forum.math.uoa.gr

Forum του Τμήματος Μαθηματικών
Ημερομηνία 23 Νοέμ 2017, 00:22

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες [ DST ]




Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 36 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3  Επόμενο
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Η ιδανική μορφή των εξετάσεων...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Φεβ 2009, 11:52 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: 29 Ιουν 2006, 19:32
Δημοσ.: 150
Τοποθεσια: Αγ. Παρασκευή
Δεν είχα το χρόνο να ελέγξω όλα τα προηγούμενα posts και ίσως να υπάρχει και αλλού αυτή η συζήτηση, αν όντως ισχύει αυτό με συγχωρείτε...

Μιλώντας χτες το βράδυ με δύο φίλους μου μαθηματικούς (έναν προπτυχιακό και μία μεταπτυχιακή) καταλήξαμε πως όταν διαβάσεις ένα μάθημα από καλές σημειώσεις σίγουρα περνάς τις εξετάσεις ενώ όταν διαβάσεις από ένα (ή περισσότερα) καλό βιβλίο δεν είναι απαραίτητο ότι θα περάσεις. Προφανώς αυτό δεν θα έπρεπε να συμβαίνει!!!

Με αυτή την αφορμή θα ήθελα να σας πω πώς ονειρεύομαι εγώ τον τρόπο εξέτασης των μαθημάτων και να ακούσω τις αντιρρήσεις ή τις αντιπροτάσεις σας.
Αρχικά στα μαθήματα που αυτό είναι δυνατόν (και ήδη γίνεται σε ορισμένα) θα ήθελα ο βαθμός να μην βασιζόταν μόνο στην τελική εξέταση αλλά σε εργασίες που θα δίνονταν μέσα στο εξάμηνο.
Η ίδια η τελική εξέταση τώρα, θα ήθελα να ήταν πάντα με ανοιχτά βιβλία, τετράδια ή σημειώσεις. Έτσι δεν θα εξεταζόμουν στην ικανότητά μου να απομνημονεύσω θεωρήματα και προτάσεις αλλά στην ικανότητά μου να χρησιμοποιήσω αυτά τα θεωρήματα και τις προτάσεις (και τις μεθόδους απόδειξής τους ενίοτε) ώστε να αποδείξω κι εγώ με την σειρά μου τα θέματα. Βεβαίως σε αυτή την περίπτωση και τα ίδια τα θέματα θα έπρεπε να αλλάξουν, θα έπρεπε να απαιτούν από τον εξεταζόμενο να πάει τη σκέψη του ένα βήμα παραπέρα από την απλή εφαρμογή όσων έχει μάθει και να λειτουργήσεις δημιουργικά.

Αυτά σαν μία πρώτη ιδέα που προφανώς και επιδέχεται βελτίωση! :mrgreen:

_________________
Oh perfect masters
They thrive on disasters
They all look so harmless
Till they find their way up here


Demo... suki da yo!


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Η ιδανική μορφή των εξετάσεων...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Φεβ 2009, 16:28 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφη: 12 Μαρ 2006, 22:43
Δημοσ.: 3627
Τοποθεσια: Αθήνα
Θεοδώρα είναι πολύ σημαντικό το ζήτημα που βάζεις.
Πρέπει όμως πριν να απαντήσουμε στο ερώτημα "πότε κάποιος μαθαίνει κάτι; Με ποια κριτήρια θα αποφασίζουμε;"
Είναι αλήθεια ότι υπάρχει και λειτουργεί ένα σύστημα αποδοχής και επιβολής της εξουσίας-αυθεντίας της γνώσης. Για να αναιρεθεί και να μετριασθεί κάπως η κατάσταση αυτή απαιτείται υψηλός βαθμός ωριμότητας και συνειδητοποίησης από την πλευρά των φοιτητών. Κατά κάποιον τρόπο ανατροπή της άσχημης κατάστασης που περιγράφεις και εμφάνισης νέων μορφών κριτηρίων με τα οποία θα αποφασίζεται εάν κάποιος μαθαίνει ή όχι θα έλθει αν οι φοιτητές γίνουν καλύτεροι από τους καθηγητές τους.

_________________
Ευάγγελος Ράπτης


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Η ιδανική μορφή των εξετάσεων...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Φεβ 2009, 20:01 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: 29 Ιουν 2006, 19:32
Δημοσ.: 150
Τοποθεσια: Αγ. Παρασκευή
Ναι ούτε εγώ θεωρώ ότι μπορεί να εφαρμοστεί το σύστημα που "προτείνω" υπό τις παρούσες συνθήκες. Προφανώς αν υπάρχουν φοιτητές που δυσανασχετούν με το "πολλαπλό βιβλίο", πώς να γίνουν εξετάσεις με βιβλιογραφία; Αυτό απαιτεί τελείως διαφορετική αντιμετώπιση.
Ωστόσο, αν τελικά μας ενδιαφέρει (και τους φοιτητές και τους καθηγητές) να υπάρξει κάποια ουσιαστική αλλαγή από κάπου πρέπει να αρχίσουμε...

Δεν έχω αυτή τη στιγμή καμία συγκεκριμένη ιδέα για το ποιά θα μπορούσε να είναι αυτή η αρχή. Απλά επειδή από όσο έχω καταλάβει το νόημα αυτής της συζήτησης είναι να ακουστούν όλες οι απόψεις ώστε να μπορεσουν να υπάρξουν πραγματοποιήσιμες προτάσεις για την ανάπτυξη του τμήματος, γι' αυτό άνοιξα αυτή την συζήτηση.

Όσο για αυτό που λέτε δεν θεωρώ ότι μπορούν οι φοιτητές του προπτυχιακού τμήματος να γίνουν άξαφνα καλύτεροι από τους καθηγητές τους, πιστεύω όμως πως (τους περισσότερους τουλάχιστον) τους ενδιαφέρει να κατανοούν όσα μαθαίνουν και να τους δίνεται η δυνατότητα να εμβαθύνουν σε αυτά αντί να τα μαθαίνουν επιφανειακά και βιαστικά ίσα ίσα για να περάσουν το μάθημα. Και τελικά τι θα πει να περάσεις ένα μάθημα; Ο στόχος θα έπρεπε να είναι να το καταλάβεις και να μπορείς να χειριστείς τις γνώσεις που σου προσφέρει, όχι να μάθεις απέξω πώς να λύνεις ασκήσεις...

_________________
Oh perfect masters
They thrive on disasters
They all look so harmless
Till they find their way up here


Demo... suki da yo!


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Η ιδανική μορφή των εξετάσεων...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 10 Φεβ 2009, 15:17 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφη: 18 Δεκ 2007, 14:59
Δημοσ.: 167
Τοποθεσια: Αθήνα
Ευάγγελος Ράπτης έγραψε:
Για να αναιρεθεί και να μετριασθεί κάπως η κατάσταση αυτή απαιτείται υψηλός βαθμός ωριμότητας και συνειδητοποίησης από την πλευρά των φοιτητών.


Συμφωνώ, αλλά πότε ήταν η τελευταία φορά που οι καθηγτές επέδειξαν ευαισθησία, παιδαγωγική και προσέγγιση του φοιτητή με ενδιαφέρον;

Το σύστημα πάσχει από παντού. Μην ψάχνετε για αποδιοπομπαίους τράγους και βρίσκετε τους φοιτητές! Κάνουμε πως διαβάζουμε, κάνετε πως διδάσκετε και το κράτος κάνει πως σας πληρώνει και πως αναγνωρίζει τα δικαιώματά μας.

Μια κοροϊδία είναι όλη η ιστορία! Σε σαθρά θεμέλια, δε γίνεται να χτίσεις...

_________________
All the world is a stage and we just play a part...
http://just-moody.blogspot.com


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Η ιδανική μορφή των εξετάσεων...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 10 Φεβ 2009, 15:36 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφη: 12 Μαρ 2006, 22:43
Δημοσ.: 3627
Τοποθεσια: Αθήνα
Προς Orpheus L.:
Τόση απαισιοδοξία δεν θα οδηγήσει σε τίποτε καλό. Χρειάζεται να πιστεύει κανείς (έστω και μάταια) σε κάτι και επειδή δεν φθάνει η πίστη να προσπαθεί επίσης.
Συμφωνώ ότι πολλά είναι τα στραβά, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι θα αφεθούμε στο ότι «έτσι ήλθαν τα πράγματα». Δεν ψάχνω για αποδιοπομπαίους τράγους, όπως λες, αλλά συνήθως κάτι ανατρεπτικό μιας άσχημης κατάστασης έρχεται από τους νέους. Για το λόγο αυτό κάνει πολύ καλά η Θεοδώρα και θίγει αυτό το ζήτημα.

_________________
Ευάγγελος Ράπτης


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Η ιδανική μορφή των εξετάσεων...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Φεβ 2009, 00:53 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφη: 14 Οκτ 2008, 19:34
Δημοσ.: 398
Μία τάξη μαθητών στο Χάρλεμ της Νέας Υόρκης ήταν η χειρότερη σε επιδόσεις (και μάλιστα κάτω από τη βάση) σε ολόκληρη την πόλη. Οι δε μαθητές κοινωνικά απροσάρμοστα παιδιά μεταναστών, μαύρων, φτωχών, κτλ τα οποία ανάγκαζαν με τον τρόπο τους κάθε δάσκαλο που αναλάμβανε την τάξη να βγαίνει από τα ρούχα του.

Οι δάσκαλοί αντιμετώπιζαν βία, λεκτικό πόλεμο, αδιαφορία και ότι άλλο κακό μπορεί να φανταστεί κανείς. Και μιλάμε για αλλαγή έξι δασκάλων από το Σεπτέμβριο μέχρι τα Χριστούγεννα και όχι για παιδιά λυκείου, αλλά δημοτικού ( αλλά με συμπεριφορά πολύ χειρότερη από την χειρότερη συμπεριφορά παιδιών λυκείου της χώρας μας)

Σε αυτό το σχολείο λοιπόν βρέθηκε ένας καθηγητής ο οποίος έψαχνε απεγνωσμένα για δουλειά και παρακαλούσε τον διευθυντή να τον προσλάβει, πράγμα το οποίο και έγινε αν και με μεγάλη δυσπιστία από τον διευθυντή.

Αυτός λοιπόν ο δάσκαλος, αφού πέρασε τα ίδια και χειρότερα με τους προηγούμενους συναδέλφους του ( τα παιδιά του βανδάλισαν το αυτοκίνητο, κατέστρεψαν την αίθουσα διδασκαλίας, τον έβριζαν κτλ κτλ) κατάφερε κάτι που κανείς άλλος δεν είχε καταφέρει.

Κατάφερε να πιέσει τον εαυτό του να αντέξει τα βασανιστήρια
Κατάφερε να πιέσει τον εαυτό του να βρει τρόπους να μάθει στους μαθητές του ότι δεν κατάφερναν να μάθουν με τις κοινές προσπάθειες διαβάζοντας από τις σημειώσεις και τα βιβλία και να καταλάβει γιατί είχαν χαμηλές επιδόσεις.
Αλλά κυρίως κατάφερε να δει ότι τα παραπάνω είναι μέρος της δουλειάς του.

Και τι έγινε θα πει κανείς;

ΚΑΤΑΦΕΡΕ αυτή η χειρότερη τάξη της Νέας Υόρκης με τους κοινωνικά απροσάρμοστους και άχρηστους μαθητές όπως όλοι οι προηγούμενοι δάσκαλοι υποστήριζαν να έχει τις καλύτερες επιδόσεις από όλα τα σχολεία της πόλης και μάλιστα να περάσει σε βαθμολογία και τις τάξεις των αριστούχων. Τα περισσότερα παιδιά της τάξης του πήγαν σε μερικά από τα καλύτερα Γυμνάσια της πόλης που δέχονται μόνο αριστούχους και πολλά μπήκαν και συνέχισαν σε πολύ καλά πανεπιστήμια (έγιναν γιατροί κτλ κτλ)

Εϊναι πραγματική ιστορία και ο δάσκαλος αυτός ονομάζεται ΡΟΝ ΚΛΑΡΚ (Ron Clark) και ψηφίστηκε ως ο καλύτερος δάσκαλος των ΗΠΑ και πλέον έχει το δικό του ιδιωτικό σχολείο. Ψάξτε στο google και θα βρείτε πολλά ενδιαφέροντα στοιχεία.

Παραδόξως στη σχολή μας συμβαίνει το εντελώς αντίθετο. Ενώ μπαίνουμε με τις καλύτερες διαθέσεις, όσο περνάει ο καιρός χάνουμε την όρεξη μας.

Δεν ξέρω γιατί αλλά βλέποντας την ταινία (The Triumph - http://www.imdb.com/title/tt0473389/ ) που περιγράφει την παραπάνω ιστορία και διαβάζοντας το βιβλίο του ίδιου του δασκάλου
Ron Clark - The Essential 55: An Award-Winning Educator's Rules For Discovering the Successful Student in Every Child ( http://www.amazon.com/Essential-Award-W ... 131&sr=8-1
)
κατάλαβα γιατί και που οφείλεται η μεγάλη αποτυχία στο μαθηματικό.

Μία φράση του δασκάλου (που μην ξεχνάμε τί πέτυχε) τα λέει όλα.

"Στην τάξη δεν μαθαίνουμε μόνο ξερά μαθήματα. Σας διδάσκω και με διδάσκετε πολλά περισσότερα από όσα φαντάζεστε. Έχω υποχρέωση να καταφέρω να βρω τις αδυναμίες σας και να κανω το παν για να σας βοηθήσω να τις ξεπεράσετε κι εσείς να πιστέψετε ότι μπορείτε να τα καταφέρετε και να κάτσετε να διαβάσετε σκληρά"


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Η ιδανική μορφή των εξετάσεων...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Φεβ 2009, 12:49 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφη: 18 Δεκ 2007, 14:59
Δημοσ.: 167
Τοποθεσια: Αθήνα
Εκπληκτικό το κείμενό σου astella! Λάκτισες προς κέντρα... Εδώ, η πλήρης αδιαφορία των διδασκόντων για το φοιτητή είναι επιστήμη και οι καλοθελητές το μεταφράζουν "οι φοιτητές δε διαβάζουν, αντιγράφουν, οι νέοι δεν ενδιαφέρονται για τίποτα..."
Σε μια κοινωνία που καταβαραθρώνει ψυχολογικά και πνευματικά το νέο, έρχεστε όλοι εσείς, η "δοξασμένη" και εξόχως βολεμένη γενιά του Πολυτεχνείου (οι σημερινοί 50ρηδες και 60ρηδες) και κατακρίνετε!!!
Τέλος πάντων... αυτό ο κύριος Ράπτης το λέει απαισιοδοξία. Αναρωτιέμαι εσείς πως θα νιώθατε αν ανήκατε στα θύματα αυτού του εξαιρετικά, εσωτερικά, δομημένου φασισμού που μοιάζει με άναρχο λουλούδι...

_________________
All the world is a stage and we just play a part...
http://just-moody.blogspot.com


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Η ιδανική μορφή των εξετάσεων...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Φεβ 2009, 13:27 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: 23 Νοέμ 2006, 10:32
Δημοσ.: 1888
Orpheus L. έγραψε:
Εδώ, η πλήρης αδιαφορία των διδασκόντων για το φοιτητή είναι επιστήμη και οι καλοθελητές το μεταφράζουν "οι φοιτητές δε διαβάζουν, αντιγράφουν, οι νέοι δεν ενδιαφέρονται για τίποτα..."
Γενικεύσεις του τύπου όλοι είναι έτσι ή όλοι είναι αλλιώς, είναι 99,9% λανθασμένες. Όσο υπερβολικό λοιπόν είναι το "οι φοιτητές δε διαβάζουν, αντιγράφουν, οι νέοι δεν ενδιαφέρονται για τίποτα..." άλλο τόσο είναι και το "οι καθηγητές είναι πλήρος αδιάφοροι για τον φοιτητή".

_________________
"Πριν ξεκινήσουμε να συζητάμε, πρέπει πρώτα να ορίζουμε τις έννοιες για να μπορέσουμε να συνεννοηθούμε" - Σωκράτης


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Η ιδανική μορφή των εξετάσεων...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Φεβ 2009, 13:36 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφη: 18 Δεκ 2007, 14:59
Δημοσ.: 167
Τοποθεσια: Αθήνα
Ναι, π.χ. ο κ.Σταύρακας ενδιαφέρεται πολύ για τους φοιτητές και είναι ο μεγαλύτερος παιδαγωγός εκεί μέσα...
Τη γενική τάση περιέγραψα. Μην κάνετε τους χαζούς. Δε θα εξηγώ τα αυτονόητα.
Εκτός αν είναι μεμονωμένο γεγονός ο κ. Κουμουλλής, ο κ.Μερκουράκης, και τόσοι άλλοι...

_________________
All the world is a stage and we just play a part...
http://just-moody.blogspot.com


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Η ιδανική μορφή των εξετάσεων...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Φεβ 2009, 13:38 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: 11 Ιούλ 2007, 23:20
Δημοσ.: 360
Orpheus L. έγραψε:
Ναι, π.χ. ο κ.Σταύρακας ενδιαφέρεται πολύ για τους φοιτητές και είναι ο μεγαλύτερος παιδαγωγός εκεί μέσα...
Τη γενική τάση περιέγραψα. Μην κάνετε τους χαζούς. Δε θα εξηγώ τα αυτονόητα.
Εκτός αν είναι μεμονωμένο γεγονός ο κ. Κουμουλλής, ο κ.Μερκουράκης, και τόσοι άλλοι...

ειρωνικά πιστεύω να το λες για τον k Σταύρακα

_________________
AEKAPA


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Η ιδανική μορφή των εξετάσεων...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Φεβ 2009, 13:49 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: 23 Νοέμ 2006, 10:32
Δημοσ.: 1888
Orpheus L. έγραψε:
Τη γενική τάση περιέγραψα. Μην κάνετε τους χαζούς. Δε θα εξηγώ τα αυτονόητα.

Τότε να το γράφεις. Δεν είναι για όλους αυτονόητα. :evil:
Και η γενική τάση είναι κάτι γενικό. Γενική τάση είναι το 90%, γενική τάση είναι και το 60%.
Επίσης έχεις γνωρίσει πια τόσους πολλούς καθηγητές, ώστε να βγάζεις αυτά τα συμπεράσματα?
Για τους ελάχιστους καθηγητές του μαθηματικού για τους οποίους μπορώ να εκφράσω γνώμη, θα πω τα καλήτερα. Μάλλον είμαι τυχερός που έπεσα σε αυτούς. Δεν γενικεύω όμως λέγοντας "πω, πω τι γαμάτους καθηγητές έχει το Μαθηματικό"

_________________
"Πριν ξεκινήσουμε να συζητάμε, πρέπει πρώτα να ορίζουμε τις έννοιες για να μπορέσουμε να συνεννοηθούμε" - Σωκράτης


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Η ιδανική μορφή των εξετάσεων...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Φεβ 2009, 14:07 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφη: 18 Δεκ 2007, 14:59
Δημοσ.: 167
Τοποθεσια: Αθήνα
eliascm21 έγραψε:
Επίσης έχεις γνωρίσει πια τόσους πολλούς καθηγητές, ώστε να βγάζεις αυτά τα συμπεράσματα?
Για τους ελάχιστους καθηγητές του μαθηματικού για τους οποίους μπορώ να εκφράσω γνώμη, θα πω τα καλήτερα. Μάλλον είμαι τυχερός που έπεσα σε αυτούς. Δεν γενικεύω όμως λέγοντας "πω, πω τι γαμάτους καθηγητές έχει το Μαθηματικό"


Ναι, έχω άποψη για τουλάχιστον 40 διδάσκοντες.
Τον "αείμνηστο" Ζαχαρίου τον πρόλαβες, για να διδαχθείς παιδαγωγική;
Την ευγενική και εκπληκτικά καταρτισμένη κ. Κελεφούρα;
Τον ακομπλεξάριστο κ.Δεριζιώτη;

Δε λέω ότι θα πρέπει να είμαστε τόσο σκληροί με τους διδάσκοντες, αλλά υπάρχουν και κάποιες στοιχειώδεις απαιτήσεις!!!
Και πίστεψε με ότι έχω πολύ περισσότερες απαιτήσεις από τον εαυτό μου...

_________________
All the world is a stage and we just play a part...
http://just-moody.blogspot.com


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Η ιδανική μορφή των εξετάσεων...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Φεβ 2009, 14:22 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφη: 12 Μαρ 2006, 22:43
Δημοσ.: 3627
Τοποθεσια: Αθήνα
Προς Orpheus L.:
Η αλήθεια είναι ότι και εγώ προσωπικά και γενικά η γενιά μου έχει (ή θα έπρεπε να έχει) πολλές ενοχές για τη σημερινή κατάσταση της χώρας και της Παιδείας. Τις ενοχές αυτές ο καθένας τις βιώνει και αντιδρά με τον δικό του τρόπο. Έτσι απόλυτες γενικεύσεις, (που τις τεκμηριώνεις και με ποσοστά! ) είναι μία λάθος και βολική προσέγγιση. Χρησιμοποιώ τη λέξη «βολική», διότι πολλές φορές το να μπαίνει κανείς στη θέση του «θύματος» είναι πράγματι βολικό και ανακουφιστικό.
Το σημαντικό, κατά τη γνώμη μου, είναι να βρεθούν δρόμοι και σχέδια με κάποιου είδους προοπτική. Ελπίζω κάτι να γίνει προς αυτήν την κατεύθυνση. (Οι ενοχές βέβαια, που έγραψα πιο πάνω, δεν πρόκειται να φύγουν από το προσκήνιο και θα συντροφεύουν τη γενιά μου για πάντα)

_________________
Ευάγγελος Ράπτης


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Η ιδανική μορφή των εξετάσεων...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Φεβ 2009, 14:26 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: 06 Φεβ 2007, 17:23
Δημοσ.: 2281
Τοποθεσια: Πανορμου :-)
basilhs έγραψε:
Orpheus L. έγραψε:
Ναι, π.χ. ο κ.Σταύρακας ενδιαφέρεται πολύ για τους φοιτητές και είναι ο μεγαλύτερος παιδαγωγός εκεί μέσα...
Τη γενική τάση περιέγραψα. Μην κάνετε τους χαζούς. Δε θα εξηγώ τα αυτονόητα.
Εκτός αν είναι μεμονωμένο γεγονός ο κ. Κουμουλλής, ο κ.Μερκουράκης, και τόσοι άλλοι...

ειρωνικά πιστεύω να το λες για τον k Σταύρακα

για πες μας εσυ πως πρεπει να το λεει???

_________________
Τις περισσότερες φορές καλλιεργω το μίσος. Δεν σταματαω ομως αυτόν τον ισοπεδωτικό δρόμο... :P


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Η ιδανική μορφή των εξετάσεων...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Φεβ 2009, 14:33 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφη: 14 Οκτ 2008, 19:34
Δημοσ.: 398
Δείτε την ταινία και διαβάστε το βιβλίο. Και θα καταλάβετε ότι τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά διότι δεν μπορεί να κάνει κανείς "καλό" τον άλλο τονίζοντάς του το πόσο "κακός" είναι. Απλώς μεταθέτει τις ευθύνες του στον άλλο αντί να προσπαθήσει να βρει τρόπο να τον κάνει καλό.

ΥΓ. Την ταινία έτυχε να την δω ένα πρωινό στο ΣΚΑΙ τις μέρες των γιορτών εντελώς τυχαία και από εκεί άρχισα να το ψάχνω για να δω μήπως είναι καμία από τις ψευτοαμερικάνικες ιστορίες. Αλλά καμία σχέση. Δείτε κι εδώ

http://www.youtube.com/watch?v=qc9TrHlqq_I

Μιλάνε μερικοί από τους μαθητές του.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 36 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3  Επόμενο

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες [ DST ]


Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group