forum.math.uoa.gr

Forum του Τμήματος Μαθηματικών
Ημερομηνία 18 Νοέμ 2017, 08:34

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες [ DST ]




Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 48 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4  Επόμενο
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ψυχολογία Φοιτητών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 26 Αύγ 2009, 09:54 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφη: 21 Οκτ 2008, 19:57
Δημοσ.: 228
Κύριε Οικονόμου, σας ευχαριστώ πολύ για την απάντηση.

Antonis Economou έγραψε:
Το πρόβλημα του "σωστού μαθήματος" αφορά προφανώς όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης. Δυστυχώς δεν είναι κάτι καλά ορισμένο. Κάποιος που γράφει άτσαλα στον πίνακα μπορεί τελικά να λειτουργεί πιο θετικά για κάποια μερίδα φοιτητών από κάποιον που γράφει τακτικά και του οποίου τις σημειώσεις αντιγράφουν μηχανικά οι φοιτητές. Κάποιος που κάνει 'φροντιστηριακό' μάθημα, επικεντρωμένο στα SOS των εξετάσεων, μπορεί τελικά να του δίνει μια πιο περιορισμένη οπτική του γνωστικού αντικειμένου από κάποιο 'χαοτικό' καθηγητή.

Μπορεί να συμβεί και αυτό. Παρότι το σωστό μάθημα δεν είναι καλά ορισμένο, δεν μπορούμε να δώσουμε κάποιες συνιστώσες; Δεν μπορεί π.χ. να μην βγάζουμε τα γράμματα κάποιου καθηγητή και να θεωρούμε ότι έχουμε καλό μάθημα.

Antonis Economou έγραψε:
Εν πάση περιπτώση, ο καλός δάσκαλος είναι κάτι πολύτιμο που όλοι τον αναγνωρίζουμε ακόμα κι αν δεν μπορούμε να τον ορίσουμε. Είναι εκείνος που εμπνέει το φοιτητή, που τον κάνει να πάει με χαρά στην επόμενη διάλεξη, που με κάποιο τρόπο τον βάζει σε μια ενεργητική διαδικασία σκέψης του αντικειμένου.

Πολύ καλός ορισμός. Κρατάω ιδιαίτερα το εμπνέει.

Antonis Economou έγραψε:
Αλλά δεν μπορεί να γίνει κανείς καλός δάσκαλος ακολουθώντας κάποιο μοντέλο-συνταγή. Η καλή διδασκαλία δεν επιβάλλεται. Είναι μια ιδιότητα που πρέπει να πηγάζει από ένα έμφυτο ταλέντο και πρέπει παράλληλα να καλιεργηθεί.

Τί γίνεται με αυτούς που δεν έχουν το ταλέντο; Θα μπορούσε να γίνει κάτι και για αυτό. Θα μπορούσαν να υποχρεώνονται οι καθηγητές να παρακολουθούν μαζί με τους φοιτητές, παραδόσεις των καθηγητών που θεωρούνται καλοί από τους φοιτητές. Τί λέτε;


Antonis Economou έγραψε:
Το δεύτερο πρόβλημα είναι η αξιολόγηση της διδασκαλίας που θα πρέπει να γίνεται από τους φοιτητές. Αυτό θα αποτελέσει μια σημαντική βοήθεια για όποιον θέλει να βελτιωθεί.

Πολύ σωστό.

Antonis Economou έγραψε:
Από την άλλη μεριά θα τονίσω για μια ακόμη φορά ότι ο μεγάλος αριθμός των φοιτητών είναι βασικός παράγοντας που οδηγεί προς τα εκεί τα πράγματα. Για παράδειγμα, στη Συνδυαστική Ι, είναι εγγεγραμμένοι συνήθως περί τους 1000 φοιτητές και προσέρχονται στις εξετάσεις περίπου οι 600 τον Ιανουάριο και 300 το Σεπτέμβριο. Δεν είναι λογικό ο καθένας από αυτούς να δικαιούται το λιγότερο μισή ώρα το εξάμηνο κατ' ιδίαν για να λύσει τις απορίες του; Κανονικά θα έπρεπε να ερχόταν (τί είναι μισή ώρα σε ένα εξάμηνο όταν λάβουμε υπόψη το καθεστώς της βοήθειας-επίβλεψης που είναι συνηθισμένος ο φοιτητής από τη Μέση Εκπαίδευση). Με έναν απλό υπολογισμό όμως 600*30=18000 λεπτά θα χρειάζονταν για αυτούς που προσέρχονται στις εξετάσεις, δηλαδή 9000 λεπτά ανά διδάσκοντα, δηλ. 150 ώρες το εξάμηνο, δηλαδή πάνω από 10 ώρες την εβδομάδα. Είναι παντελώς αδύνατο να γίνει αυτό.

Επειδή είστε από τον τομέα Στατιστικής, θα ξέρετε ότι δεν πρόκειται να έρθουν όλοι για απορίες αλλά μια μερίδα. Οπότε 10 ώρες μπορεί να είναι πολλές, για 4 όμως δεν είναι εφικτό; Αν κάποιος έχει κόλλημα στο 2-ωρο που ορίζει ο καθηγητής, δεν θα δει ποτέ τον καθηγητή;

Antonis Economou έγραψε:
Από κει και πέρα ας μην απαξιώνουμε αυτό που έχουμε.

Αν το γράφετε για τις βελτιώσεις που προτείνω όσον αφορά τις εγκαταστάσεις, τότε απαντώ ότι δεν απαξιώνουμε φυσικά αυτό που έχουμε. Είναι προφανές ότι οι 3 σοβαρότερες ελλείψεις στο θέμα εγκαταστάσεων που έγραψα πιο πάνω ( κατά τη γνώμη μου πάντα ) διορθώνονται πανεύκολα. Δημιουργούν όμως τεράστιο πρόβλημα όσο υπάρχουν.

Antonis Economou έγραψε:
Παρά τις δυσμενείς συνθήκες, μπορεί να μάθεις πάρα πολλά όντας στο Μαθηματικό. Θέλει όμως αυτοπειθαρχία, αγάπη για τα Μαθηματικά και πολλή προσπάθεια. Το σημαντικότερο που ίσως μαθαίνει κανείς είναι ότι χρειάζεται πολλή προσωπική δουλειά και να στηρίζεται στα δικά του ποδιά.

Κύριε Οικονόμου, μην παραβλέπετε μία παράμετρο. Η αγάπη για τα Μαθηματικά ή έναν τομέα των μαθηματικών, μπορεί να γεννηθεί μέσα στη Σχολή. Σε αυτό μπορεί να συμβάλει άμεσα ο καλός καθηγητής, όπως τον ορίσατε παραπάνω.

Οπότε προκύπει για μένα το ερώτημα: Πώς αξιολογεί ο φοιτητής τον εαυτό του στις επιδόσεις του στα Μαθηματικά και αποφασίζει αν επέλεξε τη σωστή σχολή; Με βάση τον καλό καθηγητή που τον εμπνέει και παίρνει καλούς βαθμούς ή με βάση τον μέσο όρο;

Ευχαριστώ.

_________________
"Αν οι αρχιτέκτονες κατασκεύαζαν τα κτίρια όπως οι προγραμματιστές προγραμματίζουν τους υπολογιστές, ο πρώτος τρυποκάρυδος που θα εμφανιζόταν θα κατέστρεφε τον πολιτισμό μας."
Δεύτερος νόμος του Gerald Weinberg.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ψυχολογία Φοιτητών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18 Οκτ 2011, 17:40 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφη: 09 Νοέμ 2008, 18:16
Δημοσ.: 630
delphi έγραψε:
Η αγάπη για τα Μαθηματικά ή έναν τομέα των μαθηματικών, μπορεί να γεννηθεί μέσα στη Σχολή. Σε αυτό μπορεί να συμβάλει άμεσα ο καλός καθηγητής, όπως τον ορίσατε παραπάνω.


+ 1000

_________________
http://youtu.be/ENXk236ZN9o


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ψυχολογία Φοιτητών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 01 Δεκ 2012, 10:42 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφη: 12 Μαρ 2006, 22:43
Δημοσ.: 3627
Τοποθεσια: Αθήνα
Προς 0noone0 και παντοδυναμος θεος:
Να διαβάσετε τον κανονισμό του ΦΟΡΟΥΜ είτε έχετε σχέση με το Μαθηματικό είτε όχι. Θα δειτε ότι αυτά που γράφετε και έτσι που τα γράφετε είναι εκτός του κανονισμού.

_________________
Ευάγγελος Ράπτης


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ψυχολογία Φοιτητών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 01 Δεκ 2012, 15:39 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: 12 Ιαν 2011, 23:29
Δημοσ.: 7
Καταρχήν, θα ήταν καλό να γίνει ban και να διαγραφούν τα σχόλια του 0noone0 γιατί πολύ απλά κάνει spam σε ένα αξιόλογο θέμα.

Δυστυχώς το θέμα αυτό το ανακάλυψα σήμερα. Νομίζω στα περισσότερα που είπαν και οι καθηγητές και οι φοιτητές συμφωνώ αλλά οι ακρότητες από κάποιους δε οδηγούν πουθενά. Οι συμβουλές του κ. Μαλιάκα αν και "κοινότυπες" έχουν βάση ( και μαθηματικό αστείο :P) αλλά αυτό που είναι απαραίτητο συστατικό για να γίνουν είναι κυρίως η έμπνευση.
Υπάρχουν καθηγητές στο τμήμα μας που μπορούν να τη δώσουν, και το τραγικό είναι ότι μόνο αυτούς ενδιαφέρει να βελτιωθούν και μόνο αυτοί γράφουν στο forum, αλλά είναι λίγοι.
Π.χ. ο κ. Μαλιάκας και ο κ. Γιαννόπουλος προσπαθούν κάνουν αναπληρώσεις και σάββατα, δίνουν εργασίες και η προσέλευση στα μαθήματα τους είναι μεγάλη.
Στους περισσότερους όμως απλά τους ενδιαφέρει να μπουν στην αίθουσα να πουν ότι έχουν να πουν και να πάνε σπίτι τους ή να ασχοληθούν με την έρευνά τους αδιαφορώντας πλήρως για τους φοιτητές.
Πώς εξηγούν οι καθηγητές ότι υπάρχουν απλά μαθήματα που στον ένα καθηγητή γίνεται χαμός ενώ στον άλλο με τα βίας κάποιοι είναι μέσα? Υπάρχει κάποιος τρόπος να ασκήσουν πίεση στους συναδέλφους τους που απλά δεν ασχολούνται με το μάθημά τους?
Επιπλέον, όπως ειπώθηκε και σε προηγούμενο ποστ, πολλοί καθηγητές κάνουν άσχετα πράγματα με αυτά που ζητούν στις εξετάσεις, και δεν εννοώ το λέω βαθμοθηρικά ή με σκοπό απλά για να περάσουμε τα μαθήματα, αλλά δεν αλλάζει δυστυχώς και μόνο σε 2-3 μαθήματα έχω δει μια λογική στα θέματα και μια κλιμακούμενη δυσκολία, που νομίζω τελικά όλοι αυτό απαιτούμε. Δηλαδή, ο μέτριος φοιτητής να μπορεί να πάρει το 5, ένας λίγο καλύτερος μέχρι το 8, και μέχρι το 10 να πρέπει να έχεις διαβάσει το κάτι παραπάνω. Δε γίνεται στην πλειοψηφία των εξετάσεων να γίνεται ένα μπάχαλο και κάποιος που έχει διαβάσει ικανοποιητικά να παίρνει 2. Πρέπει να υπάρξει συνεννόηση από τους καθηγητές άμεσα για αυτό το θέμα, που θα συντελέσει και στην πρόοδο του τμήματος κατά τη γνώμη μου.
Τέλος, επειδή υπάρχει μια νοοτροπία από κάποιους καθηγητές, ότι όσοι μπήκαμε μαθηματικό θέλουμε να γίνουμε ερευνητές, τα μαθήματα γίνονται αυστηρά θεωρητικά πολλές φορές και χάνεται το μπαλάκι. Θα έπρεπε η διάκριση μεταξύ αυτών που θέλουν να γίνουν καθηγητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, των ερευνητών και αυτών που απλά θέλουν να κάνουν κάποιο μεταπτυχιακό σε κάποιο άλλο τομέα, πχ οικονομικά, φυσική, υπολογιστές , να γίνεται σε μεγαλύτερο βαθμό. Δε γίνεται κάποιος που θέλει να ακολουθήσει οικονομικά να χρειάζεται να ξέρει τόσο θεωρητικά κάποια πράγματα και το ανάποδο.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ψυχολογία Φοιτητών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 01 Δεκ 2012, 17:27 
Χωρίς σύνδεση
Forum Administrator

Εγγραφη: 10 Δεκ 2010, 21:46
Δημοσ.: 780
Τοποθεσια: forum.math.uoa.gr
Παρακαλώ να παραμείνετε εντός του θέματος της συζήτησης.
Σύμφωνα με τον κανονισμό απαγορεύονται τα:

-Flaming: Ανταλλαγή μηνυμάτων σε εχθρικό τόνο, με επιχειρήματα που δεν έχουν ως στόχο την προώθηση της συζήτησης. Καθώς και η χρήση προσβολών, απειλών και γενικώς οποιαδήποτε μορφή προσωπικής επίθεσης σε άλλους χρήστες, καθώς και ο αρνητικός ή εχθρικός σαρκασμός.
-Οι χυδαίες, ρατσιστικές και γενικά προσβλητικές εκφράσεις στα μηνύματα και στα usernames των χρηστών.

Διαφορετικά θα υπάρξουν και οι αντίστοιχες κυρώσεις σύμφωνα με τον κανονισμό.
viewtopic.php?f=89&t=10

Τα ασχετα posts μεταφερθηκαν.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ψυχολογία Φοιτητών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 02 Δεκ 2012, 10:15 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφη: 26 Μαρ 2007, 07:37
Δημοσ.: 112
Εγώ απλά για να ανεβάσω την ψυχολογία των συναδέλφων να πώ ότι στα μαθηματικά υπάρχουν κι άλλοι υπέροχοι δρόμοι πέρα από το να γίνετε καθηγητές λυκείου. Επίσης να είστε σίγουροι ότι σαν μαθηματικοί του μαθηματικού Αθήνας είστε ΠΟΛΥ μπροστά σε δυνατότες από στατιστικο/μαθηματικο/εφαρμοσμενο απόφοιτους άλλων σχολών. Όταν στο χώρο εργασίας έρθει η ώρα της σύγκρισης θα το καταλάβετε.

_________________
Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ψυχολογία Φοιτητών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 03 Ιούλ 2013, 18:01 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφη: 15 Ιαν 2008, 12:38
Δημοσ.: 727
Χτες ορκίστηκα. Δηλαδή έγινα ορκ

Το show κράτησε περίπου 45 λεπτά και ήταν η τελετή λήξης ενός λάθους που ξεκίνησε το 2001. Να τέτοιος καιρός ήταν. 16650 μόρια και η απορία και τι να δηλώσω τώρα? Κοιτάω και τις βάσεις και σκέφτομαι να μη φύγω από την Αθήνα μωρέ , μη τους επιβαρύνω κι άλλο , ιδιαίτερα , φροντιστήρια κρίμα είναι. Τι είναι εκεί κοντά? Μαθηματικό Αθήνας καλή φάση. Ωραία τα Μαθηματικά του Λυκείου. Ε θα κάνω και κανένα μεταπτυχιακό (πεθαίνω στα γέλια αυτή τη στιγμή) κάτι θα γίνει. Και καθηγητής γιατί όχι , η ****** και ο ******** από τους αγαπημένους μου καθηγητές και είναι Μαθηματικοί. Και το δήλωσα. Και ας έβρεχε κατακαλόκαιρο.

Στην πορεία κατάλαβα (λόγω ενασχόλησης με τα ιδιαίτερα) ότι η εκπαίδευση τελικά θα είναι ο τομέας που θα δραστηριοποιηθώ. Μου ταιριάζει , πιστεύω ότι είμαι καλός , ότι έχω να προσφέρω και μου αρέσει πολύ να δουλεύω με μαθητές. Και ως απόφοιτος πια βλέπω πόσο παραμελημένος , για να μη πω τίποτα χειρότερο (χ@@@@ς) , ήταν ο τομέας Διδακτικής. Ναι κακεντρεχή αναγνώστη ξέρω τι σκέφτεσαι. Ούτε τη κυρτή ανάλυση ούτε την θεωρία galois δε θα μπορούσα να καταλάβω και μάντεψε , ΔΕΝ ΗΘΕΛΑ κιόλας. Όμως οι διδακτικές , η ψυχολογία , η πρακτική , τα παιδαγωγικά είχαν το καθένα κάποια (λίγα) στοιχεία που με ενδιέφεραν. «Μη σοβαρά» αυτά τα μαθήματα για τους μαθηματικάρες όμως. Τα σκονάκια να ναι καλά.

Το show χτες περιελάμβανε απονομή πτυχίων. Τι πήρα χτες? Δύο τσαλακωμένα (!) χαρτιά , ενωμένα με καρφίτσα (!) στη γωνία. Ούτε αναλυτική βαθμολογία , έτσι να δω τον κόπο μου γραμμένο κάπου. Μετά το γεμάτο στόμφο λόγο του πρύτανη ειδικά παραλίγο να πιστέψω ότι μόλις περάσω την πόρτα της εξόδου θα μου προσφέρουν και δουλειά επειδή είμαι «απόφοιτος του Μαθηματικού Αθήνας». Κορυφαίο γεγονός επίσης το ότι πριν καν να γίνει η ορκωμοσία ο λογαριασμός mystudies απενεργοποιήθηκε. E-class ήθελα να μπω έτσι μπας και χωρίς άγχος ασχοληθώ λίγο με την άλγεβρα ή τον απειροστικό αλλά όχι , τελείωσε πια. Και σκέφτομαι τώρα αγαπητέ αναγνώστη που διάβασες μέχρι εδώ τελικά τι πήρα σε αντάλλαγμα για τη δεκαετία που πέταξα στα σκουπίδια?

Αυτά που σκέφτεσαι πήρα. :wink:

Το μόνο που μπορώ να κάνω με απόλυτη σιγουριά είναι να απαντήσω στον χρήστη (panos εσύ ήσουν?) που με ρώτησε κάποτε : «Καλά τι σόι καθηγητής θα γίνει αυτός που θα βγάλει τη σχολή σε 10 χρόνια?»
Ο καλύτερος. Γιατί ξέρω τι δε πρέπει να κάνω. Μου το έμαθε με πάρα πολλούς τρόπους η καλή μας η σχολή (που είναι χρήσιμη πολύ).

Θα μπορούσα να γράψω ένα κάρο άλλες γκρίνιες αλλά 1) βαριέμαι και 2) τις έχω ξαναγράψει στα 600 κάτι posts που συνήθως κράζω. Ο μόνος λόγος που γράφω αυτές τις γραμμές είναι γιατί το είχα υποσχεθεί στον εαυτό μου έναν αποχαιρετιστήριο λόγο. Επέλεξα το θέμα με τίτλο «ψυχολογία φοιτητών» γιατί πίστευα ότι ταίριαζαν αυτά που ήθελα να πω και δεν ήταν τόσο σπουδαία για να ανοίξω νέο θέμα.

Επίλογος
"Ρολό λοιπόν το κάναν και όπως ήταν φυσικό
αφού το καμαρώσαν το βάλαν στ...."
Έλαβε τέλος.

_________________
That's all folks!


Τελευταία επεξεργασία απο fractalmaster την 03 Ιούλ 2013, 19:26, επεξεργάστηκε 1 φορές συνολικά.
Σύμφωνα με τον κανονισμό απαγορεύονται οι χυδαίες εκφράσεις


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ψυχολογία Φοιτητών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 03 Ιούλ 2013, 18:07 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφη: 14 Μαρ 2013, 19:43
Δημοσ.: 149
πιστευω θα γινεις πολυ καλυτερος μαθηματικος απο αυτους που τελειωνουν τη σχολη σε 4-5 χρονια
γιατι εμαθες να παλευεις...
κ εγω μια απο τα ιδια,μπηκα στη σχολη το 2003 και θελω 2 μαθηματα για τελος
μενω επαρχια και δουλευω καθημερινα 8 ωρες(φροντιστηριο κ ιδιαιτερα)
και εχω μαθει απο αυτη τη σχολη να παλευω και δινω πολλες συμβουλες στους μαθητες μου που πιστευω ειναι πολυ καλυτερες και πιο ανθρωπινες απο αυτες που θα εδινε καποιος που τελειωσε τη σχολη νωρις.
μπηκα στη σχολη με 17.300 μορια και δεν ηθελα Αθηνα με τιποτα...
εβαλα λογω αδελφου μου που σπουδαζε Πολυτεχνειο
Συγχαρητηρια και παλι!!!! :D


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ψυχολογία Φοιτητών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 03 Ιούλ 2013, 18:18 
Χωρίς σύνδεση
Banned

Εγγραφη: 25 Ιουν 2013, 15:31
Δημοσ.: 252
εγω πιστευω οτι 10 χρονια στη σχολη και με τετοιες συμπεριφορες που συναντησεις πιστευω οτι θα κανεις τα ιδια κει εσυ.γιατι θα εχεις αποθημενα μεσα σου και θα τους μιμηθεις.ελπιζω να μην εγινες χειροτερος ανθρωπος απο το μαθηματικο.πολλα μπραβο για το πτυχιο


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ψυχολογία Φοιτητών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 03 Ιούλ 2013, 18:23 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφη: 12 Μαρ 2006, 22:43
Δημοσ.: 3627
Τοποθεσια: Αθήνα
Προς Dorian:

Συγχαρητήρια και σου εύχομαι από καρδιάς να πας καλά στην ζωή σου.
Αν αισθανθείς κάτι περίεργο να ξέρεις σίγουρα ότι σου λείπει ο αέρας του Μαθηματικού, που πρέπει να αναπνεύσεις

_________________
Ευάγγελος Ράπτης


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ψυχολογία Φοιτητών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 03 Ιούλ 2013, 18:32 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφη: 29 Ιούλ 2010, 15:31
Δημοσ.: 293
backstage έγραψε:
εγω πιστευω οτι 10 χρονια στη σχολη και με τετοιες συμπεριφορες που συναντησεις πιστευω οτι θα κανεις τα ιδια κει εσυ.γιατι θα εχεις αποθημενα μεσα σου και θα τους μιμηθεις.ελπιζω να μην εγινες χειροτερος ανθρωπος απο το μαθηματικο.πολλα μπραβο για το πτυχιο

η ζωη ειναι πολεμος αυτο ξερω εγω.η ευρεση εργασιας ,το πανεπιστημιο ,ο στρατος για μας τους αντρες.ολα θελουν κοπο και μαχη!


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ψυχολογία Φοιτητών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 03 Ιούλ 2013, 18:54 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφη: 02 Οκτ 2006, 21:24
Δημοσ.: 495
Συγχαρητήρια dorian! Καλή συνέχεια από δω και πέρα! Ίσως αν βρω το χρόνο και τη διάθεση να γράψω και εγώ κάτι εδώ αν τελειώσω ποτέ (1 μάθημα για πτυχίο αλλά σε αυτή τη σχολή ποτέ δεν ξέρεις :? )
...για να μείνω όμως εντός θέματος εγώ αν εξαιρέσω την παράξενη "διαδρομή" που είχα μέσα στο τμήμα και αν και με κρίνουν οι κοντινοί μου άνθρωποι ως απαισιόδοξο, η αγάπη μου τόσο για τη μελέτη μαθηματικών όσο και για τη μετάδοση των γνώσεων μου μέσω της διδασκαλίας (άρα και εργασίας που ζω από αυτή) αυξήθηκε (μη σου πω και εκθετικά :P ). Πάντως αλήθεια βρήκα πολύ ενδιαφέροντα αυτά που γράφεις. Απλά αυτό που θα ήθελα να εκφράσω είναι πως όλες είναι εμπειρίες "καλές" ή "κακές". Εγώ έτσι το βλέπω :) και από αυτά επιβιώνουμε και προχωράμε και πιθανόν γινόμαστε καλύτεροι άνθρωποι

_________________
The good thing with mathematics is that you cannot stop playing with the numbers… the bad thing with mathematics is that you cannot stop playing with numbers… :)


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ψυχολογία Φοιτητών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 03 Ιούλ 2013, 19:27 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφη: 10 Απρ 2008, 19:09
Δημοσ.: 188
Συγχαρητήρια και από εμένα στον Dorian!
Και εγώ ως παλιός σκεφτόμουν μόλις τελειώσω να γράψω κάτι σχετικά (εισαχθείς 7ος το 2006, τρία χρεωστούμενα μαθήματα αυτή τη στιγμή).
Ωραία τα λες... Μόνο που εγώ θέλω να προσθέσω και το εξής: αν είσαι αστέρι σε αυτή τη σχολή, είναι ό,τι καλύτερο θα μπορούσε να σου τύχει, γιατί το επίπεδο είναι πραγματικά υψηλό. Παίρνω παράδειγμα από το πάλαι ποτέ ευκλεές μέλος του φόρουμ kamenos, με τον οποίο υπήρξαμε συμμαθητές από την Α΄ Γυμνασίου μέχρι την Γ΄ Λυκείου και μπήκαμε μαζί και στη σχολή... Σίγουρα οι παλιότεροι θα τον θυμάστε από το φόρουμ και όχι μόνο, καθώς έχει διαπρέψει διεθνώς και πολύ γρήγορα, αφού το παιδί ήταν πραγματικό ΑΣΤΕΡΙ.
Το εκπαιδευτικό μας σύστημα όμως στη δευτεροβάθμια δεν μας προετοιμάζει σωστά για το Πανεπιστήμιο, θεωρώ. Όσοι είναι του δικού μου τύπου (δηλ. μαθητές που στο σχολείο έβγαζαν άνετα και χωρίς ιδιαίτερο διάβασμα μεγάλους βαθμούς), έχουν προβλήματα στη σχολή, καθώς τη βλέπουν σαν συνέχεια της "εύκολης ζωής" του Λυκείου... Δεν είναι έτσι τα πράγματα όμως...
Σαν συμβουλή στους νεοτέρους: αν αφήσετε τη σχολή, θα σας αφήσει... Το λέω εξ ιδίας πείρας που ήμουν λίγο τουρίστας τα πρώτα δύο χρόνια... Και μετά οι απογοητεύσεις έρχονται η μία πάνω στην άλλη και από δικά σου λάθη και από των καθηγητών και παίζει να τρελαθείς... Και επίσης να ξέρετε ότι ο βαθμός των πανελληνίων είναι το μεγαλύτερο ψέμα που υπάρχει για αυτή τη σχολή... (μπήκα με 18.539 μόρια, μοναδική επιλογή ουσιαστικά στο μηχανογραφικό, και με έκραζαν όλοι γιατί δεν πήγα Πολυτεχνείο!)
Η ψυχολογία των φοιτητών, πάντως, είναι κάτι το οποίο δυστυχώς φοβάμαι ότι κάποιοι καθηγητές δεν λαμβάνουν υπόψη τους...

Υ.Γ.: Πάντως η σχολή μου έδωσε την ευκαιρία να κάνω την τρέλα μου πραγματικότητα: Ειδίκευση στη Διδακτική και Θεωρητική Κατεύθυνση μαζί! :shock: Και ναι, και εγώ θεωρώ ότι τα μαθήματα διδακτικής αδικούνται και υποτιμούνται...

_________________
Ο Πτυχιούχος: μηδένα πρὸ τοῦ My-Studies μακάριζε...

Ναι, υπάρχει λεωφορείο-φάντασμα... το 230...


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ψυχολογία Φοιτητών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18 Σεπ 2013, 02:31 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφη: 22 Αύγ 2006, 13:03
Δημοσ.: 149
Διάβασα με μεγάλη προσοχή όλο το θέμα, μπράβο και συγχαρητήρια Spiritcrusher και εις ανώτερα.

Χαίρομαι που συμμετέχουν και καθηγητές στην συζήτηση αλλά ταυτόχρονα λυπάμαι κιόλας γιατί είναι πάντα οι ίδιοι που ασχολούνται, συγνώμη προκαταβολικά Κ. Οικονόμου αλλά θα καταλάβετε στην συνέχεια.

Από πολύ μικρή ηλικία μου άρεσαν τα μαθηματικά και ιδιαίτερα οι ασκήσεις (έχω κλίση προς την άλγεβρα), όταν με ρώταγαν τι θα γίνω έλεγα μαθηματικός(μικρό ήμουν δεν ήξερα ).

Όταν έφτασε η σειρά μου να δώσω πανελλήνιες (Δέσμες, είμαι πολύ παλιός) έφτιαξα το μηχανογραφικό μου αλλά δεν είχα υπολογίσει ότι έπρεπε να έχω χαρτί δυσλεξίας για να πάρω τους βαθμούς που μου άξιζαν, το αποτέλεσμα έδωσα χωρίς το χαρτί και έμεινα εκτός του τελευταίου μαθηματικού (Σάμος) για 2 ολόκληρα μόρια, δεν πτοήθηκα ξανάδωσα με το χαρτί της δυσλεξίας αυτή τη φορά είχα γράψει πραγματικά καλούς βαθμούς ήμουν πιο πάνω από όλα τα μαθηματικά (περσινές βάσεις), είχα λογαριάσει χωρίς το ξενοδόχο όμως άνοδο 800 μόρια πάλι εκτός μαθηματικού.

Ήμουν έτοιμος να τα παρατήσω και όντως έτσι έκανα, έπιασα δουλειά (οικονομικές ανάγκες) και ένα μήνα πριν τις εξετάσεις έκανα ιδιαίτερα Φυσικής έδωσα μόνο αυτό το μάθημα και κατάφερα και μπήκα επιτέλους σε τμήμα μαθηματικών ( της Κύπρου είχα κάνει λάθος στο μηχανογραφικό και έχασα τη Σάμο).

Ενθουσιασμένος και γω και ο πατέρας μου (μαθηματικός) πήγα γράφτηκα παρακολούθησα, πέρασα μαθήματα και κατέθεσα τα χαρτιά μου για μετεγγραφή στην Αθήνα που όντως και έγινε με μια διαφορά όμως επειδή υπήρχε ΟΡΓΑΝΩΣΗ εκεί τέλη Μαΐου είχα τελειώσει την εξεταστική μου με αποτέλεσμα να μην μπορώ να φέρω εδώ αυτά τα μαθήματα όταν έπρεπε να έχω πάρει την διαγραφή μου από εκεί για να με κάνουν δεκτό στο πανεπιστήμιο της Αθήνας εντός των προβλεπόμενων ημερομηνιών… Πάλι δεν το έβαλα κάτω είπα τα ξέρω τα μαθήματα τα έχω διαβάσει θα τα ξαναδώσω θα τα περάσω και στην Αθήνα (πάλι λογάριαζα χωρίς τον ξενοδόχο τώρα κατάφερα και πέρασα 3 από αυτά τα άλλα ακόμα τα χρωστάω).

Ο στόχος είχε επιτευχθεί πέρασα στο μαθηματικό Αθήνας αν και έχασα 4 χρόνια ξεκινάω επιτέλους στην σχολή που ήθελα. Και εκεί άρχισαν τα χαστούκια το ένα μετά το άλλο η μια αποτυχία μετά την άλλη στις εξεταστικές.
Δεν πτοήθηκα έλεγα στον εαυτό μου θα τα καταφέρεις δεν είσαι χαζός. Εδώ μια μικρή παρένθεση για τα προαναφερθέντα Κ. Οικονόμου στις παραδόσεις όταν έβγαινα από το αμφιθέατρο (έχω προλάβει και ΦΜ1) ένιωθα χαζός πραγματικά δεν καταλάβαινα, θυμάμαι συζήτηση με συμφοιτητές μου για επιλογή μαθημάτων που θα παρακολουθήσουμε ήταν οι αναθέσεις και χαρακτηριστική συζήτηση << Διαφορικές 1 τις έχει πάρει ο Γιωτόπουλος, είναι κάλος και τα λέει καλά>> η αλήθεια ήταν διαφορετική στα 4 πρώτα μαθήματα ήταν κάποια κύρια που αντέγραφε από χαρτί και δεν ήξερε να δώσει και διευκρινήσεις σε απορίες. Επίσης να σας ενημερώσω ότι με τον Πατέρα μου έχω 40 χρόνια διαφορά και είχαμε και οι δυο μας καθηγητή τον Κ. Τσίτσα.

Οι αποτυχίες συνέχισαν να έρχονται οι καυγάδες στο σπίτι συνέχισαν να αυξάνονται με γεωμετρική πρόοδο, οι γονείς μου να μου λένε να πάς φροντιστήριο ακριβώς η ίδια κατάσταση με τον Spiritcrusher.

Δυστυχώς οι οικονομική δυνατότητα δεν το επέτρεπε όπως και η περηφάνια μου και ειδικά να υποχρεώσω τους γονείς μου να δώσουν χρήματα για κάτι τέτοιο.

Τα χρόνια περνούσαν η απογοήτευση και το άγχος μεγάλωνε, αποφάσισα να πω ψέματα στους γονείς μου ότι όλα πάνε καλά στη σχολή για να αποφύγω την καθημερινή τριβή, παράλληλα αναγκάστηκα να πιάσω δουλεία και απομακρύνθηκα από τη σχολή για 3-4 χρόνια.

Ξαναξεκίνησα δειλά δειλά δουλεύοντας σε δυο δουλείες να δίνω 1-2 μαθήματα το έτος και να τα περνάω, μετά άρχισαν τα προβλήτα υγείας των γονιών μου και της αδερφής συν το φανταρικό που έπρεπε να τελειώσει πάλι απομακρύνθηκα από τη σχολή.

Αφού απολύθηκα και αφού δεν μπορούσα πια να συμμαζέψω τα ασυμμάζευτα με την οικογένεια και με τους γνωστούς μου πήρα απόφαση να ξεκινήσω φροντιστήριο είχα όμως πολύ κακό συγχρονισμό για να ρίξω τα μούτρα μου και την περηφάνια μου, Νόμος Διαμαντοπούλου και διαγραφές, έχω ξεκινήσει λοιπόν ένα γολγοθά να προσπαθήσω να περάσω 27 μαθήματα μέσα σε 5 εξεταστικές. Το αν θα το καταφέρω θα το μάθω το 2014, το αν θα καρποφορήσουν τα λεφτά στα φροντιστήρια θα το δείξει το αποτέλεσμα, προς το παρών έχω περάσει 9 μαθήματα σε μιάμιση εξεταστική και βλέπουμε τι θα γίνει στη συνέχεια δουλεύοντας παράλληλα σε δυο δουλείες.

Όσο αφορά τη σχολή και το επίπεδο που αναφέρθηκε στη Σάμο που είπε κάποιος η ύλη σε σύγκριση με αυτά που εξεταζόμαστε όπως και στην Κύπρο από εμπειρία είναι πολύ λιγότερη από αυτά που κάνουμε στην Αθήνα.

Επίσης εκτός από τον Κ. Οικονόμου και τον Κ. Ράπτη ποίοι άλλοι καθηγητές έχουν κάνει προσπάθεια μέσω βίντεοδιαλέξεων και τα σχετικά να βοηθήσουν εργαζόμενους φοιτητές.

Εκτός από τους παρακάτω Οικονόμου, Μπουρνέτα, Ράπτης, Δρακόπουλος, Δάλλα, Γιαννόπουλος, Αθανασιάδη, Μαλιάκας (συγνώμη να ξεχνάω κάποιους, αλλά και αυτοί είναι λίγοι ακόμα) ανεβάζουν σημειώσεις στην eclass (μιλάω για υποχρεωτικά μαθήματα κυρίως) και απαντάνε πάντα σε emails-τηλέφωνα απορίες, προσωπικά έψαχνα καθηγήτρια 2μισή μήνες στο τηλέφωνο και 6 email για να μην λάβω ποτέ απάντηση τι ώρες γραφείου έχει για απορίες.

Κύριε Οικονόμου γιατί σας φαίνεται παράξενο να έχετε τέτοια απήχηση στην συνδυαστική, όπως και ο Κ. Γιαννόπουλος στην Πραγματική, αφού ξέρουμε ότι θα κάνετε 10 πράγματα και όταν θα έρθει η ώρα της εξέτασης ξέρουμε ότι θα γράψουμε σε αυτά τα 10 πράγματα, όταν σε άλλα μαθήματα έχει τύχει να υπάρχουν αλλαντάλων θέματα;

Σαφώς και μερίδιο ευθύνης έχουμε και οι φοιτητές εκτός από τους καθηγητές αλλά όταν τα ποσοστά επιτυχίας κατά μέσο όρο κυμαίνονται στο 15% στις εξεταστικές τι περιμένετε να μην έχουμε άγχος να μην αισθανόμαστε <<βλάκες>>? Και πρόσφατο παράδειγμα εξεταστική Ιουνίου 2013 ΑΠ1 24/200 και εξεταστική Σεπτεμβρίου 2013 Απ1 88/340 τι άλλαξε φυσικά οι άνθρωποι που έβαλαν θέματα. (Αυτό είναι και ένα ζήτημα για τις επικείμενες διαγραφές)
Όντως δεν υπάρχει κριτήριο για το ιδανικό μάθημα πιο είναι και πέραν της αξιολόγησης των φοιτητών τα αποτελέσματα των εξετάσεων αποτελεί ένα μέτρο από μόνο στο κατά πόσο ήταν επιτυχής στην διδασκαλία του ένας καθηγητής.

Τέλος όσο αφορά το κομμάτι της έρευνας να το συνδυάσω με το παραπάνω θέμα και μια προσωπική άποψη πάντα. Ο Κ. Παπασταυρίδης μου είναι ιδιαίτερα συμπαθής σαν άνθρωπος και σαν παρουσία, αλλά δεν έχει καμιά μεταδοτικότητα στο μάθημα του γιατί είναι 4 βήματα πιο μπροστά από τους προπτυχιακούς, είναι ένα παράδειγμα καθηγητή που θα μπορούσε να ασχοληθεί ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ με την έρευνα.

Συγνώμη αν σας κούρασα όλους απλά το άγχος και η απογοήτευση είναι συσσωρευμένη εδώ και χρόνια.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ψυχολογία Φοιτητών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18 Σεπ 2013, 11:13 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφη: 17 Μαρ 2012, 16:18
Δημοσ.: 363
Τοποθεσια: Lvov
Προς τον Learner: Καταρχάς με εντυπωσίασες. Πρέπει να έχεις φτύσει αίμα για αυτή τη σχολή, το οποίο σημαίνει (και ελπίζω ότι) οι κόποι σου ανταμειφθούν. Επειδή είσαι αγχωμένος (και πως να μην είσαι δηλαδή) και πρέπει να περάσεις (όπως τα υπολόγισα) 18 μαθήματα σε 4 εξεταστικές (+ πτυχιακές; ) σκέψου το εξής το οποίο μπορεί να σε ανακουφίσει λίγο:

Δεν ξέρουμε ακόμα πως θα εφαρμοστούν οι διαγραφές. Οι καθηγητές που παρακολουθούν το τόπικ ίσως ξέρουν περισσότερα, αλλά και αυτοί έχουν περίπου την ίδια πληροφόρηση που έχουμε εμείς. Η ιδέα να διαγραφούν κάθετα όσοι φοιτητές έχουν περάσει κάποιο όριο εξαμήνων δεν είναι εφαρμόσιμη, γιατί υπάρχουν φοιτητές που χρωστάνε ένα μάθημα και φοιτητές που χρωστάνε 36. Πιθανόν όταν κριθεί το θέμα των διαγραφών να δωθεί κάποιος έξτρα χρόνος για όσους έχουν περάσει πχ: 6 τουλάχιστον μαθήματα στο προηγούμενο έτος.

Το συμπέρασμα είναι ότι εσύ πρέπει να κάνεις την προσπάθεια σου, όπως την κάνουμε όλοι και τα υπόλοιπα θα έρθουν. Χαμένος όμως δεν πάει κανένας.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 48 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4  Επόμενο

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες [ DST ]


Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group