forum.math.uoa.gr

Forum του Τμήματος Μαθηματικών
Ημερομηνία 22 Σεπ 2017, 08:19

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες [ DST ]




Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 48 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4  Επόμενο
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 04 Μαρ 2008, 03:03 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφη: 30 Ιαν 2008, 15:49
Δημοσ.: 253
Spitircrusher

χαιρομαι που καταφερες να βγεις απο το βουρκο της σχολης γιατι περι βουρκου προκειται παραδεχεσαι και συ ομως οτι αυτο που σε βοηθσε ηταν το φροντιστηριο.

αν καποιος δεν εχει την οικονομικη δυνατοτητα, η απλα δεν του επιτρεπει ο εγωισμος του να πηγαινει σε φροντιστηρια, για να σπουδασει σε δημοσιο πανεπιστημιο δωρεαν τοτε τι κανει?

αλήθεια οι καθηγητες γιατι σε συγχαιρουν? δεν ειναι σα να αναγνωριζουν ουσιαστικα την ανικανοτιτα τις σχολης στην οποια διδασκουν να μεταφερει γνωση στουσ φοιτητες της?


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 04 Μαρ 2008, 14:27 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφη: 26 Ιαν 2008, 00:29
Δημοσ.: 302
fousekis έγραψε:
Spitircrusher

χαιρομαι που καταφερες να βγεις απο το βουρκο της σχολης γιατι περι βουρκου προκειται παραδεχεσαι και συ ομως οτι αυτο που σε βοηθσε ηταν το φροντιστηριο.

αν καποιος δεν εχει την οικονομικη δυνατοτητα, η απλα δεν του επιτρεπει ο εγωισμος του να πηγαινει σε φροντιστηρια, για να σπουδασει σε δημοσιο πανεπιστημιο δωρεαν τοτε τι κανει?

αλήθεια οι καθηγητες γιατι σε συγχαιρουν? δεν ειναι σα να αναγνωριζουν ουσιαστικα την ανικανοτιτα τις σχολης στην οποια διδασκουν να μεταφερει γνωση στουσ φοιτητες της?


Αγαπητέ fousekis, εκφράζεις μια οργή και ένα μίσος κατά της σχολής (φθάνεις να μιλάς για βούρκο) και μας εγκαλείς λέγοντας ότι η σχολή είναι ανίκανη να μεταφέρει γνώση στους φοιτητές της. Λυπάμαι, κάνεις λάθος! Δικαιούσαι να λες ότι η σχολή δεν ανταποκρίθηκε στις προσδοκίες σου και το γνωστικό αντικείμενό της δεν σε ενδιαφέρει, δικαιούσαι να λες ότι είναι ασυνήθιστα δύσκολη σε σύγκριση με άλλες σχολές αλλά ως εκεί.

Ένα Τμήμα Μαθηματικών έχει διεθνώς πολύ λιγότερους προπτυχιακούς φοιτητές (30-60 άτομα κάθε χρονιά). Στο Τμήμα μας μπαίνουν πάνω από 300 που με τις μεταγραφές, Κυπρίους, κατατακτήριες, κλπ. φθάνουν κάποιες χρονιές και τους 450-500. Το μεγάλο πλήθος φοιτητών συνεπάγεται:

1. Ότι πολλοί από αυτούς δεν αγαπούν τα Μαθηματικά ή δεν έχουν ταλέντο για τα Μαθηματικά. Ό,τι και να κάνουν οι καθηγητές μπορεί να έχει κάποιο θετικό αποτέλεσμα αλλά ποτέ δεν θα μπορέσει να είναι καθοριστικό. Εγώ π.χ. στη Ζωγραφική είμαι τελείως ατάλαντος. Ούτε και θα μπορούσα να αφιερώσω ενέργεια και κόπο για να μάθω να ζωγραφίζω παρόλο που θαυμάζω και εκτιμώ όσους το κάνουν. Σκέψου να έμπαινα με κάποιο τρόπο στη Σχολή Καλών Τεχνών. Δε λέω, κάποια πρόοδο θα έκανα αλλά θα χρειαζόταν ένα τεράστιο κόπο για να φθάσω στο επίπεδο κάποιου που έχει κλίση. Και το πιθανότερο είναι ότι δεν θα κατέβαλα τον κόπο αυτό αφού ούτε με ενδιαφέρει τόσο το θέμα ούτε θα έβλεπα να αποδίδει.

2. Ότι υπάρχουν τεχνικές δυσκολίες: Έχω πει σε άλλα post πόσο κακό κάνει σε όλους το απρόσωπο της σχολής. Λυπάμαι που δεν μπορώ να επικοινωνήσω με τους φοιτητές (ακόμα και με τους συναδέλφους που είμαστε 80 άτομα είναι δύσκολο να λες γεια τακτικά). Από κει και πέρα και παραγεμάτα αμφιθέατρα θα υπάρχουν και λιγότερη καθοδήγηση για τους φοιτητές από όσο θα θέλαμε. Όμως μέσα στις δυσκολίες αυτές η πλειοψηφία των συναδέλφων κάνει ότι μπορεί για μεταδώσει γνώση.

Λοιπόν για να μην μακρυγορώ: Η σχολή απέχει από το να είναι άψογη, δεν είναι όμως και βούρκος. Έχει ένα πολύ καλό ερευνητικό δυναμικό και σε διδακτικό επίπεδο μπορεί κάθε φοιτητής που θέλει να μάθει Μαθηματικά να τα μάθει. Σίγουρα απαιτεί πολύ κόπο και κυρίως αγάπη για τα Μαθηματικά. Μακάρι να ήταν μικρότερος ο αριθμός των εισακτέων και να υπήρχε ευελιξία στο να αλλάζει κανείς σχολή. Στα 17-18 χρόνια που καλείται να πάρει κάποιος την απόφαση και με την πληροφόρηση που έχει είναι πολύ πιθανό να κάνει λάθος. Δεν φταίνε πάντως σε αυτό ούτε οι φοιτητές ούτε οι καθηγητές.

Ψάξε τον εαυτό σου, δες αν σ' αρέσει αυτή η επιστήμη και αν είσαι διατεθιμένος να καταβάλλεις τον κόπο που χρειάζεται για να προχωρήσεις σε αυτήν. Αν ναι, σου εύχομαι το καλύτερο. Αν όχι, τότε δες με τον εαυτό σου τι θα κάνεις αλλά ανάλαβε και τη δική σου ευθύνη, μην τα ρίχνεις όλα στους καθηγητές.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 04 Μαρ 2008, 15:21 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφη: 30 Ιαν 2008, 15:49
Δημοσ.: 253
κυριε οικονομου:

οι καθηγητες κανουν τη σχολη οι καθηγητες ειναι αυτοι που αν ενδιαφερονταν θα επρεπε να ενημερωναν τους αποφοιτους του λυκειου για της απαιτησεις που θα εχουν απο αυτους αν αποφασισουν να μπουν στη σχολη τους

για τον πληθος των φοιτητων της σχολης σιγουρα δε φταιω εγω και σιγουρα δεν φταινε οι υπολοιποι φοιτητες. αν υπαρχει καποιος που να φταιει ειναι παλι οι καθηγητες που δεν καταφεραν να δωσουν στον φοιτητη αυτα που πρεπει για να ειναι ικανος να περασει το καθε μαθημα απο παλια και ετσι αρχισαμε να μαζευομαστε πολλοι

η ικανοτητα του ερευνητικου δυναμικου της δε θα πω οτι δεν αφορα κανεναν προπτυχιακο, αφορα παντος ελαχιστους σε σχεση με τον συνολικο αριθμο τους δε συμφωνειτε?

και τελος. απο τη στιγμη που η κατασταση ειναι αυτη που ειναι, οι φοιτητες ειναι ετσι οπως ειναι, με αυτα τα μυαλλα, δε νομιζετε οτι θα επρεπε οι καθηγητες να προσαρμοσουν τις απαιτησεις τους σε αυτη την κατασταση?

θα ημουνα διατεθημενος να καταβαλω τον χρονο και τον κοπο που χρειαζεται αν ημουνα σιγουρος για την ανταμοιβη μου. γιατι να φτυσω αιμα απο τη στιγμη που το πτυχιο που θα παρω θα μου εξασφαλισει κατα πασα πιθανοτητα τον ιδιο μισθο με το πτυχιο που θα παρει ο φιλολογος για παραδειγμα. ειναι καπως αδικο πιστευω.

συνεχιζω να πιστευω οτι η σχολη ειναι ανικανη να μεταδωσει γνωση: απο οσα μαθηματα εχω παρακολουθησει πολυ λιγες φορες αισθανομαι οτι βγηκα απο το αμφιθεατρο εξυπνοτερος η ικανοτερος [εκτως ισως απο καποια "πρακτικα μαθηματα" τυπου συνδιαστικης πιθανοτητων κλπ που και σε αυτες τις περιπτωσεις δυο τρεις φορες να τυχει παρακολουθηση μαζι με αλλα 200 ατομα χανονται κρικοι της "αλυσιδας"]


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 04 Μαρ 2008, 16:02 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: 27 Σεπ 2007, 18:07
Δημοσ.: 1920
fousekis ηθελα να σε ρωτησω καποια πραγματα?κατ αρχας τι ετος εισαι?επειτα αφου η σχολη και οι καθηγητες δεν ικανοποιουν τις προσδοκιες σου γιατι δεν κανεις καμια ετηση για μεταγραφη?η γιατι δεν ξαναδινεις πανελληνιες να περασεις καπου αλλου?μηπως υπερβαλλεις λιγο κι εσυ?δηλαδη για ολα φταινε οι καθηγητες?εσυ διαβαζεις ολη μερα στο σπιτι σου η καθε βραδυ εισαι για............ρακομελα?τελος λες οτι για τις πιθανοτητες....εγω για να καταλαβεις δεν αντεχω καθολου τις πιθανοτητες αλλα ειμαι πιο πολυ τις αναλυσης ...γι αυτο μην γενικευεις....


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 04 Μαρ 2008, 16:07 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: 15 Φεβ 2008, 09:45
Δημοσ.: 26
Yποθέτω ότι αυτό που θέλει να πει είναι ότι η διδασκαλία στα μαθήματα δεν είναι όσο οργανωμένη όσο θα έπρεπε με αποτέλεσμα το υλικό που έχει για διάβασμα, όσο και να το δουλέψει δεν έχει αποτέλεσμα. Τουλάχιστον κάτι τέτοιο μου έχει τύχει εμένα πολλές φορές.

Δεν με έχει εμποδίσει ποτέ γεμάτη αίθουσα να παρακολουθήσω και κάθομαι και στα σκαλοπάτια αν δεν βρω θέση. Αυτό το παραπάνω που έχουν αυτές οι αίθουσες (οι γεμάτες) είναι ότι οι καθηγητές που διδάσκουν σε αυτές διδάσκουν καλύτερα από άλλους ( καλύτερα= περισσότερο οργανωμένα ανάλογα με την οργάνωση που απαιτεί το κάθε μάθημα ).Και δυστυχώς λίγοι καθηγητές στη σχολή μας είναι τόσο οργανωμένοι.

Υποθέτω πάλι ότι κάτι τέτοιο εννοούσε ο fousekis.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 04 Μαρ 2008, 16:11 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφη: 30 Ιαν 2008, 15:49
Δημοσ.: 253
5ο ειμαι
τοχο γραψει και αλλου αφιερωσα χρονο ο χρονος ειναι χρημα περιμενω να πληρωθω.
δεν λεω οτι εχω λιωσει στο διαβασμα εχω διαβασει παντος σιγουρα πολυ περισσοτερο αποτι φιλοι μου σε αλλα αει [που ειχανε και μεγαλυτερη βαση]

εχω γραψει επισησ και κατι αλλο καπου αλλου:
ο μαθητης του 16 εχει καποιο λογο που εβγαλε 16 και δεν εβγαλε 19. αν απαιτεις αυτην την ποιοτητα και ποσοτητα διαβασματος ζητα την απο τον φοιτητη που ος μαθητης εβγαλε 19. πηγαινε δηλαδη σε αλλη σχολη να τη ζητησεις.

και ακομα και να θελω να διαβασω πολλες φορες δεν ξερω ΤΙ να διαβασω. να παρω το βιβλιο που λεει 100 θεωρηματα και πορισματα να τα κανω τι? και ακομα και οταν διαβαζω οτι διδαχτηκε κατα τη διαρκεια του εξαμηνου γιατι να παιρνω τα θεματα και να τα βλεπω κινεζικα. εγω φταιω και σ αυτα?


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 04 Μαρ 2008, 16:17 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: 27 Σεπ 2007, 18:07
Δημοσ.: 1920
φιλε fousekis υπαρχουν τει που εχουν βαση οσο και το μαθηματικο τι σημαινει αυτο οτι πρεπει να εχουμε το ιδιο επιπεδο με ενα τει?το παιδαγωγικο που εχει φτασει τις 18000 μοναδες τι σημαινει?οτι πρεπει να εχει την ιδια συσκολια με το παπει η την ασσοεε(το εγραψα σωστα? δεν ειναι ετσι τα πραγματα...εισαι 5 ετος ετσι?...ποτε αρχισες να διαβαζεις?να ερχεσαι στην σχολη?...ποσα μαθηματα χρωστας?


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 04 Μαρ 2008, 16:38 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφη: 30 Ιαν 2008, 15:49
Δημοσ.: 253
25 χροσταω. απο το 1ο ετος ερχομουνα και τακτικα μαλιστα.

ενας μαθητης που βγαζει 16 σημαινει οτι εχει μαθει να αφιερωνει ενα συγκεκριμενο ποσοστο της ενεργειας του για το διαβασμα. και για αυτο μπαινει και σε μια αναλογη σχολη.

κατι αλλο που ΠΑΛΙ εχω πει και αλλου: η κυρια βιοποριστικη ασχολεια των αποφοιτων της σχολης που θα χρησιμοποιησουν το πτυχιο τους ειναι να γινουν καθηγητες ειτε σχολειου ειτε φροντιστηριου ειτε ιδιεταιρα. ποσα πραγματα σχετικα μαθαινουμε προς αυτη την κατευθυνση? οχι και πολλα θα ελεγα. με λιγα λογια πρεπει μονος σου να σκεφτεις πως θα κανεις το μαθημα σου, να θυμηθεις πως στο καναν εσενα οι καθηγητες σου κλπ

ποσοι γονεις πιστευεις οτι θα σε επελεγαν να κανεις μαθημα στα παιδακια τους αν ξερανε το περιεχομενο των μαθηματων και τον τροπο με τον οποιο τα εχεις διδαχτει? γνωμη μου? κανενας.

επιμενω λοιπον οτι ειμαστε μια πολυ δυσκολη σχολη με αχρηστες γνωσεις.

ειναι σα να σε βαζουν να σκαβεις καπου που οι πιθανοτητες να βρεις τον "θησαυρο" ειναι ελαχιστες. θα μαθεις να σκαβεις σιγουρα, αλλα για να βρεις $$ θα φτασεις σε μεγαλο βαθος και ΑΝ. πιστευω ειναι προτιμοτερο να σκαβεις καπου αλλου που θα εχεις περισσοτερες πιθανοτητες να βρεις πιο μικρο θυσαυρο σε μικροτερο βαθος.
δεν ξερω αν καταλαβες το παραδειγμα μου τελοσπαντον


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 04 Μαρ 2008, 16:53 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφη: 26 Ιαν 2008, 00:29
Δημοσ.: 302
fousekis έγραψε:
οι καθηγητες κανουν τη σχολη οι καθηγητες ειναι αυτοι που αν ενδιαφερονταν θα επρεπε να ενημερωναν τους αποφοιτους του λυκειου για της απαιτησεις που θα εχουν απο αυτους αν αποφασισουν να μπουν στη σχολη τους


Το Τμήμα Μαθηματικών δεν είναι ιδιοκτησία των καθηγητών. Το Τμήμα "ανήκει" σε όλους μας καθηγητές, φοιτητές και διοικητικό προσωπικό και ευρύτερα το Τμήμα ανήκει σε όλους τους πολίτες αυτής της χώρας. Οι θεσμικοί κανόνες που διέπουν τη λειτουργία του Τμήματος και οι ρόλοι του καθενός ορίζονται από τους Νόμους και όχι από τους καθηγητές. Ο ρόλος των καθηγητών του Τμήματος δεν είναι να ενημερώνουν τους αποφοίτους του λυκείου, ούτε και είναι δυνατόν να γίνει αυτό από πρακτικής απόψεως από μας. Τί να κάνουμε, δηλαδή; Ούτε να δίνουμε ομιλίες στα σχολεία μπορούμε (ούτε μας επιτρέπεται ούτε είναι δυνατόν να γυρίζουν καθηγητές από όλα τα Τμήματα σε όλα τα σχολεία) ούτε να μοιράζονται φυλλάδια. Αναζήτησε αλλού τις ευθύνες.

fousekis έγραψε:
για τον πληθος των φοιτητων της σχολης σιγουρα δε φταιω εγω και σιγουρα δεν φταινε οι υπολοιποι φοιτητες. αν υπαρχει καποιος που να φταιει ειναι παλι οι καθηγητες που δεν καταφεραν να δωσουν στον φοιτητη αυτα που πρεπει για να ειναι ικανος να περασει το καθε μαθημα απο παλια και ετσι αρχισαμε να μαζευομαστε πολλοι


Για το πλήθος των φοιτητών φταίει αποκλειστικά και μόνο η εκάστοτε εκτελεστική εξουσία. Κάθε χρόνο το υπουργείο στέλνει ένα έγγραφο ρωτώντας για τον αριθμό των εισακτέων που μπορούμε να δεχθούμε, κάθε χρονιά του απαντάμε και κάθε χρονιά το υπουργείο αποφασίζει τα δικά του. Προφανώς επειδή ένα Μαθηματικό Τμήμα δεν χρειάζεται εργαστήρια αλλά μόνο τα πολύ βασικά πράγματα (αίθουσες διδασκαλίας, βιβλιοθήκη, προσωπικό) είναι η πιο φθηνή λύση για να ακουστεί ότι "Αυξάνεται ο αριθμός των παιδιών που έχει πρόσβαση στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση". Εν πάση περιπτώση οι φοιτητές δεν φταίνε αλλά ούτε και οι καθηγητές φταίνε. Ακόμα και όλοι να περνούσαν με την πρώτη, πάλι ο αριθμός των φοιτητών θα ήταν εξωφρενικά μεγάλος. Επιπλέον το λογικό σχήμα που περιγράφεις "Πολλοί φοιτητές κόβονται" συνεπάγεται "Οι καθηγητές δεν κάνουν καλά τη δουλειά τους" έχει πρόβλημα. Το πρόβλημα της αποτυχίας στις εξετάσεις και της αποδιοργάνωσης γενικά των περισσότερων φοιτητών τουλάχιστον στα πρώτα χρόνια των σπουδών τους είναι πολυπαραγοντικό. Οι καθηγητές έχουν κάποια ευθύνη (μεγάλη ίσως), αλλά όχι όλη την ευθύνη.


fousekis έγραψε:
η ικανοτητα του ερευνητικου δυναμικου της δε θα πω οτι δεν αφορα κανεναν προπτυχιακο, αφορα παντος ελαχιστους σε σχεση με τον συνολικο αριθμο τους δε συμφωνειτε?


Όπως σου είπα το Τμήμα ανήκει στον Ελληνικό Λαό τελικά και κατά δεύτερο λόγο στα μέρη της Πανεπιστημιακής Κοινότητας (προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές, καθηγητές, διοικητικό προσωπικό κλπ.). Ο σκοπός του Τμήματος και ο ρόλος των καθηγητών δεν είναι μόνο να διαδίδουν (διδάσκουν) την υπάρχουσα γνώση αλλά να παράγουν και καινούργια. Η έρευνα παράγει αποτελέσματα που αφορούν όλη την κοινωνία και επιδρά με τρόπους που είναι δύσκολο να γίνουν αντιληπτοί. Ιδιαίτερα για τη Βασική Έρευνα (όπως στα Μαθηματικά) είναι δύσκολο να δει κανείς την επίδραση που υπάρχει. Παρόλα αυτά το ότι υπάρχει η πρόοδος που βιώνουμε οφείλεται και στη Βασική Έρευνα. Μπορεί κάποιος προπτυχιακός φοιτητής να μην το συνειδητοποιεί και να νομίζει ότι το Πανεπιστήμιο είναι απλώς ένα Σχολείο για μεγάλα παιδιά αλλά δεν είναι έτσι. Για τον ίδιο λόγο έχει μεγάλη διαφορά και ο ρόλος Καθηγητή Πανεπιστημίου και Καθηγητή Μέσης Εκπαίδευσης και Δασκάλου Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και Νηπιαγωγού. Και αντίστοιχα για το Φοιτητή με το Μαθητή. Μην τα συγχέεις.

fousekis έγραψε:
και τελος. απο τη στιγμη που η κατασταση ειναι αυτη που ειναι, οι φοιτητες ειναι ετσι οπως ειναι, με αυτα τα μυαλλα, δε νομιζετε οτι θα επρεπε οι καθηγητες να προσαρμοσουν τις απαιτησεις τους σε αυτη την κατασταση?

Ποια να είναι δηλαδή η προσαρμογή; Να μειώσουμε τις απαιτήσεις μας ώστε οι πτυχιούχοι μας να ξέρουν καλά τα μαθηματικά του λυκείου. Η εξαιρετική γνώση των μαθηματικών του σχολείου δεν αρκεί για να ονομαστεί κάποιος μαθηματικός, ακόμα κι αν αρκεί για να τα διδάξει στο σχολείο (που δεν αρκεί). Υπάρχει ένα ποσό γνώσεων και μια μαθηματική κουλτούρα που έχει διαμορφωθεί στη συλλογική συνείδηση της ανθρωπότητας και εκφράζεται με τα προγράμματα σπουδών που έχουν τα Πανεπιστήμια όλου του κόσμου. Αυτό πρέπει να είναι το μέτρο μας.



fousekis έγραψε:
θα ημουνα διατεθημενος να καταβαλω τον χρονο και τον κοπο που χρειαζεται αν ημουνα σιγουρος για την ανταμοιβη μου. γιατι να φτυσω αιμα απο τη στιγμη που το πτυχιο που θα παρω θα μου εξασφαλισει κατα πασα πιθανοτητα τον ιδιο μισθο με το πτυχιο που θα παρει ο φιλολογος για παραδειγμα. ειναι καπως αδικο πιστευω.


Και εγώ έχω κοπιάσει πολύ και αμείβομαι πολύ λιγότερο από έναν δικηγόρο ή έναν γιατρό (όχι καθηγητές πανεπιστημίου, απλούς ελεύθερους επαγγελματίες), από έναν έμπορο ή από έναν φροντιστή. Όποιος αποφασίζει να ασχοληθεί με τα Μαθηματικά σίγουρα δεν το κάνει για τα λεφτά. Τα Μαθηματικά, αν σου αρέσουν πραγματικά, μπορούν να σου προσφέρουν μεγάλες χαρές, χρήμα όμως όχι. Δεν τίθεται θέμα αδικίας, λοιπόν.

fousekis έγραψε:
συνεχιζω να πιστευω οτι η σχολη ειναι ανικανη να μεταδωσει γνωση: απο οσα μαθηματα εχω παρακολουθησει πολυ λιγες φορες αισθανομαι οτι βγηκα απο το αμφιθεατρο εξυπνοτερος η ικανοτερος [εκτως ισως απο καποια "πρακτικα μαθηματα" τυπου συνδιαστικης πιθανοτητων κλπ που και σε αυτες τις περιπτωσεις δυο τρεις φορες να τυχει παρακολουθηση μαζι με αλλα 200 ατομα χανονται κρικοι της "αλυσιδας"]


Οι συνθήκες δεν είναι ιδανικές, σίγουρα συμφωνώ. Από την άλλη ας μην υποβαθμίζουμε αυτό που έχουμε. Σύγκρινε τον εαυτό σου και τις συνθήκες σου, βλέποντας και πόσο υστερείς από κάποιους και πόσο υπερτερείς από άλλους. Γίνε απαιτητικότερος με τον εαυτό σου και βρες κάτι καλό να πεις γι αυτό το Τμήμα. :)

Όλα αυτά στα λέω, ειλικρινά χωρίς καμιά διάθεση επίπληξης. Το μόνο που θέλω είναι να σε βοηθήσω να δεις το θέμα λίγο πιο σφαιρικά. Τα πράγματα είναι αρκετά πιο δύσκολα και πιο περίπλοκα απ' ό,τι φαίνονται με πρώτη ματιά. Και είναι ανώφελο να οργιζόμαστε και να προσπαθούμε να αλλάξουμε τις συνθήκες που μας περιβάλλουν. Η επιτυχία είναι να αλλάξουμε τον εαυτό μας ώστε να αντιμετωπίσει αυτές τις συνθήκες κατά τρόπο επωφελή και για μας και για τους άλλους.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 04 Μαρ 2008, 22:22 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφη: 30 Ιαν 2008, 15:49
Δημοσ.: 253
Antonis Economou έγραψε:
fousekis έγραψε:
και τελος. απο τη στιγμη που η κατασταση ειναι αυτη που ειναι, οι φοιτητες ειναι ετσι οπως ειναι, με αυτα τα μυαλλα, δε νομιζετε οτι θα επρεπε οι καθηγητες να προσαρμοσουν τις απαιτησεις τους σε αυτη την κατασταση?

Ποια να είναι δηλαδή η προσαρμογή; Να μειώσουμε τις απαιτήσεις μας ώστε οι πτυχιούχοι μας να ξέρουν καλά τα μαθηματικά του λυκείου. Η εξαιρετική γνώση των μαθηματικών του σχολείου δεν αρκεί για να ονομαστεί κάποιος μαθηματικός, ακόμα κι αν αρκεί για να τα διδάξει στο σχολείο (που δεν αρκεί). Υπάρχει ένα ποσό γνώσεων και μια μαθηματική κουλτούρα που έχει διαμορφωθεί στη συλλογική συνείδηση της ανθρωπότητας και εκφράζεται με τα προγράμματα σπουδών που έχουν τα Πανεπιστήμια όλου του κόσμου. Αυτό πρέπει να είναι το μέτρο μας.


θα απαντησω μονο σε αυτο καθος για τα υπολοιπα δεν εχω καποια απαντιση. παρακατω ειναι το προγραμμα του πανεπιστημιου city στην αγγλια με το οποιο η σχολη μας συνεργαζεται για το ερασμους. περα απο την οργανωμενη σελιδα του κλπ
http://www.city.ac.uk/study/courses/eng ... mmath.html

παρατηρω οτι υπαρχουν μολις 12 υποχρεωτικα μαθηματα, αρκετα προεραιτικα [optional] τα οποια μαλιστα εχουν σχεση υποθετω με τις αναγκες της αγορας.

12 υποχρεωτικα μαθηματα για πτυχιο σε 3 χρονια.. οχι κ ασχημα.. και εκει εχουν την δυνατοτητα να τα διδαξουν υπο ιδανικες συνθηκες.

εδω εφοσον δεν εχετε αυτη τη δυνατοτητα, το ποσοστο "αποφασισμενων" φοιτητων ειναι αρκετα χαμηλο κλπ ποια λυση θα προτεινατε ως σωστη?


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 04 Μαρ 2008, 22:48 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφη: 26 Ιαν 2008, 00:29
Δημοσ.: 302
fousekis έγραψε:
Antonis Economou έγραψε:
Υπάρχει ένα ποσό γνώσεων και μια μαθηματική κουλτούρα που έχει διαμορφωθεί στη συλλογική συνείδηση της ανθρωπότητας και εκφράζεται με τα προγράμματα σπουδών που έχουν τα Πανεπιστήμια όλου του κόσμου. Αυτό πρέπει να είναι το μέτρο μας.


θα απαντησω μονο σε αυτο καθος για τα υπολοιπα δεν εχω καποια απαντιση. παρακατω ειναι το προγραμμα του πανεπιστημιου city στην αγγλια με το οποιο η σχολη μας συνεργαζεται για το ερασμους. περα απο την οργανωμενη σελιδα του κλπ
http://www.city.ac.uk/study/courses/eng ... mmath.html

παρατηρω οτι υπαρχουν μολις 12 υποχρεωτικα μαθηματα, αρκετα προεραιτικα [optional] τα οποια μαλιστα εχουν σχεση υποθετω με τις αναγκες της αγορας.

12 υποχρεωτικα μαθηματα για πτυχιο σε 3 χρονια.. οχι κ ασχημα.. και εκει εχουν την δυνατοτητα να τα διδαξουν υπο ιδανικες συνθηκες.

εδω εφοσον δεν εχετε αυτη τη δυνατοτητα, το ποσοστο "αποφασισμενων" φοιτητων ειναι αρκετα χαμηλο κλπ ποια λυση θα προτεινατε ως σωστη?


Στα υποχρεωτικά μαθήματα δεν βλέπω τόσο μεγάλη διαφορά (12 αυτοί σε πρόγραμμα 3 χρόνων και 14 εμείς σε πρόγραμμα 4 χρόνων). Για προαιρετικά μαθήματα τα οποία να έχουν σχέση με τις ανάγκες της αγοράς δεν έχω βέβαια αντίρρηση. Καλό είναι να πάμε προς αυτή την κατεύθυνση αλλά υπάρχει πάντα ένα πρόβλημα με το θεσμικό πλαίσιο. Π.χ. στα Ελληνικά πλαίσια δεν υπάρχει η έννοια του προπτυχιακού διατμηματικού προγράμματος (π.χ. Mathematics - Economics κλπ.) και τα μαθήματα που δίνονται μεταξύ των Τμημάτων είναι αρκετά περιορισμένα. Έτσι η σύνδεση συναφών γνωστικών περιοχών γίνεται βασικά σε μεταπτυχιακό επίπεδο.

Έχουν καταταθεί διάφορες προτάσεις (δες το forum για τη μελλοντική κατεύθυνση του Τμήματος) και εκεί έχω τοποθετηθεί και εγώ, αρκετοί συνάδελφοι και μερικοί φοιτητές αρκετά σαφώς. Πιθανά μια λύση να είναι η τόνωση των κατευθύνσεων ή τέλος πάντων τα διακριτά προγράμματα σπουδών. Οι ιδέες αυτές θέλουν μεγάλη προσοχή για να μην οδηγήσουν σε κατακερματισμό του πτυχίου και χάσιμο επαγγελματικών δικαιωμάτων όπως φοβάται μια σημαντική μερίδα κυρίως φοιτητών, αλλά και των καθηγητών. Αν θέλεις δες εκεί τη συζήτηση ώστε να μην επαναλαμβάνω τα ίδια.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 04 Μαρ 2008, 23:24 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφη: 01 Οκτ 2007, 09:57
Δημοσ.: 433
Τοποθεσια: Γαλάτσι
fousekis έγραψε:

ενας μαθητης που βγαζει 16 σημαινει οτι εχει μαθει να αφιερωνει ενα συγκεκριμενο ποσοστο της ενεργειας του για το διαβασμα. και για αυτο μπαινει και σε μια αναλογη σχολη.



Ένας μαθητής που μπαίνει δηλαδή στο μαθηματικό Σάμου θα έπρεπε να έκανε μάθημα ανάλογα με το πτυχίο του στο 15;;και το 2002 ανάλογα με το 13,6.. (σε αυτούς ούτε ολοκλήρωματα να μην κάνουμε..)
κάθε χρόνο θα αλλάζει το πρόγραμμα σπουδών ανάλογα με την φουρνια..
και όσοι θέλουν να μπουν σε κάποιο μεταπτυχιακό στο εξωτερικό τι θα κάνουν;;
fousekis έγραψε:

ποσοι γονεις πιστευεις οτι θα σε επελεγαν να κανεις μαθημα στα παιδακια τους αν ξερανε το περιεχομενο των μαθηματων και τον τροπο με τον οποιο τα εχεις διδαχτει? γνωμη μου? κανενας.



Βασικά μπορείς να πάρεις 10 μαθήματα στα 36 του πτυχίου σου τα οποία αναφέρονται πάνω στην διδακτική των μαθηματικών..είναι πολύ μεγάλο νούμερο..επιπλέον μπορείς να κάνεις και πρακτική άσκηση μέσα σε σχολείο όντας φοιτητής.

fousekis έγραψε:

επιμενω λοιπον οτι ειμαστε μια πολυ δυσκολη σχολη με αχρηστες γνωσεις.

ειναι σα να σε βαζουν να σκαβεις καπου που οι πιθανοτητες να βρεις τον "θησαυρο" ειναι ελαχιστες. θα μαθεις να σκαβεις σιγουρα, αλλα για να βρεις $$ θα φτασεις σε μεγαλο βαθος και ΑΝ. πιστευω ειναι προτιμοτερο να σκαβεις καπου αλλου που θα εχεις περισσοτερες πιθανοτητες να βρεις πιο μικρο θυσαυρο σε μικροτερο βαθος.
δεν ξερω αν καταλαβες το παραδειγμα μου τελοσπαντον


βασικά αν δεν σου αρέσει τόσο γιατί κάθεσαι;;άμα ξέρεις ότι υπάρχει αλλού θησαυρός γιατί δεν τον ψάχνεις στο αλλού;;γιατί εμένα προσωπικά δεν με ενδιαφέρει ο θησαυρός..αλλά το σκάψιμο..

Τέλος πάντων..Επειδή σε ακούω πολύ απογοητευμένο με την σχολή θα ήθελα να σε συναντήσω μήπως μπορέσω να σε βοηθήσω..Στείλε μου PM..

ΥΣ.Το να επαναλαμβάνεις ότι οι γνώσεις που παίρνουμε είναι άχρηστες είναι απαξιωτικό..Απαξιωτικό και για τις προσπάθειες των συναδέλφων σου..

_________________
Νιώθω σαν να χτυπάμε τα κεφάλια μας στα σίδερα. Πολλά κεφάλια θα σπάσουν. Μα κάποια στιγμή, θα σπάσουν και τα σίδερα.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 04 Μαρ 2008, 23:38 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: 27 Σεπ 2007, 18:07
Δημοσ.: 1920
gorilla1906 έγραψε:
γιατί εμένα προσωπικά δεν με ενδιαφέρει ο θησαυρός..αλλά το σκάψιμο..



+00 απο εμενα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ψυχολογία Φοιτητών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 24 Αύγ 2009, 11:39 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφη: 21 Οκτ 2008, 19:57
Δημοσ.: 228
Επειδή το θέμα είναι πολύ ενδιαφέρον και επίκαιρο, προσθέτω και την δική μου άποψη περιμένοντας και τις δικές σας απαντήσεις.

Το Μαθηματικό είναι πρώτον το ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ. Ακολουθούν κατά φθίνουσα σημασία τα βιβλία, ο γενικός τρόπος λειτουργίας της σχολής και οι εγκαταστάσεις.

Το προσωπικό, όπως είπε και ο κύριος Οικονόμου, είναι και οι καθηγητές και οι φοιτητές.

Αυτό που λείπει από πάρα πολλούς καθηγητές και λυπάμαι που το γράφω δημόσια, είναι το σωστό μάθημα. Η έλλειψη οποιουδήποτε ελέγχου από κάποιον ανώτερο, στον τρόπο που διδάσκουν, έχει δώσει χώρο για απίστευτα φαινόμενα στις αίθουσες διδασκαλίας όπως ο καθηγητής να γράφει "άτσαλα" όπου γουστάρει στον πίνακα ή να μιλάει χρησιμοποιώντας μισές και ατελείς φράσεις ή να τονίζει τα ασήμαντα και να περνάει γρήγορα τα σημαντικά σημεία. Ποιος θα επιβάλει τον σωστό τρόπο διδασκαλίας; Πώς ο φοιτητής θα περάσει το μάθημα όταν έχει σαν μόνη, πολλές φορές, επιλογή παρακολούθησης, έναν τέτοιον καθηγητή και το βιβλίο δεν βοηθάει από μόνο του για τον σκοπό αυτό; Θα πάει στα φροντιστήρια;

Κύριε Οικονόμου, θα συμφωνείτε νομίζω, ότι λίγο ενδιαφέρει τον φοιτητή το ερευνητικό έργο του καθηγητή, όταν ο τελευταίος είναι ανάξιος να τον διδάξει με τον σωστό τρόπο. Γιατί να τον ενδιαφέρει; Για να λέει ότι ο καθηγητής του οποίου χρωστάει το μάθημα, επειδή δεν μπορεί να του το διδάξει, είναι από τους καλύτερους στον κόσμο;

Σε δεύτερη μοίρα, έρχεται η συμπεριφορά του καθηγητή. Ειρωνείες ή φράσεις όπως 'Αφού θέλετε να σας συμπεριφερόμαστε σαν ζώα, έτσι θα σας συμπεριφερόμαστε' δεν νομίζω ότι έχουν θέση σε ένα τέτοιο εκπαιδευτικό ίδρυμα. Ό,τι και να 'κανε ο φοιτητής, ο καθηγητής δεν πρέπει να δείχνει κάποια ανωτερότητα; Επειδή ο φοιτητής δεν τα 'μαθε απ' την οικογένειά του, θα πρέπει να αντιμετωπίζεται με επιθετικότητα;

Αυτό που λείπει από το υπόλοιπο προσωπικό, δηλαδή τους φοιτητές, είναι ο σεβασμός. Δεν μπορεί σε μεγάλο ποσοστό των αιθουσών, η χάβρα να είναι δεδομένη. Δεν μπορεί να στερείς το δικαίωμα της σωστής παρακολούθησης, έστω και από έναν συμφοιτητή σου, επειδή θέλεις να συζητάς μέσα στην αίθουσα.

Όσον αφορά τα βιβλία, πάντα υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης και σ' αυτά των Μαθηματικών και τα υπόλοιπα, αν καταλαβαίνετε.

Όσον αφορά τον τρόπο λειτουργίας, υπάρχουν επίσης σημεία προς βελτίωση. Δεν μπορεί π.χ. η έκφραση αποριών να γίνεται στα όρθια, στο ενδιάμεσο διάλλειμα του δίωρου ή στο τέλος του μαθήματος, για ένα 5λεπτο και ΑΝ έχει όρεξη/χρόνο ο καθηγητής. Δεν μπορεί οι ώρες φοιτητών να είναι μόνο 2 ώρες την εβδομάδα και αν θα πετύχεις τον καθηγητή. Δεν μπορεί να ψάχνουμε αίθουσα, επειδή ήρθαν πολλοί φοιτητές να γράψουν στις εξετάσεις. Δεν μπορεί να πιάνουν κουβεντούλα οι επιτηρητές την ώρα των εξετάσεων.

Τέλος, από τις εγκαταστάσεις, χρειάζονται βελτίωση κατά τη γνώμη μου, 3 πράγματα:

1. Χαρτί υγείας στις τουαλέτες (ίσως και σαπούνι).
2. Αλλαγή όλων των θρανίων με πτυσσόμενα ώστε να μπορεί να βγει/μπει κάποιος που κάθεται στο κέντρο χωρίς να χρειάζεται να βγουν όλοι οι προηγούμενοι στον διάδρομο (σημαντικότατο).
3. Σωστή ρύθμιση των κλιματιστικών ανά αίθουσα, ανάλογα με τον κόσμο που έχει μέσα.

Μετά από όλα αυτά, το πιο λογικό νομίζω είναι να πάρεις το πτυχίο, κι ας μη μάθεις τίποτα.

Κύριε Οικονόμου, θα ήθελα πάρα πολύ να ακούσω την άποψή σας για τα παραπάνω, όπως και την άποψη των συναδέλφων.

_________________
"Αν οι αρχιτέκτονες κατασκεύαζαν τα κτίρια όπως οι προγραμματιστές προγραμματίζουν τους υπολογιστές, ο πρώτος τρυποκάρυδος που θα εμφανιζόταν θα κατέστρεφε τον πολιτισμό μας."
Δεύτερος νόμος του Gerald Weinberg.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ψυχολογία Φοιτητών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 24 Αύγ 2009, 20:44 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφη: 26 Ιαν 2008, 00:29
Δημοσ.: 302
Καταρχήν Καλή Ακαδημαική Χρονιά σε όλους! Ελπίζω η χρονιά που αρχίζει να φέρει ό,τι καλύτερο για τον καθένα προσωπικά αλλά και για το Τμήμα μας. Θα απαντήσω πολύ σύντομα στα ζητήματα που θίγονται στο μήνυμα μια και μόλις έχω επιστρέψει από τις διακοπές και δεν έχω ακόμα ζεσταθεί για σοβαρή συζήτηση. Μια και το μήνυμα μου απευθύνεται προσωπικά όμως, πρέπει να πω συνοπτικά μερικά πράγματα.

delphi έγραψε:
Αυτό που λείπει από πάρα πολλούς καθηγητές και λυπάμαι που το γράφω δημόσια, είναι το σωστό μάθημα. Η έλλειψη οποιουδήποτε ελέγχου από κάποιον ανώτερο, στον τρόπο που διδάσκουν, έχει δώσει χώρο για απίστευτα φαινόμενα στις αίθουσες διδασκαλίας όπως ο καθηγητής να γράφει "άτσαλα" όπου γουστάρει στον πίνακα ή να μιλάει χρησιμοποιώντας μισές και ατελείς φράσεις ή να τονίζει τα ασήμαντα και να περνάει γρήγορα τα σημαντικά σημεία. Ποιος θα επιβάλει τον σωστό τρόπο διδασκαλίας; Πώς ο φοιτητής θα περάσει το μάθημα όταν έχει σαν μόνη, πολλές φορές, επιλογή παρακολούθησης, έναν τέτοιον καθηγητή και το βιβλίο δεν βοηθάει από μόνο του για τον σκοπό αυτό; Θα πάει στα φροντιστήρια;


Το πρόβλημα του "σωστού μαθήματος" αφορά προφανώς όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης. Δυστυχώς δεν είναι κάτι καλά ορισμένο. Κάποιος που γράφει άτσαλα στον πίνακα μπορεί τελικά να λειτουργεί πιο θετικά για κάποια μερίδα φοιτητών από κάποιον που γράφει τακτικά και του οποίου τις σημειώσεις αντιγράφουν μηχανικά οι φοιτητές. Κάποιος που κάνει 'φροντιστηριακό' μάθημα, επικεντρωμένο στα SOS των εξετάσεων, μπορεί τελικά να του δίνει μια πιο περιορισμένη οπτική του γνωστικού αντικειμένου από κάποιο 'χαοτικό' καθηγητή.

Εν πάση περιπτώση, ο καλός δάσκαλος είναι κάτι πολύτιμο που όλοι τον αναγνωρίζουμε ακόμα κι αν δεν μπορούμε να τον ορίσουμε. Είναι εκείνος που εμπνέει το φοιτητή, που τον κάνει να πάει με χαρά στην επόμενη διάλεξη, που με κάποιο τρόπο τον βάζει σε μια ενεργητική διαδικασία σκέψης του αντικειμένου. Αλλά δεν μπορεί να γίνει κανείς καλός δάσκαλος ακολουθώντας κάποιο μοντέλο-συνταγή. Η καλή διδασκαλία απαιτεί καλή γνώση του γνωστικού αντικειμένου (Μαθηματικά στην προκειμένη περίπτωση) αλλά πάνω από όλα διάθεση να μπεις στη θέση του φοιτητή, διάθεση να επικοινωνήσεις μαζί του και τελικά είναι μια αμφίδρομη διαδικασία. Δεν νομίζω ότι το κύριο πρόβλημα είναι η ανυπαρξία κάποιου ανωτέρου που να επιβάλει το σωστό τρόπο διδασκαλίας. Η καλή διδασκαλία δεν επιβάλλεται. Είναι μια ιδιότητα που πρέπει να πηγάζει από ένα έμφυτο ταλέντο και πρέπει παράλληλα να καλιεργηθεί. Ο κυριότερος παράγοντας για την κακή διδασκαλία είναι η απουσία διαλόγου στην τάξη και δυστυχώς αυτό δεν μπορεί να διορθωθεί αν ο αριθμός των φοιτητών δεν γίνει πολύ μικρότερος. Όμως αυτό δεν το ελέγχουμε εμείς. Το δεύτερο πρόβλημα είναι η αξιολόγηση της διδασκαλίας που θα πρέπει να γίνεται από τους φοιτητές. Αυτό θα αποτελέσει μια σημαντική βοήθεια για όποιον θέλει να βελτιωθεί. Όμως τονίζω: Το βασικό ζήτημα είναι να υπάρχει αμφίδρομη επικοινωνία στην τάξη.

delphi έγραψε:
Κύριε Οικονόμου, θα συμφωνείτε νομίζω, ότι λίγο ενδιαφέρει τον φοιτητή το ερευνητικό έργο του καθηγητή, όταν ο τελευταίος είναι ανάξιος να τον διδάξει με τον σωστό τρόπο. Γιατί να τον ενδιαφέρει; Για να λέει ότι ο καθηγητής του οποίου χρωστάει το μάθημα, επειδή δεν μπορεί να του το διδάξει, είναι από τους καλύτερους στον κόσμο;


Το ερευνητικό έργο ενός καθηγητή μπορεί να ενδιαφέρει λίγο ή καθόλου τους προπτυχιακούς φοιτητές. Ενδιαφέρει όμως την Κοινωνία και η προαγωγή της έρευνας είναι ένα εξαιρετικά πολύτιμο αγαθό που περιμένουμε να παράγει ένας καθηγητής Πανεπιστημίου. Είναι λάθος να υποτιμάται αυτή η συνιστώσα.

delphi έγραψε:
Σε δεύτερη μοίρα, έρχεται η συμπεριφορά του καθηγητή. Ειρωνείες ή φράσεις όπως 'Αφού θέλετε να σας συμπεριφερόμαστε σαν ζώα, έτσι θα σας συμπεριφερόμαστε' δεν νομίζω ότι έχουν θέση σε ένα τέτοιο εκπαιδευτικό ίδρυμα. Ό,τι και να 'κανε ο φοιτητής, ο καθηγητής δεν πρέπει να δείχνει κάποια ανωτερότητα; Επειδή ο φοιτητής δεν τα 'μαθε απ' την οικογένειά του, θα πρέπει να αντιμετωπίζεται με επιθετικότητα;

Αυτό που λείπει από το υπόλοιπο προσωπικό, δηλαδή τους φοιτητές, είναι ο σεβασμός. Δεν μπορεί σε μεγάλο ποσοστό των αιθουσών, η χάβρα να είναι δεδομένη. Δεν μπορεί να στερείς το δικαίωμα της σωστής παρακολούθησης, έστω και από έναν συμφοιτητή σου, επειδή θέλεις να συζητάς μέσα στην αίθουσα.


Η ευγένεια και ο αλληλοσεβασμός είναι σίγουρα αναγκαία προϋπόθεση για να λειτουργήσει το πανεπιστήμιο. Νομίζω ότι όλοι θα συμφωνήσουν.

delphi έγραψε:
Όσον αφορά τα βιβλία, πάντα υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης και σ' αυτά των Μαθηματικών και τα υπόλοιπα, αν καταλαβαίνετε.

Όσον αφορά τον τρόπο λειτουργίας, υπάρχουν επίσης σημεία προς βελτίωση. Δεν μπορεί π.χ. η έκφραση αποριών να γίνεται στα όρθια, στο ενδιάμεσο διάλλειμα του δίωρου ή στο τέλος του μαθήματος, για ένα 5λεπτο και ΑΝ έχει όρεξη/χρόνο ο καθηγητής. Δεν μπορεί οι ώρες φοιτητών να είναι μόνο 2 ώρες την εβδομάδα και αν θα πετύχεις τον καθηγητή. Δεν μπορεί να ψάχνουμε αίθουσα, επειδή ήρθαν πολλοί φοιτητές να γράψουν στις εξετάσεις. Δεν μπορεί να πιάνουν κουβεντούλα οι επιτηρητές την ώρα των εξετάσεων.


Αυτά είναι σωστά σε γενικές γραμμές. Από την άλλη μεριά θα τονίσω για μια ακόμη φορά ότι ο μεγάλος αριθμός των φοιτητών είναι βασικός παράγοντας που οδηγεί προς τα εκεί τα πράγματα. Για παράδειγμα, στη Συνδυαστική Ι, είναι εγγεγραμμένοι συνήθως περί τους 1000 φοιτητές και προσέρχονται στις εξετάσεις περίπου οι 600 τον Ιανουάριο και 300 το Σεπτέμβριο. Δεν είναι λογικό ο καθένας από αυτούς να δικαιούται το λιγότερο μισή ώρα το εξάμηνο κατ' ιδίαν για να λύσει τις απορίες του; Κανονικά θα έπρεπε να ερχόταν (τί είναι μισή ώρα σε ένα εξάμηνο όταν λάβουμε υπόψη το καθεστώς της βοήθειας-επίβλεψης που είναι συνηθισμένος ο φοιτητής από τη Μέση Εκπαίδευση). Με έναν απλό υπολογισμό όμως 600*30=18000 λεπτά θα χρειάζονταν για αυτούς που προσέρχονται στις εξετάσεις, δηλαδή 9000 λεπτά ανά διδάσκοντα, δηλ. 150 ώρες το εξάμηνο, δηλαδή πάνω από 10 ώρες την εβδομάδα. Είναι παντελώς αδύνατο να γίνει αυτό.

delphi έγραψε:
Τέλος, από τις εγκαταστάσεις, χρειάζονται βελτίωση κατά τη γνώμη μου, 3 πράγματα:

1. Χαρτί υγείας στις τουαλέτες (ίσως και σαπούνι).
2. Αλλαγή όλων των θρανίων με πτυσσόμενα ώστε να μπορεί να βγει/μπει κάποιος που κάθεται στο κέντρο χωρίς να χρειάζεται να βγουν όλοι οι προηγούμενοι στον διάδρομο (σημαντικότατο).
3. Σωστή ρύθμιση των κλιματιστικών ανά αίθουσα, ανάλογα με τον κόσμο που έχει μέσα.

Μετά από όλα αυτά, το πιο λογικό νομίζω είναι να πάρεις το πτυχίο, κι ας μη μάθεις τίποτα.

Κύριε Οικονόμου, θα ήθελα πάρα πολύ να ακούσω την άποψή σας για τα παραπάνω, όπως και την άποψη των συναδέλφων.


Σύμφωνοι για τα 1-3. Από κει και πέρα ας μην απαξιώνουμε αυτό που έχουμε. Παρά τις δυσμενείς συνθήκες, μπορεί να μάθεις πάρα πολλά όντας στο Μαθηματικό. Θέλει όμως αυτοπειθαρχία, αγάπη για τα Μαθηματικά και πολλή προσπάθεια. Το σημαντικότερο που ίσως μαθαίνει κανείς είναι ότι χρειάζεται πολλή προσωπική δουλειά και να στηρίζεται στα δικά του ποδιά. Οι καθηγητές, οι συμφοιτητές, τα βιβλία και οι σημειώσεις είναι όλα πολύτιμες πηγές αλλά η προσωπική μελέτη και η ενεργή σκέψη είναι αυτά που σε κάνουν να μαθαίνεις.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 48 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4  Επόμενο

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες [ DST ]


Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group