forum.math.uoa.gr

Forum του Τμήματος Μαθηματικών
Ημερομηνία 23 Σεπ 2017, 13:01

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες [ DST ]




Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 85 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6  Επόμενο
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 23 Ιαν 2008, 20:38 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: 27 Οκτ 2006, 01:37
Δημοσ.: 16
VIC-VAS 1. Α καταλαβα παλι θα μας σφαξει..οχι τιποτα αλλο με ποιο δικαιωμα αλλαξε το μαθημα αλλα λεει ο οδηγος σπουδων αλλα κανει αλλα εκανε ο παλιος καθηγητης...κριμα νεος ανθρωπος
2. Kαλως τον δικηγορο του αθανασιαδη...μονο αυτο θα πω αλλο επιστημονας αλλο καθηγητης..."ελληνα" δικηγορε

XRIDIK Mia apo tis arketes logikes antifaseis mesa se mono liges grammes (apantisa) Xaxaxa malista...Eiste se pliri sigxisi kai to xeirotero einai oti diakrino pos den to katalavainete ( EFO FTAIO??)


ZOZEF Αν ο οδηγος του ταξι σου μιλαγε ειρωνικα και προσβλητικα, θα εκανες τον μλκ επειδη ειναι "πιλοτος" και ξερει και τους δρομους καλα?
Η ουσια ειναι οτι ενας καθηγητης θα πρεπει να σεβεται τους φοιτητες του οπως τον σεβονται και αυτοι.
Το τί ερευνα ή ποσο καλος επιστημονας ειναι δεν εχει ουδεμια σχεση με αυτο το τοπικ.

XRIDIK Σου διορθωνει το γραπτο και σου βαζει το βαθμο που κρινει. Του λες δε συμφωνω.Leei entaksei as to ksanado .Το ksanakoitazei kai kataligei sto idio simperasma .Tou les pali de simfono.Thelo na to do.Otan to les auto pisteuo oti katalavaineis , oti diloneis eite oti den eiste katallilos se epipedo gnosis na me krinete eite oti den kanete kala ti douleia sas kai den to koitate me prosoxi. Deixneis sevasmo etsi? Den einai prosvoli ? Den ton les emmesa mlk? Kai auto einai pio simantiko apo mia i perissoteres vrisies pano se mia katastasi thimou. Apla den anefera auto to epixeirima apo tin arxi gt to theorisa profanes kai isos pareksigithika. Ayta gia autous p zitan na to doun gia diorthosi vathmou opos to paidi p ksekinise to topic.


Gia autous pali p theloun na doun ta lathi tous to pio logiko einai oi liseis na dimosieuontai kapou etsi oste oloi na exoun prosvasi. To oti de ginetai auto to theoro aparadekto kai isos skopimo.Den ksero skefteite to. I ipothesi skopimotitas prokiptei apo to oti den vrisko logiki sti mi dimosieusi p tha ofelouse pikilotropos...




LANSELOT Οτι πεις φιλε . Μαζι σου ...

XRIDIK De me katalaves thelo na pisteuo




LEFTERIS LINOS Το βλεπω και εγω και τον ρωταω , αυτο εδω γιατι ειναι λαθος, το αλλο εκει γιατι και αυτο λαθος? κτλ...
Μαλλον ειχε ετοιμες τις απαντησεις, οπως και το φωτοτυπημενο γραπτο μου,και καπως μπερδεμενα κιολας μου τα ελεγε.
Οπως καταλαβαινετε δεν εβγαλα ακρη και τελειωνοντας του λεω:
-Οριστε, ποση ωρα καναμε ,3 λεπτα, 5 λεπτα? Επρεπε δηλαδη να ερθω με το προεδρο?
Και επεμβαινει ο προεδρος και λεει : -ελα, ελα, ας τα αφησουμε αυτα, ενταξει ολα καλα, παμε τωρα.
Και φευγουμε και οι τρεις.

Και οπως φευγουμε εχει προχωρησει ο προεδρος πιο μπροστα και λεω εγω στον κ.Αθανασιαδη ,δηλαδη επρεπε να γινουν ετσι τα πραγματα κτλ.. και ουτε που μου απανταει και επιταχυνει το βημα φευγωντας απαξιωτικα

XRIDIK diladi eprepe na ginoun etsi ta pragmata gia na siniditopoiseis oti den egrapses kai gia auto den perases ?? otan akouso enan kinezo na mou milaei ,mperdemena tha mou fanoun auta pou tha mou pei gt den ksero kinezika :)





LAZKAN τέλος άλλο φοβερός επιστήμονας κ άλλο καθηγητής!με καλύπτει απόλυτα το παράδειγμα με τον ταξιτζή που αναφέρθηκε πιο πάνω...

XRIDIK Gia ksanaskepsou to :) to oti einai foveros epistimonas pos proekipse ? ego den eipa pantos kati tetoio...





SOUTER 'Φοιτητές''????????Τέτοιου είδους σχόλια και υποδείξεις που κάνεις παρακάτω κράτα τες για τον εαυτό σου.Άιντε μπήκες να πουλήσεις πνεύμα Φοιτητή που διαβάζεις αρκετά τα μαθήματά σου...Άκου ο μη ουσιαστικά σπαταλώμενος χρόνος μας...Τί άτομο είσαι συ ρε?
Κάτσε για να καταλάβω...Ο Αθανασιάδης απολαμβάνει διεθνή σεβασμό στην παγκόσμια κοινότητα των Μαθηματικών?Μάιστα...


XRIDIK Xaxaxa malista...Eiste se pliri sigxisi kai to xeirotero einai oti diakrino pos den to katalavainete . .malista ,den peirazei... apla skeftiete ligo kai tha diapistosete poso eukolo einai na deite kapoia pragmata





Oufff m fainetai apantisa se olous kai tora as sxoliaso kai ligo epi tis ousias.


Simantika auta p grafei o Athanasiadis sto (a) kai (b) .Theoritika oloi simfonoume alla as ta doume kai praktika na ta diakrinoume stous anthropous kai na ta ektimoume. Einai pragmati simantika.

Ta pio simantika pou exoun graftei se auto to topic kata tin apopsi mou einai auta p grafei sto trito skelos tou minimatos tou.Einai simantika giati antiprosopeuoun ti filosofia enos anthropou pou exei dosei tis maxes tou kai exei kerdisei -oti kserete ksero- arketes . As iothetisoume auti ti filosofia zois kai tha ta kataferoume pisteuo mia xara .stin ellada mas xreiazetai auto!!

Sto (d) ta perissotera epixeirimata de me peithoun katholou oute kan me siginoun . Exoun apantisei kai oi ipoloipoi. Thelo apla na toniso oti pragmati ena diagonisma simainei liga se periptosi epitixias alla isos polla se periptosi apotixias.


KOUR98 ακούγεται ένα υποτιμητικό "αφού δεν διαβάζεται εσείς φταίτε" το οποίο υποχρεωνόμαστε να το δεχτούμε χωρίς συζήτηση και όσο κι αν διαβάζουμε κανείς δεν μας πιστεύει.

XRIDIK Den pisteuo se ilithious Ellines .An diavaseis oso xreiazetai eimai sigouros oti tha grapseis. Apla mi psaxneis dikaiologies -thimisou ta logia tou athanasiadi sto trito meros tis apantisis- auto mas exei faei...Pistepse stin aksia sou vathia kai ola ta ipoloipa tha erthoun mona tous.

zito siggnomi gia ta greeklish -an kai pisteuo oti ta ellinika xoris tonous einai xeirotera- alla sto pliktrologio mou exei mono agglikous xaraktires kai xano ta thita ta omega klp


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 23 Ιαν 2008, 21:31 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφη: 28 Φεβ 2006, 00:06
Δημοσ.: 5211
xridik έγραψε:
zito siggnomi gia ta greeklish -an kai pisteuo oti ta ellinika xoris tonous einai xeirotera- alla sto pliktrologio mou exei mono agglikous xaraktires kai xano ta thita ta omega klp
Ναι αλλά δυσκολεύεις ένα σύνολο ατόμων που παρακολουθούν το topic. Δεν έχει γραφτεί για πλάκα ο κανονισμός, υπάρχουν λόγοι για το κάθε τι. Εκτός αν δεν ενδιαφέρεσαι να διαβαστεί βέβαια και να συνεχιστεί η συζήτηση. Για τον τονισμό πάντως δεν υπάρχει σύσταση, όποιος μπορεί ας χρησιμοποιεί και πολυτονικό.

Επίσης, εφόσον αρμοδιότητα μου είναι οι παρατηρήσεις, να θυμήσω:
Κανονισμός έγραψε:
    Απαγορεύονται αυστηρά τα παρακάτω:
  • Flaming: Ανταλλαγή μηνυμάτων σε εχθρικό τόνο, με επιχειρήματα που δεν έχουν ως στόχο την προώθηση της συζήτησης. Καθώς και η χρήση προσβολών, απειλών και γενικώς οποιαδήποτε μορφή προσωπικής επίθεσης σε άλλους χρήστες, καθώς και ο αρνητικός ή εχθρικός σαρκασμός.
  • Οι χυδαίες, ρατσιστικές και γενικά προσβλητικές εκφράσεις στα μηνύματα και στα usernames των χρηστών.
Με λίγα λόγια, δεχόμαστε επιχειρήματα μόνο.
Αυτά από μένα, σε ήρεμο κλίμα ας συνεχίσει η συζήτηση από τους υπόλοιπους.

_________________
cogito ergo sum
δραματική σχολή


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 23 Ιαν 2008, 22:14 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφη: 01 Οκτ 2007, 02:14
Δημοσ.: 569
Τοποθεσια: Stone(d)city
@XRIDIK.

Καλά ρε άνθρωπε σπατάλησες τόσο από τον επικοδομητικά σπαταλώμενο χρόνο σου για να απαντήσεις σε όλους μας? :lol: Ούτε ο Αθανασιάδης δεν το έκανε αυτό!!!Ε ρε γλέντια...

_________________
''Pure mathematics is, in its way, the poetry of logical ideas.'' - Albert Einstein


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 24 Ιαν 2008, 09:29 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφη: 10 Ιούλ 2007, 06:57
Δημοσ.: 364
@XRIDIK.

Dεν αφηνεις λεω εγω τις δηθεν απαντησεις σε 10 ατομα που δν ειναι απαντησεις παρα ειρωνικα σχολιακια και να ασχοληθεις με την εξεταστικη?Δουλεια ειχαμε τωρα ..και επειδη μονο ετσι θα σταματησεις ο αθανασιαδης ειναι ο καλυτερος καθηγητης που υπαρχει στο μαθηματικο και σε ολα τα πανεπιστημια μην σου πω θεος..αντε καλη εξεταστικη τωρα ημαρτον

_________________
ΤΕΛΟΣ


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 26 Ιαν 2008, 16:59 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφη: 26 Ιαν 2008, 00:29
Δημοσ.: 302
Το θέμα του αν μπορεί να βλέπει ο φοιτητής το γραπτό του είναι ένα εύλογο ερώτημα πολλών φοιτητών και νομίζω ότι αδικούμαστε όλοι με το να εστιάζεται η συζήτηση μόνο στο τί ειπώθηκε και στο τί έγινε σε μια συγκεκριμένη περίπτωση μεταξύ ενός φοιτητή και ενός διδάσκοντα. Ασφαλώς και το θέμα του σεβασμού και της ευγένειας στις μεταξύ μας σχέσεις είναι ένα πολύ σοβαρό ζήτημα αλλά δεν είναι αυτό το ερώτημα που εξετάζουμε.

Για να έρθω στο θέμα λοιπόν ιδού μερικές σκέψεις:

1. Είναι απόλυτα σωστό ότι κάθε φοιτητής πρέπει να έχει πρόσβαση στο γραπτό του και πρέπει να μπορεί να μάθει ποια είναι τα λάθη του και ποιες οι σωστές λύσεις.
Άρα πρέπει να μπορεί να δει το γραπτό του. Στην ιδανική περίπτωση θα έπρεπε να παίρνει πίσω το γραπτό του διορθωμένο (όπως γίνεται στο σχολείο, στο φροντιστήριο Αγγλικών κλπ.).

2. Είναι απόλυτα σωστό ότι κάθε μέλος ΔΕΠ πρέπει να εκτελεί το ερευνητικό και το διδακτικό έργο του με τις συνθήκες που επικρατούν κατά μέσο όρο στα υπόλοιπα ακαδημαικά ιδρύματα του κόσμου, χωρίς να σπαταλάει υπερβολικό αριθμό ωρών σε δευτερεύοντα ζητήματα. Το πρωτεύοντα ζητήματα είναι η παραγωγή και η διάδοση νέας γνώσης (συγγραφή ερευνητικών εργασιών, συμμετοχή και διοργάνωση συνεδρίων και σεμιναρίων, επίβλεψη μεταπτυχιακών διπλωματικών εργασιών και διδακτορικών διατριβών, συγγραφή μονογραφιών) και η εκπαίδευση (διδασκαλία, συγγραφή διδακτικών βιβλίων και σημειώσεων κλπ.).

Το πρόβλημα είναι ότι υπό τις συνθήκες υπερπληθυσμού φοιτητών που υπάρχουν στο Τμήμα μας (με ευθύνη όλων των κυβερνήσεων και όχι των φοιτητών ούτε των μελών ΔΕΠ του Τμήματος) τα δυο παραπάνω σημεία είναι ασύμβατα. Με τον αριθμό των φοιτητών που υπάρχουν στα περισσότερα μαθήματα και την αναλογία φοιτητών -καθηγητών δεν μπορούν να γίνουν τα πράγματα σωστά.

Δούλεψα για δυο χρόνια στο Τμήμα Εφαρμοσμένων Μαθηματικών του Πανεπιστημίου Κρήτης πριν έρθω στην Αθήνα. Είχα 1 μάθημα κάθε εξάμηνο με εγγεγραμένους 50 περίπου φοιτητές από τους οποίου περίπου 25-30 παρακολουθούσαν σταθερά τα μαθήματα. Όχι μόνο τους έδειχνα τα τελικά γραπτά τους αλλά μπορούσα να βάζω και απροειδοποίητα τεστάκια μέσα στο εξάμηνο για να βλέπω την πρόοδο τους, να συζητάμε κλπ. Στο τέλος του εξαμήνου είχε διαμορφωθεί μια προσωπική σχέση και τους ήξερα ΟΛΟΥΣ με τα μικρά τους ονόματα. Ερχόμενος στην Αθήνα, με 2-3 μαθήματα κάθε εξάμηνο με εγγεγραμμένους εκατοντάδες φοιτητές (στη Συνδυαστική π.χ. είναι πάνω από 1000) γρήγορα κατάλαβα ότι τίποτα απ'αυτά δεν μπορούσε να γίνει. Έδειξα τα γραπτά στη Συνδυαστική και στην Επιχειρησιακή Έρευνα την πρώτη χρονιά και απηύδησα. Ώρες επί ωρών χαμένες, παζάρια, παρακάλια και κλάμματα από αρκετούς φοιτητές που ο καθένας πίεζε με όποιο τρόπο μπορούσε για να περάσει το μάθημα, μια κατάσταση που πραγματικά ήταν εντελώς ακαδημαική. Από τότε, αφού συμβουλεύθηκα και αρκετούς από τους φίλους συναδέλφους, κατέληξα ότι ΥΠΟ ΤΙΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΠΑΙΝΟΥΜΕ ΣΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΝ ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΤΑ ΓΡΑΠΤΑ ΤΟΥΣ. Σε κάποιες περιπτώσεις σίγουρα βοηθάει να δουν κάποιοι φοιτητές τα γραπτά τους αλλά σε αρκετές άλλες δημιουργούνται εντάσεις και τελικά γίνεται κακό. Το τελικό ισοζύγιο είναι αρνητικό.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 26 Ιαν 2008, 17:25 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: 25 Σεπ 2007, 17:31
Δημοσ.: 4228
Νομιζω κ Οικονομου το πιο απλο ειναι να δημοσιευονται οι απαντησεις και τα θεματα "Υποχρεωτικα απο τους διδασκοντες
σε καποιο σημειο της σχολης και θα δειτε οτι το ποσοστο που θελει να δει το γραπτο θα πεσει παρα πολυ

_________________
https://www.youtube.com/watch?v=wbZuBDJVHEI


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 26 Ιαν 2008, 17:47 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφη: 26 Ιαν 2008, 00:29
Δημοσ.: 302
Συμφωνώ, barney. Καλό είναι αυτό να θεσμοθετηθεί κάπως επίσημα διότι αν αφεθεί στην καλή προαίρεση του καθενός τότε μάλλον θα ατονίσει. Θα έλεγα να τεθεί επίσημα από τους φοιτητές στη Γενική συνέλευση του Τμήματος.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Φεβ 2008, 16:51 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφη: 30 Ιαν 2008, 15:49
Δημοσ.: 253
Μια ερωτηση μονο. αν πηγενε ο φοιτητης στον αθανασιαδη και του ελεγε δειχτο μου γαμο τον ..... σου τι απαντηση θα επαιρνε?? θα επαιρνε πτυχιο ποτε? αναρωτιεμαι.

ο καθε καθηγητης ειναι ελευθερος να ασχοληθει με το ερευνητικο του εργο δεν τον πιεζει κανεις να κανει τον καθηγητη..... αν δεν μπορει ας φυγει.. ο καθενας δεν αναφερομαι συγκεκριμενα στον αθανασιαδη. εχει διαφορα ο καλος επιστημονας απο τον καλο καθηγητη


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Φεβ 2008, 17:34 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφη: 30 Ιαν 2008, 15:49
Δημοσ.: 253
Ευάγγελος Ράπτης έγραψε:
Φαντασθείτε 800 γραπτά επί 10 λεπτα το καθένα =133,3 ώρες =5,5 ημέρες και αυτό για ένα υποχρεωτικό μάθημα!



δεν καταλαβα κυριε ραπτη ο καθε καθηγητης δεν πληρωνεται για αυτες τις 5.5 μερες??? γιατι να μην τις αφιερωσει? αν θελει να κανει κατι αλλο αυτες τις ωρες οπως πχ ερευνητικο εργο στο γραφειο του, σερφαρισμα στο ιντερνετ στο γραφειο του, xxxxxxxστο γραφειο του κτλπ δεν χρειαζεται να το κανει ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ του μπορει να το κανει και στο σπιτι του. αυτη ειναι η γνωμη μου


edit by administrator
Παρακαλώ να χρησιμοποιούμε πιο κόσμιες εκφράσεις. :x


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Φεβ 2008, 18:16 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφη: 14 Μαρ 2006, 03:26
Δημοσ.: 2224
fousekis θα σε παρακαλέσω να προσέξεις λίγο τις εκφράσεις σου :x


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Φεβ 2008, 18:18 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: 11 Δεκ 2006, 20:48
Δημοσ.: 1144
Τοποθεσια: Reykjavik
Mιλα καλυτερα αν θες να παραμεινεις ενεργο μελος αυτου του forum.Nτροπη!Τοσο αγανακτισμενος εισαι πια??Τσαμπα μαγκες ολοι. :x

_________________
life.. forest of memories.. colourful thoughts..


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Φεβ 2008, 18:31 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφη: 30 Ιαν 2008, 15:49
Δημοσ.: 253
1ον ναι τοσο αγανακτισμενος οπως και πολοι συμφοιτιτες μου

2ον "με οποιον δασκαλο καθησεις τετια γραμματα μαθαινεις"

μου φαινεται σας εχουνε φαει οι τυποι εδω μεσα

υγ ξεκαθαριζω οτι αυτο που εγραψα σε καμια περιπτωση δεν ειχε σκοπο να προσβαλει τον ραπτη τον οποιο απο το λιγο που εχω συναναστραφει μαζι του εκτιμω σαν ανθρωπο


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Φεβ 2008, 18:34 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφη: 14 Μαρ 2006, 03:26
Δημοσ.: 2224
Είναι επίσημο φόρουμ της σχολής και μιλάς εκτός από συμφοιτητές σου και με καθηγητές. Δεν είναι θέμα τύπων, είναι θέμα παιδείας και κανόνων.

Δηλαδή όταν διαφωνείς με κάποιον τον βρίζεις;


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Φεβ 2008, 18:39 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: 28 Φεβ 2006, 00:25
Δημοσ.: 4855
Τοποθεσια: Χολαργός
fousekis έγραψε:
1ον ναι τοσο αγανακτισμενος οπως και πολοι συμφοιτιτες μου

2ον "με οποιον δασκαλο καθησεις τετια γραμματα μαθαινεις"

μου φαινεται σας εχουνε φαει οι τυποι εδω μεσα

υγ ξεκαθαριζω οτι αυτο που εγραψα σε καμια περιπτωση δεν ειχε σκοπο να προσβαλει τον ραπτη τον οποιο απο το λιγο που εχω συναναστραφει μαζι του εκτιμω σαν ανθρωπο


Ναι μας έχουν φάει.

Και έχουμε μάθει να σεβόμαστε τον συνομιλητή μας και να μην χρησιμοποιούμε απρεπείς εκφράσεις.
Σε όποιον δεν αρέσει ο κανονισμός που υπάρχει μπορεί άνετα να απέχει από την κουβέντα και από το φόρουμ. Αλλιώς θα πρέπει ΝΑ ΤΟΝ ΣΕΒΕΤΑΙ.

_________________
Η Θυρα13 ειναι αυτο που δε μπορεις να φανταστεις αν δε το ζεις


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Φεβ 2008, 18:42 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφη: 30 Ιαν 2008, 15:49
Δημοσ.: 253
μα το ξερω οτι μιλαο και με καθηγητες και οτι γραφω εκει απευθυνεται.

η φραση "χχχχχχ" η οποια εγραψα εκει που μπηκαν τα αστερακια δεν νομιζω οτι ειναι πιο βαρια η πιο προσβλητικη απο το "χχχχχχ"

ουτε πιστευω οτι η παιδεια μου ειναι ανωτερη απο αυτη των καθηγητων εξαλου εγω προσπαθω ακομα να την αποκτισω.

εσυ απο που καταλαβες οτι οταν διαφωνω με καποιον τον βριζω, ανωνυμα κιολας στο ιντερνετ?

ας μην βγουμε απο το θεμα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 85 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6  Επόμενο

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες [ DST ]


Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group