forum.math.uoa.gr

Forum του Τμήματος Μαθηματικών
Ημερομηνία 23 Νοέμ 2017, 18:53

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες [ DST ]




Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 24 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 15 Αύγ 2006, 23:02 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 13 Αύγ 2006, 22:12
Δημοσ.: 11
Τοποθεσια: Phd. in equillibria
Δεν φταίει το παιδί άμα εσύ είσαι λαπάς καθηγητής 8)

Εικόνα


Τελευταία επεξεργασία απο Toby την 16 Αύγ 2006, 01:03, επεξεργάστηκε 2 φορές συνολικά.

Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 15 Αύγ 2006, 23:11 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφή: 05 Ιουν 2006, 20:53
Δημοσ.: 1504
Τοποθεσια: Αθήνα
Toby έγραψε:
Δεν φταίει το παιδί άμα εσύ είσαι λάπας καθηγητής 8)


Θα πω κάτι χιουμοριστικό τώρα για να μην υπάρξει παρεξήγηση:

Toby πρόσεχε τους τόνους! Υπάρχει κ. Λάππας καθηγητής μας στη σχολή! Προφανώς ήθελες να γράψεις "λαπάς" :lol: :lol:


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Περί αρνητικών αριθμών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 24 Οκτ 2006, 15:34 
Χωρίς σύνδεση
Banned

Εγγραφή: 24 Οκτ 2006, 09:35
Δημοσ.: 103
Αγαπητοί φίλοι μη μπερδευόσαστε πως θα διδάξετε τους αρνητικούς αριθμούς στους μαθητές που δεν τους καταλαβαίνουν. Προηγείται να τους καταλάβετε πρώτα εσείς σαν δάσκαλοι. Έτσι μόνο θα τους διδάξετε. Αν τους καταλάβετε η δυσκολία ξεπερνιέται γιατί από γλώσσα δεν πάσχουμε αλλά από υπερτροφία της φαντασίας που την εντάσσουμε (τη φαντασία) μέσα σε μία ομάδα συλλογιστική την οποία θέλουμε να την περιγράφουμε σαν επιστήμη!
Αφού είναι δύσκολο να τους καταλάβουν οι μαθητές και με δεδομένο ότι οι αρνητικοί εισήχθησαν από τους ασιάτες, εξηγείστε τους πως εισάγονται τα χαλιά εξ ανατολών, μήπως κατανοήσουν πως εισάγεται η ασυναρτησία σε μία επιστήμη.
Να με συμπαθάτε, δεν έχω στόχο να ερεθίσω αλλά …
ΥΓ: Επειδή εγώ είμαι μεγάλο παιδί, εξηγείστε σε μένα τι είναι αρνητικός αριθμός να σας τον δείξω σαν θετικό! Το τελευταίο παράδειγμα περί θερμοκρασίας μου ανέβασε τον πυρετό αναλογιζόμενος ότι το μηδενικό της θερμότητας είναι συμβατικό, οπότε και το αρνητικό είναι συμβατικό, οπότε και οι αρνητικοί είναι συμβατικοί και ίσως δεν αρκεί να λέμε μόνο την Ευκλείδεια γεωμετρία συμβατική, αλλά και την αριθμητική.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 24 Οκτ 2006, 16:52 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 01 Μαρ 2006, 21:16
Δημοσ.: 459
Τοποθεσια: Νέος Κόσμος
Και γιατί ο λόγος για τους αρνητικούς αριθμούς? Υπάρχει καμια πραγματικότητα μήπως στους θετικούς?

Όσο απόρροια φαντασίας είναι οι αρνητικοί, δέκα φορές περισσότερο ανύπαρκτοι είναι οι θετικοί!

Όποιος ασχολείται με τα μαθηματικά πρέπει να καταλάβει πως όλα είναι στη φαντασία μας! Έχετε δει ποτέ κάποιον αριθμό να φτερουγίζει έξω από το παράθυρο ?


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Αρνητικοί αριθμοί
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 24 Οκτ 2006, 17:37 
Χωρίς σύνδεση
Banned

Εγγραφή: 24 Οκτ 2006, 09:35
Δημοσ.: 103
Ασφαλώς και δεν είναι φανταστικοί οι θετικοί αριθμοί αγαπητέ φίλε. Στην πραγματικότητα δεν υπάρχουν θετικοί και αρνητικοί, αλλά αριθμοί, που όμως συνδέεται η επινόησή τους εκ μέρους της ανθρώπινης νόησης από την εποπτεία. Βέβαια το πουλί που βλέπεις από το παράθυρο είναι μονάδα εκ της εποπτείας. Η αρνητική μονάδα ουδεμία σχέση έχει με την εποπτεία και την αιτία δημιουργίας των αριθμών και της ακολουθίας τους. Αποτελούν εισαγωγή της καθαρής φαντασίας σε μία επιστήμη και την καθιστούν "επιστήμη".
Αν μπορείς να με εννοήσεις.
Η αιτία και το αναίτιο δεν ταυτίζονται αν και συνυπάρχουν σαν χώρος και περιεχόμενο του χώρου. Το να καταστήσεις το αναίτιο αιτία, δημιουργεί τη σύγχυση στην οποία αναφέρομαι.
Σ` ευχαριστώ που δεν με παρεξήγησες και μου απάντησες.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 24 Οκτ 2006, 19:34 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 01 Μαρ 2006, 21:16
Δημοσ.: 459
Τοποθεσια: Νέος Κόσμος
Διαφωνώ! Αν θες να επιχειρηματολογήσεις για το αν υπάρχρουν ή όχι οι αριθμοί είναι ενδιαφέρουσα συζήτηση. Όμως να διαχωρίσεις τους θετικούς απ' τους αρνητικούς είναι άστοχο. Αιτίες για τους αρνητικούς υπάρχουν τόσες όσες και για τους θετικούς.

ΥΓ: Δεν τολμώ να σε ρωτήσω τη γνώμη σου για τους μιγαδικούς :D :D :D


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Χαίρομαι που διαφωνείς και δεν θυμώνεις
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 24 Οκτ 2006, 21:02 
Χωρίς σύνδεση
Banned

Εγγραφή: 24 Οκτ 2006, 09:35
Δημοσ.: 103
Αγαπητέ φίλε, θα ήθελα να μου αναφέρεις μερικές αιτίες για την ύπαρξη των αρνητικών αριθμών, για πράξεις και συλλογισμούς που δεν μπορούν να εξυπηρετηθούν αμιγώς από τους θετικούς, για να μπορέσουμε να βρούμε μία βάση για συζήτηση.
Μόνο και μόνο που μεταβάλουν την έννοια της αφαιρετικής πράξης από πράξη ενός παράγοντα σε δύο, φρονώ αρκεί να κατανοήσουμε ότι δεν είναι "αναίμακτη" για τη νόησή μας η ύπαρξής τους. Καταστρέφουν στα μαθηματικά την όποια "επαφή τους" με την πραγματικότητα, γιατί το "αφαιρετικά της φύσης" δεν σημαίνει, ούτε το ραβδάκι του Μωϋσή, ούτε του Χάρι Πότερ. Φαίνεσαι ήπιος συνομιλητής και δεν έχω ουδεμία αντίρρηση να επεκτείνουμε την κουβέντα προς την όποια κατεύθυνση.
Δείγμα των θεμάτων που έχω τη διάθεση να συζητήσω, θα βρεις εξάλλου και στο θέμα που έχω εισάγει στην "ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ" που αρκετοί το βλέπουν και κανείς δεν το αγγίζει.
Να είσαι καλά.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 25 Οκτ 2006, 00:50 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 19 Μαρ 2006, 09:42
Δημοσ.: 25
Γεια σου Lamag.
Το άλλο forum τι έγινε;


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 25 Οκτ 2006, 14:59 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 01 Μαρ 2006, 21:16
Δημοσ.: 459
Τοποθεσια: Νέος Κόσμος
Θα συμφωνήσεις κατ αρχήν ότι έννοιες όπως η ομάδα και ο δακτύλιος είναι οι πλέον ορθές και αποτελεσματικές για την περιγραφή φαινομένων στη φύση. Αυτό θα μπορούσαν να μας το αναλύσουν καλύτερα οι Φυσικοί.

Στην πιο απλή δομή, την ομάδα, εφοδιάζουμε ένα σύνολο με μια πράξη κι απαιτούμε κάθε στοιχείο να έχει αντίστροφο ως προς την πράξη. Η προσθετική ομάδα των ακεραίων [tex](\mathbb Z,+) [/tex] είναι από τις πιο στοιχειώδεις και βρίσκει πλειάδα εφαρμογών.

Άρα πχ για το [tex]2\in\mathbb Z[/tex] χρειαζόμαστε προσθετικό αντίστροφο. Συμβολίζουμε με [tex]-2[/tex] τον αντίστροφο, δηλαδή το στοιχείο [tex]x[/tex] ώστε [tex]x+2=0[/tex].

Δεν ξέρω πως μπορείς να αμφισβητήσεις μια τόσο ευρείας χρήσης κατάκτηση των μαθηματικών!


Κορυφή
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 24 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες [ DST ]


Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group