forum.math.uoa.gr

Forum του Τμήματος Μαθηματικών
Ημερομηνία 19 Νοέμ 2017, 05:12

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες [ DST ]




Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 44 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Προτάσεις του Τομέα Στατιστικής και Επιχειρησιακής Έρευν
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Σεπ 2010, 16:50 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφή: 01 Οκτ 2006, 11:40
Δημοσ.: 2903
Κασσάνδρα, είσαι του 2002. Από τους 475 βγάλε 50, μένουν 425. Έχω στοιχεία για τις ορκωμοσίες από τον Οκτώβριο του 2004 ως το Μάρτιο του 2009. Αυτές δεν αφορούν όλες το έτος σου: δηλαδή, στην τελευταία από αυτές τις ορκωμοσίες βρισκόσασταν στα 6 χρόνια ακριβώς. Οι πτυχιούχοι της φουρνιάς του 2002 είναι 110 περίπου. Μένουν 315. Στην επόμενη κατάσταση φαίνεται ότι έχουν μείνει 238 από τους φοιτητές του 2002 εγγεγραμμένοι στο Τμήμα. Αυτά την Άνοιξη του 2010: άλλοι 75-80 έχουν πάρει πτυχίο μέχρι εκείνη τη στιγμή (πολύ φυσιολογικό).

Πόσοι έχουν εγκαταλείψει; Με αυτά που βλέπω, γύρω στους 120. Τι σημαίνει εγκαταλείπω είναι σχετικό. Δεν θέλω να κάνω κοινωνιολογικές παρατηρήσεις εδώ. Επίσης, βγαίνουμε από το συγκεκριμένο θέμα. Χρωστάω κάποια στοιχεία για τους εκ μετεγγραφής φοιτητές του 2005, θα τα γράψω εκεί. Κάποιες από τις ομάδες που ζητάς έχουν σχέση με αυτό, άλλες με "διαρκή ζητήματα" που είναι ανεξάρτητα από σχολές, αγορές εργασίας και τα λοιπά του είδους.


Τελευταία επεξεργασία απο apgiannop την 11 Σεπ 2010, 16:57, επεξεργάστηκε 1 φορές συνολικά.

Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Προτάσεις του Τομέα Στατιστικής και Επιχειρησιακής Έρευν
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Σεπ 2010, 16:52 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφή: 27 Μάιος 2008, 18:37
Δημοσ.: 886
Τα παραπανω συμφωνα με τα στοιχεια του Σεπτεμβριου 2009. Ενα χρονο μετα ισως ειναι λιγο καλυτερα τα πραγματα!

_________________
Αγαθά κόποις κτώνται!!!


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Προτάσεις του Τομέα Στατιστικής και Επιχειρησιακής Έρευν
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Σεπ 2010, 16:53 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφή: 01 Οκτ 2006, 11:40
Δημοσ.: 2903
Ναι, φυσικά. Το είπαμε κι αυτό: έπεσες και στο skewness που έμαθα εδώ.

Χαρακτηριστικό στοιχείο είναι ότι στις εξετάσεις Πραγματικής Ανάλυσης του Ιουνίου 2010 ήρθαν 64 από το έτος σου και πέρασαν 17. Η φουρνιά αυτή είναι εντελώς ενεργή αυτή τη στιγμή. Μια διόρθωση μόνο. Γράφεις "Αρα σε 8 χρονια εχουν παρει πτυχιο μολις 189 ατομα". Το σωστό είναι στα 7 χρόνια (εξεταστική του Σεπτεμβρίου 2009).

Συνοψίζω τις αντιρρήσεις μου στο αρχικό συμπέρασμα του Τομέα Στατιστικής-Επιχειρησιακής Έρευνας:

Παράθεση:
Το Τμήμα Μαθηματικών είναι ένα σκληρό τμήμα όπου οι μισοί ή οι περισσότεροι από τους μισούς εισαγόμενους τελικά δεν αποφοιτούν και όπου ο μέσος χρόνος φοίτησης είναι πάνω από 60% προσαυξημένος σε σχέση με τον προβλεπόμενο από το πρόγραμμα σπουδών.


Η συζήτηση που προηγήθηκε δείχνει ότι αυτό δεν ισχύει. Ο «κύκλος σπουδών» έχει ουσιαστικά κλείσει για τους φοιτητές που γράφτηκαν στο Τμήμα μέχρι και το Ακαδημαϊκό Έτος 2000-01. Αυτό το γνωρίζουν όλοι όσοι βλέπουν πόσοι φοιτητές αυτών των ετών εμφανίζονται στις εξετάσεις. Εγγεγραμμένοι στο Τμήμα - μετά από την εξεταστική περίοδο Σεπτεμβρίου 2009 - παρέμεναν (ανά έτος):

1991: 69 από 300 (ποσοστό: 23%)
1992: 47 από 280 (ποσοστό: 16.8%)
1993: 67 από 325 (ποσοστό: 20.6%)
1994: 63 από 325 (ποσοστό: 19.4%)
1995: 57 από 340 (ποσοστό: 16.8%)
1996: 70 από 360 (ποσοστό: 19.45%)
1997: 59 από 370 (ποσοστό: 15.95%)
1998: 92 από 400 (ποσοστό: 21.9%)
1999: 94 από 420 (ποσοστό: 22.4%)
2000: 141 από 505 (ποσοστό: 27.9%)

Μάλιστα, οι αριθμοί αυτοί δεν συμπεριλαμβάνουν τις δύο τελευταίες εξεταστικές περιόδους και τις αντίστοιχες ορκωμοσίες. Υπάρχουν ήδη και θα υπάρξουν κι άλλοι πτυχιούχοι αυτών των ετών, θα είναι όμως λίγοι.

Βλέπει κανείς λοιπόν ότι οι φοιτητές της δεκαετίας 1991-00 που «εγκατέλειψαν» είναι περίπου 760 στους 3600. Ποσοστό 21.1%. Μετά από τη συζήτηση που κάναμε, περιμένω τα ακριβή στοιχεία για αυτούς που έχουν επισήμως διαγραφεί λόγω αλλαγής σχολής. Τους υπολογίζω στο 10% των εισακτέων (με δείγμα όμως μόνο το έτος 2005-06). Το συμπέρασμα είναι ότι 7 στους 10 είναι πτυχιούχοι – και αν είμαι ακριβής για το 10%, 2480 στους 3240 είναι πτυχιούχοι (76.5%).

Η κατάσταση για τα επόμενα χρόνια:

2001: 207 από 505 (ποσοστό: 41%)
2002: 238 από 475 (ποσοστό: 50.1%)
2003: 311 από 430 (ποσοστό: 72.3%)
2004: 315 από 406 (ποσοστό: 77.6%)

Η διαπίστωση λοιπόν του Τομέα Στατιστικής και Επιχειρησιακής έρευνας δεν ευσταθεί. Ουσιαστικά, το ποσοστό 50% των φοιτητών ενός έτους (στο οποίο αναφέρεται ο Τομέας και ο Κωστής) είναι αυτό που έχει πάρει πτυχίο στα 6.5 χρόνια (δείτε π.χ. το έτος 2002 παραπάνω). Όμως το θέμα μας δεν είναι η μέση διάρκεια φοίτησης.

Σχετικά με το 10% προσθέτω εδώ και τον αριθμό των φοιτητών των ετών 2006-07, 2007-08, 2008-09. Εδώ, δεν υπήρχαν ορκωμοσίες μέχρι την Άνοιξη του 2010, επομένως μπορεί κανείς να δει ακριβώς πόσοι είναι και να κάνει την αφαίρεση από τον αριθμό εισακτέων μετά τις μετεγγραφές:

2006: 347 από 390 (43 έχουν διαγραφεί)
2007: 348 από 390 (42 έχουν διαγραφεί)
2008: 355 από 390 (35 έχουν διαγραφεί).

Συμπεραίνω ότι το 10% ισχύει και μάλιστα η μετακίνηση σε άλλη σχολή γίνεται νωρίς, όπως έχω γράψει. Ήδη, τα νεώτερα έτη έχουν πληθυσμό σημαντικά μικρότερο από αυτόν των ετών 2000-02.

Παράθεση:
Σαν αποτέλεσμα αυτών των συνθηκών, η αγορά εργασίας αξιολογεί θετικά το πτυχίο του μαθηματικού.


Ακατανόητο.

Παράθεση:
Οι απόφοιτοί μας εργάζονται σε ποσοστό 55%-60% στην εκπαίδευση, αλλά μικρό μέρος από αυτό το ποσοστό εργάζεται σε σχολεία, δηλαδή το μεγαλύτερο μέρος δεν έχει σταθερή εργασία. Ο δεύτερος μεγαλύτερος τομέας απορρόφησης των αποφοίτων μας είναι ο χρηματοπιστωτικός-ασφαλιστικός, που απορροφά περί το 16%-23% και ο τρίτος είναι η Πληροφορική-Τηλεπικοινωνίες που απορροφά περί το 5%-8%. Οι υπόλοιποι εργάζονται κυρίως σε εταιρείες του ιδιωτικού τομέα και λίγοι στη Δημόσια Διοίκηση. Η τάση απορρόφησης εμφανίζεται σταθερή από την εκπαίδευση, ανοδική από το χρηματοπιστωτικό τομέα, και σταθερή-ελαφρά καθοδική από τις τηλεπικοινωνίες-πληροφορική.


Ο Τομέας Στατιστικής και Επιχειρησιακής Έρευνας επισημαίνει ότι μικρό ποσοστό των αποφοίτων μας που εργάζονται στην εκπαίδευση έχουν σταθερή εργασία λίγα χρόνια μετά την απόκτηση του πτυχίου τους. Αυτό μπορούν να το ερμηνεύσουν όλοι όσοι διαβάζουν εφημερίδες, παρακολουθούν ειδήσεις κλπ.

Σχετικά με τους άλλους τομείς απορρόφησης, το Τμήμα μας προσφέρει δύο ειδικεύσεις στους ενδιαφερόμενους.

Παράθεση:
Οι φοιτητές μας στη συντριπτική τους πλειοψηφία (90%) επιλέγουν την κατεύθυνση των εφαρμοσμένων μαθηματικών. Δεδομένου ότι η κατανομή των βαθμών των πτυχίων είναι παρόμοια σε κάθε κατεύθυνση και η δυσκολία περάσματος των μαθημάτων μάλλον ψηλότερη στην κατεύθυνση των εφαρμοσμένων (βλ. Πίνακα 4, στο επόμενο κεφάλαιο), συμπεραίνουμε ότι η επιλογή γίνεται κυρίως κάτω από την πίεση της επαγγελματικής αποκατάστασης.


Επισημαίνω ότι το 90% των αριστούχων φοιτητών μας επιλέγει την κατεύθυνση των θεωρητικών μαθηματικών. Με βάση τις προηγούμενες παραγράφους για την εγκατάλειψη των σπουδών, τη σκληρότητα του προγράμματος και την άποψη ότι οι σπουδές στο Τμήμα δεν είναι ελκυστικές, η φράση «η δυσκολία περάσματος των μαθημάτων είναι μάλλον ψηλότερη στην κατεύθυνση των εφαρμοσμένων» είναι άνευ περιεχομένου. Σχετικά με την ερμηνεία περί επαγγελματικής αποκατάστασης, παραπέμπω στην εργασία του κου Άννινου:

Οι ερωτηθέντες απαντούν ότι παράγοντας που έπαιξε ρόλο στην πρόσληψή τους είναι η «κατεύθυνση στο πλαίσιο του πτυχίου» με πολύ χαμηλή συχνότητα: 11

Παράθεση:
Σχεδόν το 50% των αποφοίτων μας συνεχίζει σπουδές σε μεταπτυχιακό επίπεδο, και στο προηγούμενο συμπέρασμα (της προτίμησης της κατεύθυνσης των εφαρμοσμένων για λόγους επαγγελματικής αποκατάστασης) συνηγορεί η εξαιρετικά μεγάλη προτίμηση στα μεταπτυχιακά εφαρμοσμένης κατεύθυνσης που παρατηρείται και μάλιστα κυρίως σε περιοχές συναφείς με τη στατιστική, την επιχειρησιακή έρευνα, τα μαθηματικά χρηματοοικονομικά και τα ασφαλιστικά μαθηματικά.


Τα μεταπτυχιακά στα καθαρά Μαθηματικά προσφέρονται σε Τμήματα Μαθηματικών.

Παράθεση:
Στην αξιολόγηση των προσφερομένων μαθημάτων σε σχέση με την επαγγελματική αποκατάσταση ο Τομέας Στατιστικής και Επιχειρησιακής Έρευνας εμφανίζεται σταθερά πρώτος, ο Τομέας Μαθηματικής Ανάλυσης δεύτερος, ο Τομέας Άλγεβρας-Γεωμετρίας τρίτος και τελευταίος ο Τομέας της Διδακτικής των Μαθηματικών.


Οι αντιφάσεις ανάμεσα στα δείγματα (Α) και (Β) δεν είναι απλές αντιφάσεις. Η αντιστροφή των ποσοστών είναι πλήρης. Προσωπικά, θεωρώ την ερώτηση που τέθηκε άστοχη.

Για παράδειγμα, στην διπλωματική εργασία της κ. Ραχήλ Γαβριήλογλου (2002-03) με επιτροπή παρακολούθησης τον επιβλέποντα Χαράλαμπο Δαμιανού, τον Αντώνη Οικονόμου και τον Καθηγητή του Πανεπιστημίου Louis Pasteur του Στρασβούργου Φώτη Νομπέλη, διαβάζω:


Τα μαθήματα που περισσότεροι απόφοιτοι δήλωσαν ως αυτά που τους κέντρισαν περισσότερο το ενδιαφέρον από όλα αυτά που διδαχθήκαν στο τμήμα Μαθηματικών κατά τη διάρκεια των σπουδών τους είναι ο Απειροστικός Λογισμός, Άλγεβρα, Στατιστική και Πραγματική Ανάλυση. Ενώ, αυτό που θα ήθελαν να έχουν διδαχθεί, επειδή θεωρούν ότι θα βοηθούσε στην επαγγελματική τους εξέλιξη είναι με πλειοψηφία η Riemann Γεωμετρία.


Παράθεση:
Οι φοιτητές μας επιθυμούν την εισαγωγή σεμιναρίων ή/και μαθημάτων κατά κύριο λόγο εξοικείωσης με τον προγραμματισμό και χρήση Η/Υ, τόσο γενικά όσο και εξειδικευμένα (π.χ. πακέτα στατιστικής), και επίσης ζητάνε επί πλέον μαθήματα στην περιοχή των χρηματοοικονομικών μαθηματικών και της ασφαλιστικής επιστήμης.


Το σχετικό απόσπασμα στην εργασία του κου Άννινου:

Παρατηρούμε ότι ένα ποσοστό τις τάξης του 30,76% θεωρεί καθόλου σημαντική την διδασκαλία ξένων γλωσσών και λίγο σημαντική την διδασκαλία λογιστικής σε ποσοστό 37,6%. Ενώ σε ποσοστό 46,2% θεωρούν σημαντική την διεξαγωγή σεμιναρίων επιμόρφωσης σε θέματα χρήσης Η/Υ και ένα ποσοστό της τάξης του 54,7% θεωρεί πολύ σημαντική την εργαστηριακή εξάσκηση σε πακέτα μαθηματικά, στατιστικής και διδακτικής.

Προσωπικά, θεωρώ ότι οι απαντήσεις εξαρτώνται από τις ερωτήσεις. Απαντάς: «γιατί όχι; όλα χρειάζονται».

Παράθεση:
Το εύρημα αυτό συνάδει τόσο με τις τάσεις απορρόφησης τους στην αγορά εργασίας όσο και με τον προσανατολισμό που ακολουθούν στα μεταπτυχιακά τους. Τέλος ευθυγραμμίζεται με την αξιολόγηση που κάνουν για τα τμήματα οικονομικών σε σύγκριση με το μαθηματικό.


Αυτή την αξιολόγηση δεν μπόρεσα να την βρω. Δεν ξέρω αν αναφέρεστε στην ερώτηση για τις συμβουλές στο μηχανογραφικό. Αν κατάλαβα καλά, ζητούσατε να δώσουν τρεις προτιμήσεις.

Αυτά ως εδώ. Εξακολουθώ να θεωρώ χρήσιμη την κοινοποίηση των διπλωματικών εργασιών.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Προτάσεις του Τομέα Στατιστικής και Επιχειρησιακής Έρευν
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18 Νοέμ 2010, 23:55 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφή: 30 Μαρ 2006, 10:14
Δημοσ.: 254
Σήμερα μόνο πήρα από τη Γραμματεία τους αριθμούς των διαγραφέντων φοιτητών κατά τα ακαδημαϊκά έτη από 2003-2004 έως και 2009-2010 και παραθέτω την πληροφορία για λόγους "τάξεως", όπως είχα υποσχεθεί προ διμήνου. Ο μέσος αριθμός διαγραφέντων ανά έτος είναι περίπου 40 φοιτητές (39.57), πράγμα που διαφέρει από την εκτίμηση που αρχικά μας είχε δοθεί επίσης από τη Γραμματεία (περίπου 10 φοιτητές ανά έτος). Έτσι η 9η γραμμή από το τέλος, στην Υποσημείωση 4 του Κειμένου του Τομέα ΣΕΕ πρέπει να τροποποιηθεί ανάλογα.

Φυσικά, η αλλαγή αυτή σε τίποτα δεν επηρεάζει το κείμενο ή τα συμπαράσματά του, αφού το στοιχείο αυτό δεν έχει χρησιμοποιηθεί. Επίσης, τεχνικά, η αρχική διατύπωση (ότι δηλαδή μας δόθηκε αυτή η εκτίμηση από τον υπεύθυνο της Γραμματείας) είναι ακριβής και με ορθή αναφορά της πηγής, έστω και αν η εκτίμηση δεν ήταν ακριβής.

Τέλος, να παρατηρήσω ότι όλη η προηγούμενη συζήτηση περιστρέφεται κυρίως γύρω από τις δύο διπλωματικές, δηλαδή γύρω από τις παρατηρήσεις σχετικά με το πρόγραμμα σπουδών του Τμήματος Μαθηματικών και τη σχέση του με την αγορά εργασίας. Αυτά βέβαια αποτελούν το δεύτερο από τα τέσσερα μέρη της εισήγησης του Τομέα ΣΕΕ (6 από τις 36 σελίδες συνολικά--αφαιρώ τις υποσημειώσεις). Να υποθέσω ότι για τις υπόλοιπες 30 σελίδες υπάρχει συμφωνία;


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Προτάσεις του Τομέα Στατιστικής και Επιχειρησιακής Έρευν
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 20 Νοέμ 2010, 22:13 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 18 Απρ 2006, 12:25
Δημοσ.: 566
Τοποθεσια: Halandri
Ας πω και εγω 2,3 πραγματακια!

Πρωτα απο ολα ζαλιστηκα απο ολους αυτους τους αριθμους!! Λοιπον πρωτο και σημαντικοτατο σημειο που πρεπει να αποτελει κοινη βαση ειναι οτι τα μαθηματικα ειναι ενιαια. Η διακριση σε Εφαρμοσμενα,Θεωρητικα,Ανεφαρμοστα κ.τ.λ ειναι επικυνδυνη οταν χρησιμοποιειται αλογιστα.Δεν ειναι καραμελα ειναι η αληθεια και οποιος την αγνοει σφαλει οικτρα (συμπεριλαμβανομενου και εμου στο προπτυχικο μου παρελθον)


2. Σας παραπεμπω σε μια προηγουμενη αναλυση μου σε αλλο τοπικ του ιδιου θρεντ για τη διαστρωματωση των φοιτητων την οποια δεν ειδα καπου να λαμβανεται υποψιν και κατα τη γνωμη μου ειναι μια εξαιρετικα κρισιμη παραμετρος.
viewtopic.php?f=58&t=3023&start=15 (2ο ποστ μου στη μεση περιπου της σελιδας)

3. Κυριε Μηλολιδακη δε νομιζω οτι υπαρχει εστω και ενα μελος ΔΕΠ που αμφισβητει την αμεση σχεση που εχουν τα Εφαρμοσμενα Μαθηματικα και η ΣΕΕ με ολοενα και περισσοτερους τομεις. Μαλιστα το βασικο συμπερασμα απο τις αναφορες σε πανεπιστημια του Εξωτερικου ειναι ο διαχωρισμος και η διασπαση σε εξειδικευμενα τμηματα. Η συγκριση τουλαχιστον εχοντας δει 4,5 πανεπιστημια απο κοντα στην Αμερικη ειναι ατυχης. Τροπος λειτουργιας,Τροπος διοικησης,αριθμος φοιτητων,φιλοσοφια τμηματος αλλα και πανεπιστημιου, και πολλοι ακομα παραγοντες καθιστουν αδυνατη τη συγκριση. Πρεπει λοιπον να ειμαστε πολυ προσεκτικοι οταν αναφερομαστε σε τμηματα του εεξωτερικου.

4. Δικη μου εντυπωση ειναι οτι το Μαθηματικο κανει καλη δουλεια στην καταρτιση του προγραμματος σπουδων. Οντας σε ενα διδακτορικο προγραμμα Στατιστικης, νιωθω οτι το τμημα μου με εχει εφοδιασει καταλληλα να αντεπεξελθω στις απαιτησεις του. Ο τροπος σκεψης που μου καλλιεργησε ειναι το πολυτιμοτερο εργαλειο που απεκτησα τα χρονια της προπτυχιακης μου εκπαιδευσης. Μπορει αλλοι συμφοιτητες μου να υπερεχουν σε μαθηματα που ειναι απαραιτητα αλλα δε διδασκονται στην Αθηνα (κυριως λογω ελλειψης μελων ΔΕΠ), εχοντας ομως το εργαλειο της μαθηματικης σκεψης μπορω σχετικα ευκολα να προσεγγισω και να κατανοησω νεες αγνωστες εννοιες,κατι που φοιτητες προερχομενοι απο τμηματα της Αμερικης αδυνατουν να πραξουν.

Για να κλεισω γιατι πιθανοτατα εχω αρχισει και κουραζω. Γνωμη μου ειναι οτι θα πρεπει η προσληψη των μελων ΔΕΠ να γινεται με κριτηρια "φιλοσοφιας" του τμηματος. Αυτη θα πρεπει να προσφερει μαθηματικα θεμελια με τη μορφη βασικων γνωσεων αλλα και με την καλλιεργεια μαθηματικης σκεψης. Θα πρεπει επισης να προσφερει ερεθισματα για την εξελιξη και την εφαρμογη της επιστημης μας. Για να το πω πιο απλα, δεν πρεπει να φοβομαστε να προσλαβουμε εναν αριστο βιοστατιστικο,μηπως σπιλωσει τη καθαροαιμη μαθηματικη φλεβα του τμηματος(αν και νομιζω οτι τετοιοι φοβοι εχουν εξαλειφθει πια). Αυτο που πρεπει να φοβομαστε ειναι στο βωμο της εξειδικευσης να χασουμε τον προσανατολισμο και την ταυτοτητα που θελουμε να εχουμε.

PS1 (Προφανως δε συζηταω καν το προβλημα του φορτου εργασιας. Αν οντως εχουμε τετοιο προβλημα ντροπη ολονων μας στο τμημα (φοιτητες,καθηγητες,υπαλληλοι)) που θελουμε να λεγομαστε και μαθηματικοι.

_________________
Opoios kserei na xanei...xanei panta!


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Προτάσεις του Τομέα Στατιστικής και Επιχειρησιακής Έρευν
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 23 Νοέμ 2010, 09:02 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφή: 01 Οκτ 2006, 11:40
Δημοσ.: 2903
Κων/νος Μηλολιδάκης έγραψε:
Σήμερα μόνο πήρα από τη Γραμματεία τους αριθμούς των διαγραφέντων φοιτητών κατά τα ακαδημαϊκά έτη από 2003-2004 έως και 2009-2010 και παραθέτω την πληροφορία για λόγους "τάξεως", όπως είχα υποσχεθεί προ διμήνου. Ο μέσος αριθμός διαγραφέντων ανά έτος είναι περίπου 40 φοιτητές (39.57), πράγμα που διαφέρει από την εκτίμηση που αρχικά μας είχε δοθεί επίσης από τη Γραμματεία (περίπου 10 φοιτητές ανά έτος). Έτσι η 9η γραμμή από το τέλος, στην Υποσημείωση 4 του Κειμένου του Τομέα ΣΕΕ πρέπει να τροποποιηθεί ανάλογα.

Σας είχα δώσει τα στοιχεία.
Παράθεση:
Φυσικά, η αλλαγή αυτή σε τίποτα δεν επηρεάζει το κείμενο ή τα συμπαράσματά του, αφού το στοιχείο αυτό δεν έχει χρησιμοποιηθεί. Τέλος, να παρατηρήσω ότι όλη η προηγούμενη συζήτηση περιστρέφεται κυρίως γύρω από τις δύο διπλωματικές, δηλαδή γύρω από τις παρατηρήσεις σχετικά με το πρόγραμμα σπουδών του Τμήματος Μαθηματικών και τη σχέση του με την αγορά εργασίας.

Η εικόνα που δίνει ο τομέας ΣΕΕ για τις σπουδές στο Τμήμα και τους φοιτητές του είναι ανακριβής. Βασίζει δε σε αυτήν όλα τα επόμενα, τα οποία είναι και ο πραγματικός σκοπός του κειμένου.

Παράθεση:
Αυτά βέβαια αποτελούν το δεύτερο από τα τέσσερα μέρη της εισήγησης του Τομέα ΣΕΕ (6 από τις 36 σελίδες συνολικά--αφαιρώ τις υποσημειώσεις). Να υποθέσω ότι για τις υπόλοιπες 30 σελίδες υπάρχει συμφωνία;
Όχι, δεν υπάρχει συμφωνία. Θα μπορούσα να αναλύσω τις διαφωνίες μου γραμμή προς γραμμή. Όμως αυτή η συζήτηση διεκόπη (για ένα δεκαήμερο πριν από δύο και πλέον μήνες) από σένα και τώρα έχω άλλες δουλειές. Ίσως αργότερα.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Προτάσεις του Τομέα Στατιστικής και Επιχειρησιακής Έρευν
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 30 Νοέμ 2010, 00:28 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφή: 30 Μαρ 2006, 10:14
Δημοσ.: 254
Τα στοιχεία για τον αριθμό των αυτοδιαγραφόμενων φοιτητών έπρεπε για λόγους τάξεως να δοθούν, σύμφωνα με την προηγηθείσα συζήτηση. Προφανώς δίνονται για πρώτη φορά, αφού μέχρι τώρα ούτε η Γραμματεία τα είχε συλλέξει. Και μάλιστα η Γραμματεία καθυστέρησε στο ψάξιμο των βιβλίων όλο αυτό το διάστημα (οι άνθρωποι πνίγονται) και ο λόγος που τελικά δραστηριοποιήθηκε και συνέλεξε τα στοιχεία ήταν ότι τον τελευταίο καιρό τα είχε ζητήσει και ο κ. Γιαννόπουλος εκτός από εμένα (θα ήθελε φαντάζομαι να τα επιβεβαιώσει, αφού ήδη τα είχε).

Η εικόνα που δίνει ο Τομέας ΣΕΕ είναι ακριβέστατη και αυτό που συζητάμε τώρα αποτελεί μέρος μιας υποσημείωσης (και μάλιστα ούτε το 5% της υποσημείωσης). Επίσης είναι ανακριβέστατο, αλλά και προφανώς παράλογο, ότι η παρουσίαση του διδακτικού φόρτου του τομέα (Μέρος 3) και η παρουσίαση των σύγχρονων εξελίξεων στις επιστημονικές περιοχές που αφορούν τη Στατιστική και την Επιχειρησιακή Έρευνα καθώς και η περιγραφή της ανταπόκρισης των τμημάτων Μαθηματικών σε αυτές (Μέρος 4), στηρίζονται στα στοιχεία που αφορούν τους χρόνους αποφοίτησης των φοιτητών μας και την απορροφητικότητά τους από την αγορά εργασίας (Μέρος 2). Μόνο άνθρωπος που καν δεν έχει διαβάσει το κείμενο του Τομέα ΣΕΕ μπορεί να ισχυρίζεται κάτι τέτοιο.

Ο "πραγματικός σκοπός" του κειμένου (που αναγράφεται με μεγάλα bold γράμματα στον τίτλο του) προφανώς και είναι να υποστηρίξει τις ανάγκες σε προσλήψεις προσωπικού από το Τμήμα Μαθηματικών στις περιοχές που θεραπεύει ο Τομέας ΣΕΕ, όπως ακριβώς ίδιο σκοπό είχαν και τα αντίστοιχα κείμενα των δύο άλλων τομέων προς την επιτροπή μελλοντικής κατεύθυνσης του τμήματος. Η διαφορά βρίσκεται ασφαλώς στην επεξεργασία και στα επιχειρήματα.

Η ερώτηση για τη συμφωνία με τον κύριο όγκο του κειμένου θα έχει γίνει αντιληπτό από κάθε αναγνώστη ότι ήταν "ρητορική" και αποσκοπούσε να τραβήξει την προσοχή στον τρόπο που αντιμετωπίστηκε το κείμενο του Τομέα ΣΕΕ από τον κ. Γιαννόπουλο. Από κει και πέρα, το κείμενο είναι αναρτημένο (έχουμε δώσει το σύνδεσμο στην αρχή του παρόντος thread) και ο κάθε ένας μπορεί να σχηματίσει την προσωπική του άποψη. Οι συζητήσεις εδώ αποκτάνε νόημα μόνο αν είναι επί της ουσίας, διαφορετικά, όπως λέει και ο κ. Γιαννόπουλος, έχουμε και τις δουλειές μας.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Προτάσεις του Τομέα Στατιστικής και Επιχειρησιακής Έρευνας
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 30 Νοέμ 2010, 07:01 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφή: 01 Οκτ 2006, 11:40
Δημοσ.: 2903
Ειλικρινά, είχα σκοπό να συζητήσω όλα τα κομμάτια του κειμένου σας. Αυτά, το μήνα Σεπτέμβριο. Οι δουλειές είναι γνωστές: μαθήματα, διπλωματικές, διατριβές, το τριήμερο Ανάλυσης, οι ενδιάμεσες εξετάσεις που έρχονται και άλλα. Το μέρος Β με ενδιαφέρει ανεξάρτητα από τις προκηρύξεις θέσεων: αν διαβάσεις πιο προσεκτικά τι γράφει ο lami στην αρχή της κουβέντας, ίσως καταλάβεις ότι τα νούμερα τα ψάχνω για άλλο λόγο και όχι για να κάνω πολιτική προσλήψεων. Άλλωστε, έχω ανοίξει πολλά σχετικά θέματα στα "Θέματα Σπουδών", έχω βάλει κάποιες πολύ συγκεκριμένες προτάσεις στο Τμήμα και είναι σαφής ο λόγος που κάνω μετρήσεις.

Για τα άλλα δύο μέρη, πολύ σύντομα (αλλά θα επανέλθω αναλυτικά):

Μέρος Γ: Η "λούφα" είναι φαινόμενο που αφορά άτομα και εμφανίζεται σε όλους τους Τομείς. Μετά, καλό θα είναι να προσέξετε περισσότερο τους αριθμούς και το φόρτο εργασίας σε ό,τι αφορά την προσφορά μαθημάτων σε άλλα Τμήματα. Επίσης, όταν μετράτε π.χ. τον αριθμό μικρών μαθημάτων πρέπει να συνυπολογίσετε τα εξής: (α) κάποιος μπορεί να θέλει να δίνει κάποια μικρά μαθήματα, υπερβαίνοντας το "εξάωρο" που του αναλογεί, (β) κάποια μικρά ή μεσαία μαθήματα είναι τέτοια παρόλο που είναι πολύ βασικά, συμπεριλαμβάνονται στους περιορισμένους καταλόγους και ο στόχος θα έπρεπε να είναι η αύξηση του αριθμού των φοιτητών που τα επιλέγουν. Χιλιοειπωμένο και κρίσιμο για μένα.

Μέρος Δ: Ο Τομέας ΣΕΕ πρέπει (εγώ το πιστεύω αυτό και εγώ το γράφω) να προκηρύξει θέσεις σε μεγάλες βαθμίδες αν θέλει να αναπτυχθεί.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Προτάσεις του Τομέα Στατιστικής και Επιχειρησιακής Έρευν
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 03 Απρ 2011, 01:33 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 02 Φεβ 2011, 13:06
Δημοσ.: 72
Παράθεση:
Επίσης διαβλέπω μια ειρωνία σε βάρος των εργασιών αυτών, που περιέχουν τα μοναδικά στοιχεία που διαθέτει το τμήμα πάνω σε εξαιρετικά καυτά θέματα. Δε βρίσκω να συνάδει μια τέτοια αντιμετώπιση (αν δεν κάνω λάθος) με την προσπάθεια που όλοι κάνουμε για να ερευνήσουμε την πραγματικότητα των συνθηκών επαγγελματικής αποκατάστασης των αποφοίτων του Τμήματός μας.


P.S. Νομίζω ότι τώρα που το ξεκαθαρίσαμε, μπορείτε να χρησιμοποιείτε πληθυντικό.


 Εγώ αντίθετα κ. Μηλολιδάκη θα πρότεινα τις τυπικότητες να τις εφαρμόσετε στις μετρήσεις σας γιατί, απο ότι θα είδατε, η απάντηση του κ. Χάρη Παναγιωτακόπουλου για τις 10 διαγραφές το χρόνο ξαφνικά τριπλασιάστηκε και αυτό μου δείχνει οτι η φράση "Τα στοιχεία στα οποία στηρίχτηκε η έρευνα είναι απολύτως ελεγμένα και έγκυρα" είναι αυτό που λέμε, μεγάλα λόγια. Αν θεωρείτε επιθετική τη θέση μου, κάνετε πολύ καλά. Αν θέλετε οι μελλοντικές εργασίες του τομέα σας να μη γίνονται αντικείμενο ειρωνίας, φροντίστε να μη βασίζονται σε προφορικές ερωταπαντήσεις στον κ. Χάρη Παναγιωτακόπουλο.

_________________
in gIrum imus noCtE et coNsumImur iGnI


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Προτάσεις του Τομέα Στατιστικής και Επιχειρησιακής Έρευν
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 03 Απρ 2011, 03:19 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 27 Σεπ 2007, 18:07
Δημοσ.: 1920
blues έγραψε:
Εγώ αντίθετα κ. Μηλολιδάκη θα πρότεινα τις τυπικότητες να τις εφαρμόσετε στις μετρήσεις σας γιατί, απο ότι θα είδατε, η απάντηση του κ. Χάρη Παναγιωτακόπουλου για τις 10 διαγραφές το χρόνο ξαφνικά τριπλασιάστηκε και αυτό μου δείχνει οτι η φράση "Τα στοιχεία στα οποία στηρίχτηκε η έρευνα είναι απολύτως ελεγμένα και έγκυρα" είναι αυτό που λέμε, μεγάλα λόγια. Αν θεωρείτε επιθετική τη θέση μου, κάνετε πολύ καλά. Αν θέλετε οι μελλοντικές εργασίες του τομέα σας να μη γίνονται αντικείμενο ειρωνίας, φροντίστε να μη βασίζονται σε προφορικές ερωταπαντήσεις στον κ. Χάρη Παναγιωτακόπουλο.


που ακριβώς ειδες να τριπλασιάζονται?θελω ακριβη αναφορα απο που το συμπερανες γιατι εγω δεν το βρισκω πουθενα...και στην τελικη σιγα το σημαντικο στατιστικο στοιχειο που βρηκες να σχολιασεις...για ολη την υπολοιπη ερευνα τι εχεις να σχολιασεις?

edit: τωρα το ειδα στην παραπανω κουβεντα...πρεπει να λαβεις σοβαρα υποψιν σου το ποτε εγινε η ερευνα και κατα ποσο ειχε γινει ακριβης καταγραφη των φοιτητων, των διαγραφων κλπ...εφοσον αυτος που εκανε την ερευνα δεν ειχε 100% ακριβη στοιχεια, δεχτηκε την εκτιμηση του γραμματεα, που ναι μεν απειχε πολυ απο την πραγματικοτητα αλλα στην τελικη αυτο δεν αλλαζει την ουσια της εργασιας και αν θες σχολιασε ολα τα υπολοιπα αποτελεσματα...


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Προτάσεις του Τομέα Στατιστικής και Επιχειρησιακής Έρευν
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 03 Απρ 2011, 10:52 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 02 Φεβ 2011, 13:06
Δημοσ.: 72
Παράθεση:
πρεπει να λαβεις σοβαρα υποψιν σου το ποτε εγινε η ερευνα
Τι λες ρε Πάνο?
Αφού η έρευνα έγινε το 2010 και τα στοιχεία που του έδωσε η γραμματεία είναι του 2003-04 και 2009-10. Δηλαδή, για την σωστή χρονική περίοδο.
Παράθεση:
και κατα ποσο ειχε γινει ακριβης καταγραφη των φοιτητων, των διαγραφων

Πάντως τα στοιχεία του Γιαννόπουλου ήταν γραπτά και αναφέρονταν τα ονόματα των διαγραφέντων.

Παράθεση:
δεχτηκε την εκτιμηση του γραμματεα

Αυτό είναι το πνεύμα της στατιστικής έρευνας σύμφωνα με τον κ. Μηλολιδάκη? Τότε να τις αναθέτουμε στον Γιαννόπουλο καλύτερα.

Παράθεση:
και αν θες σχολιασε ολα τα υπολοιπα αποτελεσματα...

Μισό λεπτό. Δεν είμαι υποψήφιο μέλος ΔΕΠ. Δεν είμαι καν στατιστικολόγος. Η παράθεση μου αφορά καθαρά την συζήτηση. Δεν θέλω να συγκρίνω τις δύο έρευνες. Και αν θες οπωσδήποτε την αποψη μου, τότε διάβασε ότι λέει ο Γιαννόπουλος. Όσα μπόρεσα να καταλάβω με βρίσκουν απολύτως σύμφωνο. Και πάντως η εικόνα του Γιαννόπουλου να κάνει 2 μαθήματα πρώτου έτους το χειμερινό εξάμηνο νομίζω πως φανερώνει την ανάγκη προσλήψεων στην ανάλυση και όχι στην στατιστική. Μπορώ να πω περισσότερα, αλλά οι γνώσεις μου δεν είναι επαρκείς.

Με ενόχλησε όμως η αντιμετώπιση του κ. Μηλολιδάκη. Ποιά στοιχεία είναι απολύτως ελεγμένα και έγκυρα? Δηλάδη, αφού οι διαγραφές δεν έχουν σημασία στην έρευνα γιατί αναφέρονται?

_________________
in gIrum imus noCtE et coNsumImur iGnI


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Προτάσεις του Τομέα Στατιστικής και Επιχειρησιακής Έρευν
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 03 Απρ 2011, 13:35 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 27 Σεπ 2007, 18:07
Δημοσ.: 1920
blues έγραψε:
Παράθεση:
πρεπει να λαβεις σοβαρα υποψιν σου το ποτε εγινε η ερευνα
Τι λες ρε Πάνο?
Αφού η έρευνα έγινε το 2010 και τα στοιχεία που του έδωσε η γραμματεία είναι του 2003-04 και 2009-10. Δηλαδή, για την σωστή χρονική περίοδο.


ναι μεν τα στοιχεια ηταν για τις περιοδους αυτες αλλα σκεψου οτι τα στοιχεια αυτα δεν ειχε γινει ουσιαστικα ακριβης καταγραφη τους...ηταν οπως το πληθος των δημοσιων υπαλληλων της χωρας, οπου ειχαμε μια ιδεα αλλα ακριβη στοιχεα δεν ειχαμε μεχρι προσφατα...ετσι αυτος που εκανε την ερευνα βασιστικε στην τοτε εκτιμηση του γραμματεα που ναι μεν δεν ηταν καθολου ακριβης αλλα ηταν η μονη στην οποια μπορουσε να βασιστει.

blues έγραψε:
Παράθεση:
και κατα ποσο ειχε γινει ακριβης καταγραφη των φοιτητων, των διαγραφων

Πάντως τα στοιχεία του Γιαννόπουλου ήταν γραπτά και αναφέρονταν τα ονόματα των διαγραφέντων.

Παράθεση:
δεχτηκε την εκτιμηση του γραμματεα

Αυτό είναι το πνεύμα της στατιστικής έρευνας σύμφωνα με τον κ. Μηλολιδάκη? Τότε να τις αναθέτουμε στον Γιαννόπουλο καλύτερα.


ο κυριος Γιαννοπουλος βρηκε τα ακριβη στοιχεια της καταγραφης και ανεφερε αυτο το νουμερο αλλα ο αλλος που επρεπε να στηριχτει? και δεν εκανε την ερευνα ο κυριος Μηλολιδακης

blues έγραψε:
Παράθεση:
και αν θες σχολιασε ολα τα υπολοιπα αποτελεσματα...

Μισό λεπτό. Δεν είμαι υποψήφιο μέλος ΔΕΠ. Δεν είμαι καν στατιστικολόγος. Η παράθεση μου αφορά καθαρά την συζήτηση. Δεν θέλω να συγκρίνω τις δύο έρευνες. Και αν θες οπωσδήποτε την αποψη μου, τότε διάβασε ότι λέει ο Γιαννόπουλος. Όσα μπόρεσα να καταλάβω με βρίσκουν απολύτως σύμφωνο. Και πάντως η εικόνα του Γιαννόπουλου να κάνει 2 μαθήματα πρώτου έτους το χειμερινό εξάμηνο νομίζω πως φανερώνει την ανάγκη προσλήψεων στην ανάλυση και όχι στην στατιστική. Μπορώ να πω περισσότερα, αλλά οι γνώσεις μου δεν είναι επαρκείς.

καταρχας υπαρχουν στατιστικοι που ειναι μελοι δεπ (γιατι δειχνεις σαν να υπονοεις οτι ειναι κατωτερο να εισαι στατιστικος απο οτι μελος δεπ), τωρα υπαρχουν μαθηματα του τομεα στατιστικης και επιχειρησιακης ερευνας οπου διδασκονται καθε 2 και 3 χρονια και αλλα που δεν διδασκονται ποτε και σκεψου οτι τα μαθηματα τους διδασκονται απο εναν-το πολυ δυο καθηγητες, σε αντιθεση με τους απειροστικους ή της αλγεβρες λογου χαρη που διδασκονται απο 3-4-5 καθηγητες

blues έγραψε:
Ποιά στοιχεία είναι απολύτως ελεγμένα και έγκυρα? Δηλάδη, αφού οι διαγραφές δεν έχουν σημασία στην έρευνα γιατί αναφέρονται?


αν αναφερερεσαι στις διαγραφες σου απαντησα παραπανω, αν αναφερσαι στο κατα ποσο εγκυρες ειναι οι απαντησεις των ερωτωμενων κλπ υπαρχει ολκληρη θεωρια απο πισω που οποιος ενδιαφερεται μπορει να το ψαξει, δεν μπορουμε να το αναλυσουμε εδω αυτο το θεμα. Γενικοτερα οταν πραγματοποιειται μια στατιστικη ερευνα εξεταζουμε και αλλα πραγματα εκτος απο το κυριως ζητημα και δεν νομιζω οτι οι διαγραφες παιζουν σημαντικο ρολο για το αντικειμενο της ερευνας....


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Προτάσεις του Τομέα Στατιστικής και Επιχειρησιακής Έρευν
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 03 Απρ 2011, 14:46 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 02 Φεβ 2011, 13:06
Δημοσ.: 72
Λυπάμαι, εγώ δε μπορώ να συνεχίσω αυτή τη συζήτηση. Επιμένεις οτι ο Μηλολιδάκης δεν είχε πρόσβαση στα στοιχεία της γραμματείας ή οτι τα στοιχεία δεν είχαν συλλεγεί σωστά απο τη γραμματεία. Σου έχω απαντήσει 2 φορές οτι κανένας απο τους 2 ισχυρισμούς δεν ισχύει γιατί ο Γιαννόπουλος κατάφερε να τα βρεί.
Έλεος δηλάδη.

Μετά μου λές οτι υπονοώ οτι είναι κατώτερο να εισαι στατιστικός απο οτι μελος δεπ. Περί όνου σκιάς μιλάς και δε σκοπεύω να συζητήσω τις υπόνειες που νομίζεις οτι έχω.

Και αν, τελικά, οι διαγραφές δεν είναι τόσο σημαντικές γιατί να αναφέρονται σαν στοιχεία στην εργασία, απο τη στιγμή μάλιστα που είναι και λανθασμένα?

Γράψε την απάντηση σου. Εγώ δε σκοπεύω να συζητήσω άλλο γιατί νομίζω οτι απλώς ανακυκλώνεις τα λόγια σου χωρίς να δέχεσαι αντιρρήσεις και απλά επιμένεις να λες τα ίδια.

_________________
in gIrum imus noCtE et coNsumImur iGnI


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Προτάσεις του Τομέα Στατιστικής και Επιχειρησιακής Έρευν
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 03 Απρ 2011, 16:32 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 27 Σεπ 2007, 18:07
Δημοσ.: 1920
blues έγραψε:
Λυπάμαι, εγώ δε μπορώ να συνεχίσω αυτή τη συζήτηση. Επιμένεις οτι ο Μηλολιδάκης δεν είχε πρόσβαση στα στοιχεία της γραμματείας ή οτι τα στοιχεία δεν είχαν συλλεγεί σωστά απο τη γραμματεία. Σου έχω απαντήσει 2 φορές οτι κανένας απο τους 2 ισχυρισμούς δεν ισχύει γιατί ο Γιαννόπουλος κατάφερε να τα βρεί.
Έλεος δηλάδη.

την περιοδο που ελαβαν τα οποια στοιχεια απο την γραμματεια πιστευω οτι δεν ειχε γινει πληρης καταγραφη των δεδομενων και οτι στην περιπτωση των διαγραφων στηριχτηκαν στην εκτιμηση του γραμματεα, το οτι ο κυριος Γιαννοπουλος τα βρηκε αφου ειχε γινει καταγραφη τους και επομενως ηξερε ακριβως ποσσες ηταν, δεν αναιρει το παραπανω.
blues έγραψε:
Μετά μου λές οτι υπονοώ οτι είναι κατώτερο να εισαι στατιστικός απο οτι μελος δεπ. Περί όνου σκιάς μιλάς και δε σκοπεύω να συζητήσω τις υπόνειες που νομίζεις οτι έχω.

εγω ετσι το εξελαβα...οκ λαθος μου.
blues έγραψε:
Και αν, τελικά, οι διαγραφές δεν είναι τόσο σημαντικές γιατί να αναφέρονται σαν στοιχεία στην εργασία, απο τη στιγμή μάλιστα που είναι και λανθασμένα?

Γράψε την απάντηση σου. Εγώ δε σκοπεύω να συζητήσω άλλο γιατί νομίζω οτι απλώς ανακυκλώνεις τα λόγια σου χωρίς να δέχεσαι αντιρρήσεις και απλά επιμένεις να λες τα ίδια.


επειδη και εσυ ανακυκλωνεις τα λογια σου σου ξαναλεω λοιπον οτι οταν πραγματοποιειται μια στατιστικη ερευνα πολλες φορες δεν λαμβανονται μονο τα δεδομενα που ειναι απολυτως σχετικα με το ζητημα αλλα και τα λιγοτερο σχετικα, οπου ενα απο αυτα ειναι κ οι διαγραφες(που στην τελικη ο ιδιος ο κυριος Μηλολιδακης ειπε οτι η σχετικη παραγραφος οντως πρεπει να διορθωθει)

και εγω το κλεινω εδω το θεμα γιατι εχουμε και διαβασματα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 44 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες [ DST ]


Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group