forum.math.uoa.gr

Forum του Τμήματος Μαθηματικών
Ημερομηνία 19 Δεκ 2018, 15:39

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες [ DST ]




Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 35 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3

Θα έβαζες την υπογραφή σου, ώστε να κάνουμε αίτηση για βασική στο εαρινό?
Ναί! Εννοείται! 93%  93%  [ 62 ]
Όχι, με τίποτα! 7%  7%  [ 5 ]
Σύνολο ψήφων : 67
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βασική και στο εαρινό?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 25 Φεβ 2009, 16:44 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφη: 21 Οκτ 2007, 16:53
Δημοσ.: 211
Ευάγγελος Ράπτης έγραψε:
Ερώτημα: Είναι δυνατόν οι φοιτητές να αποδεχθούν μέτρα «αναγκαστικής» παρακολούθησης σε ένα συγκεκριμένο τμήμα διδασκαλίας;

Μην ξεχνάμε ότι μία αναγκαία συνθήκη είναι να μπορεί να κάνει κάποιος φοιτητής τουλάχιστον μία ερώτηση το εξάμηνο!


Προσωπικα,οχι!Και ενδεικτικα να αναφερω οτι σε μαθημα που αμφιθεατρο ειχε 300+ φοιτητες(δηλαδη καθιστοι στα εδρανα,στα σκαλια,σε καρεκλες κλπ) εκανα σιγουρα μια ερωτηση την εβδομαδα και επαιρνα και κατανοητη απαντηση.Ολα γινονται.Μικρα τμηματα δεν σημαινει απαραιτητα υποχρεωτικη παρακολουθηση...


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βασική και στο εαρινό?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 25 Φεβ 2009, 16:49 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: 02 Μάιος 2007, 20:35
Δημοσ.: 80
Τοποθεσια: Gallliki Polynisia
Μιχάλης Μαλιάκας έγραψε:
Τα επιχειρήματα που διατυπώθηκαν στο μίτο αυτό για να διδάσκεται η Βασική Άλγεβρα στα δύο εξάμηνα και για να θεσμοθετηθεί η πτυχιακή εξεταστική, ήταν ο νόμος και τα μεγάλα ποσοστά αποτυχίας. Για το πρώτο δεν έχω να προσθέσω κάτι πέρα από αυτά που ανέφερα πριν.

Το δεύτερο είναι πολύ πιο σημαντικό επιχείρημα κατά τη γνώμη μου. Το ότι ζητείται η επανάληψη μαθημάτων ή/και πτυχιακή εξεταστική φανερώνει ότι το αποτέλεσμα της διδασκαλίας των μαθημάτων δεν κρίνεται ικανοποιητικό από τους φοιτητές. Για το λόγο αυτό νομίζω ότι πρώτα πρέπει να εξετάσουμε μεθόδους βελτίωσης των μαθημάτων. Ποιες αλλαγές θα προτείνατε για να είναι πιο αποτελεσματική η διδασκαλία; Κατά τη γνώμη μου πρέπει να εξετάσουμε πράγματα όπως

1. διδασκαλία σε μικρά τμήματα
2. εργασίες-ασκήσεις για το σπίτι
3. τμήματα ασκήσεων
4. χρήση συμπληρωματικού υλικού στην eclass
5. πλούσια βιβλιοθήκη που θα είναι δανειστική
6. διανομή των συγγραμμάτων στην αρχή του έτους.

Σε αρκετά υποχρεωτικά μαθήματα (σαφώς όχι σε όλα) γίνεται κάποιος συνδυασμός των 1-4. Τι άλλο θα προτείνατε; Έχουμε εξαντλήσει τα περιθώρια βελτίωσης των μαθημάτων; Προσωπική γνώμη μου είναι αυτό το ερώτημα προηγείται του ζητήματος της εισαγωγής άλλων εξεταστικών περιόδων. Διαφορετικά μπορούμε να δεχτούμε την υπάρχουσα κατάσταση και απλά να αυξήσουμε τις εξεταστικές περιόδους, οπότε μέσω του νόμου των πιθανοτήτων θα δημιουργηθεί η ψευδαίσθηση ότι υπήρξε βελτίωση.

Ολα αυτα που αναφερετε ειναι σωστα και εφαρμοζονται σε καποιες σχολες μεταξυ των οποιων ειναι και καποια μαθηματικα τμηματα.
Πιστευω ομως πως ειναι αστοχη η προτροπη σας στο τι προτεινουμε εμεις.Και γιατι->
Πολλες φορες εχουμε γραψει οι φοιτητες στο forum τι ειναι δικαιο τι ειναι αδικο στη σχολη μεταξυ των οποιων και εγω, και σε καποια απο αυτα αλλοτε συμφωνουν και αλλοτε διαφωνουν συγκεκριμενοι καθηγητες που συνομιλουν μαζι μας στο forum.Αυτο μεχρις στιγμης δεκτο και φυσικο.
Αυτο που θα ηθελα εγω σαν φοιτητης να δω,να ακουσω, ειναι πανω στα παραπανω θεματα που ακουγονται στο forum και ειδικα σε αυτα που συμφωνουμε φοιτητες-καθηγητες, να ανοιξει ενα καινουργιο topic στο φορουμ ενας καθηγητης μετα απο μια ''γενικη συνελευση'' τμηματος ή καθηγητων
και να πει κυριοι φοιτητες(οσοι απο εμας διαβαζουν το φορουμ) εκανα την εξης προταση στη συνελευση η οποια πιστευω πως ειναι σωστη για τη μελλοντικη πορεια του τμηματος και των φοιτητων και ακουστηκαν επειτα τα εξης....Συμφωνησαν-διαφωνησαν-αδιαφορησαν οι υπολοιποι συναδελφοι μου και οι εκπροσωπησεις των φοιτητων.
Θελω να πω δλδ εκτιμω το γεγονος οτι καποιοι καθηγητες εδω μεσα αλλα κ στη σχολη,ασχολουνται μαζι μας ,αλλα για οσα συμφωνουμε ,πιεζουν τα αντιστοιχα ''οργανα'' της σχολης ωστε να επιτευγχουν??


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βασική και στο εαρινό?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 25 Φεβ 2009, 23:34 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφη: 23 Μαρ 2006, 08:51
Δημοσ.: 404
Προς kasa.
Ρωτώ τη γνώμη σας γιατί απλά μερικά από αυτά που προτείνω είναι ανεφάρμοστα χωρίς τη συνεργασία των φοιτητών. Για παράδειγμα, όπως ήδη επισημάνθηκε, το να υπάρχουν πολλά τμήματα είναι μέτρο που θα αποτύχει αν όλοι οι φοιτητές συνωστίζονται σε ένα.
Όσο για τα όργανα του τμήματος, την περασμένη Δευτέρα είχαμε Τομέα όπου συζητήσαμε θέματα όπως η πτυχιακή εξεταστική. Δεν υπήρχαν αντιπρόσωποι φοιτητών.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βασική και στο εαρινό?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 25 Φεβ 2009, 23:46 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφη: 14 Οκτ 2008, 19:34
Δημοσ.: 398
Απλώς να πω ότι δεν θα περίμενε κανείς εν μέσω εξεταστικής να είναι φοιτητές στη συνέλευση γιατί προφανώς διάβαζαν. (το είχα φανταστεί από το την περασμένη βδομάδα ότι δεν θα είναι κανένας και το είχα συζητήσει και με μερικά παιδιά από εδώ και το ίδιο λέγαμε).Φυσικά δεν γνωρίζω τί κάνουν όταν αυτές οι συνελεύσεις γίνονται εκτός εξεταστικής γιατί προφανώς όπως φαίνεται δεν δίνουν αναφορά στις συνελεύσεις που κάνουμε στα αμφιθέατρα. Μόνο να διαφημίζουν τα κόμματά τους ξέρουν.

Άσχετα με αυτό, μετέφερε κανένας καθηγητής (έστω σαν πληροφορία άξια προς συζήτηση ) ότι στο φόρουμ υπάρχει ένα θέμα όπου ζητάνε οι φοιτητές επανάληψη της διδασκαλίας της άλγεβρας και ενδεικτικά το δείγμα όσο αξιόπιστο μπορεί να είναι δείχνει 90% ; Επίσης αν πραγματικά υπάρχει διάθεση να επαναληφθεί θα ήταν δυνατόν να πάμε στη γραμματεία της άλγεβρας να υπογράψουμε ότι το ζητάμε. Έτσι και όταν δεν έρθουν οι "αδιάφοροι" από τα κόμματα θα είναι καλυμένοι όσοι καθηγητές ψηφίσουν να επαναληφθεί η άλγεβρα αφού θα έχουν τα χαρτια από τη γραμματεία.

Και δεν θα γίνει συνοστισμός σίγουρα. Ας γίνει ακριβώς όπως ζητάμε αναβαθμολόγηση και θα δείχνουμε και τη φοιτητική μας ταυτότητα.

Λογικά είναι δυνατόν να ψηφιστεί οτιδήποτε και χωρίς εκπροσώπους φοιτητών (μιας και δείχνουν αδιαφορία και δεν έρχονται). Θέλω να πω ότι τελικά τόσο μεγάλο κόλλημα υπάρχει επειδή οι εκρπόσωποι είναι αδιάφοροί; Αφού μπορείτε να μάθετε με χίλιους τρόπους πόσοι θέλουν να επαναληφθεί το μάθημα ή η εξέταση.(Απλώς είπα έναν πολύ απλό)


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βασική και στο εαρινό?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 26 Φεβ 2009, 13:59 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: 02 Μάιος 2007, 20:35
Δημοσ.: 80
Τοποθεσια: Gallliki Polynisia
Μιχάλης Μαλιάκας έγραψε:
Όσο για τα όργανα του τμήματος, την περασμένη Δευτέρα είχαμε Τομέα όπου συζητήσαμε θέματα όπως η πτυχιακή εξεταστική. Δεν υπήρχαν αντιπρόσωποι φοιτητών.


Συμφωνω μαζι σας οσον αφορα αυτο που ειπατε για τα πολλα τμηματα,αν και εξαρταται παντα και απο
απο την προτιμηση προς τον τροπο διδασκαλιας ενος καθηγητη για εναν φοιτητη για να παρακολουθησει το μαθημα του.
(εδω ισως να ηταν χρησιμη η αξιολογηση των καθηγητων απο φοιτητες ωστε να επιλεγονται καθηγητες για αυτα τα μαθηματα που να ειναι ''επιθυμητοι'' απο μεγαλο στατιστικο δειγμα φοιτητων)

Οσον αφορα την παραθεση, τι ειπωθηκε για την πτυχιακη εξεταστικη? ποιες ηταν οι αποψεις που ειπωθηκαν και απο ποιους? Εαν δεχτουμε οτι υπηρχαν καποιοι που διαφωνησαν τι αντιπροτασεις εξεφρασαν?


Κορυφή
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 35 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες [ DST ]


Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group