forum.math.uoa.gr

Forum του Τμήματος Μαθηματικών
Ημερομηνία 24 Σεπ 2017, 16:04

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες [ DST ]




Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 17 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Αποτελέσματα Γραμμικής Ι
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 23 Μαρ 2006, 21:50 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 01 Μαρ 2006, 21:16
Δημοσ.: 459
Τοποθεσια: Νέος Κόσμος
Μόλις έριξα μια γρήγορη ματιά στα αποτελέσματα της Γραμμικής Άλγεβρας Ι ...

Αρκετά απογοητευτικά!! αποτυχία 76% και οι άσσοι και τα μηδενικά σε μεγάλα ποσοστά...

Έχω δει παλιότερα έρευνες του τομέα διδακτικής σε γραπτά Απειροστικού Ι αν θυμάμαι καλά, πάντως και τα αποτελέσματα της Γραμμικής νομίζω ότι χρήζουν ανάλυσης!!

Στα ερωτήματα μου εσείς κυρίως που είστε στο μεταπτυχιακό της διδακτικής θα έχετε απαντήσεις*:

1. Γιατί τόση αποτυχία?
Ήρθαν αδιάβαστοι ? δε διάβασαν σωστά ? τους κυρίευσε ο φόβος ? Ήταν τα θέματα πέραν κάθε πρόβλεψης - ή εντελώς άσχετα με το διδακτικό εγχειρίδιο ?

2. Ποιοι απέτυχαν ? παιδιά του πρώτου έτους ή μεγαλύτερα ? Ποιοι πέτυχαν ? Τα παιδιά που παρακολούθησαν όλο το εξάμηνο πέρασαν - αν ναι πόσο καλά πήγαν ?

3. Γιατί το μάθημα φαίνεται τόσο δύσκολο για τόσα πολλά παιδιά ? Τους φαίνεται δύσκολο το μάθημα ή η έξέταση ?

*εννοώ σύντομες απαντήσεις από την εμπειρία σας στο θέμα κι όχι αναλύοντας τα συγκεκριμένα αποτελέσματα ...


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 24 Μαρ 2006, 13:16 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφή: 12 Μαρ 2006, 22:43
Δημοσ.: 3624
Τοποθεσια: Αθήνα
Ένα στοιχείο που θα βοηθήσει:
Από τους νέους φοιτητές (από μετρήσεις που κάνω κάθε έτος σχεδόν) ΜΟΝΟ 16,5% εμπλέκεται με το μάθημα. Με τη λέξη εμπλέκεται εννοώ να έχει κάποια συμμετοχή κατά τη διάρκεια του εξαμήνου. Δεν ξέρω αλλά περίπου το ίδιο θα πρέπει να ισχύει και στον Απειροστικό λογισμό

_________________
Ευάγγελος Ράπτης


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 03 Απρ 2006, 00:50 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 28 Φεβ 2006, 14:47
Δημοσ.: 1751
Τοποθεσια: Αργυρούπολη
Θα φιλοσοφήσω λίγο. :lol:

Έχω βαρεθεί να ακούω φοιτητές να λένε ότι η σχολή τους είναι δύσκολη ("Τι παλούκι που είναι το Μαθηματικό!" - "Τι λες, ρε? Για έλα στη Φαρμακευτική!" - "Βλακείες λέτε, το Πληροφορικό είναι το δυσκολότερο!"). Έτσι όπως έχουν τα πράγματα, όλες οι σχολές είναι εύκολες. Το μόνο που χρειάζεται να κάνεις είναι να διαβάσεις (όπως ακριβώς στις Πανελλήνιες). Δε χρειάζεται να έχεις ταλέντο στο συγκεκριμένο πεδίο (το οποίο, προφανώς, βοηθά), ούτε να είσαι ιδιαίτερα έξυπνος.

Ο λόγος που τα παιδιά δεν περνούν τα μαθήματα είναι επειδή δε διαβάζουν.
Απλό είναι.

Κύρια απόδειξη είναι το γεγονός ότι οι περισσότεροι φτάνουν στο τρίτο/τέταρτο έτος έχοντας περάσει πολύ λίγα μαθήματα, συνειδητοποιώντας ξαφνικά πού βρίσκονται, κάθονται να διαβάσουν σοβαρά, και παίρνουν το πτυχίο. (Αυτό σκοπεύω να κάνω και εγώ!)

Αν κάτσεις να λύσεις όλα τα παλιά θέματα (τι στιγμή που κάθε χρόνο πέφτουν περίπου τα ίδια), είναι σχεδόν αδύνατο να μην περάσεις το μάθημα.

Αλλά τα παιδιά βαριούνται (περιλαμβάνω και τον εαυτό μου).

Αν το καλοσκεφτείς, πόσο δύσκολο μπορεί να είναι να γράψεις 5 στα 10?
Τα μισά είναι...

(Στις Πανελλήνιες κλαίγαμε αν παίρναμε 99 αντί για 100...)

PS: Ένα motivational μήνυμα!

_________________
"I am the happiest man alive. I have that in me that can convert poverty into riches, adversity into prosperity, and I am more invulnerable than Achilles; fortune hath not one place to hit me."


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Φιλοσοφία και πέρασμα μαθημάτων
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 26 Νοέμ 2006, 17:59 
Χωρίς σύνδεση
Banned

Εγγραφή: 24 Οκτ 2006, 09:35
Δημοσ.: 103
Έχεις απόλυτο δίκιο.
Όντως τα παιδιά δεν περνάνε τα μαθήματα επειδή δεν διαβάζουν.
Μου κάνει εντύπωση το φιλοσοφικό σου ταλέντο. Ειλικρινά χάνεσαι στα μαθηματικά. Ξέρεις πόσα χρόνια μας απασχολεί το ζήτημα γιατί δεν περνάνε τα παιδιά τα μαθήματα ενώ είναι κλεισμένα στο σπίτι και συνέχεια διαβάζουν. Που να πάει το μυαλό μας ότι δεν διαβάζουν.
Τι σου είναι ο άνθρωπος όταν του "κόβει"!
Σωστή η κίνησή σου να ανάγεις το ζήτημα στη φιλοσοφία.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 26 Νοέμ 2006, 18:43 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 02 Ιούλ 2006, 21:08
Δημοσ.: 2095
Τοποθεσια: Βριλησσια
Αντιλογε το παρατραβας.....
:x

_________________
Τι εννοείτε ακριβώς?
Those who can, do. Those who can't, teach...
Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Προς Mitlon
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 26 Νοέμ 2006, 20:00 
Χωρίς σύνδεση
Banned

Εγγραφή: 24 Οκτ 2006, 09:35
Δημοσ.: 103
Είσαι επιλεκτικός στις επισημάνσεις σου δηλονότι διαβάζεις μόνο τι γράφω χωρίς να λαμβανεις υπόψη σου ότι απαντώ. Σε κάθε περίπτωση, σ` ευχαριστώ για τις υποδείξεις και για το συμπέρασμά σου περί λαδιού. Περί μονομέρις ουδείς λόγος...


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 28 Νοέμ 2006, 03:01 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 10 Ιούλ 2006, 00:12
Δημοσ.: 36
Παράθεση:
ΜΟΝΟ 16,5% εμπλέκεται με το μάθημα

Το ερώτημα όμως είναι :γιατί τόσο μικρό ποσοστό ;
τι φταίει ;
Η αδιαφορία πχ των φοιτητών ;
ή Το ότι ο καθηγητής π.χ δεν γίνεται κατανοητός από τους φοιτητές του ;
ή το εξεταστικόκεντρικό σύστημα των πανεπιστημίων ;
ή κατι άλλο ;

_________________
΄Εν οίδα ,ότι ουδέν οίδα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 28 Νοέμ 2006, 12:50 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 18 Μαρ 2006, 17:51
Δημοσ.: 830
Ε λίγο το ότι αρκετοί πρωτοετείς είναι κουρασμένοι από το διάβασμα τα προηγούμενα χρόνια και θέλουν να κάνουν "φοιτητική ζωή" άρα δεν πολυπάνε στα μαθήματα, λίγο το ότι μερικοί είναι απογοητευμένοι που πέρασαν μαθηματικό και όχι κάπου αλλού και άρα δεν έχουν όρεξη να παρακολουθούν, λίγο το ότι τα μισά αμφιθέατρα είναι υπερβολικά γεμάτα, το ότι έτσι και χάσεις κανα δύο μαθήματα χάνεις εύκολα την ροή του μαθήματος λόγω έλλειψης βιβλίων.... Και προφανώς όλο και κάτι θα ξεχνάω αυτή την στιγμή.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 28 Νοέμ 2006, 15:03 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 02 Ιούλ 2006, 21:08
Δημοσ.: 2095
Τοποθεσια: Βριλησσια
Προσωπικα δεν μπορουσα την ταλεπορια της μεταφορας απο και προς την σχολη...μου επρερνε 2 ωρες περιπου, αλλα ειχα αγωρασει πολυ καλα βιβλια πανω στο αντικειμενο τα οποια μελετουσα εκτενως

_________________
Τι εννοείτε ακριβώς?
Those who can, do. Those who can't, teach...
Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 28 Νοέμ 2006, 16:40 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφή: 09 Μαρ 2006, 14:43
Δημοσ.: 2767
Τοποθεσια: White Hart Lane
Επίσης στα μαθήμτα του πρώτου εξαμήνο είναι συνηθησμένο να πας στην εξέταση απλά για να δεις "τι παίζει" αν δεν έχεις διαβάσει. Προφανώς γίνεται και στα άλλα εξάμηνα αυτό αλλά εκεί γίνεται πιό εύκολα...

Και όπως είπε και η Μαριλένα ειδικά στο πρώτο έτος είναι εύκολο να μην διαβάσεις.

_________________
Lab Radio


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 28 Νοέμ 2006, 17:15 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφή: 12 Μαρ 2006, 22:43
Δημοσ.: 3624
Τοποθεσια: Αθήνα
Κατά τη γνώμη σας τι πρέπει και μπορούμε να κάνουμε για να μην συμβαίνουν αυτά;
Πως θα καταφέρουμε ως Τμήμα να μην χάνουν το ένα εξάμηνο μετά το άλλο οι φοιτητές;

_________________
Ευάγγελος Ράπτης


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 28 Νοέμ 2006, 17:31 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 19 Μαρ 2006, 13:08
Δημοσ.: 485
Απουσίες;

*runs for cover*

_________________
Είμαι ο groovemaster. To υπογράφω.

founder of the \heartsuit tex command.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 28 Νοέμ 2006, 17:33 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφή: 28 Φεβ 2006, 00:06
Δημοσ.: 5211
groovemaster έγραψε:
Απουσίες;
Εννοείς να μετράνε οι απουσίες :?:

_________________
cogito ergo sum
δραματική σχολή


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 28 Νοέμ 2006, 17:39 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 19 Μαρ 2006, 13:08
Δημοσ.: 485
theodore έγραψε:
groovemaster έγραψε:
Απουσίες;
Εννοείς να μετράνε οι απουσίες :?:


Να σου πω την αλήθεια μου, όντας ένας από αυτούς που στα δύο πρώτα χρόνια περάσαν 2-3 μαθήματα, πιστεύω ότι πρέπει να γίνει κάτι καθοριστικό που να εξασφαλίζει την συνεχή επαφή των φοιτητών στη σχολή..

Οι απουσίες όντως είναι ακραίο μέτρο, και πιο πολλές αντιδράσεις θα φέρνανε, παρά θα βοηθούσαν..

Αλλά κάτι πρέπει να γίνει πιστευω, θα είναι για το καλό όλων, τόσο σε προσωπικό επίπεδο όσο και για την προώθηση της επιστήμης μας.

_________________
Είμαι ο groovemaster. To υπογράφω.

founder of the \heartsuit tex command.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 28 Νοέμ 2006, 18:01 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 28 Φεβ 2006, 14:47
Δημοσ.: 1751
Τοποθεσια: Αργυρούπολη
Groovemaster, έχεις κάποιο δίκιο, αλλά εγώ θα ψιλο-δυσκολευτώ να έρχομαι κάθε πρωί στη σχολή...
:P

edit: Αν και θα είναι καλή προπόνηση για το Σπάρταθλο...

_________________
"I am the happiest man alive. I have that in me that can convert poverty into riches, adversity into prosperity, and I am more invulnerable than Achilles; fortune hath not one place to hit me."


Κορυφή
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 17 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες [ DST ]


Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group