forum.math.uoa.gr

Forum του Τμήματος Μαθηματικών
Ημερομηνία 26 Σεπ 2017, 18:31

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες [ DST ]




Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 36 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3  Επόμενο
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Η ιδανική μορφή των εξετάσεων...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Φεβ 2009, 14:41 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφη: 18 Δεκ 2007, 14:59
Δημοσ.: 167
Τοποθεσια: Αθήνα
Ευάγγελος Ράπτης έγραψε:
Προς Orpheus L.:
Έτσι απόλυτες γενικεύσεις, (που τις τεκμηριώνεις και με ποσοστά! ) είναι μία λάθος και βολική προσέγγιση. Χρησιμοποιώ τη λέξη «βολική», διότι πολλές φορές το να μπαίνει κανείς στη θέση του «θύματος» είναι πράγματι βολικό και ανακουφιστικό.


Το να μπαίνει, ναι. Όχι, όταν του επιβάλλεται. Μπορεί το περιτύλιγμα να είναι δαντελένιο, αλλά η πραγματικότητα είναι πολύ πικρή.
Το να καις τα όνειρα του νέου, από την εφηβική του κιόλας, ηλικία είναι ό,τι πιο αβυσσαλέο. Έτσι γίνεται κυνικός, επιφανειακός και ανούσιος. Επιφανειακός, γιατί μόνο στο "ξόδεμα" μπορεί να αντικρίσει τον εαυτό του και την κοινωνία. Όπως και να έχει κάποιοι θα τη βολέψουμε και θα ηθικολογούμε στη συνέχεια... Αυτός ο ατέρμονος κύκλος.

_________________
All the world is a stage and we just play a part...
http://just-moody.blogspot.com


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Η ιδανική μορφή των εξετάσεων...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Φεβ 2009, 14:46 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφη: 14 Οκτ 2008, 19:34
Δημοσ.: 398
Μόλις βρήκα την ταινία στο youtube

http://www.youtube.com/watch?v=Hppg4raR ... re=related

( είναι σε 9 κομμάτια και μπορείτε να τη δείτε LIVE από εκεί )


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Η ιδανική μορφή των εξετάσεων...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Φεβ 2009, 14:54 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφη: 18 Δεκ 2007, 14:59
Δημοσ.: 167
Τοποθεσια: Αθήνα
astella έγραψε:
Μόλις βρήκα την ταινία στο youtube

http://www.youtube.com/watch?v=Hppg4raR ... re=related

( είναι σε 9 κομμάτια και μπορείτε να τη δείτε LIVE από εκεί )


Θα την τσεκάρω! Αν παραπάνω αναφέρεσαι σε μένα, δε μεταθέτω τις ευθύνες στους άλλους. Είναι αστείο αυτό. Απλά γνωστοποιώ στους καθηγητές (αν δεν το έχουν καταλάβει) ότι έχουν μεγάλο μερίδιο ευθύνης. Μπες στο θέμα που αφορά το αν θα πρέπει να αναρτώνται και οι βαθμοί των αποτυχόντων και θα καταλάβεις. Ο κ.Γιαννόπουλος αποφασίζει ποιοι φοιτητές θα αποτελέσουν το δείγμα για τα στατιστικά του. Και έτσι κρίνει την "αποτελεσματικότητά" του (όρος που σιχαίνομαι).

_________________
All the world is a stage and we just play a part...
http://just-moody.blogspot.com


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Η ιδανική μορφή των εξετάσεων...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Φεβ 2009, 14:56 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: 23 Νοέμ 2006, 10:32
Δημοσ.: 1888
astella έγραψε:
Μόλις βρήκα την ταινία στο youtube

http://www.youtube.com/watch?v=Hppg4raR ... re=related

( είναι σε 9 κομμάτια και μπορείτε να τη δείτε LIVE από εκεί )


Ναι ωραία ταινία. Την είχα δει πρόσφατα στο ΣΚΑΙ νομίζω. Δεν ήξερα ότι ήταν αληθινή ιστορία.

_________________
"Πριν ξεκινήσουμε να συζητάμε, πρέπει πρώτα να ορίζουμε τις έννοιες για να μπορέσουμε να συνεννοηθούμε" - Σωκράτης


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Η ιδανική μορφή των εξετάσεων...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Φεβ 2009, 15:48 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφη: 14 Οκτ 2008, 19:34
Δημοσ.: 398
eliascm21 έγραψε:
astella έγραψε:
Μόλις βρήκα την ταινία στο youtube

http://www.youtube.com/watch?v=Hppg4raR ... re=related

( είναι σε 9 κομμάτια και μπορείτε να τη δείτε LIVE από εκεί )


Ναι ωραία ταινία. Την είχα δει πρόσφατα στο ΣΚΑΙ νομίζω. Δεν ήξερα ότι ήταν αληθινή ιστορία.


Το βιβλίο είναι ακόμα καλύτερο. Είναι βιβλίο παιδαγωγικών και όχι διήγημα.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Η ιδανική μορφή των εξετάσεων...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Φεβ 2009, 17:47 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: 29 Ιουν 2006, 19:32
Δημοσ.: 150
Τοποθεσια: Αγ. Παρασκευή
Πάντως εγώ (που δεν μπορώ να έχω άποψη για 40 διδάσκοντες αλλά για καμιά δεκαριά) μπορώ να σας διαβεβαιώσω πως όλοι τους ενδιαφέρονταν και να καταλάβουν οι φοιτητές και να τους παρέχουν κίνητρα για την παρακολούθηση (ο καθένας με τον τρόπο του προφανώς).

Καταλαβαίνω πως δεν μπορεί αυτό να γίνει εύκολα στα μεγάλα υποχρεωτικά μαθήματα γιατί όταν έχεις απέναντί σου 100 άτομα σε ένα αμφιθέατρο δεν έχεις και πολλές επιλογές στον τρόπο διδασκαλίας!

:x Επίσης θέλω να πώ ότι δεν έχει νόημα κάθε συζήτηση που αρχίζει σε αυτό το φόρουμ να καταλήγει στο πόσο απαίσιοι είναι οι καθηγητές και το σύστημα και όλα δίοτι καταντάει τελείως μοιρολατρικό το όλο ζήτημα. Το θέμα είναι να πιάσουμε ένα ένα όσα μας απασχολούν και να βρούμε τρόπους να τα λύσουμε

Οπότε αρχίστε να λέτε σας παρακαλώ πόσο απαίσιες είναι οι εξετάσεις :mrgreen:

_________________
Oh perfect masters
They thrive on disasters
They all look so harmless
Till they find their way up here


Demo... suki da yo!


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Η ιδανική μορφή των εξετάσεων...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Φεβ 2009, 21:50 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφη: 18 Δεκ 2007, 14:59
Δημοσ.: 167
Τοποθεσια: Αθήνα
θεοδώρα έγραψε:
Επίσης θέλω να πώ ότι δεν έχει νόημα κάθε συζήτηση που αρχίζει σε αυτό το φόρουμ να καταλήγει στο πόσο απαίσιοι είναι οι καθηγητές και το σύστημα και όλα δίοτι καταντάει τελείως μοιρολατρικό το όλο ζήτημα. Το θέμα είναι να πιάσουμε ένα ένα όσα μας απασχολούν και να βρούμε τρόπους να τα λύσουμε
Οπότε αρχίστε να λέτε σας παρακαλώ πόσο απαίσιες είναι οι εξετάσεις :mrgreen:


Καμία μοιρολατρεία!!! Σε παλαιότερο θέμα (Απεργίες και καταλήψεις) έχω καταθέσει στον κύριο Ράπτη τουλάχιστον 10 προτάσεις μου και μπορώ να τις αναλύσω και να προτείνω άλλα τόσα! Ούτε είπα πως είναι απαίσιοι όλοι οι καθηγητές. Κάποιοι όμως δεν απέχουν και πολύ. Και εννοώ σαν καθηγητές, όχι σαν ερευνητικό προσωπικό ούτε σαν άνθρωποι στην ιδιωτική τους ζωή.
Π.χ.
Όλες οι απορίες που εκφράζονταν στην Πραγματική Ανάλυση με διδάσκοντα τον κ. Μερκουράκη, η μόνιμη απάντηση ήταν "δείτε τον πίνακα και θα καταλάβετε". Και το αποτέλεσμα είναι 30 επιτυχόντες. Ποιος φέρει λοιπόν ένα σημαντικό μερίδιο ευθύνης;

_________________
All the world is a stage and we just play a part...
http://just-moody.blogspot.com


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Η ιδανική μορφή των εξετάσεων...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 17 Φεβ 2009, 11:52 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφη: 01 Οκτ 2007, 09:57
Δημοσ.: 433
Τοποθεσια: Γαλάτσι
θεοδώρα έγραψε:
:x Επίσης θέλω να πώ ότι δεν έχει νόημα κάθε συζήτηση που αρχίζει σε αυτό το φόρουμ να καταλήγει στο πόσο απαίσιοι είναι οι καθηγητές και το σύστημα και όλα δίοτι καταντάει τελείως μοιρολατρικό το όλο ζήτημα. Το θέμα είναι να πιάσουμε ένα ένα όσα μας απασχολούν και να βρούμε τρόπους να τα λύσουμε

Οπότε αρχίστε να λέτε σας παρακαλώ πόσο απαίσιες είναι οι εξετάσεις :mrgreen:


Συμφωνώ με την Θεοδώρα..Και στις προτάσεις της συμφωνώ, οι οποίες πραγματικά θα δίνουν δυνατότητες συνεχούς επαφής με το μάθημα.Αλλά και στην παραπάνω άποψη της.
Το θέμα των ασκήσεων στα μαθήματα μπορεί να δώσει πραγματικά λύσεις. Βέβαια αναρωτιέμαι πως θα γίνει σωστή δουλειά όταν σε ένα Μάθημα Απειροστικού 1 μπορεί να μαζευτούν από τον καθηγητή 200 ασκήσεις. Βέβαια εδώ που τα λέμε, υπάρχουν δύο καθηγητές που το κάνουν αυτό.. Και θα το κάνουν και στην Πραγματική..
Υπάρχει βέβαια και η ιδέα να το ζητάνε σε κάθε μάθημα οι φοιτητές..Στο πρώτο μάθημα το οποίο είναι συνήθως μάθημα γνωριμίας να το λένε στον καθηγητή. Τουλάχιστον από την πλευρά τους να κάνουν αυτό που χρειάζεται..

_________________
Νιώθω σαν να χτυπάμε τα κεφάλια μας στα σίδερα. Πολλά κεφάλια θα σπάσουν. Μα κάποια στιγμή, θα σπάσουν και τα σίδερα.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Η ιδανική μορφή των εξετάσεων...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 17 Φεβ 2009, 11:59 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: 29 Ιουν 2006, 19:32
Δημοσ.: 150
Τοποθεσια: Αγ. Παρασκευή
Κι εγώ συμφωνώ με αυτό που λες gorilla1906 διότι ακόμη κι αν υπάρχουν "τεχνικές δυσκολίες" όπως οι 200 φοιτητές που παρακολουθούν ένα μάθημα, αν γίνει μία κίνηση από την πλευρά των φοιτητών θα γίνει η αρχή!

_________________
Oh perfect masters
They thrive on disasters
They all look so harmless
Till they find their way up here


Demo... suki da yo!


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Η ιδανική μορφή των εξετάσεων...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 17 Φεβ 2009, 12:06 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφη: 01 Οκτ 2007, 09:57
Δημοσ.: 433
Τοποθεσια: Γαλάτσι
θεοδώρα έγραψε:
Κι εγώ συμφωνώ με αυτό που λες gorilla1906 διότι ακόμη κι αν υπάρχουν "τεχνικές δυσκολίες" όπως οι 200 φοιτητές που παρακολουθούν ένα μάθημα, αν γίνει μία κίνηση από την πλευρά των φοιτητών θα γίνει η αρχή!


Το ξέρω ότι άλλοι μεταπτυχιακοί δεν θα τρελλαθούν από την χαρά τους..αλλά πιστεύω ότι οι μεταπτυχιακοί μπορούν να βοηθήσουν στο θέμα των ασκήσεων..

_________________
Νιώθω σαν να χτυπάμε τα κεφάλια μας στα σίδερα. Πολλά κεφάλια θα σπάσουν. Μα κάποια στιγμή, θα σπάσουν και τα σίδερα.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Η ιδανική μορφή των εξετάσεων...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 17 Φεβ 2009, 12:09 
Χωρίς σύνδεση
Forum Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: 06 Σεπ 2006, 17:32
Δημοσ.: 4390
Κι όμως ζητήσαμε φέτος ασκήσεις για τη Μιγαδική, η απάντηση ήταν θα δούμε και δεν είδαμε τπτ τελικά! :(

_________________
Παλιά θέματα και σημειώσεις μαθημάτων:
Eclass->Μαθήματα->Μαθήματα εκτός προγράμματος σπουδών->Εγγραφείτε στα "Παλαιά θέματα εξετάσεων" και
"Πανεπιστημιακό έτος 2016-17:Σημειώσεις μαθημάτων από φοιτητές του Τμήματος Μαθηματικών"


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Η ιδανική μορφή των εξετάσεων...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 17 Φεβ 2009, 15:06 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφη: 01 Οκτ 2007, 09:57
Δημοσ.: 433
Τοποθεσια: Γαλάτσι
marm έγραψε:
Κι όμως ζητήσαμε φέτος ασκήσεις για τη Μιγαδική, η απάντηση ήταν θα δούμε και δεν είδαμε τπτ τελικά! :(


Ωραία..το ότι ζητήσαμε είναι θετικό..Ίσως αν συνεχίσουμε να ζητάμε κάτι να γίνει..Στο εαρινό μπορούμενα οργανωθούμε και να συνεχίσουμε..

_________________
Νιώθω σαν να χτυπάμε τα κεφάλια μας στα σίδερα. Πολλά κεφάλια θα σπάσουν. Μα κάποια στιγμή, θα σπάσουν και τα σίδερα.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Η ιδανική μορφή των εξετάσεων...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 17 Φεβ 2009, 18:27 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφη: 12 Δεκ 2006, 17:32
Δημοσ.: 2095
Τοποθεσια: Somewhere in Time The Final Frontier
Πριν αρκετά χρόνια όταν οι καθηγητές μας ήταν φοιτητές (και είχαν και αυτοί της αγωνιά τους να πάρουν ένα πτυχίο) μέσα στο Μαθηματικό( τουλάχιστον για το ΑΠΘ) λειτουργούσαν τμήμα εργαστηρίων που ήταν υποχρεωτικά και αν αναρωτιέστε τι εργαστήρια ήταν αυτά πολύ απλά σε κάθε μάθημα είχαν τμήματα ασκήσεων που οι βοηθοί των καθηγητών έκαναν στους φοιτητές ασκήσεις πάνω σε ότι θεωρία άκουγαν στα αμφιθέατρα.
Και αν αναρωτιόμαστε εμείς γιατί τότε τελείωναν στα 4 χρόνια ήταν που το ίδιο το παν/μιο η ίδια τους η σχολή τους οργάνωνε και τους ετοίμαζε για τις εξετάσεις
Εμείς χρόνια μετά έχουμε ένα τμήμα γιγαντωμένο από μέλη Δεπ και δεν υπάρχουν άτομα να δημιουργήσουν τέτοια τμήματα;
δημιουργήστε τμήματα ασκήσεων και αν πραγματικά δεν πάει ο κόσμος τότε θα βγω να σας ζητήσω δημόσια συγνώμη,βοηθήστε μας βάλτε υποχρεωτικές ασκήσεις να παραδώσουμε αν δεν γίνεται σε όλα τα μαθήματα τουλάχιστον στα υποχρεωτικά,υπάρχουν μεταπτυχιακοί οι όποιοι μπορούν να βοηθήσουν
Έχουμε καταντήσει παπαγαλάκια να μάθουμε απλά 25 πράγματα από έξω και να πάμε να γράψουμε,πάντα πίστευα και ακόμα πιστεύω ότι τα μαθηματικά είναι μια επιστήμη που δεν χρειάζεται παπαγαλία αλλά δυστυχώς το μόνο που χρειαζόμαστε είναι δυνατό μυαλό στο να θυμόμαστε από έξω θεωρίες αποδείξεις και τύπους.
Έχω μια ερώτηση όταν αύριο έξω στην αγορά εργασίας μου ζητηθεί να έρθω αντιμέτωπος με ένα ζήτημα θα μου πουν βγάλτα πέρα βάση αποστήθισης ή θα έχω την δυνατότητα να συμβουλευτώ και ένα βιβλίο;
δεν ζητάμε εξετάσεις που να αντιγράφουμε από ένα βιβλίο ζητάμε εξετάσεις που να μπορούμε να συνδυάσουμε τις γνώσεις πως ο κύριος Θυλικός κάνει εξετάσεις με τα βιβλία αλλά αν δεν έχεις διαβάσει δεν περνάς;
Τελικά μήπως εσείς οι ίδιοι καθηγητές πρέπει να αναρωτηθείτε τι τελικά ζητάτε από τους φοιτητές σας;

_________________
Η αυλαία έπεσε ευχαριστώ που ήρθατε στην παράσταση


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Η ιδανική μορφή των εξετάσεων...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 17 Φεβ 2009, 19:32 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφη: 01 Οκτ 2007, 09:57
Δημοσ.: 433
Τοποθεσια: Γαλάτσι
Δεν θεωρώ πως έχουμε καταντήσει παπαγαλάκια crube.Υπάρχουν και οι παραδώσεις των μαθημάτων όπου γίνεται αρκετή δουλειά..Δεν φτάνουμε ίσως σε ένα σεβαστό επίπεδο επειδή δεν έχουμε τριφτεί ίσως...Δεν έχουμε πάρει στυλό και χαρτί για να δούμε κατά πόσο πράγματι αυτά που μαθαίνω τα εφαρμόζω στις ασκήσεις..Δηλαδή δεν έχω προσεγγίσει την γνώση από κάθε πλευρά..Αυτό θέλουμε πιστεύω..Για αυτό ζητούνται οι ασκήσεις..
Όσον αφορά τις εξετάσεις με ανοιχτά βιβλία συμφωνώ ότι θα ήταν προτιμότερο..

_________________
Νιώθω σαν να χτυπάμε τα κεφάλια μας στα σίδερα. Πολλά κεφάλια θα σπάσουν. Μα κάποια στιγμή, θα σπάσουν και τα σίδερα.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Η ιδανική μορφή των εξετάσεων...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 17 Φεβ 2009, 23:30 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφη: 18 Δεκ 2007, 14:59
Δημοσ.: 167
Τοποθεσια: Αθήνα
crube έγραψε:
Πριν αρκετά χρόνια όταν οι καθηγητές μας ήταν φοιτητές (και είχαν και αυτοί της αγωνιά τους να πάρουν ένα πτυχίο) μέσα στο Μαθηματικό( τουλάχιστον για το ΑΠΘ) λειτουργούσαν τμήμα εργαστηρίων που ήταν υποχρεωτικά και αν αναρωτιέστε τι εργαστήρια ήταν αυτά πολύ απλά σε κάθε μάθημα είχαν τμήματα ασκήσεων που οι βοηθοί των καθηγητών έκαναν στους φοιτητές ασκήσεις πάνω σε ότι θεωρία άκουγαν στα αμφιθέατρα.
Και αν αναρωτιόμαστε εμείς γιατί τότε τελείωναν στα 4 χρόνια ήταν που το ίδιο το παν/μιο η ίδια τους η σχολή τους οργάνωνε και τους ετοίμαζε για τις εξετάσεις
Εμείς χρόνια μετά έχουμε ένα τμήμα γιγαντωμένο από μέλη Δεπ και δεν υπάρχουν άτομα να δημιουργήσουν τέτοια τμήματα;
δημιουργήστε τμήματα ασκήσεων και αν πραγματικά δεν πάει ο κόσμος τότε θα βγω να σας ζητήσω δημόσια συγνώμη,βοηθήστε μας βάλτε υποχρεωτικές ασκήσεις να παραδώσουμε αν δεν γίνεται σε όλα τα μαθήματα τουλάχιστον στα υποχρεωτικά,υπάρχουν μεταπτυχιακοί οι όποιοι μπορούν να βοηθήσουν
Έχουμε καταντήσει παπαγαλάκια να μάθουμε απλά 25 πράγματα από έξω και να πάμε να γράψουμε,πάντα πίστευα και ακόμα πιστεύω ότι τα μαθηματικά είναι μια επιστήμη που δεν χρειάζεται παπαγαλία αλλά δυστυχώς το μόνο που χρειαζόμαστε είναι δυνατό μυαλό στο να θυμόμαστε από έξω θεωρίες αποδείξεις και τύπους.
Έχω μια ερώτηση όταν αύριο έξω στην αγορά εργασίας μου ζητηθεί να έρθω αντιμέτωπος με ένα ζήτημα θα μου πουν βγάλτα πέρα βάση αποστήθισης ή θα έχω την δυνατότητα να συμβουλευτώ και ένα βιβλίο;
δεν ζητάμε εξετάσεις που να αντιγράφουμε από ένα βιβλίο ζητάμε εξετάσεις που να μπορούμε να συνδυάσουμε τις γνώσεις πως ο κύριος Θυλικός κάνει εξετάσεις με τα βιβλία αλλά αν δεν έχεις διαβάσει δεν περνάς;
Τελικά μήπως εσείς οι ίδιοι καθηγητές πρέπει να αναρωτηθείτε τι τελικά ζητάτε από τους φοιτητές σας;


Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου φίλε crube!
Να ειπωθούν επιτέλους οι αλήθειες...

_________________
All the world is a stage and we just play a part...
http://just-moody.blogspot.com


Κορυφή
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 36 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3  Επόμενο

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες [ DST ]


Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group