forum.math.uoa.gr

Forum του Τμήματος Μαθηματικών
Ημερομηνία 22 Σεπ 2017, 15:40

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες [ DST ]




Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 48 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3, 4  Επόμενο
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Ψυχολογία Φοιτητών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 14 Φεβ 2008, 14:23 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφη: 12 Δεκ 2006, 17:32
Δημοσ.: 2095
Τοποθεσια: Somewhere in Time The Final Frontier
Όταν ένας ξάδελφος μου με ρώτησε για το Μαθηματικό αν αξίζει να μπει του απάντησα με μεγάλη ειλικρίνεια ότι το μαθηματικό είναι μια εξαιρετική σχολή να μπεις αλλά το θέμα είναι πως θα βγεις γιατί θυμίζει ένα ανάποδο μπουκάλι με το πάτο του να είναι η ευκολία να γίνεις φοιτητής στο μαθηματικό αλλά με το στόμιο του η δυνατότητα να γίνεις πτυχιούχος μαθηματικός
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί υπάρχει απαξίωση να γίνει κάποιος καθηγητής μέσης εκπαίδευσης;και το ονομάζουν πολύ καθηγητάκος;
μήπως ξεχάσαμε ποιοι μα δίδαξαν για να φτάσουμε εδώ;
Η μήπως το κύρος του ανθρώπου εξαρτάται απο την θέση που κατέχει και τα πτυχία που έχει μαζέψει;
Δηλαδή αν πάρω ενα πτυχίο θα είμαι καθηγητάκος της σειράς και αν πάρω και master τότε θα γίνω καθηγητής;
όνειρο μου είναι να μπορέσω να μπω σε μια αίθουσα και να μεταδώσω την αγάπη μου για τα μαθηματικά σε άλλους ανθρώπους είτε αυτοί θα λέγονται φοιτητές είτε αυτοί θα λέγονται μαθητές εδώ όλοι μοιραζόμαστε την αγάπη μας επάνω σε ενα αντικείμενο που πολύς ο κόσμος το μισεί και το φοβάται άρα εκφράσεις που μειώνουν τα μαθηματικά ας μην κάνουμε
Οι μαθηματικοί δεν είναι τα πτυχία που θα έχουν μαζέψει αλλά η δίψα να κάνουν τα μαθηματικά αγαπημένο μάθημα σε όλα τα παιδιά

_________________
Η αυλαία έπεσε ευχαριστώ που ήρθατε στην παράσταση


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 14 Φεβ 2008, 14:54 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: 02 Αύγ 2007, 14:07
Δημοσ.: 75
Παρακολουθω τη συζητηση με πολυ μεγαλο ενδιαφερον απο την αρχη, οπως και το κειμενο του Κ. Μηλολιδακη το οποιο με καλυπτε απολυτα ως προς τον προβληματισμο του. Ομως το ποστ του Crube με εκανε να θελω να μοιραστω μαζι σας τη δικη μου ιστορια. Ισως κατανοωντας τα προβληματα καποιων ανθρωπων να βγουν χρησιμα συμπερασματα για το τμημα και τους φοιτητες.

Περασα στο μαθηματικο κατα την πρωτη χρονια εφαρμογης του νεου συστηματος με βαθμο 17,8, εχοντας γραψει πανω απο 18 στις πανελληνιες σε ολα τα μαθηματα θετικων επιστημων πλην της βιολογιας. Λογω κακων αποτελεσματων σε κατι μαθηματακια τυπου θρησκευτικα/ιστορια/κειμενα κτλ, καθως και την κακιστη αντιμετωπιση που ειχα απο καθηγητες στο λυκειο(Ειναι εγκλημα να εχεις μακρυα μαλλια για καποιους φαινεται) οπου στα μισα μαθηματα πανελληνιες εγραψα πανω απο το μεσο ορο που βαθμολογηθηκα απο τους καθηγητες μου, δεν καταφερα να αριστευσω. Περασα 104ος στο μαθηματικο, το οποιο ηταν η τριτη μου επιλογη μετα απο τα 2 κλασικα τμηματα του πολυτεχνειου που ολοι δηλωνουν,καθως αγαπουσα τα μαθηματικα και ειχα ανεκαθεν κληση. Στο ακουσμα της ειδησης οτι περασα επισημα, απογοητευθηκα. Δεν ηθελα να γινω καθηγητης οπως ονειρευοταν η οικογενεια μου. Ομως υπηρχε ενα προβλημα. Το προβλημα που αντιμετωπιζει η πλειοψηφια των νεων. ΣΤΑ 18 ΜΟΥ ΔΕΝ ΗΞΕΡΑ ΤΙ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΓΙΝΩ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ. Κρατηστε το αυτο για τη συνεχεια, πιστεψτε με θα ειναι ενδιαφερον.

Στο πρωτο ετος, οπως πολυ σωστα αναφερει ο κυριος Ραπτης, θελησα να ζησω λιγο τη ζωη μου. Να αποβαλω αυτο το αγχος του λυκειου, αυτη την καθημερινη πιεση που με ειχαν κανει να ζω σαν ρομποτ ολα αυτα τα χρονια. Να γινω ΑΝΘΡΩΠΟΣ. Δεν ασχοληθηκα σχεδον καθολου με τη σχολη με αποτελεσμα να περασω μολις τα παιδαγωγικα στο πρωτο ετος. Αναμενομενο φυσικα.

Στο δευτερο ετος αρχισα τα μικρα βηματα στη σχολη. Αρχισα να παρακολουθω καποια μαθηματα συστηματικα, ομως ηρθα αντιμετωπος με κατι που δεν περιμενα. Το γεγονος οτι τα μαθηματικα του λυκειου δεν εχουν ΚΑΜΙΑ σχεση με αυτα που διδασκονται στη σχολη. Επισης ηρθα αντιμετωπος με την πρωτη χαμενη εξεταστικη λογω απεργιων. Ας μην μασησουμε την καραμελα της διπλης εξεταστικης και οτι δεν χασαμε τιποτα παρακαλω,δεν οφελει να κρυβομαστε πισω απο το δαχτυλο μας.Απο υποχρεωτικα περασα μονο γραμμικες, καθως και μερικα αλλα ευκολα μαθηματακια.

Σημειωση. Στο δευτερο ετος αρχισε η πιεση απο το σπιτι. Οταν τα αποτελεσματα δεν ερχοντουσαν αρχισαν και οι καυγαδες, με αποτελεσμα σε καποιο σημειο να με πουν ακομα και αχρηστο πανω στα νευρα. Να αλλαξω σχολη, να παω εξωτερικο, να παω σε ιεκ, να κανω οτιδηποτε για να πετυχω κατι. Το αγχος του λυκειου δεν ηταν τιποτα μπροστα σε αυτο, σε αυτη την καθημερινοτητα που ζουσα σπιτι μου. Ομως ξεχασαν κατι. Το χαρακτηρα μου και τον εγωισμο μου. Ποτε στη ζωη μου δεν ειπα οτι θα καταφερω κατι και απετυχα. Δεν τα παρατησα οσο κι αν ηθελαν, πεισμωσα ακομα περισσοτερο και ειπα οτι θα τελειωσω αυτη τη σχολη οτι κι αν γινει! Ομως καπου εκει, αρχισε και ο εφιαλτης μου. Ο εφιαλτης που λεγεται αγχος και εκανε την παρουσια του αισθητη με προβληματα υγειας. Κι ομως δεν τα παρατησα. Συνεχισα.

Τριτο ετος λοιπον και ερχομαι αντιμετωπος με το πρωτο μεγαλο "εμποδιο", το οποιο λεγοταν απειροστικος λογισμος. Διαβαζα 2 μηνες συστηματικα, παρα τα προβληματα υγειας. Στις εξετασεις βγηκα εξω και ειπα οτι περασα κι εχω γραψει γυρω στο 7. Ποσο εξω ειχα πεσει. Στα αποτελεσματα ειδα 2. Εκει το αγχος νικησε την μαχη, την καθοριστικοτερη ολων. Εκει πραγματικα κι εγω ενιωσα αυτο που ειπε ο Crube. Αχρηστος. Πλεον ηταν φανερο οτι κατι δεν παει καλα, και το αγχος και τα προβληματα υγειας εφτασαν στο ζενιθ τους. Στην επαναληπτικη του σεπτεμβρη επισης πηρα 2. Απολογισμος χρονιας 2 μαθηματα ολα κι ολα περασμενα.

Ειχα νικηθει κατα κρατος. Η κατασταση ειχε γινει τοσο ασχημη, που οχι μονο σχολη δεν μπορουσα να ανεβω, αλλα ειχα σταματησει να βγαινω και με τους φιλους μου λογω υγειας. Ηθικο 0 πλεον. Παρολα αυτα, ειχα δωσει μια υποσχεση στον εαυτο μου. Οτι δεν θα τα παρατησω. Οτι ποτε δεν απετυχα. Εκει ξυπνησε ο εγωισμος μου, εκει πληγομενος μεν, αποφασισμενος δε, αποφασισα να κανω μια καινουργια αρχη. Υπηρχε ενα προβλημα λοιπον. Απο την στιγμη που καποιοι περναγαν, κατι εκανα εγω λαθος. Αυτο το λαθος δεν μπορουσα να το βρω μονος μου στη σχολη. Υπεκειψα στις πιεσεις των γονεων μου και εκανα κατι καθοριστικο. Γραφτηκα φροντιστηριο...

Ηταν μεγαλο λαθος αλλα οτι καλυτερο μπορουσα να κανω για την ωρα. Δεν μπορουσα ν ανεβω σχολη και να παρακολουθησω λογω υγειας. Μονος μου δεν υπηρχε περιπτωση να τα καταφερω. Εκανα λοιπον αυτη την επιλογη. Τμηματα 6-7 ατομων, μου λυνοντουσαν οι αποριες, διαβαζα συστηματικα και το κυριοτερο, απεκτησα τη σωστη μαθηματικη σκεψη, που δεν μπορουσα να κατανοησω στη σχολη. Οπως ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ λενε οι καθηγητες, ειναι αδυνατον σε αμφιθεατρο με 300 ατομα μεσα να το καταφερεις. Το σημαντικοτερο σε αυτο το φροντιστηριο ηταν οτι ηρθα αντιμετωπος με θεματα περασμενων εξετασεων. Κυριοι καθηγητες που διαβαζετε, ελπιζω να κατανοησετε αυτο που λεμε οι φοιτητες και υπαρχει διαχυτο παντου στο forum. Οτι δεν προετοιμαζομαστε απο πλειοψηφια των καθηγητων σωστα για τις εξετασεις μας. Οτι τα θεματα που ζητουνται πολλες φορες δεν εχουν καμια σχεση με αυτα που διδασκονται με τον οποιο τροπο διδασκονται. Οτι δεν υπαρχουν σωστες προυποθεσεις για να ερευνησει και ν ασχοληθει μονος του ο φοιτητης το εκαστωτε μαθημα.

Ηρθαν λοιπον οι πρωτες σημαντικες μου νικες. Απειροστικος λογισμος 6, και θα ηταν 8 αν μας εκανε καποια πραγματα που τα θεωρησε εκτος υλης ενω ειχαν γινει κανονικα. Τεταρτο ετος και περασα 11 μαθηματα. Νικη επιτελους. Νικη κατα του αγχους. Νικη κατα των ολων οσων μου προκαλουσε, νικη στα προβληματα υγειας που αρχισαν να περιοριζονται. Το ηθικο αναπτερωνεται. Μολις ανακοινωνονται τα αποτελεσματα τρεχω χαρουμενος στον καθηγητη και του το λεω. Κι εκει τρωω τη σφαλιαρα. Μου ειπε ουσιαστικα οτι δεν περιμενε να περασω, οτι δεν αξιζα 6 και ειμαι τυχερος που περασα. ΕΦΡΙΞΑ. Ημουν ο καλυτερος στην ταξη. Διαβαζα ολο το εξαμηνο. Δεν πηρα βαθμο για δικο του λαθος και με υποτιμα ετσι και με λεει τυχερο? Εκει εγινε το πρωτο κλικ. Ομως πετυχημενη συνταγη δεν αλλαζει. Συνεχισα μαθηματα με αυτον

Δευτερη χρονια και 5ο ετος, εξισου επιτυχημενη. Οτι εδωσα το περασα. Πλεον δεν υπηρχε αποτυχια. Μονο νικη. Πατησα το αγχος κατω. Το απεβαλα. Ξεπερασα τα προβληματα υγειας. Κι εκει το πηρα αποφαση. Εχθρος του καλου ειναι το καλυτερο. Δεν μπορουσα να χωνεψω οτι διαβαζα τοσο πολυ και επαιρνα 5. Ποτε δεν χωνεψα εκεινη τη φραση. Ησουν τυχερος λεει. Οχι μπαρμπα, δεν ημουν τυχερος. Ημουν αποφασισμενος. Δεν ημουν τυχερος, διαβασα, αγωνιστηκα και πετυχα. Και απο τη στιγμη που διαβαζω σα σκυλι, περναω ανετα μεν, με 5 και 6 δε, και απο τη στιγμη που δεν με εχεις σε εκτιμηση, ΔΕΝ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΠΙΑ.

Εκτο ετος. Πλεον εχω ξεπερασει αγχος και ασθενειες. Πλεον αισθανομαι καλα με ηθικο ακμαιο. Το φροντιστηριο δεν με καλυπτει και καταλαβαινω το λαθος μου, αν και αργα. Παρολη την οποια βοηθεια, βαθμο στο πτυχιο δεν θα ειχα. Κανω οτι μπορω ομως απο δω και περα. 2 χρονια δεν ειχα πατησει σχολη. Μονο για εξετασεις, για πασο και για να γραφτω. Καιρος να αλλαζε αυτο. Καιρος πλεον μετα απο 5 χρονια, εχοντας κατανοησει τι πρεπει να κανω και πως πρεπει να το κανω, να παω σχολη. Να παω και να παλεψω οπως ο καθε φοιτητης που δεν αντιμετωπισε τα δικα μου προβληματα. Στα μαθηματα του φροντιστηριου μου εκανε απο ολα τα μαθηματα ΕΝΑ μονο κλικ. Λεγοταν στατιστικη και ηταν μισητο απο την πλεοψηφια των συμφοιτητων μου. Εμενα ομως κατι με τραβαγε. Αποφασιζω λοιπον να τεσταρω αυτον τον τομεα των μαθηματικων. Δηλωνω Δειγματοληψια το χειμερινο εξαμηνο. Αυτο ηταν.

Αισθανομαι υποχρεωμενος να ευχαριστησω δημοσια τον κυριο Δαμιανου, εστω και μεσα απο ενα φορουμ, γιατι με εκανε να καταλαβω τι μου αρεσε. Ανακαλυψα αυτο που θελω να κανω στη ζωη μου και το χρωσταω σε αυτον τον ανθρωπο. Ξερω πως δεν διαβαζει το φορουμ αλλα δεν πειραζει. Ολη τη χρονια εχασα 2 μαθηματα ολα κι ολα, ενα λογω ασθενειας κι ενα λογω θανατου. Στις προοδους ειχα απο τους μεγαλυτερους βαθμους. Την εργασια την αγαπησα.Γιατι? Γιατι ενας ανθρωπος επιτελους μου εδωσε την ευκαιρια να ΕΡΕΥΝΗΣΩ! Να πειραματιστω, να γραψω τις αποψεις μου, να δοκιμασω και να παρω μια μικρη γευση απο την πραγματικη ζωη και το τι χρειαζεται μια κοινωνια απο αυτον τον τομεα. Πλεον αυτο το πραγμα ηταν αγαπη. Το αριστα στις εξετασεις το επιβεβαιωσε. Το πρωτο μου 10 μετα απο 5 χρονια. Πλεον ο δρομος ειχε χαραχθει. Δευτερο εξαμηνο και εμβαθυνω ακομα περισσοτερο. Στατιστικη αναλυση δεδομενων. Και εδω ενα δημοσιο ευχαριστω στον κυριο Μπουρνετα. Με δεχθηκε στο μαθημα παρα το γεγονος οτι ειχα 5 στα 3 προαπαιτουμενα μαθηματα. Οταν του μιλησα και του εξεγησα οτι αυτο το μαθημα με ενδιαφερει, δεν μου εκλεισε την πορτα. Δεν εχασα μαθημα και αυτο το εξαμηνο και το δευτερο αριστα ηταν η δευτερη επιβεβαιωση. Ειχα βρει αυτο που θελω να κανω. Επισης ευχαριστω στην κυρια Μελιγκοτσιδου καθως θα ηταν αδικο να μην αναφερθει, μιας και μας ειχε στα εργαστηρια του μαθηματος και στην στατιστικη 2 και αξιζει μεριδιο στην επιτυχια των φοιτητων. Αλλη μια επιτυχημενη χρονια, παρολο που χαθηκε αλλη μια εξεταστικη. Αλλη μια εξεταστικη χαθηκε και το επομενο ετος με τις απεργιες και τις καταληψεις. Συνολο 1 χαμενος χρονος για μενα.

Λογω αυτου δεν πηρα πτυχιο στην ωρα του καθως ο προγραμματισμος για τις εξετασεις δεν μου βγηκε ως ηθελα. Αυτη την εξεταστικη χρωσταγα 2 μαθηματα και δεν παρακολουθησα. Δευτερα πετυχα στις στοχαστικες ανελιξεις και μενει να το επιβεβαιωσω στα αποτελεσματα. Αυριο δινω θεωρια παιγνιων και αν τα καταφερω, αν και δυσκολο γιατι δεν παρακολουθησα κι εχω κενα, συμπληρωνω τις προυποθεσεις για πτυχιο και κατευθυνση στατιστικης. Ομως δεν τελειωνω εδω. Οπως ειπα και πιο πανω, αγαπησα αυτο το κομματι των μαθηματικων. Ακομα και να παρω πτυχιο αυριο εχω αποφασισει να ασχοληθω με τα 2 μαθηματα εαρινου που δεν εχω περασει. Ουρες αναμονης και στοχαστικες μεθοδοι στην επιχειρισιακη ερευνα. Δεν θα το κανω πια γιατι ειμαι υποχρεωμενος(αν περασω αυριο), θα το κανω γιατι μ αρεσει και θελω ν ασχοληθω με το αντικειμενο. Και ας μην παρακολουθησω. Αν καταφερω και πετυχω ακομα καλυτερα. Αν οχι θα εχω χρησιμες γνωσεις παρα την αποτυχια. Δεν με πειραζει πλεον, οι εξετασεις δεν ειναι το προβλημα μου.

Πλεον ειμαι ετοιμος να κανω το επομενο βημα. Ενα μεταπτυχιακο πανω στον τομεα μου. Απο τη δευτερα ξεκιναει η αναζητηση. Ειμαι σχεδον σιγουρος οτι δεν θα γινω δεκτος στο μαθηματικο λογω βαθμολογιας(βγαζω γυρω στο 6) και δυστυχως θα πρεπει να ψαξω αλλου την τυχη μου. Ελπιζω να βρω αυτο που με ενδιαφερει στην ελλαδα, γιατι δεν θα παω στο εξωτερικο. Δεν θελω να με δεχθουν για τα χρηματα μου, θελω καποιος να με δεχθει γιατι πιστευει σε μενα. Το αυριο πλεον μου κλεινει το ματι.

Αυτη ηταν περιληπτικα η μικρη μου ιστορια. Ξερω πως βγηκε ενα τεραστιο ποστ. Ξερω πως κατα πασα πιθανοτητα θα αγνοηθει. Οποιος το διαβασει παντως ελπιζω να βρει ενα πατημα για να μην τα παρατησει. Ναι φιλε crube, δεν αξιζει να τα παρατησεις. Καντο για σενα πανω απο ολους. Και να εισαι σιγουρος οτι θα πετυχεις!

Προς τους καθηγητες που ισως το διαβασουν, ελπιζω να κατανοησουν το ζουμι του ποστ αυτου το οποιο δεν ειναι αλλο απο το ΑΓΧΟΣ που αντιμετωπιζουν οι φοιτητες. Η πιεση ειναι παρα πολλη μεγαλη και κυριως καλεισθε να αντιμετωπισετε αυτον τον τομεα πρωτα απο ολα. Οταν δεν υπαρχει αγχος απο κανεναν, τοτε ολα τα πραγματα πανε καλα. Ειναι η μαστιγα της κοινωνιας μας πλεον, για ολους. Ευχομαι ολοψυχα να βρειτε λυσεις και να παρετε σοωαρα υπ οψη αυτα που ειπα και δεν ανεφερε κανεις αλλος εδω περα.

Να ειστε καλα ολοι και ευχαριστω αν καποιος διαβασε το ποστ. Το διαβασμα με καλει γιατι ειναι σημαντικη η αυριανη μερα. Σας χαιρετω και θα συνεχισω να παρακολουθω με ενδιαφερον την κουβεντα, ειτε ως προπτυχιακος, ειτε ως πτυχιουχος απο αυριο.

ΥΓ Συγγνωμη για τυχον τυπογραφικα λαθη, δεν εχω το χρονο να το ξαναδιαβασω και να διορθωσω


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 14 Φεβ 2008, 15:13 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφη: 17 Σεπ 2007, 19:34
Δημοσ.: 274
Πρώτα από όλα ΜΠΡΑΒΟ και ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ από καρδιάς και από αύριο πτυχιούχος (από σήμερα δηλαδή !)

Ένα μικρό σχόλιο μόνο :

Γράφτηκες φροντιστήριο γιατί 'έσκαγες' και δεν μπορούσες να ανασάνεις.Και αυτό είναι ΚΟΜΒΙΚΟ σημείο και σου έδωσε μια ανάσα και μαζί με όλα τα άλλα που έκανες τα κατάφερες.

Αν δεν είχες αυτή την ανάσα όμως για σκέψου την ψυχολογία που θα είχες στη συνέχεια. Και σκέψου ότι δεν έχουν όλοι χρήματα για φροντιστήρια και ότι ποτέ στο μαθηματικό δεν θα υπάρχουν τμήματα των 7 ατόμων. Και τελικά σκάνε από την πίεση σαν μπαλόνια.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 14 Φεβ 2008, 15:21 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: 02 Αύγ 2007, 14:07
Δημοσ.: 75
Γι αυτο και ανεφερα ακριβως οτι το αγχος πρεπει να ληφθει σοβαρα υπ οψη και οτι ειναι η μαστιγα της κοινωνιας μας. Σιγουρα το φροντιστηριο μου εδωσε μια ανασα, ενα πατημα. Ευχομαι κανεις φοιτητης να μην χρειαστει να κανει οτι εκανα εγω, αλλα για αυτο οπως ειπα πρεπει να λαβουν σοβαρα οι καθηγητες του τμηματος αυτο το προβλημα που βαζανιζει πολυ κοσμο. Ειναι το πιο βασικο απ ολα κατ εμε. Ισως επειδη περασα πολλα. Επαναλαμβανω, οταν δεν υπαρχει αγχος απο ολες τις πλευρες, δεν υπαρχουν και προβληματα. Μακαρι να κινηθουν ολα με γνωμονα αυτο.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 14 Φεβ 2008, 15:36 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφη: 17 Σεπ 2007, 19:34
Δημοσ.: 274
Θα με ενδιέφερε να μάθω τον τρόπο διδασκαλίας από το φροντιστήριο, δηλαδή εκτός από τα λίγα άτομα, τί παραπάνω και πως το έκαναν ( πως και τι δίδασκαν ) που εκτός από το διάβασμά σου, σε βοήθησαν και σε οδήγησαν στην επιτυχία.

Αλλά όποτε μπορείς το γράφεις γιατί αύριο ειδικά εσύ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΠΤΥΧΙΟ !

Καλό διάβασμα και καλή επιτυχία και από αύριο μας λες και τη συνταγή της.


Τελευταία επεξεργασία απο g_ppdpls την 14 Φεβ 2008, 16:47, επεξεργάστηκε 1 φορές συνολικά.

Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 14 Φεβ 2008, 15:37 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφη: 28 Φεβ 2006, 00:06
Δημοσ.: 5211
Spiritcrusher και Crube πολύ ωραία όσα παραθέσατε, θα παραμείνουν προφανώς στο υποφόρουμ "Προβλήματα σχολής", απλώς θα πρότεινα σε ένα ξεχωριστό θέμα, γιατί εκεί προσπαθούμε να βρούμε τρόπους επίλυσης.
Ίσως ο τίτλος του topic να μην είναι απολύτως αντιπροσωπευτικός αλλά θα το βελτιώσουμε στην συνέχεια. :)

Για να κρατήσουμε μια συνοχή. :)

_________________
cogito ergo sum
δραματική σχολή


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 14 Φεβ 2008, 17:23 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφη: 14 Μαρ 2006, 03:26
Δημοσ.: 2224
Spiritcrusher συγχαρητήρια για όλα όσα πέτυχες, με έκανες να χαρώ και να ανατριχιάσω με τα όσα είπες!

Καλή συνέχεια σε ότι κάνεις :)


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 14 Φεβ 2008, 19:28 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφη: 12 Δεκ 2006, 17:32
Δημοσ.: 2095
Τοποθεσια: Somewhere in Time The Final Frontier
Πραγματικά έκλαψα με όσα έγραψες ένοιωσα να με ακουμπάει την καρδία μου Spiritcrusher όλα όσα μοιράστικες μαζί μας εύχομαι σε όλη σου την ζωή να είσαι υπερήφανος που άντεξες αυτήν την πραγματική αλείωση της προσωπικότητας μας μέσα σε αυτό το τμήμα σου εύχομαι τα προβλήματα υγείας να μην σε ξανά ακουμπήσουν ποτέ ξανά και να έχεις μια ευτυχισμένη ζωή
μου δείχνεις το δρόμο και θα κάνω τα πάντα να βρεθώ και εγώ στην θέση σου να είσαι πάντα καλά φίλε σε ότι και αν κάνεις

_________________
Η αυλαία έπεσε ευχαριστώ που ήρθατε στην παράσταση


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Πρακτικές συμβουλές
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 14 Φεβ 2008, 19:54 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφη: 23 Μαρ 2006, 08:51
Δημοσ.: 399
Spitircrusher, μπράβο!
Το παρακάτω το έγραψα για άλλο post αλλά διαβάζοντας το κείμενό σου, μου φαίνεται ότι ταιριάζει περισσότερο εδώ.

Θα ήθελα να γράψω μερικά πράγματα απευθυνόμενος στους φοιτητές που αντιμετωπίζουν δυσκολίες στις σπουδές τους, πχ απέτυχαν πολλές φορές σε εξετάσεις μαθημάτων, αισθάνονται ότι τους λείπει κάθε κίνητρο μελέτης μαθηματικών, δεν είναι σίγουροι αν θα πάρουν πτυχίο, είναι απογοητευμένοι από τη μέχρι τώρα εμπειρία τους στο μαθηματικό, σκέφτονται να τα παρατήσουν.

Ακολουθούν μερικές πρακτικές συμβουλές που ίσως έχουν ‘δασκαλίστικο’ χαρακτήρα και είναι κοινότοπες, αλλά αν εφαρμοστούν, ενδέχεται να έχουν θετικά αποτελέσματα για τους παραπάνω φοιτητές.

1) Πρέπει να παρακολουθείτε τα μαθήματα.
Διατηρείστε επαφή με το αντικείμενο του μαθήματος καθ’ όλη τη διάρκεια του εξαμήνου. Μην αναμένετε ότι με 3 μέρες διάβασμα πριν τις εξετάσεις θα γράψετε καλά σε ένα αντικείμενο που για να φτάσει στη σημερινή μορφή του χρειάστηκαν δεκάδες ή εκατοντάδες χρόνια. Στις παραδόσεις ίσως να μην καταλαβαίνετε κάθε τι που αναπτύσσεται, αλλά αυτό δεν θα πρέπει να σας αποθαρρύνει γιατί υπάρχουν τα 2) και 4) παρακάτω. Κρατάτε σημειώσεις αν το θεωρείτε σκόπιμο, αλλά αν το κάνετε, χρησιμοποιήστε τις! Η παρακολούθηση πρέπει να είναι ενεργητική πράγμα που προϋποθέτει εξοικείωση με την ύλη που έχει διδαχτεί μέχρι τότε. Έτσι ερχόμαστε στο:

2)Πρέπει να διαβάζετε τακτικά στο σπίτι.
Δεν αρκεί η παρακολούθηση από μόνη της. Θα πρέπει να συμπληρωθεί με μελέτη στο σπίτι σε τακτικά διαστήματα καθ’ όλη τη διάρκεια του εξαμήνου. Μην περιμένετε ότι με την παρακολούθηση θα εντοπίστε 5-6 SOS θέματα και θα περάστε με αυτά. Και αν ακόμα το καταφέρετε, αφού αγοράστε λαχείο μια που σας ευνοεί η τύχη, σκεφτείτε ότι περάσατε ένα μάθημα αλλά χάσατε την ευκαιρία να το κατανοήσετε. Το μεγαλύτερο μέρος της ουσιαστικής μάθησης γίνεται, κατά τη γνώμη μου, στο σπίτι και η παρακολούθηση μπορεί να βοηθήσει ουσιαστικά. Στο πανεπιστήμιο που έκανα διδακτορικό, θυμάμαι που στην υποδοχή των νέων μεταπτυχιακών φοιτητών εμφάνισαν ένα ‘μαθηματικό τύπο’ που έλεγε: για κάθε 1 ώρα παρακολούθησης, συνήθως χρειάζονται τουλάχιστον άλλες 3 ώρες μελέτης στο σπίτι. Δεν μπορώ να προτείνω βέβαια συγκεκριμένες αναλογίες για τα εδώ δεδομένα, αλλά νομίζω καταλαβαίνετε το νόημα.

3) Πρέπει να διαβάζετε σωστά.
Από την εμπειρία μου, φαίνεται ότι αρκετοί φοιτητές δεν έχουν μάθει να διαβάζουν-μελετούν μαθηματικά. Δεν ξέρω που οφείλεται αυτό, αλλά υποψιάζομαι ότι έχει σχέση με τη μασημένη τροφή στην οποία πολλοί έχουν εθιστεί από τη μέση παιδεία και τα φροντιστήρια. Τι σημαίνει μελετώ μαθηματικά; Σίγουρα δεν σχετίζεται με ανάγνωση μυθιστορήματος. Σε κάθε βήμα πρέπει να θέτετε ερωτήματα στον εαυτό σας, Αν βλέπετε, για παράδειγμα, έναν ορισμό, σκεφτείτε 2-3 παραδείγματα που εμπίπτουν στον ορισμό και, αν είναι δυνατόν, 1 που δεν εμπίπτει. Ο ορισμός έχει κάποιος περιορισμούς και γιατί; Γιατί δίνεται αυτός ο ορισμός;
Ας δούμε ένα παράδειγμα, τον ορισμό ιδιοδιανύσματος πραγματικού πίνακα.
Γιατί θέλουμε τα ιδιοδιανύσματα να είναι μη μηδενικά; Αληθεύει ότι κάθε πραγματικός πίνακας έχει ιδιοδιάνυσμα;
Ας δούμε ένα άλλο παράδειγμα.
Βλέπετε για πρώτη φορά ένα συγκεκριμένο θεώρημα, πχ κάθε μιγαδικός τετραγωνικός πίνακας μηδενίζει το χαρακτηριστικό πολυώνυμό του. Πρώτα πρέπει να είστε βέβαιοι ότι καταλαβαίνετε τη διατύπωση (πχ τι είναι χαρακτηριστικό πολυώνυμο). Εξετάστε τον εαυτό σας επαληθεύοντας με ένα αριθμητικό 2x2 παράδειγμα το συμπέρασμα του θεωρήματος. Μετά σκεφτείτε μήπως το αποτέλεσμα είναι αναμενόμενο. Μπορείτε να το αποδείξτε; Δοκιμάστε με 2x2 πίνακες. Πάρτε μολύβι και χαρτί και αφήστε το MATLAB για αργότερα. Μπορείτε να το αποδείξτε για κάθε 2x2 πίνακα; (ναι πρέπει να είναι η απάντηση). Αν ναι, γενικεύεται η απόδειξή σας για nxn; Αν όχι, τι συμβαίνει για μια ειδική περίπτωση πχ διαγώνιοι nxn πίνακες; Αφού δείτε ότι αυτή η περίπτωση είναι άμεση, τι μπορείτε να πείτε για τριγωνικούς πίνακες, και αν η γενική περίπτωση φαίνεται δύσκολη, θεωρείστε 3x3 τριγωνικούς πίνακες. Τώρα που έχετε το αποτέλεσμα για τριγωνικούς, μήπως έπεται γενικά; Από την ύλη που έχει προηγηθεί, ποια είναι η σχέση τριγωνικών και τυχαίων πινάκων; (κάθε μιγαδικός τετραγωνικός πίνακας είναι όμοιος με τριγωνικό).
Αν γίνει αυτή η διαδικασία ή έστω ένα ικανό μέρος της, τότε η απόδειξη του Θεωρήματος των Cayley-Hamilton με τη μέθοδο της τριγωνοποίησης θα σας φανεί εύκολη και, το κυριότερο, θα την έχετε καταλάβει και θα σας μείνει για πάντα. Φυσικά, η παραπάνω διεργασία μπορεί να γίνει με αντίστροφη πορεία, δηλαδή διαβάζω την απόδειξη και προσπαθώ να δω που είναι η ουσία δοκιμάζοντας μερικές ειδικές περιπτώσεις.
Τρίτο παράδειγμα.
Μελετάτε μια άσκηση που έλυσε ο καθηγητής στην τάξη. Η πρωτη αντίδραση πρέπει να είναι STOP. Ξέρετε τις έννοιες που υπεισέχονται στη διατύπωση; Πριν προχωρήστε παρακάτω, δοκιμάστε να τη λύστε μόνοι σας. Αν έχετε δυσκολία, επιχειρήστε να τη λύστε σε μια ειδική περίπτωση. Αν δεν καταφέρετε να τη λύστε, μελετήστε τη λύση και κατόπιν ανατρέξτε στις δικές σας προσπάθειες. Γιατί δεν οδήγησαν σε λύση;

4)ΡΩΤΑΤΕ. Δεν υπάρχει χαζή απορία.
Οι καθηγητές έχουμε ώρες γραφείου για ακριβώς αυτό το λόγο. Γιατί δεν έρχεστε; Με μεγάλη χαρά θα απαντηθούν οι απορίες σας. Ε, μη ρωτήστε και για την απόδειξη της εικασίας του Riemann… :) Πέρα από τις ώρες γραφείου, χρησιμοποιήστε και email. Αν υπάρχουν φροντιστηριακές ασκήσεις, πηγαίνετε και συμμετέχετε ενεργά με απορίες.

5)Υπάρχουν οι καθηγητές σύμβουλοι.
Μην ακούτε περίεργες συμβουλές του τύπου, αφήστε το τάδε μάθημα του πρώτου εξαμήνου για το τέταρτο έτος. Μην καταργείτε τη φυσική αλληλουχία των μαθηματικών. Αν σας πουν να πάρετε τη Γραμμική Άλγεβρα Ι μετά τη Γραμμική Άλγεβρα ΙΙ, αγνοήστε τους. Πρέπει να ζητάτε υπεύθυνες γνώμες και για το λόγο αυτό υπάρχουν οι σύμβουλοι. Ρωτήστε για την επιλογή μαθημάτων, τις ειδικεύσεις του πτυχίου, ζητήστε συμβουλές για την πορεία των σπουδών σας, πληροφοίες για μεταπτυχιακά κλπ.

Αυτά τα χρόνια που θα είστε στο Μαθηματικό πρέπει να τα θεωρείστε σαν μια ευκαιρία. Ευκαιρία μάθησης που με τα δεδομένα της χώρας μας, σπάνια εμφανίζεται δεύτερη φορά. Η ποικιλία στα μαθηματικά είναι εντυπωσιακή σε βαθμό που όποιος επιμένει θα βρει κλάδο που τον ενδιαφέρει.

Ο τελευταίος λόγος είναι για τους πρωτοετείς: Οι πρωτοετείς ας προσέξουν ιδιαίτερα τα υποχρεωτικά μαθήματα. Όταν γίνει η αρχή σωστά, η συνέχεια είναι πιο εύκολη γιατί τα μαθηματικά είναι σαν τα … ορεκτικά. Τρώγοντας έρχεται η όρεξη.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρακτικές συμβουλές
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 16 Φεβ 2008, 12:44 
Χωρίς σύνδεση
Επίτιμος Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: 18 Φεβ 2006, 22:25
Δημοσ.: 1377
Τοποθεσια: Nowhere Land
Μιχάλης Μαλιάκας έγραψε:
3) Πρέπει να διαβάζετε σωστά.
Από την εμπειρία μου, φαίνεται ότι αρκετοί φοιτητές δεν έχουν μάθει να διαβάζουν-μελετούν μαθηματικά. Δεν ξέρω που οφείλεται αυτό, αλλά υποψιάζομαι ότι έχει σχέση με τη μασημένη τροφή στην οποία πολλοί έχουν εθιστεί από τη μέση παιδεία και τα φροντιστήρια.

Δεν έχω να προσθέσω κάτι...

_________________
\exists x.\varphi(x) \rightarrow \forall x.\varphi(x)


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 16 Φεβ 2008, 14:52 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: 25 Σεπ 2007, 17:31
Δημοσ.: 4228
Αν γινεται ενας καθηγητης να γραψει (οπως ο κΜαλιακας) τι πρεπει να κανει ενας φοιτητης που εργαζεται οχταωρο κ δεν μπορει να παρακολουθησει τα μαθηματα για να περασει καποιο μαθημα

Πολλοι συναδελφοι φοιτητες λενε για υποχρεωτικες ασκησεις κλπ
ενα παιδι που δουλευει κι απτη στιγμη που δεν αναρτουνται πουθενα τι θα κανει?

_________________
https://www.youtube.com/watch?v=wbZuBDJVHEI


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18 Φεβ 2008, 13:33 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφη: 19 Απρ 2007, 20:32
Δημοσ.: 278
Τοποθεσια: ΑΘΗΝΑ
Spiritcrusher έγραψε:

Ο εφιαλτης που λεγεται αγχος και εκανε την παρουσια του αισθητη με προβληματα υγειας. Κι ομως δεν τα παρατησα. Συνεχισα.

Στα αποτελεσματα ειδα 2. Εκει το αγχος νικησε την μαχη, την καθοριστικοτερη ολων. Εκει πραγματικα κι εγω ενιωσα αυτο που ειπε ο Crube. Αχρηστος. Πλεον ηταν φανερο οτι κατι δεν παει καλα, και το αγχος και τα προβληματα υγειας εφτασαν στο ζενιθ τους. .

Ειχα νικηθει κατα κρατος. Η κατασταση ειχε γινει τοσο ασχημη, που οχι μονο σχολη δεν μπορουσα να ανεβω, αλλα ειχα σταματησει να βγαινω και με τους φιλους μου λογω υγειας. Ηθικο 0 πλεον. Παρολα αυτα, ειχα δωσει μια υποσχεση στον εαυτο μου. Οτι δεν θα τα παρατησω.


Με άγγιξε η μαρτυρία του spiritcrusher,γιατί κάπως ανάλογη ήταν και η δική μου κατάσταση.Τελειοθηρία δηλαδή έμφαση στη λεπτομέρεια ,αναζήτηση του τέλειου είναι το χαρακτηριστικό γνώρισμα του χαρακτήρα μου.Ευλογία ή κατάρα;Οπως μου είπε φίλος γιατρός ,ευλογία αν ζεις σε χώρες-πρότυπα π.χ. Γερμανία.Αλλά στην Ελλάδα όπου δεν λειτουργεί τίποτα (επικρατεί η λογική της ήσσονος προσπάθειας,γίνονται ένα βήμα μπρος και δύο πίσω) η τελειοθηρία μετατρέπεται σε ασθένεια.Και όπως έδειξαν μελέτες ιατρικές οδηγεί σε άγχος ,κατάθλιψη και ιδεοψυχαναγκαστική διαταραχή.
Με λίγα λόγια ,μπήκα με όνειρα και προσδοκίες στο Μαθηματικό(από τις πρώτες επιλογές)αλλά η κατάσταση που συνάντησα,η διάψευση των προσδοκιών με οδήγησε στην απογοήτευση, στο άγχος και τελικά στο ψυχίατρο(γράφω την ειδικότητα γιατί πρέπει σαν κοινωνία να καταπολεμήσουμε το στίγμα της ψυχικής ασθένειας)
Τελικά,όπως έγραψε και ο συνάδελφος spiritcrusher,στάθηκα όρθιος και τώρα ολοκληρώνω τις σπουδές μου.
Το μήνυμα ,που θέλω να γράψω,είναι οι υγιείς δυνάμεις της κοινωνίας να πάρουν την κατάσταση στα χέρια τους.Δείτε τι γίνεται σήμερα στα Πανεπιστήμια,όπου αντιδραστικές και φοβικές δυνάμεις -συνδικαλιστές φοιτητές κια καθηγητές-μπλοκάρουν την εφαρμογή του νέου νόμου-πλαίσιο.Το έργο της e-class έγινε ,αλλά μένει ανεκμετάλλευτο.Και άλλες πολλές παθογένειες που έχουν περιγραφεί σε αυτό το φόρουμ και οδηγούν σε μαρασμό και τέλμα το ελληνικό πανεπιστήμιο.
Αλλά ,μάλλον δεν υπάρχει αισιοδοξία.Γιατί εδώ είναι Ελλάδα.
υ.γ. τουλάχιστον χιόνισε και είδαμε άσπρη μέρα.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18 Φεβ 2008, 13:40 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: 15 Φεβ 2008, 09:45
Δημοσ.: 26
+1000 και μια από τα ίδια και από εμένα. Δεν ξέρω πως κοντεύουμε να τρελαθούμε σε μια σχολή που βασίζεται στη λογική.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18 Φεβ 2008, 14:32 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφη: 12 Μαρ 2006, 22:43
Δημοσ.: 3624
Τοποθεσια: Αθήνα
Παιδιά να είσαστε αισιόδοξοι. Σκεφθείτε ότι στη ζωή υπάρχουν πολλές χαρές. Τα Μαθηματικά είναι μία από αυτές, αλλά όχι η μοναδική. Επι πλέον με επιμονή θα τα καταφέρετε τελικά

_________________
Ευάγγελος Ράπτης


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 24 Φεβ 2008, 17:03 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφη: 19 Ιαν 2008, 03:43
Δημοσ.: 128
το θεμα ειναι οτι οταν φτασεισ στο σημειο να χανεισ μαθηματα απτο αγχος και η ψυχολογια σου εχει φτασει στον πατο δεν εχεισ κουραγιο να επιμεινεισ.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 48 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3, 4  Επόμενο

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες [ DST ]


Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group