχει ενα μαθημα που αν μη τι αλλο θα παρακολουθουσα ειναι ΜΟΝΟ η υπολογιστικη αλγεβρα αυτα που εχει γραψει ο κυριος Γιαννοπουλος.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αριθμός προσφερόμενων μαθημάτων ανά τομέα 2010-2011
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 10 Οκτ 2010, 13:58 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: 03 Μάιος 2010, 14:39
Δημοσ.: 61
Τοποθεσια: Μόναχο
3 μαθήματα απο αυτά που αναφέρετε: Κρυπτογραφία, Θεωρία Galois, Θεωρία Ομάδων και πιθανώς Υπολογιστική Άλγεβρα αλλά γιατί ρωτάτε?
Για τα αποσιωπιτικά δεν γνωρίζω, δεν τα χρησημοποιώ.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αριθμός προσφερόμενων μαθημάτων ανά τομέα 2010-2011
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 10 Οκτ 2010, 14:01 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφη: 18 Ιούλ 2010, 11:10
Δημοσ.: 123
Τα αποσιωπητικά μάλλον είναι για μια μικρή παύση προς σκέψη για λίγο πριν ξεκινήσει η επόμενη πρόταση.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αριθμός προσφερόμενων μαθημάτων ανά τομέα 2010-2011
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 10 Οκτ 2010, 14:02 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφη: 01 Οκτ 2006, 11:40
Δημοσ.: 2905
Ωραία, τα δύο θα δίνονται κάθε χρόνο και τα άλλα 6 θα δίνονται μία φορά στα δύο χρόνια. Απλό είναι. Και κάτι άλλο: τον κατάλογο των μαθημάτων επιλογής τον βρήκες έτοιμο. Μπορεί να λείπουν χρήσιμα μαθήματα που θα σε ενδιέφεραν και στη θέση τους να υπάρχουν άλλα γιατί πολύ απλά προτάθηκαν από κάποιους διδάσκοντες. Να σου δώσω και μια συμβουλή, αν επιτρέπεις. Να κοιτάζεις προσεκτικά τους περιορισμένους καταλόγους. Εκεί βρίσκονται περίπου είκοσι μαθήματα.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αριθμός προσφερόμενων μαθημάτων ανά τομέα 2010-2011
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 10 Οκτ 2010, 14:03 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: 27 Σεπ 2007, 18:07
Δημοσ.: 1920
apgiannop έγραψε:
Πάνο, τα τωρινά δεδομένα είναι τα πραγματικά δεδομένα. Μπορώ να σου υποδείξω αρκετά μαθήματα επιλογής που διδάσκονται πιο συχνά απ' ότι επιτρέπουν οι ανάγκες του Τμήματος. Μερικά από αυτά ενδέχεται να είναι εκτός Οδηγού Σπουδών σε μερικά χρόνια.

Ninja, σε ποιό έτος είσαι; Πόσα από τα μαθήματα Αλγεβρική Τοπολογία, Αλγεβρική Συνδυαστική, Κρυπτογραφία, Υπολογιστική Άλγεβρα, Θεωρία Galois, Ομολογική Άλγεβρα, Αλγεβροτοπολογικές Δομές σκοπεύεις να παρακολουθήσεις στο επόμενο εξάμηνο;

ps: Κάτι που δεν έχω καταλάβει γενικά είναι γιατί χρησιμοποιείτε αυτά τα αποσιωπητικά. Δεν ξέρω τι να υποθέσω όταν τα βλέπω.


μα κυριε Γιαννοπουλε σε ενα με δυο χρονια τα τμηματα τα ιδια θα επιλεγουν ποσσους φοιτητες θα παιρνουν,ειναι νομος του κρατους,οποτε δεν εχει νοημα να μιλαμε για μειωση μαθηματων οταν σε 2-3 χρονια θα υπαρχει η δυνατοτητα για αυξηση των μαθηματων.

Να σας πω εγω κυριε Γιαννοπουλε ποσα μαθηματα πκεμ και κεμ παρακολουθησα περισυ

δειγματοληψια,θεωρια παιγνιων,ουρες αναμονης,στατιστικη αναλυση δεδομενων,στοχαστικες μεθοδοι 2,πιθανοτητες και αναλογισμο και αν ειχαμε και αλλα θα τα επαιρνα και αυτα αλλα δεν προσφερονταν,οπως οι μεθοδοι εφαρμοσμενων μαθηματικων,οι υπολογιστικες μεθοδοι στην θεωρια αποφασεων,γραμμικος μη γραμμικος προγραμματισμος,αλγεβρικη συνδυαστικη κλπ.και ετσι αναγκαστηκα να παρω ιστορια αλγεβρας-γεωμετριας,γραμμικη γεωμετρια,δακτυλιους και προτυπα,αχρηστα μαθηματα για εμενα τουλαχιστον και γι αυτο που κανω.


εχετε δικιο για τα αποσιωπητικα... :binky: τα βαζω για ευκολια...κακια συνηθεια βλεπετε...


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αριθμός προσφερόμενων μαθημάτων ανά τομέα 2010-2011
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 10 Οκτ 2010, 14:08 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφη: 01 Οκτ 2006, 11:40
Δημοσ.: 2905
Πάνο, εγώ ξέρω πόσους φοιτητές και ποιές ανάγκες έχουμε σημερα. Αν πήρες δεκαπέντε μαθήματα σε ένα χρόνο και αν όλα τα μαθήματα που δεν έχουν σχέση με την ειδίκευσή σου τα θεωρείς άχρηστα, αυτό αφορά εσένα και όχι το πρόγραμμα σπουδών και τον προγραμματισμό της συχνότητας προσφοράς των μαθημάτων.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αριθμός προσφερόμενων μαθημάτων ανά τομέα 2010-2011
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 10 Οκτ 2010, 14:12 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: 03 Μάιος 2010, 14:39
Δημοσ.: 61
Τοποθεσια: Μόναχο
Αν είχα καταλάβει καλά και διορθώστε με αν κανω λάθος ήταν οτι στόχος σας είναι να μειώσετε την συχνότητα προσφοράς κάποιων μαθημάτων με σκοπό να αυξήσετε αυτήν τών υποχρεωτικών.Σε αυτό είχα ένσταση.
apgiannop έγραψε:
Ωραία, τα δύο θα δίνονται κάθε χρόνο και τα άλλα 6 θα δίνονται μία φορά στα δύο χρόνια. Απλό είναι. Και κάτι άλλο: τον κατάλογο των μαθημάτων επιλογής τον βρήκες έτοιμο. Μπορεί να λείπουν χρήσιμα μαθήματα που θα σε ενδιέφεραν και στη θέση τους να υπάρχουν άλλα γιατί πολύ απλά προτάθηκαν από κάποιους διδάσκοντες.


Όσο για αυτό δεν είμαι σε θέση να το κρίνω. Προφανώς και πιθανώς και να υπάρχουν άλλα μαθήματα αλλά δεν μπορώ να το γνωρίζω.Πάντως δεν συμφωνώ σε μείωση του αριθμού τους λόγω μικρής παρακολούθησης.
Οι συμβουλές σας είναι πάντα σεβαστές.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αριθμός προσφερόμενων μαθημάτων ανά τομέα 2010-2011
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 10 Οκτ 2010, 14:14 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφη: 01 Οκτ 2006, 11:40
Δημοσ.: 2905
Έγραψα τρεις τρόπους αντιμετώπισης του πιο βασικού προβλήματος του Τμήματος (αν δεν έχεις εσύ αυτό το πρόβλημα, δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχει πρόβλημα). Στάθηκες στο 2 και σου εξηγώ με ένα παράδειγμα ότι δεν είναι και τόσο παράλογο αυτό που λέω.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αριθμός προσφερόμενων μαθημάτων ανά τομέα 2010-2011
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 10 Οκτ 2010, 14:52 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: 03 Μάιος 2010, 14:39
Δημοσ.: 61
Τοποθεσια: Μόναχο
Ναι στάθηκα σε αυτό γιατί μου φάνηκε παράλογο. Για τα υπόλοιπα δεν μπορώ να ξέρω και είναι θέμα των διδασκόντων.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αριθμός προσφερόμενων μαθημάτων ανά τομέα 2010-2011
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 10 Οκτ 2010, 16:43 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφη: 25 Δεκ 2007, 14:09
Δημοσ.: 334
εγώ πάντως, μιας κ με αφορά το θέμα, συμφωνώ με τον κύριο γιαννόπουλο.
τα μαθήματα πρέπει να προσφέρονται με τέτοια συχνότητα ώστε να εξυπηρετούν τις βασικές ανάγκες των φοιτητών, δλδ το να μαζέψει κάποιος 14 υποχρεωτικά 2 φυσικές 5 πκεμ/πκθμ 3 κεμ/κθμ 2 κθμ/κεμ 3 δδμ κ ό τι άλλο χρειάζεται για να γίνουν 36.
αρχικός στόχος ενός φοιτητή είναι να πάρει το πτυχίο του, αν θέλει να πάρει ειδίκευση ή να ασχοληθεί με μαθήματα που θα του χρειαστούν στο μεταπτυχιακό ή με μαθήματα που τον ενδιαφέρουν τότε από επιλογή του ας κάτσει περισσότερα χρόνια στη σχολή, φυσικά η συχνότητα πρέπει να είναι λογική για υποχρεωτικά μαθήματα ειδικεύσεων.

ουσιαστικά τι να το κάνω να προσφερθεί η ιστορία άλγεβρας κ γεωμετρίας κ όχι η διαφορική γεωμετρία?

τα υποχρεωτικά ειναι 14 κ συγκεκριμένα, δεν ισχύει το ίδιο με τα υπόλοιπα μαθήματα επιλογής.

πρέπει να προσφέροντα συχνά γτ είναι δύσκολο να περαστούν.
πολλές φορές διαβάσματος, παρακολούθησης κ εξέτασης ενός υποχρεωτικού μαθήματος αυξάνουν τις πιθανότητες να το περάσεις.
κάτι που δεν ισχύει πάντα για τα επιλογής κ βάζω το πάντα για να είμαι αντικεμενική.

διαφωνώ κ με τον κύριο ράπτη σε ό τι αφορά στα τμήματα διδασκαλίας.
είναι γνωστό πως κάθε φοιτητής παρακολουθεί όπου θέλει με αποτέλεσμα να έχουν οριστεί 3 τμήματα διδασκαλίας κ ο κόσμος να συσσωρεύεται σε ένα, άρα ποιος ο ολογος δημιουργίας τμημάτων διδασκαλίας κ οχι προσφοράς υποχρεωτικών μαθημάτων?

λίγοι φοιτητές περιμένουν τη διδασκαλία κ την παρακολούθηση για να καταλάβουν ένα μάθημα κ να το μάθουν κ να επιτύχουν, φυσικά κ βοηθάει αυτή η μέθοδος αλλά όχι όλους.
όταν υπάρχουν καλές σημειώσεις κ ο καθηγητής είναι πρόθυμος να πας στο γραφείο του να σου εξηγήσει τις απορίες σου διαβάζεις καλά κ από το σπίτι σου, χωρίς να παρακολουθείς.
η γνώμη που παρουσιάζω νομίζω πως υποστηρίζεται από την πλειονότητα των φοιτητών, αρα μήπως αυτή είναι λίγο πιο φοιτητοκεντρική αντίληψη?

πάνο 19 διαφωνώ συχνά με τις απόψεις σου, χωρίς αυτό να σημαίνει πως έχω κάτι προσωπικό μαζί σου, δε στέκει αυτό που λες οτι αφού σε 2 3 χρόνια θα αποφασίζουμε πόσους θα δεχόμαστε, τότε τι καθόμαστε κ ασχολούμαστε τώρα.
πρώτον όταν παρουσιάζονται προβλήματα καλό είναι να προσφέρεις πάντα λ'υσεις κ να μην περιμένεις όταν θα λυθούν κ δεύτερον βρίσκεσαι στην ελλάδα, υπάρχει τώρα ένας νόμος, κανείς δε θα μου υποσχεθεί πως θα εφαρμοστεί κ πως δε θα αλλάξει.
μοναδική λύση που θα βελτιώσει, κάτω από όλες τις συνθήκες, την κακή κατάσταση του τμήματός μας είναι να δίνονται περισσότερα πτυχία. για να γίνει αυτό τα μαθήματα πρέπει να προσφέρονται πιο συχνά.
έτσι δε φροντίζεις να μπουν λιγότεροι φοιτητές στο μαθηματικό αλλά να βγουν όσοι χρειάζεται για να είναι ευπρόσδεκτοι οι επόμενοι.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αριθμός προσφερόμενων μαθημάτων ανά τομέα 2010-2011
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 10 Οκτ 2010, 20:09 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: 12 Οκτ 2009, 13:31
Δημοσ.: 13
Είναι πολύ σημαντική αυτή η συζήτηση και είναι ακόμη σημαντικότερο το ότι μπορούμε εμείς οι φοιτητές στους οποίους απευθύνονται οι κατάλογοι προσφερομένων μαθημάτων να πούμε τη γνώμη μας.
Είμαι στο 7ο έτος του τμήματος και ασχολούμαι συστηματικά με τη σχολή τα τρία τελευταία χρόνια.
Στα τελευταία αυτά χρόνια έχει γίνει τεράστια πρόοδος στη σχολή χάρις στην προσφορά πολλών υποχρεωτικών μαθημάτων και στα δυο εξάμηνα(από "ανεπίδεκτη" έγινα "εφυής" όπως δείχνουν τα αποτελέσματα).
Πρέπει να τονίσω εδώ οτι ουδέποτε είχα παράπονο ή έχω ακούσει κάποιον να παραπονιέται οτι δεν υπάρχουν αρκετά επιλεγόμενα μαθήματα.Το πρόβλημα όλων είναι πάντα τα υποχρεωτικά,τα οποία είναι και η βάση για να παρακολουθήσει κάποιος άλλα μαθήματα.
Όλοι ξέρουμε οτι οι αλυσίδες στη σχολή μας δεν είναι δεσμευτικές,αλλά πρακτικά για να παρακολουθήσει κανείς τα περισσότερα επιλεγόμενα χρειάζεται σε μεγάλο βαθμό το υπόβαθρο (γνωστικό και αντίληψης) των υποχρεωτικών.
Θεωρώ λοιπόν οτι είναι απολύτως παιδαγωγικό και φοιτητοκεντρικό να γίνονται τα υποχρεωτικά μαθήματα σε κάθε εξάμηνο,ώστε όλοι οι φοιτητές να έχουν σαν εφόδιο τα υποχρεωτικά και να μπορούν να "βουτίξουν" στον πλούτο της επιστήμης μας.
Παιδαγωγικό με την έννοια 1ον ότι η εξοικίωση με τις έννοιες ενός μαθήματος είναι μονόδρομος για τη μάθηση και 2ον ότι "η επανάληψη είναι μητερα της μάθησης".
Φοιτητοκεντρικό διότι στρέφεται γύρω από τις ανάγκες του φοιτητή του τμήματος μας ,οι οποίες κατα την αποψή μου είναι να μπορεί να παρακολουθεί και να ανταποκριθεί στον βασικό κύκλο σπουδών(ας μην ξεχνάμε ότι ο πρώτος στόχος είναι το πτυχίο)ώστε να επιλέγει σωστά την κατεύθυνση-ειδίκευσή του.
Αναφορικά με την φοιτητοκεντρική προσέγγιση στην οποία αναφέρεστε εσείς κύριε Ράπτη, θα ήθελα να πω πως δεν υπάρχει στην ελλήνική δημόσια παιδεία τέτοια προσέγγιση ούτε στη βαθμίδα του δημοτικού (κατα μέσω όρο 30 παιδιά ανα τμήμα) που είναι το πιο κρίσιμο στάδιο διότι μαθαίνεις να διαβάζεις,να γράφεις, και πολλά άλλα.Οπότε τώρα πιά στο στάδιο που βρισκόμαστε είναι τριτεύουσα,και βγάλε, προτεραιότητα το να μας απευθείνεται ο διδάσκον με αμεσότητα και προσωπική ένια.Ειναι βέβαια ένα από τα αξιοσημείωτα λάθη της ελληνικής παιδείας αλλά όχι τροχοπέδη της φοίτησης μας.
Τέλος θα ήθελα να πω για τα επιλεγόμενα μαθήματα πως αν προσφέρονται πάντα τα περιορισμένου καταλόγου μαθήματα και άλλα τόσα από κάθε κατεύθυνση (8+8)μοιρασμένα στα δύο εξάμηνα δεν θα υπάρχει πρόβλημα.Πόσο μάλλον τώρα που θα αρχίσουν να προσφέρονται μαθήματα και από άλλες σχολές.
Προς τομέα Αλγεβρας-Γεωμετρίας:
Εφόσον όλοι συμφωνούν πως η προσφορά των υποχρεωτικών μαθημάτων και στα δύο εξάμηνα βοηθάει περισσότερο ,από καθε άλλη πρακτική,τον φοιτητή*(* εστω άνω τελέια) εφόσον οι δύο άλλοι βασικοί τομείς του τμήματος το εφαρμόζουν ως αποτελεσματική βοήθεια του φοιτητή και εφόσον το παράδειγμα της "εαρινής" βασικής απέδωσε, μηπως θα έπρεπε να το εφαρμόσετε και εσείς?


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αριθμός προσφερόμενων μαθημάτων ανά τομέα 2010-2011
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Οκτ 2010, 15:13 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: 25 Σεπ 2007, 17:31
Δημοσ.: 4235
Δε ξέρω αν ακούγεται χαζό αυτό που λέω,αλλά ένα μάθημα που έχει διδαχτεί το χειμερινό εξάμηνο,μπορεί άνετα να προσφέρεται για εξέταση την εξεταστική του εαρινού χωρίς διδασκαλία με την ύλη του χειμερινού(τι Σεπτέμβρης τι Ιούνης)
μπορεί να ακούγεται αντιπαιδαγωγικό,αλλά έτσι κι αλλιώς κάποιος που παρακολουθεί ένα μάθημα το Χειμερινό και κόβεται δε προλαβαίνει να το παρακολουθήσει και το άλλο εξάμηνο αφού έχει άλλα μαθήματα

_________________
https://www.youtube.com/watch?v=wbZuBDJVHEI


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αριθμός προσφερόμενων μαθημάτων ανά τομέα 2010-2011
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Οκτ 2010, 16:21 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφη: 01 Οκτ 2006, 11:40
Δημοσ.: 2905
Μόνος σου το λες: θα εξετάσω το μάθημα που διδάσκω τρεις φορές την εβδομάδα. Είναι ένα μάθημα που ξεκινάει από την αρχή και υπάρχει πολύ σοβαρός λόγος να γίνει για δεύτερη φορά. Υπάρχει και μια ακόμα ευκαιρία το Σεπτέμβριο, αυτή που προβλέπεται από το νόμο.

Εδώ συζητάμε τις πραγματικές ανάγκες και τον ενιαίο τρόπο για να αντιμετωπιστούν σοβαρότατες δυσλειτουργίες.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 60 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4  Επόμενο

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες [ DST ]


Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group