forum.math.uoa.gr

Forum του Τμήματος Μαθηματικών
Ημερομηνία 21 Σεπ 2017, 08:55

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες [ DST ]




Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 286 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20  Επόμενο
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Το Μέλλον του Τμήματος: Σχολή Μαθηματικών Επιστημών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 16 Φεβ 2010, 21:42 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφή: 27 Μαρ 2006, 12:52
Δημοσ.: 398
Κοιτάξτε, υπάρχουν και ειδικοί όπου μπορείτε να απευθυνθείτε. Δεν είναι οι μόνοι, βεβαίως. Είναι κι αυτός ο Αποστόλης.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Το Μέλλον του Τμήματος: Σχολή Μαθηματικών Επιστημών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 16 Φεβ 2010, 23:06 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφή: 01 Ιουν 2008, 21:18
Δημοσ.: 1160
Τοποθεσια: Αθήνα
Λοιπόν φίλοι μου, κατ’ αρχήν Στάθης και με τον timoz έχουμε συμπέσει εδώ σε μερικές συζητήσεις. Έπειτα, εδώ δεν είναι ο χώρος των καθηγητών γιατί κάπου λέτε «αποφασίστηκε από το εργαστήριο υπολογιστών να ανοίξει η συζήτηση προς κάθε ενδιαφερόμενο». Αλλιώς να φεύγουμε. Ότι και να μου πείτε, στόχευση δεν είναι να πεις του άλλου εσύ σκέτε μαθηματικέ δε χρειάζεται να πάρεις πιθανότητες κι εσύ εφαρμοσμένε μαθηματικέ δε χρειάζεται να πάρεις άλγεβρα. Αυτοί οι δυο θα πάρουν ότι τους λες και χωρίς καμιά σοβαρή εξήγηση από μέρους σου. Θα πάρουν δυο πτυχία κουτσουρεμένα. Κοιτάω και τα περιεχόμενα των μαθημάτων και προτιμότερη βρίσκω μεγαλύτερη ποικιλία μαθημάτων από εφτά πιο φορτωμένα. Άσε που ξαναλέω, εδώ είναι άλλες οι συνθήκες, τέσσερα τα χρόνια των σπουδών. Δώδεκα μαθήματα σε τρία χρόνια είναι δυο το εξάμηνο. Μη με βάλετε να σας στέλνω στα θέματα εξετάσεων γιατί πήγα κι από κει μια βόλτα. Το βασικό: αριθμός φοιτητών, πραγματικές επαγγελματικές προοπτικές, αυτά είναι τα ζητήματα.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Το Μέλλον του Τμήματος: Σχολή Μαθηματικών Επιστημών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 17 Φεβ 2010, 01:56 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφή: 30 Ιαν 2008, 15:49
Δημοσ.: 253
δεν ειπαμε πουθενα να μη παρουμε αλγεβρα ρε φιλε αυτο που ειπαμε ειναι να παρουμε και να περασουμε με 5-6 ευκολα χωρις να τη δωσουμε 50 φορες. και αντιστοιχα ο "Σκετος" μαθηματικος να παρει ενα 5 6 στις πιθανοτητες ευκολα χωρις να τις δωσει 50 φορες. κανεις οτι δε καταλαβαινεις να πουμε

λες και θα το παρουμε απο την τσεπη σου το 5 κανεις πια

_________________
"Believe nothing. No matter where you read it,Or who said it, Even if I have said it, Unless it agrees with your own reason And your own common sense."

~ Buddha quotes from The Dhammapada


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Το Μέλλον του Τμήματος: Σχολή Μαθηματικών Επιστημών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18 Φεβ 2010, 23:15 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφή: 30 Μαρ 2006, 10:14
Δημοσ.: 254
Χα, τέλειωσα τη διόρθωση και επιστρέφω...Πάντως δεν έγιναν και πολλά εν τη απουσία μου.

Απέφυγα λοιπόν να το πω προηγουμένως για να μη μπερδευτεί με την ουσία. Αγαπητέ Τίμο, δεν "ήξερες" (όπως λες) για τη συζήτηση που έγινε στο τμήμα για το δυσανάλογο διδακτικό φόρτο που έχουν τα μέλη ΔΕΠ του τομέα Στατιστικής ούτε ήξερες για τις απόψεις που εκφράστηκαν εκεί από συναδέλφους μου (αλλά όχι δικούς σου). Και ούτε ήξερες για τις επανειλημμένες εκκλήσεις βοήθειας (κοινώς...ζητιανιά) απο τον Τομέα Στατιστικής και Επιχειρησιακής Έρευνας ούτε για το σταμάτημα διδασκαλίας υποχρεωτικών μαθημάτων προς άλλα τμήματα εξ αιτίας της αδυναμίας του τομέα να ανταποκριθεί. Και τα στοιχεία που το αποδεικνύουν σου διέφυγαν, επειδή νόμισες ότι ήταν ένα δυσνόητο γραμμικό μοντέλο. Αυτό που ήξερες είναι ότι ο Αποστόλης (ο Θεός να τον έχει καλά) μας βοήθησε σε μια δύσκολη ώρα σε βαρος των δικών Σου αναγκών (που κι αυτό δεν είναι αλήθεια, αλλά ας είναι...).

Καλέ μου Τίμο, όταν δεν ξέρουμε, δε μιλάμε! Και όχι κι από πάνω να προσβάλουμε τους άλλους...

Και τώρα πάλι η αυτού μεγαλειότης ο κ. Τίμος ξαναχτυπά. Πρώτα ισχυρίζεται ότι η Στατιστική θεμελιώνεται μέσω Συναρτησιακής Ανάλυσης (sic!). Μετά όταν τον ρωτάνε συγκεκριμένα να υποστηρίξει την άποψή του, αυτός λέει "α, εγώ δεν ξέρω, ρωτήστε όλο το faculty του Cambridge, ρωτήστε και τον Αποστόλη". Τίμο, οποιος δεν ξέρει δε μιλάει, διότι αλλιώς κινδυνεύει να πει μπαρούφες (καλή ώρα).

Πού το έχω ξαναδεί αυτό το πείσμα, που το έχω ξαναδεί?...

Εσύ Στάθη τι λες?


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Το Μέλλον του Τμήματος: Σχολή Μαθηματικών Επιστημών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18 Φεβ 2010, 23:27 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφή: 30 Μαρ 2006, 10:14
Δημοσ.: 254
στάθης έγραψε:
Ότι και να μου πείτε, στόχευση δεν είναι να πεις του άλλου εσύ σκέτε μαθηματικέ δε χρειάζεται να πάρεις πιθανότητες κι εσύ εφαρμοσμένε μαθηματικέ δε χρειάζεται να πάρεις άλγεβρα. Αυτοί οι δυο θα πάρουν ότι τους λες και χωρίς καμιά σοβαρή εξήγηση από μέρους σου. Θα πάρουν δυο πτυχία κουτσουρεμένα.
Βρε Στάθη, γιατί δε γράφεις ένα γράμμα στο Τμήμα Μαθηματικών του UCLA (και κάθε άλλου καλού αμερικανικού πανεπιστημίου) να τους εξηγήσεις ότι δίνουν κουτσουρεμένα πτυχία και στο εξής το τιμημένο τμήμα μαθηματικών του Αθήνησι θα τους βάλει στη μαύρη λίστα! Άσε δηλαδή που αυτοί δίνουν BA κι όχι BSc! (Σκέφτομαι το Τίμο με ανασηκωμένες τις τρίχες του από τη φρίκη...).


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Το Μέλλον του Τμήματος: Σχολή Μαθηματικών Επιστημών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 19 Φεβ 2010, 00:18 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφή: 01 Ιουν 2008, 21:18
Δημοσ.: 1160
Τοποθεσια: Αθήνα
Να σου απαντήσω σε αυτό, τα υπόλοιπα δε μου λένε κάτι. Σα σχήμα λόγου δεκτό, οπότε, για να μην ξοδευτώ στα γραμματόσημα.
Κων/νος Μηλολιδάκης έγραψε:
Βρε Στάθη, γιατί δε γράφεις ένα γράμμα στο Τμήμα Μαθηματικών του UCLA (και κάθε άλλου καλού αμερικανικού πανεπιστημίου) να τους εξηγήσεις ότι δίνουν κουτσουρεμένα πτυχία


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Το Μέλλον του Τμήματος: Σχολή Μαθηματικών Επιστημών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 19 Φεβ 2010, 00:36 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφή: 30 Μαρ 2006, 10:14
Δημοσ.: 254
Και ένα άσχετο, αλλά καταπιέστηκα διορθώνοντας και είπα να το γράψω...εδώ (ελπίζω να μην κυνηγηθώ από τους διαχειριστές, που δε θάχουν και άδικο δηλαδή οι άνθρωποι...). Ο συνειρμός έγινε με τα περί πείσματος που έγραφα. Θα σας πώ λοιπόν το ανέκδοτο του πεισματάρη δάσκαλου.

Ένας δάσκαλος πρωτοδιορίζεται στη Κρήτη, στη γη του πουθενά, στα όρη ψηλά. Κι αυτός με τη σειρά του έχει τα ρούχα του με τους κρητικούς. Μιλάμε για την αντιπάθεια.

Πάει την πρώτη μέρα στο σχολείο και έχει μάθημα τη μάχη των Θερμοπυλών. Λέει στους μαθητές του: "Ο Λεωνίδας με του τριακόσιους του, γίγαντας μέσα στη λαμπερή του πανοπλία, πετσόκοβε τους Πέρσες, που όσο κι αν προσπαθούσαν δε μπορούσαν να περάσουν τα στενά. Κι ακόμα θα προσπαθούσαν, αν δεν ήταν εκείνος ο πανάθλιος κρητικός, ο προδότης Εφιαλτάκης, που οδήγησε τους Πέρσες από ένα μυστικό πέρασμα και επιτέθηκαν πισώπλατα στον έλληνα ήρωα. Πάει και ο Λεωνίδας, πάνε και οι τριακόσιοι, παρολίγο να χαθεί και η Ελλάδα!..."

Γυρνάνε τα παιδιά στα σπίτια τους, το λένε στους γονείς τους, πάνε εκείνοι και βρίσκουν το Διευθυντή. "Να μαζέψεις το Δάσκαλό σου", τού λένε, "γιατί θάχουμε κακά ξεμπερδέματα". Πάει και βρίσκει κι αυτός το δάσκαλο και του λέει να ηρεμήσει, διότι θα βρούνε όλοι το μπελά τους.

Πάει ο δάσκαλος την επομένη στο σχολείο κι έχει μάθημα για την άλωση της Κωνσταντινουπόλεως. Λέει στους μαθητές του: "Ο Κωνσταντίνος Παλαιολόγος πάνω στα τείχη, γίγαντας μέσα στη λαμπερή του πανοπλία, πετσόκοβε τους Τούρκους, που όσο κι αν προσπαθούσαν δε μπορούσαν να πατήσουν την Πόλη. Κι ακόμα θα προσπαθούσαν, αν δεν ήταν εκείνος ο πανάθλιος, μάλλον κρητικός, ο προδότης Κερκοπορτάκης, που οδήγησε τους Τούρκους από μια μυστική πόρτα και επιτέθηκαν πισώπλατα στον έλληνα ήρωα. Πάει και ο Παλαιολόγος, πάει κι η Πόλη, στη σκλαβιά και η Ελλάδα για τετρακόσια χρόνια!..."

Γυρνάνε τα παιδιά στα σπίτια τους, το λένε στους γονείς τους, πάνε εκείνοι και βρίσκουν το Διευθυντή εξαγριωμένοι. "Θα τονε καθαρίσουμε το Δάσκαλό σου αν μας ξαναπροσβάλει", τού λένε, "και λάβε τα μέτρα σου". Πάει και βρίσκει κι αυτός το δάσκαλο και του λέει "μα τι κάνεις άνθρωπέ μου, τρελός είσαι, θα σε φάνε λάχανο!".

Πάει ο δάσκαλος την επομένη στο σχολείο κι έχει μάθημα για τον Ιησού στα Ιεροσόλυμα. Λέει στους μαθητές του: "Ο Ιησούς μπαίνει στα Ιεροσόλυμα με χιλιάδες λαού να ζητωκραυγάζουν και να ψέλνουν Ωσανά. Όλοι θα είχαν γίνει χριστιανοί, αλλά εκείνο το βράδυ, ενώ όλοι ήταν χαρούμενοι, ο Ιησούς μάζεψε τους μαθητές του γύρω στο τραπέζι και τους λέει: "Αλήθεια σας λέω. ένας από εσάς θα με προδώσει απόψε". Και τότε, ο μαθητής του, εκείνος ο πανάθλιος προδότης ο Ιούδας, του λέει: "Γιάντα με ξανοίγεις ετσά δάσκαλε;".


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Το Μέλλον του Τμήματος: Σχολή Μαθηματικών Επιστημών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 19 Φεβ 2010, 15:06 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφή: 01 Οκτ 2008, 16:37
Δημοσ.: 921
χαχαχα..το τελευταίο ειδικά ήταν πολύ καλό :thumbup: :thumbup:
Πολύ εύστοχο το παράδειγμα πάντως..ελπίζω , ειδικά το τελευταίο , να το κατάλαβαν κι εκείνοι που δεν γνωρίζουν την κρητική διάλεκτο..


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Το Μέλλον του Τμήματος: Σχολή Μαθηματικών Επιστημών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 20 Φεβ 2010, 00:54 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφή: 30 Ιαν 2008, 15:49
Δημοσ.: 253
ego dE KAtalava an o peismataris einai o theoritikos i o praktikos-efarmosmenos.. kata t alla oraia i kriti ;)

_________________
"Believe nothing. No matter where you read it,Or who said it, Even if I have said it, Unless it agrees with your own reason And your own common sense."

~ Buddha quotes from The Dhammapada


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Το Μέλλον του Τμήματος: Σχολή Μαθηματικών Επιστημών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 20 Φεβ 2010, 01:18 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφή: 30 Μαρ 2006, 10:14
Δημοσ.: 254
Δεν είχα στο μυαλό μου κρυφά νοήματα όταν τόγραψα.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Το Μέλλον του Τμήματος: Σχολή Μαθηματικών Επιστημών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 20 Φεβ 2010, 01:22 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφή: 30 Ιαν 2008, 15:49
Δημοσ.: 253
εγω παντως ψηφιζα μηλολιδακη για προεδρο. επισης υπαρχει ενα θεμα viewtopic.php?f=15&t=7052 που μπορει να σας ενδιαφερει.. ειναι θεωρια παιγνιων κατα βαση αποτι καταλαβα

_________________
"Believe nothing. No matter where you read it,Or who said it, Even if I have said it, Unless it agrees with your own reason And your own common sense."

~ Buddha quotes from The Dhammapada


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Το Μέλλον του Τμήματος: Σχολή Μαθηματικών Επιστημών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 20 Φεβ 2010, 12:31 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφή: 30 Μαρ 2006, 10:14
Δημοσ.: 254
Μηλολιδάκης για...πρόεδρος! Ε όχι δα!!!!!!! Σούφταιξα σε τίποτα?

Το θέμα που παραπέμπεις έχει να κάνει με Πιθανότητες Ι, αλλά όχι με Θεωρία Παιγνίων. Ο eliascm21 έδωσε την απάντηση εκεί.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Το Μέλλον του Τμήματος: Σχολή Μαθηματικών Επιστημών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 20 Φεβ 2010, 14:07 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφή: 30 Ιαν 2008, 15:49
Δημοσ.: 253
εννοουσα το πως θα παιξεις εκμεταλεβομενος τις διαφορες στις αποδοσεις που δινουν οι εταιριες. τελοσπαντν συνεχιζουμε

_________________
"Believe nothing. No matter where you read it,Or who said it, Even if I have said it, Unless it agrees with your own reason And your own common sense."

~ Buddha quotes from The Dhammapada


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Το Μέλλον του Τμήματος: Σχολή Μαθηματικών Επιστημών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 23 Φεβ 2010, 14:38 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφή: 27 Μαρ 2006, 12:52
Δημοσ.: 398
Έλα αρχηγέ, είχε πέσει το ρημάδι το Ίντερνετ και λησμόνησα την παρέα σου. Βρήκα και εκείνο το σύγγραμμα της Στατιστικής για να παραθέσω τα παρακάτω:

Χ.Δαμιανού έγραψε:
«Ένας τρόπος για να πάρουμε τις απαραίτητες πληροφορίες που χρειαζόμαστε για κάποιο πληθυσμό είναι να εξετάσουμε όλα τα άτομα του πληθυσμού (ολική απογραφή) ως προς το χαρακτηριστικό που μας ενδιαφέρει. Εδώ ο όρος «πληθυσμός» χρησιμοποιείται με τη γενική (καθημερινή) έννοια. Θεωρητικά ο πληθυσμός αποτελείται από το σύνολο των τιμών μίας τυχαίας μεταβλητής Χ, η οποία εκφράζει ποσοτικά το υπο μελέτη χαρακτηριστικό.»

«Όπου λοιπόν η ολική απογραφή είναι δύσκολη, αδύνατη ή οικονομικά ασύμφορη, ο ερευνητής μαζεύει πληροφορίες από κάποια μικρή ομάδα ή υποσύνολο του πληθυσμού κατά τέτοιο τρόπο ώστε τα αποτελέσματα που προκύπτουν από την εξέταση της ομάδας αυτής να είναι αντιπροσωπευτικά για το μελετώμενο πληθυσμό. Ο ερευνητής κάνει τις παρατηρήσεις του σ’ αυτήν την ομάδα και μετά γενικεύει τα αποτελέσματα για ολόκληρο τον πληθυσμό. Μία τέτοια ομάδα αποτελούμενη από ν άτομα του πληθυσμού λέγεται δείγμα μεγέθους ν.»


Μέχρι εδώ καλά, ε;

Πάμε παρακάτω.

Χ.Δαμιανού έγραψε:
«Η μετάβαση από τα δεδομένα του δείγματος στον πληθυσμό γίνεται με χρήση πιθανοθεωρητικών συλλογισμών. Πράγματι, κάθε υποτιθέμενο πιθανοθεωρητικό μοντέλο (κατανομή) για τον αρχικό πληθυσμό συνεπάγεται, σύμφωνα με τη Θεωρία Πιθανοτήτων, ωρισμένη συμπεριφορά για το δείγμα (εδώ φυσικά υπεισέρχονται και διάφοροι παράγοντες αβεβαιότητας). Έτσι, ο λογισμός πιθανοτήτων μας λέει τι πρέπει να περιμένουμε από το δείγμα.»

Άρχισαν τα όργανα, αρχηγέ…

Χ.Δαμιανού έγραψε:
«Συνήθως η λήψη των δειγμάτων γίνεται τυχαία, δηλαδή σε κάθε επιλογή μίας μονάδας, όλες οι μονάδες του πληθυσμού έχουν την ίδια πιθανότητα να περιληφθούν στο δείγμα. Ένα τέτοιο δείγμα, στο οποίο οι n παρατηρήσεις x_1, x_2, … , x_n του χαρακτηριστικού x που αντιστοιχούν στις n μονάδες του δείγματος έχουν την ίδια κατανομή και είναι ανεξάρτητες θα λέγεται τυχαίο δείγμα.»

«Το πρωταρχικό πρόβλημα της Στατιστικής (τόσο της παραμετρικής όσο και της απαραμετρικής) είναι η εκτίμηση (estimation). Στη θεωρία της παραμετρικής εκτίμησης γίνεται χρήση ενός δείγματος από γνωστής μορφής (συνήθως κανονικής) κατανομής, με στόχο τον κατά προσέγγιση προσδιορισμό (εκτίμηση) μίας ή περισσότερων αγνώστων παραμέτρων. Αντίστοιχο είναι το ζητούμενο και για τη μη παραμετρική περίπτωση. Διαφορετικής κάπως υφής είναι το πρόβλημα του ελέγχου υποθέσεων (hypothesis testing) παραμετρικού ή μη όπου ζητείται η αποδοχή ή απόρριψη μίας στατιστικής εικασίας για τον πληθυσμό με δεδομένα περιθώρια (πιθανότητες) σφάλματος. Τέλος, μία τρίτη περιοχή της σύγχρονης μαθηματικής Στατιστικής είναι η λεγόμενη διαστημική εκτίμηση (interval estimation) που έχει σαν στόχο τον προσδιορισμό κατάλληλων διαστημάτων εμπιστοσύνης (confidence intervals) δηλαδή τυχαίων διαστημάτων τα οποία περιέχουν τις άγνωστες παραμέτρους με δεδομένη πιθανότητα.»


Πανάθεμά το, το παλιομάθημα ούτε ένα κεφάλαιο δεν έχει που να μη χρησιμοποιεί πιθανότητες.

Αλλά τί λέω πάλι, μπαρούφες, αφού μίλησε ο αρχηγός :

Κων/νος Μηλολιδάκης έγραψε:
Όση συνάφεια και άν έχουν, άλλο αντικείμενο είναι οι Πιθανότητες και άλλο η Στατιστική. Γνωρίζεις πραγματικά κάποιες θεωρίες "θεμελίωσης" της Στατιστικής?


Τυχαία μεταβλητή, Κατανομή, Κανονική Κατανομή, Κατανομή Πιθανότητας και διάφορα άλλα χρήσιμα ορίζονται αυστηρά στη Συναρτησιακή. Χρόνια τώρα. Και ευτυχώς για σας τους Εφαρμοσμένους, δηλαδή. Αλλιώς ακόμα θα ήσασταν μπακάληδες.

Υ.Γ. Μάλλον ήταν δυσκολοχώνευτο το link με το faculty του Cambridge που, ως παρακατιανό πανεπιστήμιο, πάντρεψε τα Θεωρητικά Μαθηματικά με τη Στατιστική στο ίδιο Τμήμα. Γι αυτό σου λέω αρχηγέ, χτύπα την πόρτα του Αποστόλη. Στα δύο βήματα είναι.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Το Μέλλον του Τμήματος: Σχολή Μαθηματικών Επιστημών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 23 Φεβ 2010, 15:04 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφή: 30 Μαρ 2006, 10:14
Δημοσ.: 254
Καταρχήν ευχαριστώ πολύ που με προβιβάσατε σε αρχηγό. Ελπίζω στη συνέχεια να καταφέρω να ανέβω τους βαθμούς μέχρι τον αρχιστράτηγο...

Ότι οι Στατιστική χρησιμοποιεί τις Πιθανότητες για να μετρήσει τα σφάλματα των εκτιμήσεων ή αποφάσεων της, είναι κοινή γνώση, αλλά και πάλι χαίρομαι που την έχετε εμπεδώσει. Απομένει και να εμπεδώσετε ότι άλλο είναι η Στατιστική και άλλο οι Πιθανότητες, αλλά πάλι έχετε καιρό.

Ότι στο Cambridge το Τμήμα είναι Μαθηματικών και Στατιστικής, κάτι λέει για τη σημασία της Στατιστικής, που στο δικό μας τμήμα είναι του κλώτσου και του μπάτσου. Αλλά βέβαια δε λέει ότι η Στατιστική θεμελιώνεται μέσω Συναρτησιακής, που ήταν και ο λόγος που με παραπέμψατε στο Faculty του Cambridge.

Τώρα όμως αλλάξατε το παραμύθι. Είναι οι Πιθανότητες που θεμελιώνονται μέσω Συναρτησιακής! Εντάξει, θα είχατε την καλοσύνη να με παραπέμψετε σε κάποιο σχετικό βιβλίο όπου παρουσιάζεται η θεμελίωση αυτή, εάν γνωρίζετε κάτι σχετικό και δε λέτε πάλι αερολογίες?

Ευχαριστώ για τον κόπο Σας.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 286 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20  Επόμενο

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες [ DST ]


Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group