forum.math.uoa.gr

Forum του Τμήματος Μαθηματικών
Ημερομηνία 23 Νοέμ 2017, 00:26

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες [ DST ]




Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 36 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Η ιδανική μορφή των εξετάσεων...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 19 Μαρ 2009, 20:15 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφή: 31 Μάιος 2008, 16:29
Δημοσ.: 339
εχεις απολυτο δικιο crube.η εκπαιδευση πρεπει να δινει κινητρα.αυτο για τις υποχρεωτικες εργασιες και τα εργαστηρια ειναι πολυ σημαντικο που ειπες,το μαθηματικο θα ηταν πολυ μπροστα αν ειχε αυτην την οργανωση.ειδικα τα μαθηματικα θα επρεπε να εχουν εργαστηρια ετσι ωστε να ξεφυγει πια ο φοιτητης απο αυτην την θεωρια.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Η ιδανική μορφή των εξετάσεων...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 28 Μαρ 2009, 14:58 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφή: 10 Ιούλ 2007, 06:57
Δημοσ.: 364
basilhs έγραψε:
Orpheus L. έγραψε:
Ναι, π.χ. ο κ.Σταύρακας ενδιαφέρεται πολύ για τους φοιτητές και είναι ο μεγαλύτερος παιδαγωγός εκεί μέσα...
Τη γενική τάση περιέγραψα. Μην κάνετε τους χαζούς. Δε θα εξηγώ τα αυτονόητα.
Εκτός αν είναι μεμονωμένο γεγονός ο κ. Κουμουλλής, ο κ.Μερκουράκης, και τόσοι άλλοι...

ειρωνικά πιστεύω να το λες για τον k Σταύρακα


Ειμαι ακριβως της ιδιας αποψης ο κ Σταυρακας ειναι ο καλυτερος καθηγητης που ειχα στη σχολη αυτη...δν ελενχω γνωσεις αλλα κατα ποσο ο ανθρωπος σκιζοταν να σε μαθει να σε βοηθησει...το μονο αρνητικο κακο πινακα αλλα απο τις καλυτερες διαλεξεις που εχω παρακολουθησει

_________________
ΤΕΛΟΣ


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Η ιδανική μορφή των εξετάσεων...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 28 Μαρ 2009, 16:17 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφή: 18 Δεκ 2007, 14:59
Δημοσ.: 167
Τοποθεσια: Αθήνα
VIC-VAS έγραψε:
basilhs έγραψε:
Orpheus L. έγραψε:
Ναι, π.χ. ο κ.Σταύρακας ενδιαφέρεται πολύ για τους φοιτητές και είναι ο μεγαλύτερος παιδαγωγός εκεί μέσα...
Τη γενική τάση περιέγραψα. Μην κάνετε τους χαζούς. Δε θα εξηγώ τα αυτονόητα.
Εκτός αν είναι μεμονωμένο γεγονός ο κ. Κουμουλλής, ο κ.Μερκουράκης, και τόσοι άλλοι...

ειρωνικά πιστεύω να το λες για τον k Σταύρακα


Ειμαι ακριβως της ιδιας αποψης ο κ Σταυρακας ειναι ο καλυτερος καθηγητης που ειχα στη σχολη αυτη...δν ελενχω γνωσεις αλλα κατα ποσο ο ανθρωπος σκιζοταν να σε μαθει να σε βοηθησει...το μονο αρνητικο κακο πινακα αλλα απο τις καλυτερες διαλεξεις που εχω παρακολουθησει


Χαίρομαι που επιτέλους κάποιος με καταλαβαίνει εδώ μέσα.

_________________
All the world is a stage and we just play a part...
http://just-moody.blogspot.com


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Η ιδανική μορφή των εξετάσεων...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 14 Απρ 2010, 16:11 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 30 Ιούλ 2009, 13:05
Δημοσ.: 24
Τοποθεσια: Evanston, Illinois
Θεοδώρα συμφωνώ απολύτως μαζί σου ως προς το αρχικό σου κείμενο σχετικά με τις εξετάσεις. Υπάρχουν πράγματα τα οποία σηκώνουν συζήτηση όπως το πως θα καθορίζονται τα θέματα εφόσον σε αυτό το σύστημα δεν μπορούν να προέρχονται από τις σημειώσεις. Όμως μου φαίνεται πως καταρχάς τέτοιου τύπου εξετάσεις θα ήταν πιο ελκυστικές.

_________________
Be cereal!


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Η ιδανική μορφή των εξετάσεων...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 15 Απρ 2010, 23:38 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 20 Σεπ 2009, 16:40
Δημοσ.: 367
Τοποθεσια: πειραιάς
Ο Κύριος Σταύρακας παιδιά είναι κορυφή και σαν παιδαγωγός αλλά και σαν Άνθρωπος.

_________________
"Το ζήτημα δεν είναι να είσαι αιχμάλωτος,το να μην παραδίνεσαι αυτό είναι"
Ναζίμ Χικμέτ
http://www.youtube.com/watch?v=bStwaOGxy_Q&feature=related


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Η ιδανική μορφή των εξετάσεων...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 07 Ιαν 2012, 15:27 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφή: 26 Μαρ 2007, 07:37
Δημοσ.: 112
θεοδώρα έγραψε:
Δεν είχα το χρόνο να ελέγξω όλα τα προηγούμενα posts και ίσως να υπάρχει και αλλού αυτή η συζήτηση, αν όντως ισχύει αυτό με συγχωρείτε...

Μιλώντας χτες το βράδυ με δύο φίλους μου μαθηματικούς (έναν προπτυχιακό και μία μεταπτυχιακή) καταλήξαμε πως όταν διαβάσεις ένα μάθημα από καλές σημειώσεις σίγουρα περνάς τις εξετάσεις ενώ όταν διαβάσεις από ένα (ή περισσότερα) καλό βιβλίο δεν είναι απαραίτητο ότι θα περάσεις. Προφανώς αυτό δεν θα έπρεπε να συμβαίνει!!!

Με αυτή την αφορμή θα ήθελα να σας πω πώς ονειρεύομαι εγώ τον τρόπο εξέτασης των μαθημάτων και να ακούσω τις αντιρρήσεις ή τις αντιπροτάσεις σας.
Αρχικά στα μαθήματα που αυτό είναι δυνατόν (και ήδη γίνεται σε ορισμένα) θα ήθελα ο βαθμός να μην βασιζόταν μόνο στην τελική εξέταση αλλά σε εργασίες που θα δίνονταν μέσα στο εξάμηνο.
Η ίδια η τελική εξέταση τώρα, θα ήθελα να ήταν πάντα με ανοιχτά βιβλία, τετράδια ή σημειώσεις. Έτσι δεν θα εξεταζόμουν στην ικανότητά μου να απομνημονεύσω θεωρήματα και προτάσεις αλλά στην ικανότητά μου να χρησιμοποιήσω αυτά τα θεωρήματα και τις προτάσεις (και τις μεθόδους απόδειξής τους ενίοτε) ώστε να αποδείξω κι εγώ με την σειρά μου τα θέματα. Βεβαίως σε αυτή την περίπτωση και τα ίδια τα θέματα θα έπρεπε να αλλάξουν, θα έπρεπε να απαιτούν από τον εξεταζόμενο να πάει τη σκέψη του ένα βήμα παραπέρα από την απλή εφαρμογή όσων έχει μάθει και να λειτουργήσεις δημιουργικά.

Αυτά σαν μία πρώτη ιδέα που προφανώς και επιδέχεται βελτίωση! :mrgreen:


Ας προσπαθήσω να απαντήσω, δεν ξέρω αν θα προσφέρω κάτι στη συζήτηση αλλά το topic είναι ενδιαφέρον.
Ως προς το πρώτο που αναφέρεις. Δεν είναι τελείως παράλογο να περνάει κάποιος διαβάζοντας απο σημειώσεις. Αυτό έχει να κάνει με τον τρόπο και το σκοπό για τον οποίο διδάσκονται τα μαθήματα. Πόσοι (πτυχιούχοι) έχουν βγεί με την εντύπωση ότι το Μαθηματικό Αθηνών ως εκπαιδευτική μονάδα ενδιαφέρεται να αποφοιτήσει ο φοιτητής έχοντας μάθει μαθηματικά? Εγώ τουλάχιστον τελείωσα με την εντύπωση ότι σκοπός είναι να πάρουμε το πτυχίο και όχι να μάθουμε μαθηματικά. Στην επίτευξη αυτού του σκοπού συμβάλλουν και (πολλά από τα) βιβλία τα οποία είναι ακατάλληλα για εισαγωγικά/προπτυχιακά συγγράματα. Καλό θα ήταν επίσης να δούμε πόσα μαθήματα έχουν προόδους,εργασίες,ώρες για ασκήσεις/συζήτηση τα οποία συνεισφέρουν στο να μάθει κανείς αλλά και διευκολύνουν στο να περάσει κανείς.(Μάλλον ελάχιστα είναι).

Όσον αφορά αυτό που λες παρακάτω διαφωνώ, τουλάχιστον όχι για όλα τα μαθήματα. Όταν κατανοείς κάτι πλήρως και έχοντας κάνει μερικές εκατοντάδες ασκήσεις θυμάσαι και τη λεπτομέρεια. (Αλήθεια πόσα βιβλία του Μαθηματικού πρέπει να ανοίξω για να βρώ 100 ασκήσεις? )

Θυμάμαι σχεδόν 10 χρόνια μετά μια συνάντηση που είχα με έναν καθηγητή στο οποίο πήγα για συμβουλή γιατί απέτυχα 2η φορά στον ΑΠΕΙ 1. Μου είχε πεί "Μην απογοητεύεσαι, ξαναδώσε", αυτό που ξέχασε να πεί ήταν "Ρε μ....κα κάτσε και διάβασε περισσότερο". Το συμπέρασμα μου 10 χρόνια μετά και έχοντας περάσει πολύ πιο δύσκολες εξετάσεις από τον ΑΠ 1 είναι ότι χρειάζεται πολύ περισσότερο διάβασμα από όσο κάνει ο μέσος φοιτητής για να μάθεις και να τελειώσεις στην ώρα σου.

_________________
Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 36 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες [ DST ]


Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group