forum.math.uoa.gr

Forum του Τμήματος Μαθηματικών
Ημερομηνία 26 Σεπ 2017, 04:00

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες [ DST ]




Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 60 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4  Επόμενο
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αριθμός προσφερόμενων μαθημάτων ανά τομέα 2010-2011
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Οκτ 2010, 14:36 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφή: 01 Οκτ 2006, 11:40
Δημοσ.: 2882
Ευάγγελος Ράπτης έγραψε:
Απαντάει δηλαδή ο Τομέας στο δίλημμα "πολλά τμήματα διδασκαλίας ή πολλές ευκαιρίες εξέτασης" επιλέγοντας το πρώτο. Είναι περιττό να ξαναπώ ότι, κατά τη γνώμη μου βεβαίως, αυτή η προσέγγιση είναι παιδαγωγικά σωστή και περισσότερο "φοιτητοκεντρική".
Απάντηση δεν πήρα σε τίποτα και επανέρχομαι. Η προσέγγιση - αν υπάρχει οποιαδήποτε προσέγγιση για να ακριβολογούμε - μόνο "φοιτητοκεντρική" δεν είναι. Είναι εντελώς εκτός πραγματικότητας, βασίζεται (στην καλύτερη περίπτωση) σε αυταπάτες και αυτό είναι πλέον αποδεδειγμένο.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αριθμός προσφερόμενων μαθημάτων ανά τομέα 2010-2011
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Οκτ 2010, 15:32 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφή: 12 Μαρ 2006, 22:43
Δημοσ.: 3624
Τοποθεσια: Αθήνα
Συνάδελφε δεν θα απαντήσω στις εριστικές εκφράσεις (χωρίς ουσία κατά την γνώμη μου) όπως "...είναι εντελώς εκτός πραγματικότητας..", "...βασίζεται σε αυταπάτες...".

Μιλάω και γράφω για μένα και σου δηλώνω ότι δεν εκπροσωπώ τον Τομέα Άλγεβρας,Γεωμετρίας. Τυχαίνει μερικές φορές (όχι πάντα βέβαια) η άποψη του τομέα να είναι και δική μου. Θεωρώ φυσικό και επιβεβλημένο ότι ο Τομέας Άλγεβρας,Γεωμετρίας και πιθανόν το Τμήμα Μαθηματικών να σου απαντήσει διεξοδικά.
Επανερχόμενος στο θέμα θα ήθελα να πω ότι το δίλημμα για μένα εξακολουθεί να είναι "πολλά τμήματα διδασκαλίας ή πολλές ευκαιρίες εξέτασης ;" Φυσικά το δίλημμα είναι και αυτό για μένα και δεν επιθυμώ να σου το επιβάλω. Έχω καταλήξει στο συμπέρασμα (μπορεί βέβαια να κάνω και λάθος) ότι ένα τμήμα διδασκαλίας πάνω από 40-50 φοιτητές δεν πετυχαίνει το σκοπό του που είναι η σε βάθος κατανόηση των διδασκομένων εννοιών.

Έχω τη γνώμη ότι έχω διαμορφώσει μία προσέγγιση για την εκπαιδευτική πράξη καθημερινά στο Τμήμα μας και τυχαίνει να τη θεωρώ φοιτητοκεντρική. Τις απόψεις μου όταν χρειάζεται και τις γράφω και τις λέω.

_________________
Ευάγγελος Ράπτης


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αριθμός προσφερόμενων μαθημάτων ανά τομέα 2010-2011
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Οκτ 2010, 15:37 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφή: 18 Ιούλ 2010, 11:10
Δημοσ.: 123
Πέστα κ.Γιαννόπουλε !!!


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αριθμός προσφερόμενων μαθημάτων ανά τομέα 2010-2011
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Οκτ 2010, 15:43 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφή: 01 Οκτ 2006, 11:40
Δημοσ.: 2882
Η πραγματικότητα είναι ότι στις 28 Σεπτεμβρίου 2010 υπήρχε η εξέταση Σεπτεμβρίου για το μάθημα Απειροστικός Λογισμός ΙΙ (ώρα 6-9μμ) και την επομένη μέρα το πρωϊ (ώρα 9πμ) παρακολουθούσαν - στην πρώτη μέρα των μαθημάτων - το ίδιο μάθημα 150 φοιτητές. Με βάση τις φοιτητοκεντρικές απόψεις, το μάθημα δεν χρειαζόταν να προσφερθεί κατά το χειμερινό εξάμηνο.

Αυταπάτη είναι να νομίζει κανείς ότι ανακοινώνοντας τέσσερα τμήματα διδασκαλίας δημιουργεί τις συνθήκες της τάξης των 40-50 ατόμων.

Εδώ μιλάμε για ένα σοβαρό σφάλμα ετών: το Τμήμα και οι φοιτητές του έχουν τη δυνατότητα να προχωρούν εντελώς κανονικά αν αλλάξει το σύστημα στα υποχρεωτικά μαθήματα. Μια ματιά στους αριθμούς (όλοι γνωρίζουν πρόσθεση εδώ) το δείχνει.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αριθμός προσφερόμενων μαθημάτων ανά τομέα 2010-2011
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Οκτ 2010, 15:54 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 04 Ιούλ 2010, 11:10
Δημοσ.: 120
ολοι γνωριζουν προσθεση κ αφαιρεση κ πως γινεται να μην προσφερεται η διαφορικη γεωμετρια (148 απο 255)
φαινεται σημαντικη αποκλιση

_________________
''The world will not be destroyed by those who do evil, but by those who watch them without doing anything'' Albert Einstein


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αριθμός προσφερόμενων μαθημάτων ανά τομέα 2010-2011
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Οκτ 2010, 16:22 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 07 Ιούλ 2007, 10:26
Δημοσ.: 236
Δυστυχώς είμαι αρκετά χρόνια σε αυτή την σχολή, και μέσα σε αυτά τα χρόνια έχω δει κάποια προβλήματα ΕΥΤΥΧΩΣ να επιλύονται ή τουλάχιστον να γίνεται ουσιαστική προσπάθεια να λυθούν. Φυσικά αναφέρομαι στον Τομέα Ανάλυσης, ο οποίος προσφέρει τα περισσότερα υποχρεωτικά μαθήματα και στα 2 εξάμηνα. Έχω δει την προσπάθεια και το μεράκι μερικών καθηγητών για να διδάξουν και να κάνουν τους φοιτητές να αγαπήσουν μαθήματα που πριν φάνταζαν τρομακτικά. Μαθαίναμε κατα την διάρκεια του εξαμήνου και ΟΧΙ την ώρα της εξέτασης!!

Έχω δει τον Τομέα Στατιστικής και Ε.Ε να προσφέρει Πιθανότητες Ι και Στατιστική Ι δηλαδή όλα τα υποχρεωτικά μαθήματα του τομέα, και ας είναι ο τομέας με τα λιγότερα μέλη αυτή την στιγμή.

και Δυστυχώς έχω δει και τον Τομέα Άλγεβρας και Γεωμετρίας, να μην προσφέρει κανένα υποχρεωτικό μάθημα του. Να αρνείται πεισματικά να δει την σοβαρότητα του προβλήματος και ενώ θα μπορούσε πολύ απλά να ρίξει μια ματιά στον αριθμό των επιτυχόντων σε μαθήματα όπως Βασική Άλγεβρα, Γραμμική ΙΙ, και ιδιαίτερα φέτος Διαφορική Γεωμετρία, συνεχίζεται να ονερεύεστε τμήματα με 40 φοιτητές σε ένα τμήμα που έχει μέσο όρο αποφοίτησης τουλάχιστον 6.5 χρόνια.
σε μια σχολή που κανονικά έπρεπε ένα 90% να τελείωνε στα 4 χρόνια!!!

Φέτος για πρώτη φορά μετά από πολλά παράπονα μας δώσατε την ευκαιρία στην Βασική άλγεβρα. ΚΑΙ φέτος ήταν η χρονιά που το μάθημα αυτό είχε την μεγαλύτερη επιτυχιά απο ποτέ!!!

Τι άλλο θέλετε δηλαδή για να πειστείτε ότι δίνοντας μας την ευκαιρία και στα 2 εξάμηνα, βοηθάτε πολλούς να πάρουν το πτυχίο τους, να συνεχίσουν με την ζωή τους και να κάνουν τα όνειρα τους πραγματικότητα.

Και στο κάτω κάτω αυτή δεν είναι η δουλειά σας????
Γι' αυτό τον λόγο δεν πληρώνεστε??? Θεωρώ υποχρέωση και καθήκον σας να κάνετε το καλύτερο δυνατόν για τους φοιτητές σας και για τα μαθηματικά που τόσο αγαπάτε!!

Νομίζω πως είναι καιρός να αφήσετε τους εγωισμούς στην άκρη και να δείτε την αλήθεια κατάματα. Μπροστά σας είναι όσο και αν αρνείστε να την δείτε!!!

Ειλικρινά, βλέποντας τα νούμερα για τα μαθήματα του Τομέα σας τι αισθάνεστε??? Είστε εντάξει με την συνείδηση σας? Λέτε " ήταν μια επιτυχημένη χρονιά για το μάθημα? Διδάξετε όπως έπρεπε και οι φοιτητές σας ανταποκρίθηκαν στα όσα τους διδάξατε με επιτυχία?

Όταν βλέπετε ότι πέραν του 80% των φοιτητών αποτυγχάνουν στα μαθήματα σας κάνετε καθόλου αυτοκριτική? ή μήπως είναι πιο εύκολο να πείσετε τους εαυτούς σας ότι Όλοι ήταν αδιάβαστοι????

_________________
Κάθε πέρσι και καλύτερα...


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αριθμός προσφερόμενων μαθημάτων ανά τομέα 2010-2011
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Οκτ 2010, 17:09 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφή: 18 Ιούλ 2010, 11:10
Δημοσ.: 123
Και αν πρέπει σύμφωνα με τα στοιχεία του κ.Γιαννόπουλου να περνούν γύρω στους 300 το χρόνο τα υποχρεωτικά ο τομέας άλγεβρας λειτουργεί σαν "κόφτης" πτυχίων αφού τελικά οι περισσότεροι θα κολλάνε στα μαθήματα που προσφέρονται από αυτόν. Έτσι αν συνεχιστεί αυτή η μη προσφορά υποχρεωτικών και στα δύο εξάμηνα δεν πρόκειται να βελτιωθεί ο μέσος χρόνος αποφοίτησης με κίνδυνο μάλιστα αν μπουν προαπαιτούμενα και όριο φοίτησης πολλοί να χάνουν και το πτυχίο τους λόγω αυτής της κατάστασης


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αριθμός προσφερόμενων μαθημάτων ανά τομέα 2010-2011
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 10 Οκτ 2010, 10:27 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφή: 12 Μαρ 2006, 22:43
Δημοσ.: 3624
Τοποθεσια: Αθήνα
Προς elenast:

Ή ερμηνεία σου έχει να κάνει με κλασικούς διαχωρισμούς μαύρο-άσπρο. Κακός ο Τομέας Άλγεβρας,Γεωμετρίας καλός κάποιος άλλος Τομέας. Όποιος ανήκει στον τομέα Α θέλει το κακό των φοιτητών, σε αντίθεση με άλλους που ανήκουν σε άλλους τομείς!
Κάνεις επίσης ένα σημαντικό λάθος (κατά τη γνώμη μου)ότι μαθαίνω=περνάω το μάθημα. Η ταύτιση αυτή είναι μεν βολική, αλλά δεν ανταποκρίνεται ούτε απαντάει ουσιαστικά στο ερώτημα: Τι σημαίνει μαθαίνω; Τι μήνυμα θα δινόταν στους συναδέλφους σου αν στο ωρολόγιο πρόγραμμα υπήρχε η Γραμμική άλγεβρα ΙΙ μαζί με την Γραμμική άλγεβρα Ι; Είναι σωστό παιδαγωγικά να παραβλέψουμε μια τέτοια θεμελιώδη παιδαγωγική αταξία;
Απάντησέ μου, εσύ elenast, τι στάση θα τηρούσες αν βέβαια μπορείς να αποστασιοποιηθείς λίγο από την προσωπική σου εμπλοκή.

Μιλώντας πολύ προσωπικά, βλέπω ότι υπάρχει μεγάλη πίεση να παραβλέψει ο Τομέας Άλγεβρας,Γεωμετρίας τις ενστάσεις παιδαγωγικού χαρακτήρα που έχει και μάλλον θα αναγκασθεί στο τέλος να διδάσκει τα υποχρεωτικά μαθήματα ολα τα εξάμηνα, χωρίς προϋποθέσεις. Αν συμβεί μία τέτοια εξέλιξη, ελπίζω να μην δημιουργήσει πολύ άσχημες παρενέργειες

_________________
Ευάγγελος Ράπτης


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αριθμός προσφερόμενων μαθημάτων ανά τομέα 2010-2011
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 10 Οκτ 2010, 10:38 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφή: 01 Οκτ 2006, 11:40
Δημοσ.: 2882
Το Τμήμα έχει 2000 ενεργούς φοιτητές. Κάθε μάθημα έχει το δικό του κοινό. Στο μάθημα του Απειροστικού Λογισμού ΙΙ, αυτό το εξάμηνο, δεν βλέπω κανένα πρωτοετή φοιτητή. Για την ακρίβεια, έχω γνωρίσει έναν ο οποίος σαφώς καλά κάνει και βρίσκεται μέσα στην τάξη. Οι πρωτοετείς φοιτητές παρακολουθούν τον Απειροστικό Λογισμό Ι και μάλιστα υπό σχετικά καλύτερες συνθήκες γιατί η ουρά των παλαιότερων φοιτητών εκεί είναι υπό έλεγχο. Τα αριθμητικά στοιχεία στη διάθεσή σας.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αριθμός προσφερόμενων μαθημάτων ανά τομέα 2010-2011
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 10 Οκτ 2010, 11:06 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 07 Ιούλ 2007, 10:26
Δημοσ.: 236
Ευάγγελος Ράπτης έγραψε:
Προς elenast:

Ή ερμηνεία σου έχει να κάνει με κλασικούς διαχωρισμούς μαύρο-άσπρο. Κακός ο Τομέας Άλγεβρας,Γεωμετρίας καλός κάποιος άλλος Τομέας. Όποιος ανήκει στον τομέα Α θέλει το κακό των φοιτητών, σε αντίθεση με άλλους που ανήκουν σε άλλους τομείς!
Κάνεις επίσης ένα σημαντικό λάθος (κατά τη γνώμη μου)ότι μαθαίνω=περνάω το μάθημα. Η ταύτιση αυτή είναι μεν βολική, αλλά δεν ανταποκρίνεται ούτε απαντάει ουσιαστικά στο ερώτημα: Τι σημαίνει μαθαίνω;


Κύριε Ράπτη, άμα διαβάσετε καλύτερα το προηγούμενο μήνυμα μου, είπα ξεκάθαρα ότι μαθαίνουμε κατα την διάρκεια του εξαμήνου, και ΟΧΙ στις εξετάσεις!!! Προφανώς και δεν πιστεύω ότι μαθαίνω=περνάω το μάθημα. Και ακριβώς για αυτόν τον λόγο ζητάμε την ευκαιρία να μαθαίνουμε από τα λάθη μας,παρακολουθώντας τα μαθήματα του τομέα σας και στα 2 εξάμηνα!! Απο την προσωπική μου εμπειρία σε αυτή την σχολή διαπιστωσα και συνεχίζω να διαπιστώνω, ότι σε όσα μαθήματα είχα την ευκαιρία να τα παρακολουθώ και τα δυο εξάμηνα, είναι και τα μαθήματα που έχω κατανοήσει και έχω ασχοληθεί σε μεγαλύτερο βαθμό, παρά σε μαθήματα που απλά διάβασα 1 εξάμηνο και τα πέρασα ή όχι.

Παράθεση:
Τι μήνυμα θα δινόταν στους συναδέλφους σου αν στο ωρολόγιο πρόγραμμα υπήρχε η Γραμμική άλγεβρα ΙΙ μαζί με την Γραμμική άλγεβρα Ι; Είναι σωστό παιδαγωγικά να παραβλέψουμε μια τέτοια θεμελιώδη παιδαγωγική αταξία;
Απάντησέ μου, εσύ elenast, τι στάση θα τηρούσες αν βέβαια μπορείς να αποστασιοποιηθείς λίγο από την προσωπική σου εμπλοκή.


Το μόνο μήνυμα που θα δινόταν στους συναδέλφους μου θα ήταν ότι επιτέλους έχουν την ευκαιρία ( όσοι χρωστάνε την Γραμμική ΙΙ και έχουν περάσει την Γραμμική Ι ) να ασχοληθούν με το μάθημα ξανά, χωρίς να πρέπει να περιμένουν μέχρι το επόμενο καλοκαίρι για να ξαναδιαβάσουν. Ακόμα και αυτοί που δεν έχουν περάσει την Γραμμική Ι, βλέποντας ότι προσφέρονται και τα δυο μαθήματα, όσο και αν δεν το πιστεύετε νιώθουν μια ασφάλεια ότι ή ευκαιρία είναι εκεί! Πως να το πω διαφορετικά? Φεύγει ένα τεράστιο άγχος. το άγχος που έχουμε όλοι οι φοιτητές.Το άγχος που δημιουργείται όταν μια εξεταστική πάει στραβά, ( για πολλούς λόγους μπορεί να συμβεί αυτό. όπως έχετε πει και εσείς, το τμήμα αποτελείται από ανθρώπους και όχι από ρομπότ) τουλάχιστον δεν θα παραμείνει στασιμη η ζωή μας ένα χρόνο μέχρι να ξαναπροσφερθεί το μάθημα.

Εξάλλου γι ' αυτό υπάρχει ο οδηγός σπουδών για τους καινούριους φοιτητές.Να τον ακολουθούν, αλλά όταν πλέον δεν θα είναι πρωτοετής ή δευτεροετής, να έχουν την δυνατότητα να ασχοληθούν με τα μαθήματα που τους κρατάνε πίσω.


Παράθεση:
Μιλώντας πολύ προσωπικά, βλέπω ότι υπάρχει μεγάλη πίεση να παραβλέψει ο Τομέας Άλγεβρας,Γεωμετρίας τις ενστάσεις παιδαγωγικού χαρακτήρα που έχει και μάλλον θα αναγκασθεί στο τέλος να διδάσκει τα υποχρεωτικά μαθήματα ολα τα εξάμηνα, χωρίς προϋποθέσεις. Αν συμβεί μία τέτοια εξέλιξη, ελπίζω να μην δημιουργήσει πολύ άσχημες παρενέργειες


Να είστε σίγουρος ότι αν επιτέλους γίνει αυτό, ΜΟΝΟ καλό θα κάνει και στους φοιτητές αλλά και στο τμήμα!!!

Αλήθεια τώρα, σκεφτείτε τώρα που προσφέρατε την Βασική άλγεβρα και τα δυο εξάμηνα τι κακό συνέβει?? Προφανώς και δεν το πέρασαν όλοι όσοι το έδωσαν το μάθημα, αλλά ΚΑΝΕΙΣ δεν βγήκε να γκρινιάξει για κάτι. Η αποτυχία χρεώνετε αποκλειστικά πλέον σε εμάς και σε εμάς αποκλειστηκά οφείλετε να δουλέψουμε πιο σκληρά για να λυθούν όλες οι απορίες που δεν μας επιτρέπουν να κατανοήσουμε σε βάθος κάποια πράγματα.
Είχαμε όμως την ευκαιρία!!!! και αυτό για εμάς ήταν ό,τι καλύτερο. Ακόμα και 1 τμήμα Βασικής το καλοκαίρι ήταν αρκετό!!!

Και αφού επικαλείστε παιδαφωγικό χαρακτήρα, έσεις πρώτοι έπρεπε να ξέρετε καλύτερα ότι τους μαθητές για να τους κερδίσεις και να καταφέρεις να τους μεταδώσεις τις γνώσεις σου και κυρίως να τους κάνεις να αγαπήσουν αυτά που θα τους διδάξεις, ΔΕΝ πρέπει να τους κόψεις τα φτερά!!
Αυτό ζητάμε και εμείς. Μην μας κόβετε τα φτερά! Άστε μας να σας δείξουμε για πόσα πραγματα είμαστε ικανοί. Ίσως και να εκπλαγείτε.

_________________
Κάθε πέρσι και καλύτερα...


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αριθμός προσφερόμενων μαθημάτων ανά τομέα 2010-2011
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 10 Οκτ 2010, 12:59 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 03 Μάιος 2010, 14:39
Δημοσ.: 61
Τοποθεσια: Μόναχο
apgiannop έγραψε:
2. Μαθήματα επιλογής, που αποδεδειγμένα απευθύνονται σε πολύ μικρό αριθμό φοιτητών, να προσφέρονται μία φορά στα δύο χρόνια. Όσοι ενδιαφέρονται, θα βρουν τον τρόπο να τα πάρουν.

Ευάγγελος Ράπτης έγραψε:
Η απόφαση αυτή, συμφωνώ μαζί σου εδώ, θα έπρεπε να συνοδευθεί με διδασκαλία των μαθημάτων επιλογής μία φορά στα 4 έτη και των ΚΘΜ, ΚΕΜ μία φορά στα 2 έτη, ώστε να απελευθερωθεί προσωπικό.


Είναι αδιανόητο αυτό!!!!! Αν είναι μια φορά αδιανόητο να προσφέρονται μαθήματα μια φορά στα δύο χρόνια, τότε στα 4 τι να πώ.
Δηλάδη είναι θέμα τύχης για κάποιον που τον ενδιαφέρουν αυτά τα μαθήματα αν θα τα παρακολουθήσει και να τα δώσει και κατα συνέπεια αν πάρει πτυχίο. Κάλη είναι η προσφορά υποχρεωτίκων και στα 2 εξάμηνα αλλά οφείλετε να προσφέρεται και μαθήματα σε όσους ενδιαφέρονται να εμβαθύνουν στην επιστήμη. Χαρακτηριστικό παράδειγμα η λογική η οποία είναι υποχρεωτικό μάθημα
των μεταπτυχιακών και ΠΚΘΜ.Αν αυτή είναι άποψη πλειοψηφίας των διδασκόντων λυπάμαι ειλικρίνα. Πίστευα οτι πρωταρχικός στόχος του τμήματος ήταν η μελέτη της επιστήμης των μαθηματικών και όχι η κατάρτηση εκπαιδευτικών μέσης εκπαίδευσης μαζικά γιατί έτσι έχει καταντήσει.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αριθμός προσφερόμενων μαθημάτων ανά τομέα 2010-2011
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 10 Οκτ 2010, 13:01 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφή: 01 Οκτ 2006, 11:40
Δημοσ.: 2882
Μία φορά στα δύο χρόνια ninja. Θέλεις να σου αναφέρω συγκεκριμένα πώς θα υλοποιηθεί; Εδώ μιλάμε σοβαρά.

Το παράδειγμα της Λογικής είναι άστοχο γιατί είναι μάθημα περιορισμένου καταλόγου και θα προσφέρεται κάθε χρόνο. Δεν εννοώ αυτά τα μαθήματα.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αριθμός προσφερόμενων μαθημάτων ανά τομέα 2010-2011
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 10 Οκτ 2010, 13:31 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 27 Σεπ 2007, 18:07
Δημοσ.: 1920
μια ειναι η λυση σε ολα αυτα τα προβληματα...μειωση των φοιτητων....γιατι πρεπει να μπαινουν 400 φοιτητες καθε χρονο στο μαθηματικο???να μπαινουν 250, 300 οχι ομως 400...και αυτο για το καθε 2 χρονια συμφωνω και εγω...αλλα οχι καθε 4...ελεος...


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αριθμός προσφερόμενων μαθημάτων ανά τομέα 2010-2011
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 10 Οκτ 2010, 13:34 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφή: 01 Οκτ 2006, 11:40
Δημοσ.: 2882
Πάνο, εδώ συζητάμε με πραγματικά δεδομένα. Η λύση σου δεν είναι λύση γιατί οι αριθμοί των φοιτητών, ο αριθμός των διδασκόντων και οι τυπικές υποχρεώσεις τους είναι δεδομένες.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αριθμός προσφερόμενων μαθημάτων ανά τομέα 2010-2011
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 10 Οκτ 2010, 13:40 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 27 Σεπ 2007, 18:07
Δημοσ.: 1920
αλλο τα τωρινα δεδομενα και αλλο πραγματικα δεδομενα κυριε Γιαννοπουλε...με τα τωρινα δεδομενα για φετος δεν μπορει να αλλαξει κατι...ο οδηγος σπουδων λογικα εχει οριστικοποιηθει τουλαχιστον για τα βασικα μαθηματα...το θεμα ειναι στο οχι κ τοσο μακρινο μελλον τι γινεται...οταν οι σχολες οι ιδιες θα καθοριζουν το πληθος των πρωτοετων φοιτητων τους...μα αν μειωθει ο αριθμος των εισακτεων αμεσως αδειαζουν ωρες για καποιους καθηγητες και επομενως θα μπορουν να διδασκονται περισσοτερα μαθηματα καθε χρονο...


Κορυφή
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 60 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4  Επόμενο

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες [ DST ]


Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group