forum.math.uoa.gr

Forum του Τμήματος Μαθηματικών
Ημερομηνία 19 Δεκ 2018, 09:29

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες [ DST ]




Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 286 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 20  Επόμενο
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Το Μέλλον του Τμήματος: Σχολή Μαθηματικών Επιστημών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 15 Φεβ 2010, 16:06 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: 11 Σεπ 2009, 13:16
Δημοσ.: 59
zmath έγραψε:
Κων/νος Μηλολιδάκης έγραψε:
Εδώ θα τσακωθούμε. Εσύ κι εγώ δεν είμαστε συνάδελφοι και τι πιστεύουν οι συνάδελφοί μου και τι όχι δεν είσαι σε θέση ούτε να το κρίνεις ούτε να το συζητήσεις. Κοινώς, άντε να δεις αν έρχομαι...

Όντως δεν είστε συνάδελφοι, ο Τίμος είναι Μαθηματικός.


Παρακολουθώ με ενδιαφέρον τη συζήτηση και δεν θα ήθελα να πάρω θέση, αλλά θεωρώ τουλάχιστον αστείο αυτό που είπες.Μην τα ισοπεδώνουμε όλα.Δεν γνωρίζω τον timoz αλλά να υποθέσω οτι είναι πτυχιούχος ή μεταπτυχιακός.Το να διαφωνείς με τον κ.Μηλολιδάκη, και να του λες οτι δεν είναι μαθηματικός είναι το λιγότερο ένα αστείο χτύπημα "κάτω από τη μέση".Συμφωνώ σε μερικά από αυτά που λέει, σε άλλα όχι.Αλλά να λες σε κάποιον με Ph.D οτι δεν είναι μαθηματικός είναι απαράδεκτο.Λίγος σεβασμός, έλεος.Αν εσύ μετά είσαι πτυχιούχος και διδάσκεις και ένας μαθητής Α λυκείου διαφωνεί σε κάτι μαζί σου, και σου πει το εξής "Δεν είσαι εσύ μαθηματικός...Είναι ο φίλος μου στην Γ λυκείου!!" , θα σου άρεσε? Τόσο αστείο το βλέπω εγώ πάντως.Αυτή εδώ είναι μια ωραία συζήτηση.Ας προσπαθήσουμε να την κρατήσουμε σε ένα κάποιο επίπεδο...


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Το Μέλλον του Τμήματος: Σχολή Μαθηματικών Επιστημών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 15 Φεβ 2010, 16:27 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: 09 Ιούλ 2009, 02:45
Δημοσ.: 1001
θεωρω οτι αυτα που λεει ο κ. Μηλολιδακης εχουν αναντιρρητα βασεις,παρ'ολα αυτα θεωρω οτι η απολυτοτητα των επιχειρηματων του και ο καποιες φορες αυδαδης τροπος που αντιμετωπιζει τον αντιλογο εχει κανει αυτο το post να μην αντιμετωπιζετε σοβαρα ενω θα επρεπε.νομιζω πως εκει στοχευε και ο χρηστης Τimoz αλλα και ο Ζmath.πιστευω οτι τους καθηγητες μας πρεπει να τους εχουμε ως ειδωλα και τετοιες αντιδρασεις απο μερος τους προσωπικα με στενοχωρουν πολυ.θα με ενιδιεφερε πολυ να πω τις αποψεις μου πανω σε αυτο που πραγματευτε το post αλλα δυστυχως μου φαινεται ενα post στο οποιο περισσοτερο ο ενας προσπαθει να τη πει στον αλλο παρα να συζητηθει ενα θεμα το οποιο ειναι αρκετα σοβαρο.


Τελευταία επεξεργασία απο alexiSotinanai την 15 Φεβ 2010, 19:44, επεξεργάστηκε 1 φορές συνολικά.

Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Το Μέλλον του Τμήματος: Σχολή Μαθηματικών Επιστημών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 15 Φεβ 2010, 16:35 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: 17 Απρ 2009, 15:09
Δημοσ.: 219
Η μεγιστη ειρωνια....

Να παρακολουθεις εναν αποφοιτο του τμηματος ( απο ο.τι καταλαβα δηλαδη) και ενα καθηγητη πανεπιστημιου να τσακωνονται και να τη λενε ο ενας στον αλλο με μεγαλες δοσεις ειρωνιας σε ενα θεμα του φορουμ με τιτλο "Το Μέλλον του Τμήματος: Σχολή Μαθηματικών Επιστημών"...αισιοδοξο το μελλον τελικα..

_________________
No one shall expel us from the paradise that Cantor has created for us......


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Το Μέλλον του Τμήματος: Σχολή Μαθηματικών Επιστημών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 15 Φεβ 2010, 16:48 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: 16 Ιούλ 2009, 20:36
Δημοσ.: 75
Συζήτηση με επιχειρήματα του στυλ 'λέω αυτό για τους εξής λόγους', ή 'διαφωνώ με αυτό που λες για τους εξής λόγους' μας λείπει. Δεν είμαστε ικανοί; Πρέπει να καταφεύγουμε σε ειρωνείες μόλις δούμε ότι άλλος έχει διαφορετική γνώμη;


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Το Μέλλον του Τμήματος: Σχολή Μαθηματικών Επιστημών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 15 Φεβ 2010, 19:31 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφη: 01 Ιουν 2008, 21:18
Δημοσ.: 1160
Τοποθεσια: Αθήνα
Χιώτη εδώ γράφονται πολλά. Τι να πρωτοσχολιάσει κανείς.
Παράθεση:
Πάμε λοιπόν τώρα στο Τμήμα Μαθηματικών του UCLA.

Και δεν πάμε?
Παράθεση:
Εκεί τα μαθήματα είναι τριμηνιαία, αλλά διδάσκονται εντατικά, χωρίς αποχές, απεργίες καταλήψεις, συνελεύσεις, κ.λπ., με ύλη (στα μαθήματα βάσης) αυστηρά προσδιορισμένη ανά ώρα και μέρα διδασκαλίας.
Είναι άσχετο με το θέμα, προκάλεσε και κάποια ερώτηση που δεν απαντήθηκε.
Παράθεση:
Η ύλη που καλύπτεται συνήθως είναι αντίστοιχη δικού μας εξαμηνιαίου μαθήματος, όταν αυτό διδαχθεί κανονικά (δηλαδή σχεδόν ποτέ). Οι φοιτητές δίνουν Homework κάθε βδομάδα σε κάθε μάθημα (λύνουν και παραδίδουν ασκήσεις, οι οποίες επιστρέφονται την επόμενη βδομάδα διορθωμένες).
Δεν ξέρω γιατί το αναφέρεις και δεν το εφαρμόζεις. Ξέρεις τον αριθμό των φοιτητών εκεί σε κάθε τάξη?
Παράθεση:
Υπάρχει αυστηρά μία εξεταστική περίοδος ανά μάθημα και οι εγγεγραμμένοι είναι υποχρεωμένοι να εξετασθούν, αλλιώς θεωρείται ότι απέτυχαν. Δύο αποτυχίες σε εξετάσεις οδηγούν στο χάσιμο της φοιτητικής ιδιότητας.
Δεν ξέρω γιατί το αναφέρεις, είναι μία από τις προτάσεις σου για το μέλλον του τμήματος?
Παράθεση:
Τα μαθήματα χωρίζονται στα Lower Division και στα Upper Division. Όλα τα μαθήματα βάσης είναι Lower Division και τα παίρνουν από κοινού φοιτητές τμημάτων τεχνολογικής και θετικής κατεύθυνσης (φυσικοί, χημικοί, μηχανικοί, μαθηματικοί, κομπιουτεράδες, κ.λπ.).
Στην Ελλάδα οι φοιτητές εγγράφονται σε συγκεκριμένο τμήμα, όχι σε σχολή. Άλλη δομή λοιπόν.
Παράθεση:
Η βασική διαφορά με εμάς είναι ότι εδώ η πλειοψηφία των φοιτητών που περνά ένα μάθημα, σε ένα χρόνο το έχει ξεχάσει, ενώ εκεί, λόγω της επικεντρωμένης διδασκαλίας και των απαιτήσεων, δεν υπάρχει περίπτωση φοιτητής που πέρασε να μην κατέχει το μάθημα.
Αυθαίρετα δικά σου συμπεράσματα. Έχεις κάνει κάποια σχετική έρευνα?
Παράθεση:
Το τμήμα Μαθηματικών του UCLA που σαφώς έχει πολύ μεγαλύτερη φήμη από το Τμήμα Μαθηματικών του Πανεπιστημίου Αθηνών, και το οποίο καν δεν είναι τμήμα Εφαρμοσμένων Μαθηματικών, ρίχνει τα «υποχρεωτικά» μαθήματα στα 10 σε αντίθεση με τα 14 του δικού μας Τμήματος. Αυτό δε σημαίνει ότι τα υπόλοιπα μαθήματα είναι στη διάθεση του φοιτητή. Απλά, εξαρτώνται από τη κατεύθυνση που αυτός θα επιλέξει.
Δε τα λες καλά, τα δέκα είναι κοινά για τους πρωτοετείς μιας ολόκληρης σχολής, έπονται άλλα εφτά πολύ συγκεκριμένα υποχρεωτικά μαθήματα. Σύνολο 17 και αν βρω χρόνο θα βάλω εδώ την ύλη τους. Οι διαφορές στους καταλόγους των υποχρεωτικών των διαφόρων κατευθύνσεων είναι πολύ μικρές. Γράψε αν ευκαιρήσεις κωδικούς και ονόματα μαθημάτων. Όσο για τη φήμη, μάλλον στην έρευνα του προσωπικού του οφείλεται. Και στο ότι είναι ένα μεγάλο πανεπιστήμιο μιας μεγάλης πόλης των ΗΠΑ.
Παράθεση:
Τα μαθήματα αυτά είναι πραγματικά βασικά (π.χ. ο απειροστικός έχει άλλα χαρακτηριστικά από το δικό μας—όποιος έχει δει βιβλία απειροστικού παν/μίων των ΗΠΑ ξέρει τι λέω) και αφορούν όχι μόνο τους μαθηματικούς, αλλά και τους μηχανικούς, φυσικούς, κ.λπ..
Είπαμε αυτά είναι ορεκτικό.
Παράθεση:
Τα προχωρημένα μαθήματα αφορούν κατευθύνσεις. Είναι δυνατόν κάποιος, ανάλογα με τη κατεύθυνση που θα επιλέξει, να μην εκτεθεί σε Άλγεβρα ή σε Πιθανότητες ή σε Στατιστική κ.λπ.
Βασικά είναι περίπου τα ίδια για όλες τις κατευθύνσεις, ψάξε το καλύτερα.
Παράθεση:
Το πρόγραμμα λειτουργεί ορθολογικά, δεν υπάρχουν συσσωρεύσεις φοιτητών, το πτυχίο παίρνεται σε συγκεκριμένο διάστημα (αλλιώς διαγράφεσαι)
Το είπαμε αυτό, αλλά θέλεις να το επαναλάβεις. Αν διαγράψετε το 80% των φοιτητών σας μέσα στην πρώτη χρονιά τότε το πρόβλημα λύνεται αμέσως. Αυτό προτείνεις?
Παράθεση:
Και γιατί στην Ελλάδα λοιπόν έχουμε Τμήματα που σχεδόν όλα τα μαθήματά τους είναι υποχρεωτικά? Έλα ντε! Είναι σημάδι επιστημονικής μας ανωτερότητας απέναντι στους ημιμαθείς Αμερικανούς? Φαντάζομαι ότι και οι χειρότεροι καλαμοκαβαλάρηδες θα δυσκολευτούν να υποστηρίξουν κάτι τέτοιο…
Είπαμε 14 είναι. Μας τα έγραψε ο fousekis. Στο UCLA είναι 17, θα γράψω κωδικούς, ονόματα και περιεχόμενο.
Παράθεση:
Σε αυτό να προσθέσουμε και παράγοντες όπου καθηγητές θεωρούν ότι υποβιβάζονται αν δε διδάσκουν εργολαβικά κάποιο υποχρεωτικό, συγκεκριμένο μάθημα, στο οποίο βεβαίως και πουλάνε και το «σύγγραμμά» τους (αναφέρομαι σε άλλα, εκτός μαθηματικού, τμήματα). Και το μάθημα αυτό συνήθως είναι συνδεδεμένο με κάποιο Εργαστήριο, το οποίο έχει αυτοτελή οντότητα μέσω ΠΔ και απορροφά κονδύλια και ερευνητικά προγράμματα, απασχολεί φτηνούς μεταπτυχιακούς, συνδεδεμένους με το ή τα μαθήματα του εργαστηρίου, που βγάζουν λεφτά για τον ή τους καθηγητές του εργαστηρίου μέσω προγραμμάτων από την ΕΕ κ.α.
Αυτά να τα λύσετε μεταξύ σας. Εγώ ξέρω ότι δεν υπάρχουν πια έδρες.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Το Μέλλον του Τμήματος: Σχολή Μαθηματικών Επιστημών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 15 Φεβ 2010, 20:32 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφη: 20 Φεβ 2007, 16:28
Δημοσ.: 309
Cooper έγραψε:
Το να διαφωνείς με τον κ.Μηλολιδάκη, και να του λες οτι δεν είναι μαθηματικός είναι το λιγότερο ένα αστείο χτύπημα "κάτω από τη μέση".


Το να ειρωνεύεται ένας καθηγητής τον μαθητή του δεν είναι χτύπημα κάτω από τη μέση; Δυστυχώς όχι αστείο, όπως το δικό μου.

Κων/νος Μηλολιδάκης έγραψε:
[...] Τίμο, απλά ελπίζω στα μαθηματικά οι συλλογισμοί σου να είναι καλύτεροι από την παρούσα επίδειξη που κάνεις, διότι αλλιώς αλλοίμονο (στα μαθηματικά)...


Αυτό δεν είναι χτύπημα κάτω από τη μέση ;

Κων/νος Μηλολιδάκης έγραψε:
Εδώ θα τσακωθούμε. Εσύ κι εγώ δεν είμαστε συνάδελφοι και τι πιστεύουν οι συνάδελφοί μου και τι όχι δεν είσαι σε θέση ούτε να το κρίνεις ούτε να το συζητήσεις. Κοινώς, άντε να δεις αν έρχομαι...


Αυτό το επιχείρημα ταιριάζει σε "Μαθηματικό με PhD", όπως είπες;

Και για να τελειώνουμε, ο σεβασμός που ζητάς δεν θα μου επιβληθεί μέσα από τις όποιες πανεπιστημιακές περγαμηνές! Ο σεβασμός εμπνέεται από την ευγένεια που οφείλει να επιδεικνύει ένα -στοιχειωδώς κοινωνικοποιημένο- άτομο στους γύρω του. Εμπνέεται επίσης από την μετριοφροσύνη και την ανεκτικότητα ως προς τα λάθη, που πρέπει να χαρακτηρίζουν έναν εκπαιδευτικό όταν αυτός απευθύνεται σε φοιτητές της σχολής του.

Όπως και να'χει, η συμμετοχή μου στον εν λόγω "διάλογο" τελειώνει εδώ. Εύχομαι δημιουργικό εξάμηνο σε όλους, και ασφαλώς στον κ.Μηλολιδάκη. Όλες οι απαντήσεις προς εμέ, θα μεταφέρονται στο εξής αυτόματα στο /dev/null.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Το Μέλλον του Τμήματος: Σχολή Μαθηματικών Επιστημών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 15 Φεβ 2010, 20:50 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφη: 30 Μαρ 2006, 10:14
Δημοσ.: 257
Υποσχέθηκα να μην ασχοληθώ προκειμένου να διορθώσω, αλλά...

Το γεγονός ότι λέγονται για πρώτη φορά αντιρρήσεις συγκεκριμένες είναι θετικό. Βλέπω Στάθη ότι εγκατέλειψες τις ειρωνίες και θέλησες να βάλεις συγκεκριμένα ζητήματα. Εμένα αυτό με κάνει εξαιρετικά χαρούμενο.

Λοιπόν,

(1) Ότι το τρίμηνο κυλά κανονικά αναφέρθηκε για να αποδείξει τον ισχυρισμό ότι το τρίμηνο εκεί αντιστοιχεί σε εξάμηνο εδώ.

(2) Κάθε καθηγητής ανά 30 φοιτητές διαθέτει ένα τμήμα ασκήσεων με χρεωμένο έναν βοηθό σε αυτό (Teaching Assistant ή ΤΑ). Τα μεγαλύτερα τμήματα διδασκαλίας είναι του Απειροστικού με (συνήθως) 240 φοιτητές ανά καθηγητή και 8 Τμήματα Ασκήσεων. Κάθε ΤΑ έχει 2 τμήματα και επομένως ανά τμήμα διδασκαλίας χρεώνονται 4 ΤΑ. Αυτοί είναι οι καλύτεροι μεταπτυχιακοί φοιτητές και πληρώνονται ικανοποιητικό μισθό για την εργασία τους. Κάθε ΤΑ διαθέτει από έναν reader για κάθε τμήμα, ο οποίος διορθώνει τα Homeworks. Οι readers είναι καλοί προπτυχιακοί φοιτητέα που πληρώνονται ικανοποιητικά για την εργασία τους. Κάθε τρίμηνο δίνονται 2 Πρόοδοι και 1 Τελικό διαγώνισμα. Τα γραπτά διορθώνονται από καθηγητή και ΤΑs εξίσου (δηλαδή ο καθηγητής διορθώνει το 1/5). Συμπέρασμα: O καθηγητής αποκλειστικά διδάσκει και διορθώνει πολύ λιγότερα γραπτά από όσα οι καθηγητές εδώ. Με το Homework o Καθηγητής ασχολείται αφ' υψηλού (επιβλέπει τους ΤΑs που λύνουν τις ασκήσεις στη τάξη, οι οποίοι επιβλέπουν τους Readers που διορθώνουν τα homeworks).
Τα παραπάνω είναι προφανώς ανέφικτα στο δικό μας Παν/μιο, αφού τέτοια κονδύλια δεν διατίθενται. Ήδη η ποσότητα γραπτών προς διόρθωση είναι εξωπραγματική.

(3) Οι αυστηροί κανόνες λειτουργίας, που δουλεύουν άριστα, αφού εκεί το Τμήμα δεν εγκαταλείπει σχεδόν κανείς, ενώ εδώ εγκαταλείπει το 1/2, αναφέρθηκαν για να αποδειχθεί ότι κάτω από ομαλές ακαδημαϊκές συνθήκες και όταν ο απόφοιτος δεν προσδοκά την ανεργία (έχω εξηγήσει αναλυτικά ότι η πλειοψηφία των αποφοίτων εκεί απορροφάται από την παραγωγή και δουλεύει στο αντικείμενο της και όχι πχ. ταξιτζήδες), τότε το σύστημα εκπαίδευσης μπορεί να δουλέψει ρολόϊ. Δεν είναι οι κανόνες που δημιουργούν τη διάλυση, αλλά τα κονδύλια που (δεν) διατίθενται, η (μη) σύνδεση με την παραγωγή και η λανθασμένη διάρθρωση των προγραμμάτων.

(4) Ο χωρισμός σε Upper Division και Lower Division αναφέρθηκε για να καταδείξει το είδος των μαθημάτων βάσης. Αφού αυτά είναι κοινά για μηχανικούς, φυσικούς, χημικούς, κ.λπ., όλοι αντιλαμβανόμαστε τα χαρακτηριστικά που έχουν. Όταν μιλούσα για εξαντρίκ περιοχές, νόμιζα ότι είχα γίνει σαφής.

(5) Το συπέρασμα δεν είναι αυθαίρετο φυσικά. Εξήγησα ότι έχω ζήσει και τα δύο συστήματα από κοντά. Όσο αφορά τον ισχυρισμό για το ελληνικό, αυτό όλοι το γνωρίζουμε που έχουμε περάσει από το Μαθηματικό.

(6) Όχι τα 10 ΔΕΝ είναι τα μαθήματα βάσης. Αυτά είναι 7 (4 απειροστικοί, 1 Προγραμματισμός, 1 Γραμμική Άλγεβρα και 1 Διαφορικές). Μετά (Upper Division), υποχρεωτικά είναι 1 Γραμμική Άλγεβρα και 2 Αναλύσεις. Σύνολο 10. Από εκεί και πέρα τα υποχρεωτικά είναι ανά κατεύθυνση, πράγμα που και εγώ υποστηρίζω για το δικό μας Τμήμα. Δεν είμαι υπέρ ενός "ελεύθερου" προγράμματος σπουδών, αλλά υπέρ ενός προσανατολισμένου όπου η ύλη είναι συνεκτική καθώς το πρόγραμμα αυτό χωρίζεται σε κατευθύνσεις.

(7) Η φήμη (όνομα) δεν είναι αποτέλεσμα ούτε συμπίπτει με την κατάταξη των Κινέζων. Υπάρχουν πολλές κατατάξεις, και είμαι σίγουρος ότι ξέρεις να τις ψάξεις. Τα καλά αμερικανικά πανεπιστήμια βγάζουν καλά εκπαιδευμένους φοιτητές, οι καθηγητές αξιολογούνται για το διδακτικό τους έργο και τα τμήματα αξιολογούνται για την ποιότητα των προπτυχιακών τους σπουδών. Απλά κάνεις λάθος όταν συσχετίζεις τη φήμη μόνο με την έρευνα. Όσο για το μέγεθος της πόλης, το Princeton που έχει καλύτερο όνομα από το UCLA είναι σε πολύ πολύ μικρότερη πόλη. Δηλαδή δεν έχει να κάνει.

(8)
Παράθεση:
Τα προχωρημένα μαθήματα αφορούν κατευθύνσεις. Είναι δυνατόν κάποιος, ανάλογα με τη κατεύθυνση που θα επιλέξει, να μην εκτεθεί σε Άλγεβρα ή σε Πιθανότητες ή σε Στατιστική κ.λπ.
Παραπέμπω στον εαυτό μου, επιμένοντας για την απόλυτη ακρίβεια. Και το έχω ψάξει, και το έχω αποδείξει περιγράφοντας αναλυτικά τα μαθήματα ανά κατεύθυνση, ακι το έχω ζήσει ο ίδιος αφού, επαναλαμβάνω, ήμουν εκεί. Αν επιμένεις ότι κάνω λάθος στην παράθεση των μαθημάτων που έχω δώσει, γιατί εσύ δεν δίνεις τη σωστή?

(9)
Παράθεση:
Το πρόγραμμα λειτουργεί ορθολογικά, δεν υπάρχουν συσσωρεύσεις φοιτητών, το πτυχίο παίρνεται σε συγκεκριμένο διάστημα (αλλιώς διαγράφεσαι)
Πιστεύω το εξήγησα. Δεν το αναφέρω διότι θέλω να διαγραφούν εκείνοι που δεν ανταποκρίνονται, αλλά διότι θέλω να δείξω ότι κάτω από άλλο καθεστώς λειτουργίας, χρηματοδότησης, κ.λπ. οδηγούμαστε στο να ανταποκρίνονται οι φοιτητές.

(10)
στάθης έγραψε:
Είπαμε 14 είναι. Μας τα έγραψε ο fousekis. Στο UCLA είναι 17, θα γράψω κωδικούς, ονόματα και περιεχόμενο.
Γιατί δεν το κάνεις?

(11)
στάθης έγραψε:
Αυτά να τα λύσετε μεταξύ σας. Εγώ ξέρω ότι δεν υπάρχουν πια έδρες.
Μακάρι να καταργιόταν η κληρονομιά των εδρών με διατάγματα!

Ελπίζω η συζήτηση να μπορέσει να συνεχιστεί με συγκεκριμένα επιχειρήματα. Αυτό εμένα με ευχαριστεί πάρα πολύ.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Το Μέλλον του Τμήματος: Σχολή Μαθηματικών Επιστημών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 15 Φεβ 2010, 21:15 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφη: 30 Μαρ 2006, 10:14
Δημοσ.: 257
Προς τον zmath.

Αν και όντως η προηγούμενη παρέμβασή σου ήταν αχαρακτήριστη, και δε σκόπευα να ασχοληθώ με αυτή, μιας και επανήλθες:

(1) O Τίμος έγραψε:
timoz έγραψε:
Εσείς προτείνετε να αντιγράψουμε ένα τέτοιο προπτυχιακό πρόγραμμα Σπουδών τύπου «ξεπέτας», το οποίο βασικά καλύπτει προσωπικές σας επιδιώξεις και φιλοδοξίες.
Αυτό είναι εξαιρετικά προσβλητικό και ο κάθε ένας το καταλαβαίνει. Δεν του είχα δώσει κανένα δικαίωμα μέχρι τότε για προσωπική επίθεση, και τα γραπτά είναι εδώ και παραμένουν. Θα μπορούσα να του απαντήσω επίσης προσβλητικά, κάνοντας κι εγώ υποθέσεις για διάφορα "σκοτεινά" προσωπικά του κίνητρα. Προτίμησα να καταδείξω τη λογική ασυναρτησία του συλλογισμού του. Πραγματικά, από πουθενά δεν προκύπτει λογικά ο συλλογισμός του, είναι αυθαίρετος και επομένως έωλος. Η παρατήρησή μου
Παράθεση:
Τίμο, απλά ελπίζω στα μαθηματικά οι συλλογισμοί σου να είναι καλύτεροι από την παρούσα επίδειξη που κάνεις, διότι αλλιώς αλλοίμονο (στα μαθηματικά)...
είναι εξαιρετικά ήπια, αναφέρεται στο επίπεδο των συλλογισμών του, και δεν έχει κανένα προσωπικό απαξιωτικό χαρακτηρισμό.

(2) Τα περί συναδέλφων αποτελούν μία από τις θρασύτερες επιθέσεις που έχω δεχτεί ποτέ. Ο φοιτητής που συζητά εδώ συζητά σα μεγάλος και δε μπορεί μετά, αφού παραβιάσει κάθε όριο ανοχής και ευθύτητας, να επικαλείται τη σχέση δάσκαλου-μαθητή που υπάρχει με τον (οποιοδήποτε) καθηγητή του. Και πάλι βρίσκω εξαιρετικά μετριοπαθή την απάντησή μου. Τι θα πει
Παράθεση:
Εξ’ ου και η παντελής έλλειψη συμπαράστασης από συναδέλφους σας.
? Πώς γνωρίζει ο περι ου τις σχέσεις μου με τους συναδέλφους μου? Και ποιος του έδωσε το δικαίωμα να ανακατευτεί στις σχέσεις αυτές? Αν έλεγε "εξ ου και η παντελής έλλειψη συμπαράστασης από τους φοιτητές", αυτό ήταν άλλο. Μπορεί να ήταν απολύτως λάθος, αλλά θα είχε το δικαίωμα να πει κάτι τέτοιο, το οποίο φυσικά θα ελεγχόταν. Όποιος δεν καταλαβαίνει το βαρύτατο ατόπημα του περι ου, λυπάμαι, αλλά δεν έχει μάθει να συζητά.

(3) Και μια και περί συζήτησης ο λόγος, από την αρχή ζητάω από τους όποιους συνομιλητές να είναι συγκεκριμένοι. Το γεγονός ότι δεν αφήνω ειρωνίες αναπάντητες, δε σημαίνει ότι πέφτω στη παγίδα μετακίνησης της συζήτησης που επιχειρείται (όπως πολύ καλά επισήμανε προλαλήσας). Εγώ τα επιχειρήματά μου, σε βάρος και του χρόνου μου, τα έχω ήδη παραθέσει εξαντλητικά. Όποιος έχει διάθεση ας τα διαβάσει και ας απαντήσει.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Το Μέλλον του Τμήματος: Σχολή Μαθηματικών Επιστημών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 15 Φεβ 2010, 21:28 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφη: 01 Ιουν 2008, 21:18
Δημοσ.: 1160
Τοποθεσια: Αθήνα
Βλέπω ότι άρχισες να απλουστεύεις το λόγο σου. Αυτό είναι ευχάριστο.
(1) Παρασύρεσαι και για να πεις ένα απλό πράγμα αγγίζεις θέματα που μετά δεν είσαι έτοιμος να συζητήσεις. Αμέσως μετά μας περιγράφεις τις εξωπραγματικές καταστάσεις που βιώνεις. Το γεγονός ότι κάποιοι διαμαρτύρονται γι’ αυτές είναι άσχετο?
(2) Εκεί ήσουνα ένας ΤΑ, εδώ καθηγητής χωρίς ΤΑ και readers. Μήπως πρέπει να ρίξεις αλλού τα βέλη?
(3) Το ίδιο. Η διάρθρωση των προγραμμάτων είναι το πρόβλημα?
(4) Τα αντιλαμβανόμαστε αλλά δε θα μας πεις και ότι είναι το ιδανικό για τις εδώ συνθήκες.
(5) Δηλαδή, πήγαινες μετά από ένα χρόνο και τους έβαζες κάποιο τεστ?
(6) Είδα τα τρία προγράμματα, τα 17 είναι σχεδόν τα ίδια. Τι θα πει ανά κατεύθυνση? Θα σου τα γράψω αναλυτικά, όταν έχω χρόνο.
(7) Με όλες τις κατατάξεις, το waterloo είναι το 5ο ή 6ο πανεπιστήμιο του Καναδά. Εσύ κάπου λες ότι είναι η καλύτερη σχολή μαθηματικών επιστημών στη Βόρεια Αμερική. Το Princeton είναι δίπλα στη New York, σαράντα λεπτά με το τραίνο. Πού νομίζεις ότι σπουδάζουν αυτοί?
(8) Να το δεις πιο αναλυτικά και θα καταλάβεις ότι κάνεις φασαρία για το τίποτα.
(9) Καλά, για το άλλο καθεστώς έχεις στρατηγική? Ή κάνεις φασαρία για το τίποτα?
(10) Πήγα και είδα. Να ήσουν πιο αναλυτικός για να μη σε αμφισβητούν. Είπαμε, αν έχω χρόνο.
(11) Έχουν περάσει πάνω από 25 χρόνια.

Η ειρωνεία με έψιλον γιώτα.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Το Μέλλον του Τμήματος: Σχολή Μαθηματικών Επιστημών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 15 Φεβ 2010, 21:45 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφη: 30 Μαρ 2006, 10:14
Δημοσ.: 257
Κοίτα Στάθη, ο τρόπος έκφρασης του καθε ενός είναι προσωπική του υπόθεση. Εγώ έτσι εκφράζομαι και είναι πλέον αργά για να αλλάξω. Αν θεωρείς ότι δεν τα καταφέρνω, πάλι δικό μου θέμα είναι αυτό.

Βαριέμαι να ασχοληθώ με τους νέους χαρακτηρισμούς ("εξωπραγματικές καταστάσεις που βιώνω" κ.λπ.). Έχεις να προσθέσεις κάτι συγκεκριμένο?

Στα υπόλοιπα, δε βλέπω να φέρνεις κάτι καινούργιο που να ζητά απάντηση. Μοιάζεις λίγο με τον ψυχολόγο που ποτέ δεν τοποθετείται, αλλά πάντα απαντά με μια ερώτηση ή ένα σχόλιο. Εγώ πιστεύω ότι οι περιγραφές μου ήταν σαφείς και διεξοδικές (άλλωστε αν δεν ήταν, δε θα είχα και την αντιμετώπιση που είχα...) Ας κάνεις κι εσύ μια τοποθέτηση, όταν "βρεις το χρόνο".


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Το Μέλλον του Τμήματος: Σχολή Μαθηματικών Επιστημών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 15 Φεβ 2010, 23:14 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφη: 01 Ιουν 2008, 21:18
Δημοσ.: 1160
Τοποθεσια: Αθήνα
Είναι λίγο κουραστικό αλλά τι να σε κάνω. Τελικά 15 στα 22 είναι τα υποχρεωτικά. Τρίχρονες σπουδές είναι αυτές?

UCLA: Mathematics

Πρώτα:
31 Α – Απειροστικός Λογισμός και Αναλυτική Γεωμετρία
31 Β – Απειροστικός Λογισμός και Αναλυτική Γεωμετρία
32 Α – Λογισμός πολλών μεταβλητών
32 Β – Λογισμός πολλών μεταβλητών
33 Α – Γραμμική Άλγεβρα και Εφαρμογές
33 Β – Διαφορικές Εξισώσεις
PIC10A – Πληροφορική
PHYS1A – Φυσική

Και δύο Φυσικής, Χημείας, Οικονομικών, Φιλοσοφίας.

Μετά (υποχρεωτικά):
115 Α – Γραμμική Άλγεβρα
110 Α – Άλγεβρα
110 Β – Άλγεβρα
120 Α – Διαφορική Γεωμετρία
131 Α – Ανάλυση
131 Β – Ανάλυση
132 – Μιγαδική Ανάλυση

Και άλλα πέντε από εδώ ή από έναν κατάλογο τεσσάρων βασικών μαθημάτων Στατιστικής (Πιθανότητες, Στατιστική, άλλα δύο)

edit: Έδωσα μερικές γρήγορες απαντήσεις. Δε θα γράψω και δοκίμιο, πάντως αυτά είναι πολύ καλά μαθήματα αλλά αφήνουν απέξω πολλά μαθηματικά.
edit2: Το πιο κραυγαλέο είναι να βγαίνεις μαθηματικός χωρίς να παίρνεις ούτε ένα μάθημα πιθανοτήτων. Και στα χρόνια σου έτσι ήτανε?
edit3: Θα πάω και στα άλλα, αν βρω χρόνο.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Το Μέλλον του Τμήματος: Σχολή Μαθηματικών Επιστημών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 15 Φεβ 2010, 23:56 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφη: 30 Μαρ 2006, 10:14
Δημοσ.: 257
Αγαπητέ Στάθη, τα μπέρδεψες.

Είπαμε υπάρχουν 3 κατευθύνσεις (πτυχία ή majors) που το Τμήμα Μαθηματικών του UCLA συστήνει σε αυτούς που θέλουν να κάνουν μεταπτυχιακό (δηλαδή παρά πέρα εμβάθυνση) στα Μαθηματικά. Αυτά που γράφεις αφορούν την πρώτη κατεύθυνση. Υπάρχουν ακόμη δύο κατευθύνσεις.

Υποχρεωτικό είναι ένα μάθημα όταν υπάρχει ως απαιτούμενο και στις 3 κατευθύνσεις. Μετρώντας μόνο τα μαθήματα μαθηματικών (συν τον προγραμματισμό, δηλαδή την Πληροφορική Ι), αυτά είναι ακριβώς όσα έγραψα, και ακολουθώντας τις συμβουλές σου για λιτότητα στην έκφραση δεν τα ξαναγράφω.

Οι άλγεβρες δεν είναι υποχρεωτικό στις άλλες κατευθύνσεις. Ξαναδές τα.

Πολύ χαίρομαι που μιλάμε συγκεκριμένα, γιατί ετοιμαζόμουν να σου πω αυτό που σου είχα ξαναγράψει πριν από μερικά χρόνια, ότι δηλαδή στη βάση της αντιπαράθεσης μέσω ευφυολογημάτων δεν ενδιαφέρομαι να συνεχίσω. Άσε δηλαδή που είχα φτάσει στο σημείο να σου πω μια παραβολή, με το μεγάλο χαλίφη της αρχαίας Βαγδάτης που ντυνόταν τις νύχτες ταξιτζής και έβγαινε βόλτα να δει τι γνώμη είχαν οι υπήκοοι του για τις α... (ούπς, νόμους ήθελα να πω) που έβαζε.

Sorry που δεν κρατήθηκα, αλλά το γράφω ειλικρινά πολύ φιλικά.

edit 1: Ναι, έτσι ήταν ακριβώς και στα χρόνια μου. Οι Πιθανότητες δεν θεωρούνταν κραυγαλέα παράλειψη για τους πούρους. Οι άλλες 2 κατευθύνσεις τις έχουν υποχρεωτικές.
edit 2: Δε βρίσκεις ανάγκη να σχολιάσεις τα μαθηματικά που αφήνουν έξω? Κάτι τους διαφεύγει ή αποτελεί συγκεκριμένη πολιτική τους? Σε συνδυασμό με τις κατευθύνσεις, μήπως μπορούμε να βγάλουμε συμπεράσματα για την πολιτική αυτή? Αν ναι, τότε σε τι κάνει λάθος αυτή η πολιτική?


Τελευταία επεξεργασία απο Κων/νος Μηλολιδάκης την 16 Φεβ 2010, 00:09, επεξεργάστηκε 2 φορές συνολικά.

Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Το Μέλλον του Τμήματος: Σχολή Μαθηματικών Επιστημών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 15 Φεβ 2010, 23:59 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφη: 01 Ιουν 2008, 21:18
Δημοσ.: 1160
Τοποθεσια: Αθήνα
Μάλλον εσύ τα μπέρδεψες. Και είσαι και βιαστικός. Δεν είμαστε και υπηρέτες σου.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Το Μέλλον του Τμήματος: Σχολή Μαθηματικών Επιστημών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 16 Φεβ 2010, 00:43 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφη: 01 Ιουν 2008, 21:18
Δημοσ.: 1160
Τοποθεσια: Αθήνα
Έλα, ήταν πιο εύκολο τώρα γιατί τα τρία τέταρτα είναι ίδια.

UCLA: Applied Mathematics

Πρώτα:
31 Α – Απειροστικός Λογισμός και Αναλυτική Γεωμετρία
31 Β – Απειροστικός Λογισμός και Αναλυτική Γεωμετρία
32 Α – Λογισμός πολλών μεταβλητών
32 Β – Λογισμός πολλών μεταβλητών
33 Α – Γραμμική Άλγεβρα και Εφαρμογές
33 Β – Διαφορικές Εξισώσεις
PIC10A – Πληροφορική
PHYS1A – Φυσική
PHYS1B – Φυσική

Και ένα Φυσικής ή Χημείας.

Μετά (υποχρεωτικά):
115 Α – Γραμμική Άλγεβρα
131 Α – Ανάλυση
131 Β – Ανάλυση
ή
132 – Μιγαδική Ανάλυση
142 – Μαθηματική Μοντελοποίηση
Και δύο σειρές δύο μαθημάτων από τα:
Αριθμητική Ανάλυση Ι και Αριθμητική Ανάλυση ΙΙ
Ή
Πιθανότητες Ι και Πιθανότητες ΙΙ
Ή
Διαφορικές Εξισώσεις I και Συνήθεις Διαφορικές Εξισώσεις

Και άλλα πέντε από εδώ ή από έναν κατάλογο τεσσάρων βασικών μαθημάτων Στατιστικής (Πιθανότητες, Στατιστική, άλλα δύο).
Αντικαθιστούν Άλγεβρα, Γεωμετρία και μια Ανάλυση με τέσσερα μαθήματα Αριθμητικής Ανάλυσης, Πιθανοτήτων, Διαφορικών Εξισώσεων. Παει να πει, για πολλά βασικά μαθηματικά, από δω τα μισά κι από δω τα άλλα μισά. Τρίχρονο πτυχίο είναι? Τα άλλα δε θα σου τα φτιάξω, γιατί έγινε κατανοητό: γύρω στα δέκα μαθήματα τα έχουν κόψει στα δύο-τρία και το αποτέλεσμα το λένε τρεις κατευθύνσεις πτυχίου. Την καληνύχτα μου και δε βλέπω καμιά πολιτική σε αυτό.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Το Μέλλον του Τμήματος: Σχολή Μαθηματικών Επιστημών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 16 Φεβ 2010, 01:08 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφη: 30 Ιαν 2008, 15:49
Δημοσ.: 253
χαχα ενδιαφερον αυτο σχετικα με το χαλιφη και τις ασκησεις ειχε περασει και απο το δικο μου μυαλλο :mrgreen:

_________________
"Believe nothing. No matter where you read it,Or who said it, Even if I have said it, Unless it agrees with your own reason And your own common sense."

~ Buddha quotes from The Dhammapada


Κορυφή
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 286 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 20  Επόμενο

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες [ DST ]


Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group