forum.math.uoa.gr

Forum του Τμήματος Μαθηματικών
Ημερομηνία 22 Νοέμ 2017, 16:35

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες [ DST ]




Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 53 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4  Επόμενο
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αξιολόγηση Καθηγητών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 15 Απρ 2009, 11:40 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: 11 Ιούλ 2007, 23:20
Δημοσ.: 360
Παράθεση:
Στελέχη επιχειρήσεων αξιολογούν τα Ιδρύματα!

Τρία στα πέντε μέλη που «αξιολόγησαν» το Τμήμα Τεχνολογίας Τροφίμων του ΤΕΙ Θεσσαλονίκης είναι εκπρόσωποι επιχειρήσεων

Η πολυδιαφημισμένη και πολυπαινεμένη - από τα κόμματα του ευρωμονόδρομου - διαδικασία της «αξιολόγησης» πανεπιστημίων και ΤΕΙ είναι μοχλός για να προσαρμοστούν τα Ιδρύματα στους κανόνες και τις επιδιώξεις της αγοράς. Γι' αυτό και στη διαδικασία της εξωτερικής «αξιολόγησης» συμμετέχουν εκπρόσωποι επιχειρήσεων! Το στοιχείο προέρχεται από τις πέντε εκθέσεις εξωτερικής «αξιολόγησης» που έχει δημοσιοποιήσει η Αρχή Διασφάλισης Ποιότητας (ΑΔΙΠ), και συγκεκριμένα από την έκθεση εξωτερικής «αξιολόγησης» του Τμήματος Τεχνολογίας Τροφίμων του ΤΕΙ Θεσσαλονίκης, όπου τρεις από τους πέντε εξωτερικούς «αξιολογητές» προέρχονται από το χώρο των επιχειρήσεων. Πόσο πιο αποκαλυπτικά να φανεί ότι η διαδικασία της «αξιολόγησης» γίνεται για να προσαρμοστούν τα πανεπιστήμια και τα ΤΕΙ στους κανόνες της αγοράς, να λειτουργούν με επιχειρηματικά κριτήρια και να συνάπτουν συμφωνίες με εταιρείες...

Η επιτροπή εξωτερικής «αξιολόγησης» του συγκεκριμένου τμήματος αποτελείται από δυο καθηγητές ξένων πανεπιστημίων και τρεις εκπροσώπους επιχειρήσεων του κλάδου των τροφίμων: ΜΕΒΓΑΛ ΑΕ, Ντανισκό και Φρίσλαντ! Είναι προφανές ότι οι εκπρόσωποι των επιχειρήσεων, «αξιολογώντας» πανεπιστήμια και ΤΕΙ, βασικό και μοναδικό τους κριτήριο έχουν πώς θα εξυπηρετούνται τα συμφέροντα των επιχειρήσεων.

Αυτό δε σημαίνει ότι στις υπόλοιπες Επιτροπές εξωτερικής «αξιολόγησης» που δε συμμετείχαν εκπρόσωποι των επιχειρήσεων η «αξιολόγηση» έγινε με άλλους όρους. Γιατί εκείνο που είναι στην καρδιά της διαδικασίας της «αξιολόγησης» είναι να ασκηθεί έλεγχος και πίεση στα Ιδρύματα για την προσαρμογή τους στις αντιδραστικές αναδιαρθρώσεις, δηλαδή στις επιδιώξεις του κεφαλαίου για ολοκληρωτική πρόσδεση των πανεπιστημίων και των ΤΕΙ στις ανάγκες της αγοράς. Οταν, όμως, διευθυντικά στελέχη επιχειρήσεων συμμετέχουν στην «αξιολόγηση» των τμημάτων των πανεπιστημίων και ΤΕΙ, τότε είναι πια εξόφθαλμη η παρέμβαση του κεφαλαίου στην ίδια τη διαδικασία της «αξιολόγησης», στην ίδια τη λειτουργία πανεπιστημίων και ΤΕΙ.

Να θυμίσουμε ότι με αφορμή τις συγκεκριμένες εκθέσεις εξωτερικής «αξιολόγησης» πανηγύριζε η κυβέρνηση παρουσιάζοντας έργο, υποκλινόταν το ΠΑΣΟΚ ζητώντας να προχωρήσει πιο γρήγορα η διαδικασία και στα υπόλοιπα τμήματα και ο ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ, μέσω της «Αυγής», εκθείαζε τα αποτελέσματα των «αξιολογήσεων», κατηγορώντας την κυβέρνηση ότι υπονομεύει την «αξιολόγηση», καθώς δεν τη χρηματοδοτεί επαρκώς... Είναι χαρακτηριστικό ότι στην έκθεση εξωτερικής «αξιολόγησης» του Τμήματος, όπου συμμετείχαν οι εκπρόσωποι των επιχειρήσεων, αναφέρει: «Συνιστάται οι καλές σχέσεις με ορισμένες βιομηχανικές επιχειρήσεις να διευρυνθούν και πέραν των δραστηριοτήτων που σχετίζονται με την πρακτική άσκηση των σπουδαστών και να καλλιεργηθούν περαιτέρω για συνεργασίες στην έρευνα και τη δοκιμασία προϊόντων». Και υπογραμμίζεται: «Η επιτροπή εξέτασε επίσης τον διάλογο του Τμήματος με τη βιομηχανία και διαπίστωσε ότι αυτή έχει ανεπίσημο χαρακτήρα μόνο και βασίζεται κυρίως σε προσωπικές επαφές. Στην Επιτροπή αναφέρθηκε ότι τα νεοδιορισμένα μέλη του διδακτικού προσωπικού προέρχονται κυρίως από εξωτερικές θέσεις και με εμπειρία από τη βιομηχανία και φέρνουν μαζί τους τις προσωπικές τους διασυνδέσεις. Ο διάλογος με τη βιομηχανία δεν έχει συστηματοποιηθεί, ούτε γίνεται σε τακτική βάση. Για το λόγο αυτό, η αναμόρφωση του προγράμματος σπουδών φαίνεται τελικά να βασίζεται σε ανεπίσημες και μη συστηματικές εισροές από εξωτερικές πηγές και, τελικά, οριστικοποιείται από τη Γενική Συνέλευση του Τμήματος. Η Επιτροπή συνιστά καλύτερα δομημένες, τυποποιημένες και τεκμηριωμένες προσεγγίσεις στο θέμα αυτό». Με άλλα λόγια, καλείται το Τμήμα να συστηματικοποιήσει τη διασύνδεσή του με την αγορά και να συμπεριλάβει τη γνώμη των επιχειρήσεων στις αλλαγές στο πρόγραμμα σπουδών...




http://www2.rizospastis.gr/page.do?publ ... irection=1

_________________
AEKAPA


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αξιολόγηση Καθηγητών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 15 Απρ 2009, 16:07 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: 01 Δεκ 2006, 00:05
Δημοσ.: 2268
Γιατι νομιζετε οτι φωναζανε ολοι (οσοι φωναζαν τελος παντων) "οχι στην αξιολογηση"? Γιατι θελουμε τα πανεπιστημια να ειναι μαγαζακια και ξεφραγκα αμπελια, να λυνουν και να δενουν οι καθηγητες και δουλεια να μην κανουν? Λεγαμε οχι γιατι η αξιολογηση υπο τις συνθηκες που τελικα την περασανε (θα) γινεται απο εκπροσωπους της αγορας και αρα τα προγραμματα στα πανεπιστημια θα προσαρμοζονται στις απαιτησεις της αγορας και θα εμποδιζεται η φυσιολογικη εξελιξη της επιστημης.
Ναι στην αξιολογηση, αλλα απο επιστημονες.

_________________
Of Mice anf Jazz


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αξιολόγηση Καθηγητών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 19 Σεπ 2011, 15:13 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: 17 Φεβ 2011, 15:17
Δημοσ.: 1135
Συμφωνώ απόλυτα με τους προλαλήσαντες.
Τα πράγματα πλέον έχουν αλλάξει και τα οπτικοακουστικά μέσα μας δίνουν πολλές δυνατότητες.
Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα http://www.youtube.com/watch?v=mVb6wpNRz9c

_________________
Πρέπει να φανταστούμε τον Σίσυφο ευτυχισμένο.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Αξιολόγηση των καθηγητών, προτάσεις
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 19 Σεπ 2011, 18:14 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: 19 Οκτ 2006, 18:50
Δημοσ.: 125
Μπορεί να υπάρχει η ψευδαίσθηση ότι οι φοιτητές θεωρούμε καλό καθηγητή αποκλειστικά εκείνον που περνάει τους περισσότερους φοιτητές, αλλά δεν είναι έτσι. Και για να το δικαιολογήσω αυτό, θα προτείνω λύσεις σε καθεμία από τις προβληματικές που θέτει ο κ Ράπτης.

1. Προφανώς το ερευνητικό έργο είναι σημαντικό να αξιολογείται στον κάθε καθηγητή, αφού πέραν της ακαδημαϊκής του αξίας, (το ερευνητικό έργο) αποτελεί και κίνητρο και έμπνευση για τους φοιτητές που προτίθενται να σχοληθούν με ερευνητικά θέματα στο μέλλον. Πόσοι όμως φοιτητές, ιδιαίτερα προπτυχιακοί, έχουν κατανοήσει, <τα εντός ύλης θέματα> για να πιάσουν και να ερευνούν τα πλέον ανώτερα θέματα?

2. Προφανώς, το εκπαιδευτικό έργο ενός καθηγητή, εκτός από την ευκολία με την οποία περνά ένας φοιτητής, αξιολογείται και μέσω άλλων παραμέτρων. α) Αν έλυσε αρκετές ασκήσεις μέσα στο εξάμηνο, αν με βοήθησε να χωνέψω καλά τη θεωρία, κι αν με βοήθησε τουλάχιστον να καταλάβω αυτό που μαθαίνω πού χρειάζεται/πώς εφαρμόζεται στην πράξη.

(να σχολιάσω, πως κάποιος συμφοιτητής μου αγνοούσε αρκετά μαθηματικά εργαλεία, τη στιγμή που του έμεναν ελάχιστα μαθήματα, επέλεξε και πέρασε Μηχανική 1,2 Θεωρητική Φυσική 1,2 και Αστρονομίες, κι εκεί μόνο χώνεψε ουσιαστικά διαφορικές εξισώσεις, απειροστικό 3 και διαφορική γεωμετρία.Η Πραγματική ανάλυση δε, του χρειάστηκε σε μεταπτυχιακό στην αστροφυσική!!)

3. Η συλλογή και επεξεργασία των απαντήσεων των ερωτηματολογίων, θα μπορούσε να γίνει μέσω my-studies, ή μέσω eclass.... Στη 2η περίπτωση, είναι δυνατόν να είμαστε σίγουροι ότι δεν υπάρχουν διπλοεγγραφές; Θα μπορούσε να υπάρχει κάποια ολιγομελής επιτροπή φοιτητών και καθηγητών η οποία και θα διαχειρίζεται τα αποτελέσματα των ερωτηματολογίων, και που επίσης θα προτείνει τις επιπτώσεις της κρίσης.

4.Υπάρχει περίπτωση να μην είναι χαμηλό το ποσοστό επιτυχίας σε ένα μάθημα και ωστόσο να μην είναι ικανοποιημένοι οι φοιτητές από συγκεκριμένο διδάσκοντα. Στην περίπτωση αυτή, θα γίνονται συστάσεις από την επιτροπή στον καθηγητή, στην κατεύθυνση των προτάσεων που θα κάνουν οι φοιτητές μέσω των ερωτηματολογίων. (περισσότερες ασκήσεις, καλύτερη συνεργασία με τους φοιτητές, κλπ).

5.Επιπτώσεις της κρίσης, δεν θα είναι κάτι το τραγικό. Είχα διαβάσει στο φόρουμ σχόλια φοιτητών μικρότερων ετών όπως:

<αφού στη σχολή μου μαθαίνουν πώς να διδάσκω και πώς να εξηγώ καλύτερα την επιστημονική γνώση που λαμβάνω (σε μαθήματα της Διδακτικής) γιατί πολλοί καθηγητές δεν ακολουθούν αυτές τις προτάσεις διδασκαλίας; Γιατί έχουν το δικαίωμα καθηγητές με ελλειπή διδακτική επάρκεια να διδάσκουν δυσνόητα μαθήματα όπως απειροστικούς, πιθανότητες, κ.ά.>
Φαίνεται, πως στους φοιτητές αυτούς, δεν είχε κανείς εξηγήσει ότι, καθηγητής πανεπιστημίου, δεν γίνεται ο καλύτερος δάσκαλος, αλλά ο ακαδημαϊκότερος ερευνητής.

Προτείνω λοιπόν κάτι που διάβασα πάλι σε άλλο σημείο του φόρουμ: <Γιατί καθηγητές με ελάχιστα άτομα να τους παρακολουθούν (γιατί άραγε;) δεν πρακαλουθούν διαλέξεις άλλων καθηγητών που έχουν 200 φοιτητές ακροατήριο; Ίσως έτσι μάθουν πώς να διδάσκουν καλύτερα το αντικείμενό τους που ούτως ή άλλως γνωρίζουν άριστα.>

Δική μου πρόταση θα ήταν να γίνεται παρουσίαση και κρίση του διδακτικού έργου ως εξής: Στο τέλος κάθε εξαμήνου/εξεταστικής, να γίνεται παρουσίαση ενώπιον της επιτροπής των κειμένων των διαλέξεων, των ασκήσεων που λύθηκαν/αποδείξεων που εξηγήθηκαν, και των θεμάτων στα οποία οι φοιτητές εξετάστηκαν. Εφ'όσον στην επιτροπή συμμετέχουν και φοιτητές(προπτυχιακοί και μεταπτυχιακοί, τότε είναι προφανές πότε και ποιες συστάσεις θα γίνονται.

Υ.Γ.1: Όντως στα περισσότερα από τα 36 μαθήματα του πτυχίου αξιολογούμαστε αποκλειστικά βάσει της επίδοσής μας στην τελική εξέταση του εξαμήνου.Οι εργασίες, όπου υπάρχουν, βοηθούν κατά το 30% του βαθμού,και σπανίως το 40%, οι δε παρουσιάσεις από φοιτητές της εργασίας τους, επικουρικά προσθέτουν 1-2 βαθμούς στην τελική βαθμολογία του μαθήματος.
->Θα με ρωτήσετε τι προτείνω: εργασίες σε όλα τα υποχρεωτικά, όπως έγινε με τις γραμμικές, και τις διαφορικές εξισώσεις.
->Επέκταση των επικουρικών μαθημάτων των μεταπτυχιακών που λύνουν ασκήσεις σε όλα τα υποχρεωτικά, με παράλληλη μείωση της ύλης σε κάποια από αυτά, αν οι ώρες παρακολούθησης των φοιτητών αυξάνονται πολύ με τις <ώρες ασκήσεων>.
Υ.Γ.2: Όλα αυτά, αν δεν εφαρμοστεί ο νέος νόμος, κι αν η πλειοψηφία των φοιτητών έχουμε εμπιστοσύνη στους <αντιπροσώπους> στα όργανα συνδιοίκησης
Υ.Γ.3: Ίσως είναι πολύ εκτενής και κουραστική η δημοσίευσή μου, moderators ότι κρίνετε πως θέλει κόψιμο κόψτε, δεν υπάρχει πρόβλημα :) :)

_________________
Δεν φοβάμαι τίποτα
Δεν προσμένω τίποτα
Είμαι λεύτερος


Ν. Κ.

http://www.uoa.gr/foithtes/paroxes-drasthriothtes/synigoros-toy-foithti.html http://sinigorosfititi.uoa.gr/


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αξιολόγηση Καθηγητών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 26 Οκτ 2011, 21:36 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: 28 Αύγ 2006, 10:35
Δημοσ.: 399
Τοποθεσια: ΑΧΑΡΝΑΙ
Μόλις χθες ενημερώθηκα ότι στο Βιολογικό υπάρχει ετήσια αξιολόγηση των καθηγητών από τους φοιτητές. Η γραμματεία συγκεντρώνει τις απαντήσεις των φοιτητών σε χαρτια τυπου εξετάσεων lower και στέλενει τα αποτελεσματα στο υπουργειο παιδειας. Μου είπαν ότι έχουν ήδη φύγει από το τμήμα δυο καθηγητές με αυτό τον τρόπο! Δεν είναι καλό να αρχίσουν να φέρονται καλύτερα και πιο ανθρώπινα οι καθηγητές μας, έστω από φόβο μη χάσουν τη δουλεια τους; (μιας και το θέμα "λειτουργημα" δεν φαινεται να απασχολεί πολλούς...)

_________________
Κάποια στιγμή της ημέρας για όλους τους ανθρώπους ανοίγουν οι ουρανοί για να πραγματοποιήσουν μια ευχή τους!!!

Μην σταματάτε ποτέ να ελπίζετε!!!
Θετική σκέψη!!!
Think positive!!!


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αξιολόγηση Καθηγητών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 26 Οκτ 2011, 21:43 
Χωρίς σύνδεση
Banned

Εγγραφη: 18 Οκτ 2011, 19:48
Δημοσ.: 259
jmarkou έγραψε:
Μόλις χθες ενημερώθηκα ότι στο Βιολογικό υπάρχει ετήσια αξιολόγηση των καθηγητών από τους φοιτητές. Η γραμματεία συγκεντρώνει τις απαντήσεις των φοιτητών σε χαρτια τυπου εξετάσεων lower και στέλενει τα αποτελεσματα στο υπουργειο παιδειας. Μου είπαν ότι έχουν ήδη φύγει από το τμήμα δυο καθηγητές με αυτό τον τρόπο! Δεν είναι καλό να αρχίσουν να φέρονται καλύτερα και πιο ανθρώπινα οι καθηγητές μας, έστω από φόβο μη χάσουν τη δουλεια τους; (μιας και το θέμα "λειτουργημα" δεν φαινεται να απασχολεί πολλούς...)

αν εφαρμοστει αποτελεσματικα η αξιολογηση σεμας θα μεινουμε χωρις καθηγητες...


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αξιολόγηση Καθηγητών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 26 Οκτ 2011, 22:57 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: 28 Αύγ 2006, 10:35
Δημοσ.: 399
Τοποθεσια: ΑΧΑΡΝΑΙ
braingrinder έγραψε:
αν εφαρμοστει αποτελεσματικα η αξιολογηση σεμας θα μεινουμε χωρις καθηγητες...

Μην είμαστε ισοπεδωτικοί... Απλά έτσι δεν θα ακούγονταν φράσεις όπως: "Σηκώθηκαν τα πόδια να χτυπήσουν το κεφάλι"... (Η φράση αυτή ακούστηκε από καθηγητρια τη Δευτέρα την ώρα της Αναλυτικής Γεωμετρίας όταν φοιτητής "τόλμησε" να εκφράση τη δυσαρέσκειά του με τα θέματα...!)

_________________
Κάποια στιγμή της ημέρας για όλους τους ανθρώπους ανοίγουν οι ουρανοί για να πραγματοποιήσουν μια ευχή τους!!!

Μην σταματάτε ποτέ να ελπίζετε!!!
Θετική σκέψη!!!
Think positive!!!


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αξιολόγηση Καθηγητών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 26 Οκτ 2011, 22:58 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: 30 Μάιος 2006, 18:52
Δημοσ.: 1754
Τοποθεσια: Ν.Σμύρνη
jmarkou έγραψε:
braingrinder έγραψε:
αν εφαρμοστει αποτελεσματικα η αξιολογηση σεμας θα μεινουμε χωρις καθηγητες...

Μην είμαστε ισοπεδωτικοί... Απλά έτσι δεν θα ακούγονταν φράσεις όπως: "Σηκώθηκαν τα πόδια να χτυπήσουν το κεφάλι"... (Η φράση αυτή ακούστηκε από καθηγητρια τη Δευτέρα την ώρα της Αναλυτικής Γεωμετρίας όταν φοιτητής "τόλμησε" να εκφράση τη δυσαρέσκειά του με τα θέματα...!)

Καταλαβατε τωρα γιατι δεν θελουν αξιολογηση;Γιατι μας θεωρουν ποδια... :x Καληνυχτα και καλη τυχη...

_________________
Μην ξεχνάτε...στην νέα τάξη πραγμάτων,τα πράγματα είμαστε εμείς...


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αξιολόγηση Καθηγητών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 26 Οκτ 2011, 23:01 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφη: 17 Σεπ 2008, 15:23
Δημοσ.: 1575
Μια εωρτηση θα σου κανω....στον κυριο Γιαννοπουλο πιστευεις πρεπει να γινει αξιολογηση ?? μονο σαυτο απαντησε μου.....


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αξιολόγηση Καθηγητών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 26 Οκτ 2011, 23:07 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: 06 Φεβ 2009, 15:51
Δημοσ.: 1285
Τοποθεσια: Odin's Valhalla
giorgos83 έγραψε:

Καταλαβατε τωρα γιατι δεν θελουν αξιολογηση;Γιατι μας θεωρουν ποδια... :x Καληνυχτα και καλη τυχη...


Αχαχαχα! :lol: Ετσι οπως το'πες ηταν πολυ αστειο!

_________________
As I ride with the Valkyries through the mountains...



Spoiler:
Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αξιολόγηση Καθηγητών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 27 Οκτ 2011, 00:12 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: 19 Οκτ 2006, 18:50
Δημοσ.: 125
S.G: και βέβαια θα γίνει αξιολόγηση και στον κ Γιαννόπουλο. Και να δεις ότι το γεμάτο αμφιθέατρο των 100 (και βάλε) φοιτητών θα διαμαρτυρηθεί (στα λοιπά σχόλια του ερωτηματολογίου αξιολόγησης) <μα καλά, γιατί δεν μπορούν να κάνουν τέτοιο μάθημα και οι υπόλοιποι καθηγητές;; ΓΙΑΤΙ δεν λύνουν τόσες ασκήσεις και οι άλλοι και γιατί δεν εξηγούν τις αποδείξεις της θεωρίας τόσο κατανοητά και οι άλλοι καθηγητές;!> Γιατί απλά θα σου απαντήσουν, ότι <ο κάθε καθηγητής εξηγεί το μάθημα με τον τρόπο που ξέρει, με τον τρόπο που κρίνει καλύτερο. Δεν υπάρχει κάποιο όργανο στο τμήμα μας το οποίο να έχει αναλάβει το έργο των ελέγχων και νουθετήσεων των ανεπαρκών διδασκόντων.....> . Σχόλιό μου : μήπως είναι καιρός να συσταθεί ένα τέτοιο όργανο;;
ΚΑΙ ΤΙ ΦΟΒΑΣΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΕΤΕ ΑΥΣΤΗΡΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΟΠΩΣ ΑΥΤΗ ΤΟΥ ΒΙΟΛΟΓΙΚΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ;;! Όποιοι κριθούν ακατάλληλοι, απλά θα πάνε σε άλλο τμήμα να διδάξουν, είναι απλό, δεν απολύεται κανένας καθηγητής, δεν πέρασε ακόμα το σχέδιο της εφεδρείας... ηρεμήστε και μην τρομάζετε με την κριτική των φοιτητών... Ο νόμος εξάλλου, μας αφαιρεί το 90% των αρμοδιοτήτων που μέχρι τώρα είχαν οι εκπρόσωποι μας, με αντάλλαγμα την ωφέλιμη και εποικοδομητική κριτική ..... λοιπόν; ιδού η ρόδος ...

ΥΓ: όσο για το προαιώνιο παράπονο των καθηγητών ότι <μας κόβουν τον μισθό υπερβολικά, και "δεν έχω την άνεση να σας κάνω τη χάρη να με κρίνετε διδακτικά">, απλά να σχολιάσω ότι, οι πατεράδες του 70% από εμάς που γράφουμε στο φόρουμ έχουν μισθό/σύνταξη περίπου το 50% του μισθού σας. Και ο μόνος λόγος που συνεχίζω το διάβασμα για το πτυχίο, είναι ότι θα βρω κάπου δουλειά, ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΣΤΟ ΜΑΠ, ΟΥΤΕ ΣΤΑ ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ δεν μπορώ να συνεχίσω. Δεν το αντέχω οικονομικά και ψυχολογικά.

Με συγχωρείτε για το έντονο ύφος, αλλά δεν θέλω να έρθω σε σύγκρουση με κανέναν. Απλά έχω τόσο πολύ κουραστεί, που ψάχνω κουράγιο από τις ίδιες μου τις ελπίδες και τα ψόφια όνειρα ...... Μόνο που δεν ξέρω ποιος πρώτος μου σκότωσε τα όνειρα. Τα μνημόνια και ο γιγαντισμός της ανεργίας, ή το κόψιμο 5 φορές στα ίδια μαθήματα επειδή είχα όρεξη εγώ να πηγαίνω στην εξέταση αδιάβαστος.

_________________
Δεν φοβάμαι τίποτα
Δεν προσμένω τίποτα
Είμαι λεύτερος


Ν. Κ.

http://www.uoa.gr/foithtes/paroxes-drasthriothtes/synigoros-toy-foithti.html http://sinigorosfititi.uoa.gr/


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αξιολόγηση Καθηγητών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 30 Οκτ 2011, 10:25 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: 21 Σεπ 2010, 02:26
Δημοσ.: 68
Αν δε κάνω λάθος ο νέος νόμος κάνει υποχρεωτική την αξιολόγηση των καθηγητών από φοιτητές κάθε 5 χρόνια ή κάτι τέτοιο (το είχα ακούσει όταν πρωτοβγήκε ο νόμος),τον κοίταξα χτες λίγο για να βρω κάποιο σχετικό άρθρο άλλα δε βρήκα , ξέρει κανείς τι ακριβώς παίζει και σε ποιό άρθρο εμφανίζεται ;


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αξιολόγηση Καθηγητών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18 Νοέμ 2011, 16:56 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: 26 Οκτ 2010, 18:46
Δημοσ.: 2
Όχι, δεν είμαστε γαμάτοι επιστήμονες toli_01, αλλά οι καθηγητές πρέπει να διατηρήσουν το καμάρι του μαθηματικού, το δυσθεώρητο επίπεδο σπουδών, το οποίο μόνο μία μικρή ελίτ έχει δικαίωμα να χαίρεται. Για να μείνει μικρή αυτή η ελίτ, πρέπει ο μέσος όρος του αριθμού των επιτυχόντων ανά μάθημα να μην ξεπερνάει το 30% .Να δουμε λοιπόν και μία διαφορετική προβολή αυτής της εικόνας ;... Οι καθηγητές είναι υποχρεωμένοι να αναπαράγουν αυτή την ελίτ, ΚΑΙ γιατί .... έτσι έμαθαν από τους προκατόχους τους.. κι εξηγούμαι. Δεν είναι μόνο ότι πρέπει οι πτυχιούχοι να θεωρούνται ισάξιοι των κ.κ. Νοτάρη και Κουμουλή, αλλά οι καθηγητές μας, αλλά άλλοι σε μεγαλύτερο, κι άλλοι σε μικρότερο βαθμό, είναι φορείς συμπλεγμάτων.. ως φορείς συμπλεγμάτων κατωτερότητας, βγάζουν τα απωθημένα τους στους φοιτητές, (θέλετε και παράδειγμα;; Σταυρόπουλος, Μερκουράκης) κι ως φορείς συμπλεγμάτων ανωτερότητας, υποτιμούν όποιον δυσκολεύεται να περάσει με την πρώτη, άντε 2η φορά οποιοδήποτε μάθημα, και <σέβονται> κυρίως όποιον επιλέγει τη θεωρητική κατεύθυνση και έχει βαθμό πτυχίου τουλάχιστον 7 (θέλετε και παράδειγμα;; Κατάβολος, Εμμανουήλ, Βασιλείου Βάρσος, Σιάνης, Δαμιανού). Θέλω να πω, πως οι καθηγητές μας, οι περισσότεροι τουλάχιστον πήραν το πτυχίο τους από το μαθηματικό Αθηνών, στο οποίο, την εποχή που φοιτούσαν, δίδασκαν καθηγητές, που έχουν αφήσει τη φήμη των πολύ στριμμένων, των δύσκολων και δύστροπων ανθρώπων, που μπορεί να σε κόψουν, μόνο και μόνο επειδή σε έβλεπαν για tedyboy ! Ε, οι σημερινοί καθηγητές, έτσι έμαθαν να ξεχωρίσουν τους φοιτητές σε ελιτ και "μη καταρτισμένους = αδιάβαστους" , οπότε πρέπει να διατηρήσουν την φήμη που παρέλαβαν από αντίστοιχους καθηγητές (χουντικούς;!! :P ) τη δεκαετία του 70. Για μένα, είναι λοιπόν προφανές: ακόμα κι αν δεν δίνονται παραπάνω χρήματα για να υποστηρίξουν το βαρύ έργο της πολυάσχολης γραμματείας μας, δεν δίνεται το πτυχίο ταυτόχρονα σε πολλούς φοιτητές, γιατί πρέπει να είναι σαφές, ότι πτυχίο παίρνουν μόνο οι επίλεκτοι, και όχι όλοι. Από στόμα καθηγητών έχει βγει το σχόλιο ότι : "το ότι μπαίνετε 250 παιδιά το λιγότερο κάθε χρόνο, δεν σημαίνει ότι δικαιούστε/θα πάρετε και όλοι το πτυχίο, γι'αυτό εξάλλου και κάθε χρόνο μερικοί φοιτητές την παρατάτε τη σχολή" . Αυτά να αποτελέσουν τροφή για σχόλια κυρίως των καθηγητών μας.

Κύριε Ράπτη, πήγα να δω το γραπτό μου στην πραγματική ανάλυση, όπως και στη βασική, και δεν απασχόλησα τους καθηγητές πάνω από 5λεπτά. Βλέπετε, τη στιγμή που έχουν παραδοθεί οι βαθμοί στην γραμματεία, δεν υπάρχει λόγος να κάνει κανείς <παζάρια> . Στη φιλοσοφική για παράδειγμα, όπου τα πτυχία είναι της πλάκας και δεν συγκρίνονται με το δικό μας επίπεδο, αλλά και στο πολυτεχνείο, όπου εκεί το πτυχίο ΕΙΝΑΙ αντίστοιχο του δικού μας, παζάρια επιτρέπονται ΕΙΤΕ ΠΡΙΝ ΕΙΤΕ ΜΕΤΑ την παράδοση των βαθμών στη γραμματεία. Αν δεν είναι η μειούμενη χρηματοδότηση, ούτε τα κομπλεξ των αντικειμενικών και δίκαιων καθηγητών μας, γιατί τόοοοση εμμονή στο να κόβετε κόσμο; Προς τι αυτή η τόση τελειομανία;;! Εξαντλείστε την τελειομανία σας στα μεταπτυχιακά, τι εξυπηρετεί να ζορίσετε κάποιον να τελειώσει στα 6 χρόνια ή και περσσότερο και με βαθμό πτυχίου ένα 6;; Δείξτε λίγο έλεος και αφήστε μας να πάμε λίγο γρηγορότερα στην ανεργία. Δεν κερδίζετε τίποτα με το να μας κόψετε άλλες 3 φορές σε μάθημα, ίσα ίσα καθυστερώντας μας, εμείς χάνουμε ....


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αξιολόγηση Καθηγητών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18 Νοέμ 2011, 17:15 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: 29 Αύγ 2011, 14:14
Δημοσ.: 78
Η αξιολόγηση των καθηγητών είναι το τυράκι στη φάκα. Αν το μυαλό του μέσου φοιτητή ήταν στα καλά του τότε θα έπρεπε να ψηφίζει Δεν Ξέρω/Δεν απαντώ στις αξιολογήσεις... Αυτή θα ήταν και η πιο ειλικρινής καθολική απάντηση.. Γιατί? Γιατί όταν παρακολουθώ πχ Απειροστικό είμαι άσχετος (για αυτό κιόλας τον παρακολουθώ). Όμως και όταν περάσω το μάθημα δεν είμαι σχετικός στον τομέα της Ανάλυσης, απλώς έχω κάποιες προπτυχιακές γνώσεις (θεμελιώδης μεν αλλά σε βασικό επίπεδο). Άρα δεν μπορώ να αξιολογήσω το επίπεδο γνώσεων ενός καθηγητή. Μπορώ μήπως να αξιολογήσω την ποιότητα μαθήματος? Ενδεχομένως ναι αλλά κατά βάση όχι.... Γιατί πρέπει να έχω μια πρότερη εμπειρία ως μέτρο σύγκρισης.... Να ορίσω μια μονάδα πχ η διδακτική του γιαννόπουλου = 1 , άρα η διδακτική του Κατάβολου= 1,1 διδακτική γιαννόπουλου και διδακτική Κυρούση = 0.9 κτλ (τυχαία τα λέω έτσι μην παρεξηγηθώ). Αν όμως ο Κύριος Γιαννόπουλος κάνει διαφορετικό μάθημα με το κύριο Κατάβολο πως μπορώ να τα συγκρίνω? Δεν μπορώ... Πρέπει να βρω μια άλλη μονάδα μέτρησης που να εκφράζει και τους δύο.... (πχ τα μήλα και τα αχλάδια τα εκφράζει μια κοινή μονάδα μέτρησης το κιλό ή οι θερμίδες ή η ποσότητα βιταμίνης C ).... Τι λοιπόν κοινό έχουν οι 2 καθηγητές έτσι ώστε να βαθμολογηθούν??? τις σημειώσεις στην e-class? Τις προόδους? Την διάθεση για εξηγήσεις στο γραφείο?

Πάντα αξιολογούμε τους καθηγητές μας... Πόσες φορές δεν προτιμήσαμε έναν καθηγητή έναντι άλλου και παρακολουθήσαμε το μάθημά του και ας μην ήταν του ψηφίου μας?
Όμως σε αυτό το βαθμό ήταν προσωπικές και επηρέαζαν μόνο εμάς.... Η δημόσια αξιολόγηση έτσι όπως στήνεται από τις πολιτικές ηγεσίες θα επηρεάζει πλέον όχι μόνο εμάς αλλά όλο το Πανεπιστήμιο καθολικά.... Θα διαλύει καριέρες και θα ανοίξει διάπλατα κομματικές και αναξιοκρατικές διαδικασίες... Πλέον καθηγητής δεν θα είναι ο πιο άξιος ή τουλάχιστον ένας τυχαίος του τομέα αλλά ο πιο διάσημος ή ο πιο δημοφιλής... Επειδή το Πανεπιστήμιο δεν είναι Big Brother αλλά είναι θεμέλιο της κοινωνίας, ας το προσπεράσουμε το δελεαστικό τυράκι....

Διάσημες αξιολογήσεις :
1) Σωκράτης
2)Γαλιλλαίος
3)Πυθαγόρας
4)Καζαντζάκης
5)Κοπέρνικος
6)Καρτέσιος

και πολλοί άλλοι... Μην νομίζετε ότι είμαστε καλύτεροι...ή πιο έξυπνοι... ή πιο ανθρώπινοι.... ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αξιολόγηση Καθηγητών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18 Νοέμ 2011, 17:17 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: 17 Φεβ 2011, 15:17
Δημοσ.: 1135
stroummfita έγραψε:
Όχι, δεν είμαστε γαμάτοι επιστήμονες toli_01, αλλά οι καθηγητές πρέπει να διατηρήσουν το καμάρι του μαθηματικού, το δυσθεώρητο επίπεδο σπουδών, το οποίο μόνο μία μικρή ελίτ έχει δικαίωμα να χαίρεται. Για να μείνει μικρή αυτή η ελίτ, πρέπει ο μέσος όρος του αριθμού των επιτυχόντων ανά μάθημα να μην ξεπερνάει το 30% .Να δουμε λοιπόν και μία διαφορετική προβολή αυτής της εικόνας ;... Οι καθηγητές είναι υποχρεωμένοι να αναπαράγουν αυτή την ελίτ, ΚΑΙ γιατί .... έτσι έμαθαν από τους προκατόχους τους.. κι εξηγούμαι. Δεν είναι μόνο ότι πρέπει οι πτυχιούχοι να θεωρούνται ισάξιοι των κ.κ. Νοτάρη και Κουμουλή, αλλά οι καθηγητές μας, αλλά άλλοι σε μεγαλύτερο, κι άλλοι σε μικρότερο βαθμό, είναι φορείς συμπλεγμάτων.. ως φορείς συμπλεγμάτων κατωτερότητας, βγάζουν τα απωθημένα τους στους φοιτητές, (θέλετε και παράδειγμα;; Σταυρόπουλος, Μερκουράκης) κι ως φορείς συμπλεγμάτων ανωτερότητας, υποτιμούν όποιον δυσκολεύεται να περάσει με την πρώτη, άντε 2η φορά οποιοδήποτε μάθημα, και <σέβονται> κυρίως όποιον επιλέγει τη θεωρητική κατεύθυνση και έχει βαθμό πτυχίου τουλάχιστον 7 (θέλετε και παράδειγμα;; Κατάβολος, Εμμανουήλ, Βασιλείου Βάρσος, Σιάνης, Δαμιανού). Θέλω να πω, πως οι καθηγητές μας, οι περισσότεροι τουλάχιστον πήραν το πτυχίο τους από το μαθηματικό Αθηνών, στο οποίο, την εποχή που φοιτούσαν, δίδασκαν καθηγητές, που έχουν αφήσει τη φήμη των πολύ στριμμένων, των δύσκολων και δύστροπων ανθρώπων, που μπορεί να σε κόψουν, μόνο και μόνο επειδή σε έβλεπαν για tedyboy ! Ε, οι σημερινοί καθηγητές, έτσι έμαθαν να ξεχωρίσουν τους φοιτητές σε ελιτ και "μη καταρτισμένους = αδιάβαστους" , οπότε πρέπει να διατηρήσουν την φήμη που παρέλαβαν από αντίστοιχους καθηγητές (χουντικούς;!! :P ) τη δεκαετία του 70. Για μένα, είναι λοιπόν προφανές: ακόμα κι αν δεν δίνονται παραπάνω χρήματα για να υποστηρίξουν το βαρύ έργο της πολυάσχολης γραμματείας μας, δεν δίνεται το πτυχίο ταυτόχρονα σε πολλούς φοιτητές, γιατί πρέπει να είναι σαφές, ότι πτυχίο παίρνουν μόνο οι επίλεκτοι, και όχι όλοι. Από στόμα καθηγητών έχει βγει το σχόλιο ότι : "το ότι μπαίνετε 250 παιδιά το λιγότερο κάθε χρόνο, δεν σημαίνει ότι δικαιούστε/θα πάρετε και όλοι το πτυχίο, γι'αυτό εξάλλου και κάθε χρόνο μερικοί φοιτητές την παρατάτε τη σχολή" . Αυτά να αποτελέσουν τροφή για σχόλια κυρίως των καθηγητών μας.

Κύριε Ράπτη, πήγα να δω το γραπτό μου στην πραγματική ανάλυση, όπως και στη βασική, και δεν απασχόλησα τους καθηγητές πάνω από 5λεπτά. Βλέπετε, τη στιγμή που έχουν παραδοθεί οι βαθμοί στην γραμματεία, δεν υπάρχει λόγος να κάνει κανείς <παζάρια> . Στη φιλοσοφική για παράδειγμα, όπου τα πτυχία είναι της πλάκας και δεν συγκρίνονται με το δικό μας επίπεδο, αλλά και στο πολυτεχνείο, όπου εκεί το πτυχίο ΕΙΝΑΙ αντίστοιχο του δικού μας, παζάρια επιτρέπονται ΕΙΤΕ ΠΡΙΝ ΕΙΤΕ ΜΕΤΑ την παράδοση των βαθμών στη γραμματεία. Αν δεν είναι η μειούμενη χρηματοδότηση, ούτε τα κομπλεξ των αντικειμενικών και δίκαιων καθηγητών μας, γιατί τόοοοση εμμονή στο να κόβετε κόσμο; Προς τι αυτή η τόση τελειομανία;;! Εξαντλείστε την τελειομανία σας στα μεταπτυχιακά, τι εξυπηρετεί να ζορίσετε κάποιον να τελειώσει στα 6 χρόνια ή και περσσότερο και με βαθμό πτυχίου ένα 6;; Δείξτε λίγο έλεος και αφήστε μας να πάμε λίγο γρηγορότερα στην ανεργία. Δεν κερδίζετε τίποτα με το να μας κόψετε άλλες 3 φορές σε μάθημα, ίσα ίσα καθυστερώντας μας, εμείς χάνουμε ....

Πώπω, δικιά μου, πολύ μίσος λέμε...

_________________
Πρέπει να φανταστούμε τον Σίσυφο ευτυχισμένο.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 53 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4  Επόμενο

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες [ DST ]


Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group