forum.math.uoa.gr

Forum του Τμήματος Μαθηματικών
Ημερομηνία 15 Δεκ 2018, 12:06

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες [ DST ]




Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 49 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4  Επόμενο
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 14 Φεβ 2008, 00:24 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 15 Μαρ 2007, 12:37
Δημοσ.: 2388
Η προταση του κ.Ραπτη ειναι κατα βασην σωστη, αλλα αυτο που παλι βλεπουμε ειναι οτι απο την στιγμη που δεν μπορουμε να κανουμε κατι περισσοτερο με τους εισαχθεντες, αρχιζουμε τα "τρικ" με το πτυχιο. Ας ειναι, το θεωρω ως το καλυτερο "τρικ" που εχω ακουσει μεχρι τωρα. Ποια ειναι ομως η διαδικασια που πρεπει να ακολουθησει αυτη η προταση για να ισχυσει; Θα ηθελα να μαθω. Εμπλεκονται σε καποιο σημειο και οι φοιτητες με την ψηφο τους; Η περναει κατευθειαν στην ΓΣ; Πληροφοριακα ρωταω.

Ναι, δεν υπαρχει μεγαλη προσωπικη επαφη μεταξυ καθηγητων και φοιτητων. Αλλα αυτο ειναι θεμα των φοιτητων. Οποτε θελησα να ρωτησω κατι καποιον καθηγητη ποτε δεν αρνηθηκε να με βοηθησει. Μεχρι στιγμης εχω συναντησει προθυμους καθηγητες.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 14 Φεβ 2008, 00:48 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφή: 14 Μαρ 2006, 03:26
Δημοσ.: 2224
kamenos έγραψε:
Ναι, δεν υπαρχει μεγαλη προσωπικη επαφη μεταξυ καθηγητων και φοιτητων. Αλλα αυτο ειναι θεμα των φοιτητων. Οποτε θελησα να ρωτησω κατι καποιον καθηγητη ποτε δεν αρνηθηκε να με βοηθησει. Μεχρι στιγμης εχω συναντησει προθυμους καθηγητες.


Δεν είπα ότι ζήτησα βοήθεια από κάποιον και μου αρνήθηκε, προς θεού! Ίσως να το εννοούμε διαφορετικά, ίσως να το θέλουμε διαφορετικά! :wink:


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 14 Φεβ 2008, 00:53 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφή: 12 Δεκ 2006, 17:32
Δημοσ.: 2095
Τοποθεσια: Somewhere in Time The Final Frontier
καταρχήν να ευχαριστήσω τους καθηγητές που έχουν την τιμή να μας απαντάνε πάνω στις ανησυχίες μας και θα ήθελα να δώσω μια ώθηση ακόμα σε αυτό τον διάλογο
Όταν είδα το όνομα μου στο χαρτί ότι πέρασα στο μαθηματικό πατρών(έχω έρθει με μεταγραφή στο σημερινό μας τμήμα των αθηνών)μπορώ να πω είχα πολλά όνειρα για να γίνω ενας συνεχιστής της πορείας του πατέρα μου(είναι καταξιωμένος μαθηματικός)
μέσα στη πορεία των όμως των 7 χρόνων που είμαι στην οικογένεια του μαθηματικού αθήνας έμαθα πολλά ουσιαστικά πράγματα άλλα όμορφα και άλλα όχι και θέλω να τα μοιραστώ μαζί σας
έχοντας ενα αρκετό καλο επίπεδο ταλέντου πάνω στην μαθηματική επιστήμη το όλο κλίμα της σχολής με ανάγκασε με βίαιο τρόπο να το χάσω και εύλογο θα είναι να αναρωτηθεί κανείς πως έγινε αυτό.
Πολύ απλά είδα ότι στόχος του πτυχίου είναι να περνάς τα μαθήματα και όχι να αποχτάς
επιστημονικό τρόπο σκέψης και σχέσης με το αντικείμενο σου
σχεδόν μηδενική ανόχη λάθους(μην ξεχνάμε ότι είμαστε απο 18-26 χρονών άνθρωποι)
πράγμα που δηλώνει έφεση στα λάθη,επομένως έθεσα τον εαυτό μου σε μια λειτουργία σχεδόν ρομποτική:διάβασμα και προσπάθεια να πάρω ενα 5
το ταλέντο δεν είναι αν μπορείς να λύσεις μια άσκηση ταλέντο είναι να μπορείς να έχεις έφεση στην μαθηματική σκέψη που βάση των σημερινών καταστάσεων δεν βοηθάει τον φοιτητή
ακολούθως θα ήθελα να τονίσω το εξής ενα παιδί 18 χρονών μπαίνει στην σχολή μετά από τον ψυχολογικό βιασμό των εξετάσεων στην τρίτη λυκείου και λέω βιασμό γιατί πολύ απλά μιλάμε για 16-17 χρονών παιδιά που πρέπει να έχουν την πειθαρχία 25 χρονού για να πετύχουν
επομένως με το που μπαίνουν στο πρώτο έτος να χαλαρώνουν σε επικίνδυνο που μετά απο 3 χρόνια άρχιζουν να δουλευουν σώστα στο παν/μιο και εκεί πρέπει να δώσουμε όλο το βάρος μας στα νέα παιδία
πραγματικά η σχολή δεν ξέρει απο μόνη της τι θέλει να δημιουργήσει
θέλει να φτιάξει επιστήμονες που θα είναι στην αγορά εργασίας στην παραγωγή ή θέλει να κάνει διδασκάλους των μαθηματικών;
γιατί πολύ απλά το ένα με το άλλο διαφέρουν πάρα πολύ
έρχομαι να σας ρωτήσω όλους και είμαι βέβαιος είναι ερώτημα όλων των παιδιών που είναι στην ίδια μοίρα με εμένα πως θα αντέξω να βγάλω την σχολή έχοντας στην πλάτη ήδη 7 χρόνια;και να την παρατήσω να κάνω τι;είναι αυτό που είπατε παρα πάνω είμαι εγκλωβισμένος εδώ μέσα και πρέπει να πάρω το πτυχίο
δεν ξέρω πραγματικά είμαι σε μια πού δύσκολη καμπή της ζωής μου και αρχίζω να νοιώθω αποτυχημένος
συγνώμη για το μεγάλο ποστ αλλά ένοιωσα την ανάγκη να τα πω κάπου

Με εκτίμηση Μπερκέτης Αριστοτέλης

_________________
Η αυλαία έπεσε ευχαριστώ που ήρθατε στην παράσταση


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 14 Φεβ 2008, 01:12 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 27 Σεπ 2007, 13:25
Δημοσ.: 838
Τοποθεσια: πειραιάς
crube συμφωνώ σε πολλά μαζί σου αλλά δε κατάλαβα γιατί νοίωθεις αποτυχημένος?ο μέσος όρος νομίζω αποφοίτησης είναι 6,5 χρόνια.άρα πολύ βγάζουν την συγκεκριμένη σχολή πάνω απο 7 χρόνια(αφού υπάρχουν κ πολλοί που την τελειώνουν σε 5).επίσης ο καβάφης είπε "η ιθάκη σ'έδωσε το ωραίο ταξίδι.χωρίς αυτήν δε θα'βγαίνες στο δρόμο.άλλα δεν έχει να σε δώσει πια".μην απογοητέυεσαι τόσο εύκολα γιατί πρέπει να "ματώσεις τη φανέλα" για να καρποθείς κάποια πράματα(δε σου κάνω κύρηγμα γιατί στο ίδιο καζάνι περίπου βράζω κ εγώ ΑΛΛΑ κ δυστυχώς κ πολλοί άλλοι.
Υ.Γ. ο νέος νόμος πλαίσιο δεν είναι νόμος του κράτους?δλδ η αξιολόγηση καθγγητών δεν είναι νόμος του κράτους?


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 14 Φεβ 2008, 01:19 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 18 Μαρ 2006, 00:26
Δημοσ.: 303
Τοποθεσια: Κερατσίνι
Καταρχήν, είναι σαφές ότι το σύστημα εισαγωγικών εξετάσεων είναι λάθος!!! Θα έπρεπε ο καθένας να δίνει με εγκυρο σύστημα για ΜΙΑ σχολή : αυτή που επιθυμεί να σπουδάσει με κριτήρια που θα κρίνει η εκάστοτε σχολή και μεθόδους που θα υλοποιεί ένας εξεταστικός φορέας του υπουργείου.
Η έννοια καθηγητάκος που αναφέρθηκε παραπάνω ΔΕ θα έπρεπε να ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ!!!

Ευάγγελος Ράπτης έγραψε:
...
Αυτό που ίσως δώσει κάποια βοήθεια είναι να δημιουργηθεί πρόγραμμα σπουδών δύο ταχυτήτων και δύο επιπέδων δυσκολίας με ελεύθερη μετακίνηση στα δύο επίπεδα.
Πρέπει να αναγνωρίσουμε την πραγματικότητα ότι ουσιαστικά υπάρχει ένας διχασμός ανάμεσα στους φοιτητές; Υπάρχουν οι φοιτητές που αγαπούν τα Μαθηματικά και έχουν μεράκι και οι φοιτητές που βλέπουν τις σπουδές βιοποριστικά. Και οι δύο στάσεις είναι σεβαστές για μένα. Είναι λάθος όμως να μην το βλέπουμε
Αν δούμε την πραγματικότητα ίσως μπορέσουμε να αρχίσουμε να λύνουμε τα προβλήματα.



Δεν μπορώ να δεχθώ ότι ένας καθηγητής δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης δεν πρέπει να είναι και άρτιος επιστήμονας! Τότε όλοι να μάθαιναν τα αντικείμενα που διδάσκονται στα σχολικά βιβλία τέλεια και να δίδασκαν αυτά και μόνο! Όμως καθηγητής δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σημαίνει να είναι και εμπνευστής και δημιουργός ονείρων για τους μαθητές του και καλλιεργητής φιλομάθειας και προαγωγός της επιστημής και....πολλά άλλα θα μπορούσα να απαριθμήσω εδώ! Αν κάποιος δεν τα έχει αυτά ή δεν προσπαθεί να τα επιτύχει γιατί ΠΙΣΤΕΥΕΙ και ΑΓΑΠΑ την επιστήμη του τότε δεν μπορεί να είναι και καθηγητής και βέβαια καλός επαγγελματίας στη δουλειά του. Η Ελλάδα είναι γεμάτη σήμερα από ανθρώπους που ΔΕΝ αγαπούν αυτό που κάνουν, αλλά οι συγκυρίες τους έφεραν να το κάνουν! Αυτοί όλοι είναι συνήθως κακοί επαγγελματίες - φθορά για την ανθρωπότητα! :cry: Με την οποιαδήποτε διάσπαση λοιπόν θα αναπαράγουμε τη μετριότητα. Εξάλλου τα "διακριτά" προγράμματα σπουδών υπάρχουν στο βαθμό που χρειάζεται και για να συνεχίσω σε μία άλλη άποψη για την "ευκολία" ορισμένων κατευθύνσεων και το πώς το 90+% των φοιτητών επιλέγουν εφαρμοσμένα μαθηματικά θα έλεγα ότι ακόμα και τα 14 υποχρεωτικά μαθήματα είναι ΛΙΓΑ και όχι πλήρως επαρκή για να καλύψουν τις βασικές γνώσεις ενός μαθηματικού! Διαφορετικά, αν απλά θέλουμε το τμήμα να αναπνεύσει μπορούμε να κάνουμε τα μαθήματα 15 στο σύνολο με ύλη Λυκείου ή ακόμα πιο καμουφλαρισμένα 45 μαθήματα με θέματα εξετάσεων δημοτικού ή λυμένα στην αίθουσα όλα και να παίρνουν όσοι θέλουν πτυχίο και μάλιστα ικανοποιητικά γρήγορα!!! Έτσι θα γεμίσει και ο κόσμος με μπόλικους "μαθηματικούς" τύπου ευέλικτου ΣΕΜΦΕ που θα κυκλοφορούν και θα διατυμπανίζουν τη συνεχή συνάρτηση ως συνεχόμενη γραμμή ή ότι δεν μπορείς να αποδείξεις μία ισότητα ξεκινώντας από το δεδομένο με ισοδυναμίες (όπως διορθώνουν πολλοί διορθωτές του υπουργείου στις Πανελλήνιες) και πολλά άλλα παρόμοια "καλούδια".

Όσον αφορά το συγκεκριμένο θέμα των εξετάσεων:

Οι εξετάσεις δε θα έπρεπε να είναι ο αυτοσκοπός της διαδικασίας της μάθησης, αλλά το τελικό στάδιο που θα ακολουθούσε εργασίες, ασκήσεις, συζητήσεις και συνεργασίες, σεμινάρια - ομιλίες και διαλέξεις και από τους ίδιους τους φοιτητές. Μέσα από μία ολοκληρωμένη μελέτη του απαιτούμενου φόρτου εργασίας, η οποία θα έχει προέλθει από σοβαρή στατιστική έρευνα για τη στάθμιση του χρόνου του μέσου φοιτητή αυτό θα μπορούσε να είναι εφικτό! Εφόσον βέβαια οι εισακτέοι στη σχολή είναι αφενός ενδιαφερόμενοι, αφετέρου στον κατάλληλο αριθμό(αυτό προς το παρόν μπορεί να ληφθεί υπόψη στην εν λόγω μελέτη και μέχρι να μπορέσουμε να έχουμε το πλήθος των εισακτέων με το οποίο μπορούμε να λειτουργούμε πραγματικά).

_________________
Ζήσε τα μαθηματικά σου!


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 14 Φεβ 2008, 02:21 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 30 Μάιος 2006, 18:52
Δημοσ.: 1754
Τοποθεσια: Ν.Σμύρνη
Γιατι πρεπει να γινεται ο διαχωρισμος σε οσους αγαπανε τα μαθηματικα λιγο και σε οσους τα αγαπανε πολυ;γιατι ειναι κακο να θελει καποιος απλα να παρει πτυχιο και να μην γινει καθηγητης πανεπιστημιου;γιατι πρεπει οσοι μπουνε σε αυτη τη σχολη να βγουνε διανοιες;τοσο ανωτερωτητα πια;δεν μπορουνε ολοι να προαγουν την επιστημη.οποιος θελει ας το κανει και ας ασχοληθει.απαξ ομως καποιος μπηκε σε καποια σχολη πρεπει να του δινεται η ευκαιρια να την τελειωσει ασχετα με το τι θα κανει μετα.στην Ελλαδα ζουμε ομως..ολοι,ασχετα με το ποσα ξερουμε μετα που θα τελειωσουμε τα ιδια θα κανουνε.οι πιο πολλοι θα κανουνε αγωνιωδεις προσπαθειες να μπουνε σε καποιο σχολειο η σε καποιο φροντιστηριο.ελαχιστοι θα κανουνε το κατι παραπανω.γιατι οι πρωτοι πρεπει να αποκλειονται;η σχολη ειναι ηδη αρκετα δυσκολη.και κατι που διαβασα σε ενα αλλο ποστ " ...ακομα και να δυσκολεψουν τα μαθηματα αν χρειαστει ..." το αφηνω στην κριση οσων πασχιζουν να τελειωσουν τη σχολη μας.χωρις να θελω να θιξω κανεναν..μερικοι ( οχι καθηγητες φυσικα ) εχουν "περιεργες" αποψεις..λιγακι ειρωνικες και "ψωνιστικες"...ας σεβαστουνε τους κοπους οσους διαβαζουν και κοβονται στο ιδιο μαθημα διψηφιο αριθμο φορων οπως εχω συναντησει πολλες τετοιες περιπτωσεις τα χρονια που ειμαι στη σχολη και δεν ειναι λιγες...

_________________
Μην ξεχνάτε...στην νέα τάξη πραγμάτων,τα πράγματα είμαστε εμείς...


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 14 Φεβ 2008, 02:51 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Φεβ 2008, 14:11
Δημοσ.: 542
Έιναι πρώτη φορά που γράφω στο forum...Τελευταία διαβάζω με ενδιαφέρον τα όσα γράφονται...Δυσκολέυομαι,όμως, να πιστέψω πως θα αλλάξει κάτι,παρά την προσπάθεια που γίνεται...


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 14 Φεβ 2008, 04:00 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφή: 23 Μαρ 2006, 08:51
Δημοσ.: 404
lastminuteperson έγραψε:
12)ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ!!! Ειναι δυνατον να μην εχουμε βιβλιοθηκη της προκοπης? Να δανειζομαστε βιβλια για 1 μερα? κι οταν ρωτησα "τι να προλαβω να κανω σε μια μερα" μου απαντησαν ειρωνικα "να το φωτοτυπησεις"....ελεος...

Σε σχέση με τα διεθνή πρότυπα είμαστε σε απογοητευτική κατάσταση. Οι υλοτεχνικές υποδομές ενός μαθηματικού τμήματος έχουν μικρό κόστος συγκριτικά με άλλα τμήματα που έχουν πχ εργαστήρια. Ουσιαστικά χρειαζόμαστε βιβλία, περιοδικά, Η/Υ και πρόσβαση σε ηλεκτρονικά περιοδικά. Είναι απαράδεκτο, όχι μόνο που τα βιβλία διανέμονται αργά στο εξάμηνο, αλλά που δεν υπάρχουν πολλά αντίτυπα από διάφορα βιβλία στη βιβλιοθήκη να δανείζονται οι φοιτητές. Προσωπικά θα προτιμούσα να μη μοιράζονται δωρεάν βιβλία, αλλά να δημιουργηθούν αξιοπρεπείς βιβλιοθήκες όπου κάθε φοιτητής θα μπορούσε να δανειστεί ό,τι χρειάζεται.

Ας επιστρέψω στο θέμα της συζήτησης που είναι οι εξετάσεις. Θέλω τη γνώμη των φοιτητών για το εξής. Σε μερικά μαθήματα επιλογής έχω δοκιμάσει εξετάσεις με ανοιχτά βιβλία. Αυτό το ανακοινώνω στην αρχή του εξαμήνου και το μήνυμα που προσπαθώ να περάσω είναι η αξία της ουσιαστικής μελέτης (σε αντίθεση πχ με την αποστήθιση). Φυσικά, τα θέματα προσαρμόζονται κατάλληλα. Νομίζω ότι και σε άλλα μαθήματα γίνονται εξετάσεις με ανοικτά βιβλία. Πως το βλέπετε; Θα είχε νόημα να γίνει σε υποχρεωτικό μάθημα;


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 14 Φεβ 2008, 11:44 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφή: 26 Ιαν 2008, 00:29
Δημοσ.: 315
sotmath έγραψε:

Δεν μπορώ να δεχθώ ότι ένας καθηγητής δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης δεν πρέπει να είναι και άρτιος επιστήμονας! Τότε όλοι να μάθαιναν τα αντικείμενα που διδάσκονται στα σχολικά βιβλία τέλεια και να δίδασκαν αυτά και μόνο!


Όλοι συμφωνούμε σε αυτό. Το θέμα είναι τί σημαίνει "άρτιος επιστήμονας". Από το να απαιτούμε να ξέρει ένας πτυχιούχος μόνο αυτά που διδάσκονται στα σχολικά βιβλία μέχρι το να απαιτούμε να είναι παντογνώστης στην επιστήμη του υπάρχει μεγάλη απόσταση και το θέμα είναι σε ποιο σημείο μπαίνει ο πήχυς.

Αν ο μέσος φοιτητής σε άλλα καθηγητικά Τμήματα τελειώνει το Τμήμα του σε 4-5 χρόνια ενώ στο δικό μας σε 7, τότε υπάρχει κάποιο πρόβλημα. Αν και οι δυο αυτοί άνθρωποι θα αμοίβονται το ίδιο και θα είναι και οι δυο Καθηγητές (και όχι Καθηγητάκοι) μέσης εκπαίδευσης, ο ένας θα έχει αποκατασταθεί επαγγελματικά αρκετά νωρίτερα. :(

Αν ο μέσος φοιτητής σε άλλα μαθηματικά Τμήματα τελειώνει το Τμήμα του σε 4-5 χρόνια ενώ το δικό μας σε 7, επίσης υπάρχει πρόβλημα. Δε βλέπω γιατί ένας πτυχιούχος του Μαθηματικού Αθήνας που είναι καλύτερος κατά τεκμήριο από τον πτυχιούχο άλλων Μαθηματικών Τμημάτων πρέπει να δίνει εξετάσεις στον ΑΣΕΠ με δυο χρόνια καθυστέρηση και να μοριοδοτείται και λιγότερο λόγω βαθμού πτυχίου. :(


sotmath έγραψε:
Με την οποιαδήποτε διάσπαση λοιπόν θα αναπαράγουμε τη μετριότητα. Εξάλλου τα "διακριτά" προγράμματα σπουδών υπάρχουν στο βαθμό που χρειάζεται και για να συνεχίσω σε μία άλλη άποψη για την "ευκολία" ορισμένων κατευθύνσεων και το πώς το 90+% των φοιτητών επιλέγουν εφαρμοσμένα μαθηματικά θα έλεγα ότι ακόμα και τα 14 υποχρεωτικά μαθήματα είναι ΛΙΓΑ και όχι πλήρως επαρκή για να καλύψουν τις βασικές γνώσεις ενός μαθηματικού!


Δε μίλησε κανείς για διάσπαση. Απλά το πρώτο πτυχίο στη σημερινή Ελληνική και Διεθνή πραγματικότητα δεν είναι το τέλος αλλά μόνο η αρχή της επιστημονικής πορείας ενός ανθρώπου. Με το να το παραφορτώνουμε δυσανάλογα σε σχέση με το αυτό που ισχύει στα υπόλοιπα Τμήματα δεν καταφέρνουμε κάτι. Το κύρος ενός Τμήματος δεν εξαρτάται από τη δυσκολία του Πτυχίου. Εξαρτάται από τον τί παράγει ερευνητικά και τί παράγει διδακτικά. :)

Σχετικά με το 90% των φοιτητών που επιλέγουν εφαρμοσμένα μαθηματικά και την "ευκολία" ορισμένων κατευθύνσεων, θα πω ότι προσωπικά ακολούθησα την κατεύθυνση των Θεωρητικών Μαθηματικών στο πρώτο πτυχίο και στο Master και κατόπιν προσανατολίστηκα στις Εφαρμοσμένες Πιθανότητες στο διδακτορικό μου. Σέβομαι τα Θεωρητικά Μαθηματικά όσο και τα Εφαρμοσμένα και θεωρώ ότι τα Μαθηματικά είναι ενιαία. Ό,τι έχει απόδειξη και αξιωματικό τρόπο σκέψης είναι Μαθηματικά. Ό,τι δεν έχει είναι κάτι άλλο.

Από την άλλη, είναι η ομορφιά και όχι η δυσκολία ούτε η εφαρμοσιμότητα είναι το κριτήριο των καλών Μαθηματικών. "Beauty is the first test. There is no permanent place in the world for ugly mathematics'' (Hardy)


Τέλος, επειδή το κέντρο των πάντων είναι ο Άνθρωπος, ας ακούσουμε την σιωπηλή κραυγή κάποιων φοιτητών. Το μήνυμα του Crube

Crube έγραψε:
έρχομαι να σας ρωτήσω όλους και είμαι βέβαιος είναι ερώτημα όλων των παιδιών που είναι στην ίδια μοίρα με εμένα πως θα αντέξω να βγάλω την σχολή έχοντας στην πλάτη ήδη 7 χρόνια;και να την παρατήσω να κάνω τι;είναι αυτό που είπατε παρα πάνω είμαι εγκλωβισμένος εδώ μέσα και πρέπει να πάρω το πτυχίο
δεν ξέρω πραγματικά είμαι σε μια πού δύσκολη καμπή της ζωής μου και αρχίζω να νοιώθω αποτυχημένος
συγνώμη για το μεγάλο ποστ αλλά ένοιωσα την ανάγκη να τα πω κάπου


είναι συγκλονιστικό.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 14 Φεβ 2008, 12:32 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφή: 17 Σεπ 2007, 19:34
Δημοσ.: 274
ΣΥΝΟΛΟ
Καλώς η κακώς το σύστημα εξετάσεων είναι αυτό που όλοι ξέρουμε και στη σχολή μπαίνουν τόσοι όσοι πάλι βλέπουμε κάθε χρόνο.

ΑΦΑΙΡΕΣΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
Όσοι δεν ενδιαφέρονται σίγουρα εγκαταλείπουν και δεν επιστρέφουν ποτέ και αυτό είναι μια θαρραλέα και δύσκολη απόφαση (γιατί δεν πετάς έτσι απλά τους κόπους των εισαγωγικών εξετάσεων )

ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ ΣΥΝΟΛΟΥ
Όσοι μένουν στη σχολή προφανώς και δεν έχουν την ίδια ικανότητα στα μαθηματικά. Άλλοι φαίνονται από νωρίς ότι θα έχουν λαμπρή ακαδημαική καριέρα, άλλοι ότι θα γίνουν καθηγητές στη β βαθμια εκπαίδευση, και άλλοι ότι απλώς θέλουν να τελειώσουν για να αξιοποιήσουν με κάποιο τρόπο το πτυχίο τους ώστε να μπορέσουν να επιβιώσουν. Μην ξεχνάμε ότι το απλό πτυχίο είναι αναγκαίο σε όλες τις δουλειές στις μέρες μας άσχετα με το αν έχει ή όχι σχέση με αντικείμενο εργασίας)

Αυτά τα στοιχεία του συνόλου έχουν καταβάλει μεγάλη προσπάθεια για να φτάσουν 2-3-5-7 μαθήματα κοντά στο πτυχίο και βλέπουν ότι ενώ φαντάζει τόσο κοντά, τελικά είναι πολύ μακριά και άφταστο όνειρο, γιατί ενώ ήξεραν από την αρχή ότι δεν έχουν την ικανότητα και το λαμπρό μυαλό του Καραθεοδωρή, πίστεψαν ότι και με αυτό που τους έδωσε η φύση κάτι θα καταφέρουν να κάνουν και ναι κάτι έκαναν για να φτάσουν μέχρι εδώ. Και γιατί να μην το πιστέψουν; Αφού λογικά σκεπτόμενοι και αφού είδαν συναδέλφους τους να παίρνουν πτυχίο από τμήματα μαθηματικών της επαρχίας τα οποία έχουν λιγότερα μόρια εισαγωγής έβαλαν περισσότερο πείσμα και προσπάθεια, αλλά μάταια !

Και αντί να τους βοηθήσουμε τί κάνουμε; Τους δείχνουμε την πόρτα λέγοντας ότι το ξέρουμε πόσο πονάει όταν κανείς τρώει τα μούτρα του επάνω της αλλά τί να κάνουμε έτσι είναι ο κόσμος, έτσι είναι η ζωή; Μήπως αυτό είναι η εύκολη λύση; Μήπως επειδή δεν βρεθήκαμε ποτέ σε αντίστοιχη θέση δεν μπορούμε να το καταλάβουμε; Μήπως η μπάρα είναι πολύ ψηλά τελικά;

ps.Πολλοί καθηγητές μπήκαν στη συζήτηση και είναι κάτι πολύ θετικό.


Τελευταία επεξεργασία απο g_ppdpls την 14 Φεβ 2008, 12:49, επεξεργάστηκε 1 φορές συνολικά.

Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 14 Φεβ 2008, 12:33 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφή: 14 Μαρ 2006, 03:26
Δημοσ.: 2224
Είναι τραγικό να μιλάμε για εκπαίδευση και πανεπιστημιακές συνθήκες όταν το ίδιο σύστημα το ίδιο σε πνίγει και σε φέρνει σε αυτή τη κατάσταση.

Συμφωνώ ότι και οι φοιτητές το πρώτο χρόνο αδιαφορούν λίγο για τα μαθήματα, άδικα όμως; Έχοντας περάσει 2 χρόνια με πανελλήνιες και πίεση είναι δυνατόν να συνεχίσουν στον ίδιο ρυθμό; Δυστυχώς το 50 με 60% των φοιτητών έτσι νιώθουν, "να πάρω το πτυχίο και να φύγω".

Σε καμία περίπτωση δε συμφωνώ crube ότι είσαι αποτυχημένος φίλε μου. Αλλά με το σύστημα που έχουμε να αντιμετωπίσουμε, έτσι θα φτάσουμε να νιώθουμε.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 14 Φεβ 2008, 13:47 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφή: 01 Οκτ 2007, 09:57
Δημοσ.: 433
Τοποθεσια: Γαλάτσι
Μπράβο για το topic Crube..
Εγώ λοιπόν έχω εκνευριστεί πολύ με τα χειρόγραφα θέματα..Στην Μιγαδική την τρίτη έγινε ο χαμός..
Μάλιστα σε ένα λάθος (της f(x) που επρέπε να γίνει h(x) τελικά με την αλλαγή φαινόταν x- h(x).. το πλην είχε γίνει από την διόρθωση της f,κατι παρόμοιο ισχύει και στα θέματα που έχουν ανεβεί στο φόρουμ...ως φυσικόν το θέμα πολύ απλά δεν λυνόταν,και έχω αποδείξει στο γραπτό ότι δεν λύνεται)...Το μάθημα το παρακολούθησα σε όλο το εξάμηνο και τις ασκήσεις,το διάβαζα συνεχώς(όντας ένα από τα δύο που μου μένουν για πτυχίο..)..τέλος πάντων για να μην τα πολυλογώ..το γραπτό μου τώρα κυμαίνεται στο όριο(ίσως κάτι παραπάνω)..αν είχα απαντήσει και αυτό το θέμα θα ήμουν πολύ πολύ πιο άνετος..
σε περίπτωση όμως που κοπώ,που θα βρω το δίκιο μου;;; :wink:
τέλος το μαθηματικό ήταν πρώτη μου επιλογή όταν μπήκα..και θέλω να συνεχίσω και περαιτέρω όταν πάρω πτυχίο...πέρασα κι εγώ την απογοήτευση του Crube...το πήρα απόφαση όπως είπε και ο κος.Παυλάκος και παρακολούθουσα μαθήματα..και μου έφυγε η απογοήτευση και άρχισα να νιώθω την αξία (και την μαγεία) του μαθηματικού..αλλά κάποια στιγμή θες να προχωρήσεις μπροστά..τα 6,5 χρόνια στην πλάτη μου είναι πολλά..
Τι μπορούμε να κάνουμε ώστε να είναι τα θέματα πάντα δακτυλογραφημένα...;;; Όσοι καθηγητές μπαίνουν στο φόρουμ παρακαλώ να μας βοηθήσουν σε αυτό το θέμα και αν μπρούσαν να ενημερώσουν και άλλους καθηγητές..

_________________
Νιώθω σαν να χτυπάμε τα κεφάλια μας στα σίδερα. Πολλά κεφάλια θα σπάσουν. Μα κάποια στιγμή, θα σπάσουν και τα σίδερα.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 14 Φεβ 2008, 14:36 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 30 Μάιος 2006, 18:52
Δημοσ.: 1754
Τοποθεσια: Ν.Σμύρνη
επειδη το "καθηγητακος " το χρησιμοποιησα εγω και βλεπω αναφερετε συχνα θελω να κανω την εξης διευκρινηση.δεν το ειπα ειρωνικα.δεν ειναι καθολου κακο να γινεις καθηγητης 2βαθμιας εκπαιδευσης.το ειπα με καποιο υφος ετσι θελοντας να δειξω το γεγονος οτι καποιοι πιστευουν οτι απο τη σχολη μας πρεπει ολοι να βγουνε διανοιες και οτι αν καποιος θελει να γινει απλα καθηγητης σε σχολειο η κατι αλλο "ταπεινο" γι'αυτους πρεπει να υποστει τετοιες διαδικασιες.ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΤΙΜΙΤΙΚΟ το ξαναλεω.καποιοι απο μικροι ηθελαν να γινουν καθηγητες,αλλοι πιλοτοι,αλλοι γιατροι,αλλοι ποδοσφαιριστες και ο καθηγηγης ειναι λειτουργημα.ακριβως οπως ειπε ο Crube " μην ξεχναμε ποιοι μας εφεραν εδω".
ηταν λοιπον ειρωνικο καπως αλλα οχι με τον τροπο που το εκλαβατε και ζητω συγνωμη.

_________________
Μην ξεχνάτε...στην νέα τάξη πραγμάτων,τα πράγματα είμαστε εμείς...


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 14 Φεβ 2008, 17:17 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 18 Μαρ 2006, 00:26
Δημοσ.: 303
Τοποθεσια: Κερατσίνι
Antonis Economou έγραψε:
sotmath έγραψε:

Δεν μπορώ να δεχθώ ότι ένας καθηγητής δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης δεν πρέπει να είναι και άρτιος επιστήμονας! Τότε όλοι να μάθαιναν τα αντικείμενα που διδάσκονται στα σχολικά βιβλία τέλεια και να δίδασκαν αυτά και μόνο!


Όλοι συμφωνούμε σε αυτό. Το θέμα είναι τί σημαίνει "άρτιος επιστήμονας". Από το να απαιτούμε να ξέρει ένας πτυχιούχος μόνο αυτά που διδάσκονται στα σχολικά βιβλία μέχρι το να απαιτούμε να είναι παντογνώστης στην επιστήμη του υπάρχει μεγάλη απόσταση και το θέμα είναι σε ποιο σημείο μπαίνει ο πήχυς.

Χαίρομαι και συμφωνώ 100%. Το άρτιος μαθηματικός νομίζω ότι πρέπει να αντικατοπτρίζεται στη βάση του από τα Υποχρεωτικά μαθήματα! Είναι προφανές και ως μεταπτυχιακός το καταλαβαίνω καλύτερα με τον καιρό ότι ΚΑΝΕΙΣ δεν μπορεί να γνωρίζει τα πάντα! Πρέπει όμως να είναι τέτοια η ομάδα των υποχρεωτικών μαθημάτων που να του ανοίγει όλους τους τομείς, όσον αφορά βασικό γνωστικό υπόβαθρο, ώστε και να μπορεί να προχωρήσει προς όποια κατεύθυνση θελήσει, αλλά και να μπορέσει να επιλέξει μέσω κατεύθυνσης την άρτια επιστημονική ειδίκευση στον κλάδο που τον ενδιαφέρει. Αν τώρα το πτυχίο δεν του χρειάζεται και δεν θέλει να το χρησιμοποιήσει τότε δύστυχώς πρέπει να πω ότι ας μην το πάρει!!!

Antonis Economou έγραψε:
Αν ο μέσος φοιτητής σε άλλα καθηγητικά Τμήματα τελειώνει το Τμήμα του σε 4-5 χρόνια ενώ στο δικό μας σε 7, τότε υπάρχει κάποιο πρόβλημα. Αν και οι δυο αυτοί άνθρωποι θα αμοίβονται το ίδιο και θα είναι και οι δυο Καθηγητές (και όχι Καθηγητάκοι) μέσης εκπαίδευσης, ο ένας θα έχει αποκατασταθεί επαγγελματικά αρκετά νωρίτερα. :(

Θα μπορούσε απλά να υπάρχουν εξετάσεις για άδεια ασκήσεως επαγγέλματος, οι οποίες να γίνονται από συγκεκριμένο διαπανεπιστημιακό φορέα! Στην επαρχία έτσι κι αλλιώς τελειώνουν γρηγορότερα, βοηθούμενοι από καθηγητές και για κοινωνικούς λόγους! Από να τα λέμε απλά μεταξύ μας θα μπορούσαμε ως μαθηματικοί, μέσω μιας ουσιαστικής εταιρείας ελλήνων μαθηματικών να διεκδικούμε τα δικαιώματά μας έναντι των διάφορων συντεχνιών που απλά πρόσκεινται στην οποιαδήποτε πολιτική παράταξη και κάνουν ό,τι θέλουν, να προωθούμε τις απόψεις μας περί μαθηματικών και όχι να αδιαφορούμε! Σ' αυτό το σημείο ουσιαστικά οι ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ είναι αυτοί που μπορούν να ακουστούν καλύτερα! Τέλος, είμαι της άποψης ότι οι βαθμοί στους οποίους υπεισέρχεται η ατομική κρίση δεν μπορούν να είναι αντικειμενικοί πουθενά και κακώς λαμβάνονται υπόψη οι βαθμοί απολυτηρίου Λυκείου, πτυχίου κ.ο.κ.

Παράθεση:
Δε μίλησε κανείς για διάσπαση. Απλά το πρώτο πτυχίο στη σημερινή Ελληνική και Διεθνή πραγματικότητα δεν είναι το τέλος αλλά μόνο η αρχή της επιστημονικής πορείας ενός ανθρώπου. Με το να το παραφορτώνουμε δυσανάλογα σε σχέση με το αυτό που ισχύει στα υπόλοιπα Τμήματα δεν καταφέρνουμε κάτι. Το κύρος ενός Τμήματος δεν εξαρτάται από τη δυσκολία του Πτυχίου. Εξαρτάται από τον τί παράγει ερευνητικά και τί παράγει διδακτικά. :)


Αρα συζητάμε για άμεση υποβάθμιση του βασικού πτυχίου! Τότε όμως προκύπτουν περισσότερες αναντιστοιχίες από γενιά σε γενιά!

Παράθεση:
Σχετικά με το 90% των φοιτητών που επιλέγουν εφαρμοσμένα μαθηματικά και την "ευκολία" ορισμένων κατευθύνσεων, θα πω ότι προσωπικά ακολούθησα την κατεύθυνση των Θεωρητικών Μαθηματικών στο πρώτο πτυχίο και στο Master και κατόπιν προσανατολίστηκα στις Εφαρμοσμένες Πιθανότητες στο διδακτορικό μου. Σέβομαι τα Θεωρητικά Μαθηματικά όσο και τα Εφαρμοσμένα και θεωρώ ότι τα Μαθηματικά είναι ενιαία. Ό,τι έχει απόδειξη και αξιωματικό τρόπο σκέψης είναι Μαθηματικά. Ό,τι δεν έχει είναι κάτι άλλο.

Από την άλλη, είναι η ομορφιά και όχι η δυσκολία ούτε η εφαρμοσιμότητα είναι το κριτήριο των καλών Μαθηματικών. "Beauty is the first test. There is no permanent place in the world for ugly mathematics'' (Hardy)


Πράγματι, δεν μπορεί να υπάρχει διαχωρισμός στα μαθηματικά! Συμφωνώ.

Όσο για το καθηγητάκος : κανείς δεν το εξέλαβε ειρωνικά! Απλά πιστεύω ότι ίσως είναι σημαντικότερο το να είναι ένας καθηγητής αρτιότερα καταρτισμένος, παρά ένας ερευνητής! Διότι απλά ο δεύτερος δε θα τα καταφέρει, ενώ ο πρώτος θα μπορέσει να γίνει καθηγητής σε Λύκειο -Γυμνάσιο με τις επιπτώσεις που όλοι μας έχουμε παρατηρήσει από τα μαθητικά μας χρόνια!!![/quote]

_________________
Ζήσε τα μαθηματικά σου!


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 14 Φεβ 2008, 17:22 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφή: 14 Μαρ 2006, 03:26
Δημοσ.: 2224
Σε αυτό το σημείο να συγχαρώ έναν καθηγητή - "επιτηρητή" των σημερινών εξετάσεων!

Πραγματικα με έκανε να νιώσω τόσο μικρός απέναντι στο μεγαλείο του! Ερχότανε κάθε 10 λεπτά κρυφά και αθόρυβα από την πίσω πόρτα και κοιτούσε ποιον θα πετάξει έξω.

Τι να πώ; ΕΛΕΟΣ πια τι άλλο θα δούμε σε αυτή τη σχολή; Τόσο μένος για τους φοιτητές σας κύριοι; Τόσο κόμπλεξ επειδή εσείς γίνατε καθηγητές και δεν θέλετε να τελειώσει κανείς άλλος; Όταν παίζαμε παιδιά και κάποιος κάρφωνε τον άλλο, τον απομακρύναμε από τη παρέα και τον χλευάζαμε σας καρφί. Φαίνεται κάποιοι μείνανε ακόμη παιδιά :x

ΕΥΓΕ - ΝΙΩΘΩ ΤΟΣΟ ΠΕΡΗΦΑΝΟΣ


Κορυφή
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 49 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4  Επόμενο

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες [ DST ]


Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group