forum.math.uoa.gr

Forum του Τμήματος Μαθηματικών
Ημερομηνία 22 Νοέμ 2017, 09:26

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες [ DST ]




Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 53 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4  Επόμενο
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Ιδιωτικά Πανεπιστήμια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 24 Οκτ 2008, 08:45 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφη: 12 Μαρ 2006, 22:43
Δημοσ.: 3627
Τοποθεσια: Αθήνα
Ίσως το μέρος της συζήτησης σχετικά με ιδέες αξιολόγησης να πρέπει να μεταφερθεί, διότι εδώ η συζήτηση είναι σχετικά με τα ιδιωτικά Πανεπιστήμια. Κάπως υπάρχει ένας δισταγμός να αγγίξουμε αυτό το θέμα. Κάποιος από τους Διαχειριστές (ίσως ο theodore) να μετακινήσει μέρος της συζήτησης.
=========================================================
Στο θέμα αξιολόγησης του διδακτικού έργου τώρα: Βλέπω ότι η βασική ιδέα στη συζήτηση είναι η εξίσωση:
Αξιολόγηση εκπαιδευτικού έργου=ερωτηματολόγια
Αυτό δίνει την αίσθηση μονοδιάστατης οπτικής της εκπαιδευτικής διαδικασίας αλλά ας βάλω κάποια ερωτήματα σε όλους τους φοιτητές του Τμήματος Μαθηματικών.

1) Ποιά είναι η κυρίαρχη άποψη της αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου στους φοιτητές;
2)Ποια είναι κατά τη γνώμη σας τα ερωτήματα που πρέπει να τεθούν στο ερωτηματολόγιο;
3) Πως πρέπει να γίνει η επεξεργασία;
4) Πως θα αποφύγουμε να γίνει αντικείμενο διαπραγμάτευσης η εξίσωση: ποσοστό επιτυχίας=καλός καθηγητής

_________________
Ευάγγελος Ράπτης


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ιδιωτικά Πανεπιστήμια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 24 Οκτ 2008, 09:13 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφη: 14 Οκτ 2008, 19:34
Δημοσ.: 398
Μπορεί να ρωτήθεί το τμήμα πληροφορικής που το έχουν εφαρμόσει στην πράξη και έχουν πείρα σε αυτό. Για να το δέχονται οι καθηγητές εκεί και από τη στιγμή που και δικοί μας καθηγητές διδάσκουν εκεί θα είναι είναι πανεύκολο να το μάθουμε και να το εφαρμόσουμε.

Σίγουρα εκεί, θα θεωρούν και την ποιότητα σπουδών τους και την επιστήμη κάτι σημαντικό και θα τους έχουν προβληματίσει σοβαρά αυτά τα ερωτήματα που θέσατε και ίσως να χρειάστηκαν και πολύ χρόνο για να τα απαντήσουν. Οπότε μάλλον χάνουμε χρόνο προσπαθώντας να τα ξαναπαντήσουμε ειδικά όταν μιλάμε για δύο επιστήμες μαθηματικά / πληροφορική που είναι πολύ κοντινές μεταξύ τους. Δεν έχουμε παρά το να πάρουμε την διαδικασία και να την εφαρμόσουμε και βλέπουμε τα αποτελέσματα.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ιδιωτικά Πανεπιστήμια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 24 Οκτ 2008, 11:26 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφη: 14 Οκτ 2008, 19:34
Δημοσ.: 398
Εξάλλου σε πολλά ιδιωτικά πανεπιστήμια από αυτά που κατηγορούνται ότι ρίχνουν την ποιότητα υπάρχουν τέτοιου είδους αξιολογήσεις. Γιατί να μην το κάνουμε κι εμείς; Και στο κάτω κάτω δώστε αυτή τη δυνατότητα να γίνει και αν δεν σας αρέσουν τα αποτελέσματα αυτών των ερωτηματολογίων μην τα λάβετε υπόψη σας.

Και από τη στιγμή που αφιερώνεται χρόνος για να ομορφύνει το φορουμ με περισσότερα χρώματα, μοντέρνα fonts και ανθρωπάκια στο αριστερό μέρος της οθόνης για να τα βάζουμε στο κέιμενο σαν αυτό :binky: ή αυτό :happy: γιατί να μην αφιερωθεί χρόνος για κάτι ουσιαστικότερο. ( και δεν υποβαθμίζω την προσπάθεια αναβάθμισης του φόρουμ αλλά υπάρχουν πράγματα ουσίας που θα μπορούσαν να γίνουν και δεν γίνονται )


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αξιολόγηση Καθηγητών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 24 Οκτ 2008, 11:30 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφη: 28 Φεβ 2006, 00:06
Δημοσ.: 5211
Μεταφέρθηκαν και δημιουργήθηκε νέο θέμα.
Υπάρχει ενδεχόμενο να χάνει κάπου την συνοχή του όμως.
:)

_________________
cogito ergo sum
δραματική σχολή


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ιδιωτικά Πανεπιστήμια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 24 Οκτ 2008, 16:58 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: 27 Σεπ 2007, 18:07
Δημοσ.: 1920
Ευάγγελος Ράπτης έγραψε:
Στο θέμα αξιολόγησης του διδακτικού έργου τώρα: Βλέπω ότι η βασική ιδέα στη συζήτηση είναι η εξίσωση:
Αξιολόγηση εκπαιδευτικού έργου=ερωτηματολόγια
Αυτό δίνει την αίσθηση μονοδιάστατης οπτικής της εκπαιδευτικής διαδικασίας


μα ακριβως το ιδιο κανετε εσεις με εμας...μας βαζετε ενα διαγωνισμα και βλεπετε τι αξιζουμε με αντικειμενικα κριτηρια παντα...γιατι να μην γινει κ το αντιστροφο? αφου ηδη εφαρμοζεται και ειναι δοκιμασμενο γιατι μην εφαρμοστει κ σε εμας?α και κατι που τωρα θυμηθηκα...ειναι πολυ ευκολο να γινει κατι τετοιο καθως το συστημα μας λειτουργει μεσω του συστηματος του τμηματος πληροφορικης...απο την γραμματεια μας μεχρι κ την βιβλιοθηκη...



καλο θα ηταν το πρωτο μου ποστ μου να μεταφερθει και εκει που το ειχα βαλει εξ'αρχης γιατι η αξιολογηση των καθηγητων ειναι ενα βημα προς την αναβαθμιση του τμηματος μας...


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αξιολόγηση Καθηγητών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 24 Οκτ 2008, 22:46 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφη: 14 Οκτ 2008, 19:34
Δημοσ.: 398
panos19 μην περιμένεις να γίνει κάτι τέτοιο ή τουλάχιστον μου φαντάζει δύσκολο. Καθόμουν το απόγευμα και διάβαζα διάφορα εδώ στα προβλήματα του τμήματος και όσες συζητήσεις κοιτούσα παρατήρησα ότι κατέληγαν σε αδιέξοδο. 'Η δεν δινόταν καμία ουσιαστική απάντηση ή λύση στα ερωτήματα ή γινόταν καγβάς και στο μεγαλύτερο μέρος τους μάλλον δεν συμμετείχαν καθηγητές (αλλά δεν τις διάβασα όλες γιατί γινόταν χαμός από ποσότητα και δεν ξέρω) και όσες συμμετοχές είδα ήταν ή αμυνόμενες λες και υπήρχε πόλεμος καθηγητών φοιτητών ή ήταν αόριστες σαν πολιτικός λόγος που δεν καταλήγει πουθενά.

Τώρα μόλις είδα μία ανακοίνωση ότι θα αναβαθμιστεί η eclass και θα μπορούν να μπουν και ερωτηματολόγια.Άρα το τεχνικό τμήμα μάλλον πλέον υπάρχει για ερωτηματολόγια. Ίσως να υπάρξει και η θέληση από πλευράς διδασκόντων να συνεργαστούν με το τμήμα πληροφορικής και να το εφαρμόσουν. Αλλά σύμφωνα και με το αραπάνω κλίμα που είδα αλλα και το κλίμα πάνω στη σχολή λίγοι ενδιαφέρονται και μάλλον απλώς χάνουμε την ώρα μας σε ευχολόγια.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αξιολόγηση Καθηγητών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 24 Οκτ 2008, 23:10 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφη: 14 Οκτ 2008, 19:34
Δημοσ.: 398
Φοβάμαι ότι αν πω ότι έχω την αίσθηση ότι οι καθηγητές δεν πολυενδιαφέρονται θα διαμαρτύρονται οτι άδικα το σκέφτομαι.
Αν πάλι πω ότι αν ενδιαφέρονται ας το αποδείξουν έμπρακτα με κάποιο τρόπο και προτείνω και τρόπο δεν θα απαντήσουν τίποτα.

Οπότε θα χρησιμοποιήσω μερικά ανθρωπάκια ακόμα :

Όταν μπήκα στη σχολή είμουν :binky: και με διάθεση :happy: μπήκα και παρακολούθησα τα μαθήματά μου. Στην αρχή ήταν δύσκολα και όταν τα έβλεπα είμουν έτσι :shock: μετά έτσι :? γιατί δεν τα καταλάβαινα όλα αλλά όσο διάβαζα και προχωρούσα γινόμουν έτσι :) . Όταν περνούσα μαθήματα είμουν :D και όταν δεν τα περνούσα γιατί δεν τα είχα διαβάσει καλά έτσι :cry: Υπήρχαν όμως και φορές που διάβαζα ότι κάναμε στην τάξη και δεν τα περνούσα. Την πρώτη φορά είμουν έτσι :patpat: άλλες φορές έτσι :pissed: Οι καθηγητές μου έλεγαν ότι δεν διάβαζα και δεν ενδιαφερόμουν και γινόμουν έτσι :oops: και προσπαθούσα περισσότερο. Κάποια από αυτά τα πέρασα αλλά μερικά άλλα ακόμα τα χρωστάω και είμαι έτσι :evil:
Αλλά δεν τα έχω ζήσει όλα ακόμα στο μαθηματικό. Υπάρχουν ανθρωπάκια που δεν τα καταλαβαίνω δεξιά στην οθόνη μου όπως τα :kota: και :gangsta: Όταν τα ανακαλύψω θα αισθανθώ έτσι :clap: Μέχρι τότε θα είμα έτσι :!: κι έτσι :?:


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αξιολόγηση Καθηγητών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 07 Νοέμ 2008, 17:55 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: 21 Φεβ 2008, 17:01
Δημοσ.: 35
αξιολογιση εδω κ τωρα ,το επιπεδο βαθμολογισεις εχει φτασει στο χειροτερο δυνατο βαθμος, αλλαγη τωρα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αξιολόγηση Καθηγητών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 24 Φεβ 2009, 02:30 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: 01 Δεκ 2006, 00:05
Δημοσ.: 2268
Σε διπλανο τοπικ το ανεφερα, αλλα εδω μαλλον ταιριαζει καλυτερα:
Αξιολογείται, και πώς το ερευνητικο εργο των μελων ΔΕΠ?
Αν ναι, απο ποιούς, με τί κριτηρια, και τι επιπτώσεις εχει αυτη η αξιολόγηση?
Οσοι εχουν ζησει καποια χρονια στο τμημα εχουν αντιληφθει οτι κυριολεκτικα αυτο τρωει τα παιδια του.
Οι νεοι ερευνητες οδηγουνται στο εξωτερικο μιας κι εδω δεν εχουν κανενα μελλον.
Ξεκινώντας απο το προγραμμα του μεταπτυχιακου προγραμματος, στις συνθηκες κατω απο τις οποιες επιλεγονται και εργαζονται οι υποψηφιοι διδακτορες (τα παιδια που κανουν το διδακτορικο τους δηλαδη), μεχρι και κριτηρια προσληψης στο ερευνητικο προσωπικο και την μετεπειτα αξιολογηση των ερευνητων/καθηγητων, ολο το συστημα δειχνει οτι δεν δινει κινητρα σε εναν νεο φοιτητη να μεινει στην ελλαδα να κανει την ερευνα του, και αρα να αναβαθμισει το ποιοτικο επιπεδο του πανεπιστημιου.
Για να μην παρεξηγηθω, προφανως υπαρχουν στο τμημα μας αξιολογοι μαθηματικοι, και αξιολογοι δασκαλοι που οντως προσπαθουν να κανουν κατι. Το προβλημα ειναι οτι αυτοι ειναι λιγοι.
Και σε οτι αφορα το προγραμμα του μεταπτυχιακου που ανεφερα, το προβλημα κατ'εμε ειναι οτι δεν ειναι προσανατολισμενο στην προετοιμασια των φοιτητων για ερευνα, αλλα αυτο ειναι μια αλλη συζητηση.

_________________
Of Mice anf Jazz


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αξιολόγηση Καθηγητών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 24 Φεβ 2009, 02:58 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: 17 Απρ 2006, 00:26
Δημοσ.: 600
Τοποθεσια: Ζωγράφου - Αθήνα
zozef έγραψε:
Και σε οτι αφορα το προγραμμα του μεταπτυχιακου που ανεφερα, το προβλημα κατ'εμε ειναι οτι δεν ειναι προσανατολισμενο στην προετοιμασια των φοιτητων για ερευνα, αλλα αυτο ειναι μια αλλη συζητηση.


Μην ξεχνάς μια πολύ σημαντική παράμετρο: ότι για να κάνεις έρευνα πρέπει πρώτα να μάθεις κάποια βασικά εργαλεία. Ξεκινώντας από το προπτυχιακό επίπεδο, αυτά που μαθαίνεις είναι τα πιο πρωταρχικά και βασικά πράγματα. Πιστεύω ότι το έχεις αντιληφθεί ήδη αυτό. Επομένως, για να αποκτήσεις τις βάσεις αυτές, πρέπει να έχεις "καλούς" δασκάλους. Τώρα, το τί είναι καλός δάσκαλος είναι και ο πυρήνας της συζήτησης και επιδέχεται τεράστια ανάλυση. Με τα δικά μου πρότυπα, καλός δάσκαλος είναι αυτός που ξέρει το αντικείμενό του καθολικά, δηλ. όχι μόνο από την Αλγεβρική ή από την αναλυτική του σκοπιά. Στο τμήμα μας υπάρχουν 2-3 μόνο τέτοιοι, δυστυχώς.
Μετά το προπτυχιακό, ακολουθεί το μεταπτυχιακό. Εκεί μαθαίνεις κάποια, σκόρπια πολλές φορές, πράγματα που είναι ένα βήμα παραπέρα απ'το προπτυχιακό (τα οποία είναι φυσικό επακόλουθο αυτών που έμαθες στα προπτυχιακά και λίγο πολύ τα αναμένεις). Αν είσαι δουλευταράς και έχεις την διάθεση χρόνου, θα καθίσεις να μάθεις αυτά τα γενικότερα πράγματα και θα θελήσεις να πας ακόμη παραπέρα. Πάλι, χρειάζεσαι έναν δάσκαλο που να αρμόζει στα πρότυπά σου.
Πού είναι το "λάθος" σε όλα αυτά; Στο ότι το σύστημα εδώ προωθεί το φορμαλισμό. Δίνεται πολύ μεγάλη σημασία στο ότι βρήκες την απάντηση σε κάποιο ερώτημα και όχι στο πως οδηγήθηκες στο συμπέρασμα αυτό (που εδώ βρίσκεται και όλη η ουσία). Αυτό όχι μόνο συναντάται στο προπτυχιακό επίπεδο αλλά και στο μεταπτυχιακό. Απ'την άλλη θα μου πεις τα μαθηματικά είναι για όλους, και για τους έξυπνους και για αυτούς που μεθοδικά οδηγούνται στη λύση ενός προλήματος. Εδώ θέλω τη γνώμη σου :)

_________________
Hopes are just lies to make an alternative truth...


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αξιολόγηση Καθηγητών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 24 Φεβ 2009, 05:23 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: 01 Δεκ 2006, 00:05
Δημοσ.: 2268
Συμφωνω σε γενικες γραμμες, σε καποια μεταπτυχιακα μαθηματα προσανατολιζομαστε στην μαθηση πιο εξειδικευμενων εργαλιων και καμια φορα χανουμε, ή καλυτερα προσπερναμε την ουσια. Το προγραμμα βασιζεται στην διδασκαλια πολλων μαθηματων απο διαφορους τομεις, αρκετα ξεκομμενα το ενα απο το αλλο. Αν απο την αλλη διδασκομασταν λιγοτερα, αλλα σε πολυ μεγαλυτερο βαθος νομιζω οτι το αποτελεσμα θα ηταν καλυτερο. Αν για παραδειγμα αποφασισεις να κανεις ερευνα στην μιγαδικη αναλυση, θα εισαι τυχερος αν βρεις ενα ή δυο μαθηματα, στα οποια δεν θα μπορεσεις εκ των πραγματων να εμβαθυνεις γιατι θα πρεπει να ασχοληθεις και με αλλα 8.
Και λογω της ασχολειας των φοιτητων με πολλα μαθηματα αναγκαστικα το επιπεδο του μαθηματος παραμενει ναι μεν μακραν υψηλοτερα απο ενος προπτυχιακου, αλλα ισως οχι αρκετα υψηλα για να σε προετοιμασει για ερευνα.
Στο εξωτερικο, και συγκεκριμενα στη γαλλια, τα μαθηματα ειναι ενα ή δυο το εξαμηνο , και οπως καταλαβαινεις το επιπεδο τους ειναι αδιανοητο. Για να καταλαβεις, τελειωνοντας το μαθημα Αλγεβρικης Τοπολογιας θεωρητικα εχεις καλυψει ολη την υλη των μαθηματων της Αθηνας: Αλγεβρα 1 και 2, Αλγεβρικη Τοπολογια, Ομολογικη Αλγεβρα, και πολυ παραπερα. Με ενα τετοιο προγραμμα, και κανοντας μια διπλωματικη σε ενα συγχρονο αρθρο, εισαι ετοιμος να αντιμετωπισεις ανοιχτα προβληματα.

_________________
Of Mice anf Jazz


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αξιολόγηση Καθηγητών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 14 Απρ 2009, 16:29 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφη: 14 Απρ 2009, 01:52
Δημοσ.: 111
Παιδιά, εσείς έχετε κάνει έρευνα έ; Πώς είναι; Αυτό το να πιάνεις το πρόβλημα το ανοιχτό και να το παλεύεις, πρέπει να είναι σπουδαίο πράγμα.

_________________
Άλλο τι λέμε κι άλλο τι κάνουμε - Αλκιβιάδης


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αξιολόγηση Καθηγητών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 14 Απρ 2009, 18:21 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: 01 Δεκ 2006, 00:05
Δημοσ.: 2268
Οι περισσοτεροι που γραφουν στο φορουμ ειναι προπτυχιακοι ή αντε μεταπτυχιακοι φοιτητες, ισως ο Yiannis κατι θα'χει να μας πει επι του θεματος :D
Αυτο που μπορω με σιγουρια να σου πω ειναι οτι ειναι πραγματικα ωραιο να φτανεις τη μελετη ενος αντικειμενου σε σημειο οπου να συναντας συνεχεια αναπαντητα ερωτηματα. Ειναι πολυ ομορφο να βγαζεις δικα σου συμπερασματα ή να κανεις καποιες παρατηρησεις, αλλα πολλες φορες δεν ξερεις καν αν εισαι ο πρωτος που τα παρατηρει :D

_________________
Of Mice anf Jazz


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αξιολόγηση Καθηγητών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 14 Απρ 2009, 18:24 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: 17 Απρ 2006, 00:26
Δημοσ.: 600
Τοποθεσια: Ζωγράφου - Αθήνα
Δεν είμαι ο μόνος μεταπτυχιακός εδω μέσα :D

_________________
Hopes are just lies to make an alternative truth...


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αξιολόγηση Καθηγητών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 14 Απρ 2009, 18:25 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφη: 14 Απρ 2009, 01:52
Δημοσ.: 111
Σας είδα πολύ έμπειρους και τους δυο, γι' αυτό ρωτάω. Άμα δεν έχεις κάνει, άστο. Να δούμε κι ο Yiannis τι θα πει.

Ευχαριστώ πολύ πάντως, τη βλέπω κι εγώ την ομορφιά συχνά, αλλά λέω τόσο απλό είναι ρε παιδί μου;

Μετά: Τελικά ούτε κι ο Yiannis. Δεν πειράζει παιδιά, θα΄ρθουν οι επιτυχίες σίγουρα.

_________________
Άλλο τι λέμε κι άλλο τι κάνουμε - Αλκιβιάδης


Κορυφή
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 53 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4  Επόμενο

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες [ DST ]


Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group