forum.math.uoa.gr

Forum του Τμήματος Μαθηματικών
Ημερομηνία 18 Νοέμ 2017, 23:31

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες [ DST ]




Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 85 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3, 4, 5, 6  Επόμενο
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Μπορεί να βλέπεις ο Φοιτητής το γραπτό του;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 05 Δεκ 2007, 04:52 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: 17 Οκτ 2006, 14:42
Δημοσ.: 14
Kalhspera!
Pistevw tha sas endiaferei olous to peristatiko pou tha sa perigrapsw.
Loipon , to mathima grammikh 2 to exei parei enas kathigitjs onomati Christos A. Athanasiadhs.
Ton ioulio perase parakalw!! peripou 5!!! foithtes stous 100 pou diorthwse o idios!!
Opws katalavainete ta parapona htan polla!
Ton septemvrio mia apo ta idia.
Etsi loipon k egw opws k alla paidia phgame sto grafeio tou na doume to grapto mas.
H apanthsh? O X I .
Sthn erwthsh giati k. Athanasiadh? Etsi den thelw.
Egw den to afhsa etsi giati hmoun 100% sigouros pws exw perasei!
Etsi ystera apo pollh wra pou ton parakalousa ekeinos tipota . de mou milage kan!
Paw ston proedro o opoios mou leei: Bebaiws mporeis na deis to grapto sou, phgaine ston k. Malliaka pou einai ypefthinos tou tmhmatos ths Algevras k pes tou na sto deixei!
Ok. Paw k egw kai mou leei ok , tha to dw to thema sou, xanaela.
xanapaw k mouleei : milhsa nai perimene na ginei h anavathmologhsh prwta!
Ok lew na ginei!
Pernaei 1mish vdomada kammia anakoinwsh!
Petyxainw ton C.A. Athanasiadh sto diadromo kai mou leei :
A nai egine h anavathmologhsh, esy de perases!
Wraia lew, mporw na dw to grapto mou??
-O X I
Ma giati egw nomizw oti exw grapsei! oxi leei aftos de mou eipe tipota o k.Malliakas, pes tou na me parei thl!
Ok to lew ston k. Malliaka k mou leei ok ela thn paraskevh na to deis!
Paw k egw th paraskevh k idou o dialogos mas me ton Christo A. Athanasiadi:
-Kalhspera na sas apasxolhsw gia ligo?
-oxi, exw douleia!
-Ma mou eipe o k.Malliakas na erthw th paraskevi!
-De xerw tipota . fyge!
-Ma exw paei kai sto proedro kai mou exei pei na to dw!
-De me noiazei . fyge apo to grafeio moy!
-Ma gia poio logo den mou deixnete to grapto mou?
-SOU EIPA NA FUGEIS DE STO DEIXNW . FYGE!!( FONAZEI K XTYPAEI TO XERI STO TRAPEZI)!!
-k.Athanasiadh , de xreiazetai na fonazoume k na xtypame ta xeria sto trapezi, egw to grapto mou thelw na dw!
- F Y G E G_ _ _ TO X_ _ _ _ _ MOY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!
Egw den tou apanthsa kan. To mono pou tou eipa einai oti : tha eprepe na nrepestai!!!
Afth einai h sumperifora tou kyriou C.A. Athanasiadh pros tous foithtes pou theloun na doun to grapto tous!!!!!!!!!

Tha sas enhmerwsw gia th sunexeia .....


EDIT από Trelosnikos :


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 05 Δεκ 2007, 05:11 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: 28 Φεβ 2006, 00:25
Δημοσ.: 4858
Τοποθεσια: Χολαργός
Έκανα edit μόνο το κομμάτι με τις κόκκινες παυλίτσες. Καθώς θεώρησα ότι ούτε αυτή η λέξη είναι καλό να φαίνεται. (Όπως έκανες και εσύ με την άλλη). Για το μόνο που θα σε παρακαλούσα είναι να αποφεύγεις την χρήση Greeklish.

Όσο για το περιστατικό που καταγγέλλεις δεν μπορώ να ξέρω αν είναι αληθινό ή όχι. Αλλά χαίρομαι που γράφτηκες με αληθινά στοιχεία.


Δεν θα ήθελα να σχολιάσω κάτι άλλο.

_________________
Η Θυρα13 ειναι αυτο που δε μπορεις να φανταστεις αν δε το ζεις


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 05 Δεκ 2007, 10:08 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφη: 12 Μαρ 2006, 22:43
Δημοσ.: 3627
Τοποθεσια: Αθήνα
Θεωρώ ότι οι φοιτητές έχουν δικαίωμα (και είναι εκπαιδευτικά απαραίτητο) να βλέπουν το γραπτό τους για να δούν τα λάθη τους να μην τα ξανακάνουν.
Υπάρχει επίσης και το ενδεχόμενο διορθώνοντας 800 ή 900 ή καμμιά φορά και 1000 γραπτά να γίνει κάποιο λάθος. Σε εμένα έχει συμβεί παρά το ότι προσπαθώ να βλέπω κάθε γραπτό περισσότερες από μία φορές (είναι και αυτός ένας λόγος καθυστέρησης έκδοσης των αποτελεσμάτων)
Δυστυχώς απ ότι ξέρω δεν αναγράφει κάτι ο νόμος για δικαίωμα να βλέπει ο φοιτητής το γραπτό του. Πέρισυ κατά τη διάρκεια κατάρτισης του νέου νόμου είχαν γραφεί στις εφημερίδες για συνήγορο του φοιτητή, αλλά δεν γνωρίζω κάτι πάνω σε αυτό
Χωρίς να κάνω υποδείξεις στους φοιτητές ίσως θα έπρεπε να επιδιωχθεί μία ξεκάθαρη διαδικασία αναβαθμολόγησης και πρόσβασης στο γραπτό τους, χωρίς να θίγεται ο καθηγητής ούτε να έχουμε άκαμπτη γραφειοκρατική διαδικασία

_________________
Ευάγγελος Ράπτης


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 05 Δεκ 2007, 13:33 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: 14 Νοέμ 2007, 12:53
Δημοσ.: 56
Δεν ξερω αν ειναι ακρως αληθινο αλλα δεν το αποκλειω καθολου γιατι τον ιουνιο στα διακριτα μαθηματικα ελαβα ακριβως την ιδια αντιεκπαιδευτικη συμπεριφορα απτον ιδιο καθηγητη.
Μαλιστα σε μια στιγμη που επεμενα να δω το γραπτο μου (βαθμ 4) γυρναει και μου λεει με υφακι

"το να με παρακαλας δεν σε τιμα καθολου"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Σχεδον εσφιξα τα δοντια μου για να μην του απαντησω χυδαια που το μυαλο και ο εγωισμος του εξελαβε την επιμονη μου να μαθω τα λαθη μου ως παρακαλια, αλλα συγκρατησα τα νευρα μου.

Δεν ξερω τι εχει ο συγκεκριμενος καθηγητης και του αρεσει να φερεται ταπεινοτικα στους φοιτητες του (δεν ειναι μονο η περιπτωση μου, εχω ακουσει και αλλα απο συναδελφους μου) αλλα καποιος θα πρεπει να του θυμισει οτι ειναι εκπαιδευτικος και οχι αντιεκπαιδευτικος....


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 05 Δεκ 2007, 14:01 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφη: 01 Οκτ 2007, 02:14
Δημοσ.: 569
Τοποθεσια: Stone(d)city
Τι να πει κανείς για το περιστατικό που περιγράφει ο Λευτέρης?Απαράδεκτο σκηνικό...Μια φορά έχω προσπαθήσει να δω γραπτό μου,είχα κοπεί με 4 φιλοσοφία μαθ/κών,αλλά δεν βρήκα καν τον διδάσκοντα το γραπτό μου θα έβρισκα?
Αυτό που έχω να πω για τους καθηγητές είναι ότι υπάρχουν μερικοί που ειλικρινά με έχουν εκπλήξει θετικότατα με τη συμπεριφορά τους,γιατί παίρνουν το ρόλο του διδάσκοντα στα σοβαρά ενώ άλλους ειλικρινά δεν τους πιάνεις πουθενά...Σε κάνουν να αναρωτιέσαι πως γίνεται να έχουν τόσες γνώσεις και το μυαλό να υπολειτουργεί.

_________________
''Pure mathematics is, in its way, the poetry of logical ideas.'' - Albert Einstein


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 05 Δεκ 2007, 14:06 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: 30 Μάιος 2006, 18:52
Δημοσ.: 1754
Τοποθεσια: Ν.Σμύρνη
παρομοια συμπεριφορα ( οχι βρισιμο βεβαια) αλλα απαξιωση και φτυσιμο ειχα και εγω απο τον συγκεκριμενο ¨"καθητητη" Χ.Α. Αθανασιαδη για τα διακριτα μαθηματικα του Σεπτεμβριου. Θα επρεπε να ντρεπεται και αν μπορει να μας διαψευσει ή τουλαχιστον να παρει θεση αν μπορει...αλλα που!! απλα ντροπη του...

_________________
Μην ξεχνάτε...στην νέα τάξη πραγμάτων,τα πράγματα είμαστε εμείς...


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 05 Δεκ 2007, 14:07 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: 05 Ιούλ 2006, 10:43
Δημοσ.: 283
Τοποθεσια: Boston
Είχα απευθυνθεί μέσω email στον κύριο Αθανασιάδη πριν μερικούς μήνες.

Είχε βαθμολογήσει το γραπτό μου και ήθελα να μάθω τη σωστή λύση σε αυτά που είχα λάθος. Έστειλα λοιπόν ένα email ζητώντας του αν μπορεί να περάσω κάποια στιγμή από το γραφείο του ώστε να μου πει τα λάθη μου, ή αν δεν έχει το χρόνο να μου στείλει τα σχόλιά του μέσω email. Διευκρίνησα μάλιστα πως δεν ήθελα κάποιου είδους αναβαθμολόγηση, απλά να μάθω τις σωστές απαντήσεις, ή ένα σχόλιο πάνω σ' αυτές.

Μου απάντησε πως δεν έχει το χρόνο να ασχολείται με κάθε φοιτητή ξεχωριστά. Όσο για τα λάθη μου, ούτε κουβέντα.

_________________
Αυτός ο κόσμος μαστίζεται από την αδιαφορία... αλλά τί με νοιάζει εμένα!


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 05 Δεκ 2007, 14:16 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφη: 12 Δεκ 2006, 17:32
Δημοσ.: 2095
Τοποθεσια: Somewhere in Time The Final Frontier
Δεν είναι μόνο αυτός ο καθηγητής είναι και πολύ άλλοι προσωπικά με έχει πετάξει καθηγητής έξω γιατί ζήτησα να δω το γραπτό μου σε ένα μάθημα που με έχει κόψει 11 φορές(και σκέφτομαι ότι με το νέο νόμο ο κάθε καθηγητής μπορεί να σε κάνει να μην πάρεις ποτέ σου πτυχίο) ευτυχώς πλέων δεν είναι σε αυτό και ελπίζω να το περάσω πλέων

όσες γνώσεις και να έχει κάποιος όταν διδάσκει σε φοιτητές και μαθητές πρέπει να είναι διδάσκαλος όχι να το κάνει αγγαρία είναι απλά τα πράγματα
Ο φοιτητής θα σε αγαπήσει μόνο εαν του δείξεις πραγματικό ενδιαφέρον και υπαρχουν καθηγητές οι οποίοι είναι πραγματικά στο πλάι μας και τους ενδιαφέρει να διδάξουν και όχι απλά να μάθουμε 3 χαζομάρες και να πάμε να τις γράψουμε να περάσουμε το μάθημα
αυτά :)

_________________
Η αυλαία έπεσε ευχαριστώ που ήρθατε στην παράσταση


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 05 Δεκ 2007, 16:44 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: 25 Σεπ 2007, 17:31
Δημοσ.: 4235
Souter έγραψε:
Αυτό που έχω να πω για τους καθηγητές είναι ότι υπάρχουν μερικοί που ειλικρινά με έχουν εκπλήξει θετικότατα με τη συμπεριφορά τους,γιατί παίρνουν το ρόλο του διδάσκοντα στα σοβαρά ενώ άλλους ειλικρινά δεν τους πιάνεις πουθενά...Σε κάνουν να αναρωτιέσαι πως γίνεται να έχουν τόσες γνώσεις και το μυαλό να υπολειτουργεί.

Ποσο δικιο εχεις...
Το γελοιο ειναι οτι καθηγητες με περισσοτερες γνωσεις απο αλλους καθηγητες ειναι πολλες φορες και πιο σωστοι απεναντι μας σε σχεση με αλλους που μου πηραν ενα διδακτορικο και ξεχασαν...


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 05 Δεκ 2007, 17:43 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφη: 12 Μαρ 2006, 22:43
Δημοσ.: 3627
Τοποθεσια: Αθήνα
Κατά την προσωπική μου άποψη ο συνάδελφος κ. Χ.Αθανασιάδης για τον οποίο μιλάτε είναι ένας εξαίρετος συνάδελφος.
Σκέπτομαι ότι η κρίση κάποιου που δεν πάει καλά στις εξετάσεις δεν είναι αντικειμενική, διότι μία αποτυχία δημιουργεί αρνητικά συναισθήματα και η κρίση είναι θολή.
Τέλος πάντων κανείς δεν είναι τέλειος και ελπίζω ότι όλα θα διευθετηθούν.
Επίσης όπως έγραψα ξανά θεωρώ ότι το να δει κανεις το γραπτό του είναι δικαίωμά του και εκπαιδευτικά απαραίτητο, μόνο που πρέπει να βρεθεί τρόπος όχι γραφειοκρατικός.
Φαντασθείτε 800 γραπτά επί 10 λεπτα το καθένα =133,3 ώρες =5,5 ημέρες και αυτό για ένα υποχρεωτικό μάθημα!
Πρέπει να πάμε ίσως προς την κατεύθυνση ηλεκτρονικών εξετάσεων

_________________
Ευάγγελος Ράπτης


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 05 Δεκ 2007, 17:50 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: 25 Σεπ 2007, 17:31
Δημοσ.: 4235
Δεν εθιξε κανεις τις γνωσεις του οποιοδηποτε καθηγητη ή το ερευνητικο του εργο
Αλλα αυτο δε σημαινει πχ στη δικια μου περιπτωση οτι εγω εχω δικαιωμα να βριζω τα παιδια που τους κανω ιδιατερα επειδη εχω καποιες παραπανω γνωσεις-και την ειδα καπως
Και δε θελω να βγαζω συμπερασματα χωρις να ακουσω την αλλη πλευρα αλλα με τοσα παραδειγματα παραπανω...Δεν ξερω αμα ειναι αληθεια παντως ..κριμα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 05 Δεκ 2007, 22:24 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: 06 Φεβ 2007, 17:23
Δημοσ.: 2281
Τοποθεσια: Πανορμου :-)
Ευάγγελος Ράπτης έγραψε:
Φαντασθείτε 800 γραπτά επί 10 λεπτα το καθένα =133,3 ώρες =5,5 ημέρες και αυτό για ένα υποχρεωτικό μάθημα!
Πρέπει να πάμε ίσως προς την κατεύθυνση ηλεκτρονικών εξετάσεων

Eίναι επιλογή του να γίνει εκπαιδευτικός... Αν μιλουσαμε για ενα περιστατίκο εντάξει αλλά όπωσ φαινεται τα πχ ειναι ουκ ολιγα...Επισης ο μισθος του ειναι αρκετα ικανοποιητικος οχι μονο για 5 μέρεσ αλλα και για περισσότερες...Επίσης οπου υπαρχει καπνόσ υπαρχει και φωτια γιατι κανεισ ας πουμε δεν ειπε για σας η για αλλους?οι περισσοτεροι μιλουν για τον ίδιο κυριο....


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 05 Δεκ 2007, 22:28 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: 25 Σεπ 2007, 17:31
Δημοσ.: 4235
Με λαθη μαθαινεις
Αν δεν μπορεις να τα δεις πως θα γινει αυτο
Αυτο και μονο αρκει πιστευ.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 06 Δεκ 2007, 04:40 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφη: 02 Αύγ 2007, 14:07
Δημοσ.: 75
Souter έγραψε:
Τι να πει κανείς για το περιστατικό που περιγράφει ο Λευτέρης?Απαράδεκτο σκηνικό...Μια φορά έχω προσπαθήσει να δω γραπτό μου,είχα κοπεί με 4 φιλοσοφία μαθ/κών,αλλά δεν βρήκα καν τον διδάσκοντα το γραπτό μου θα έβρισκα?
Αυτό που έχω να πω για τους καθηγητές είναι ότι υπάρχουν μερικοί που ειλικρινά με έχουν εκπλήξει θετικότατα με τη συμπεριφορά τους,γιατί παίρνουν το ρόλο του διδάσκοντα στα σοβαρά ενώ άλλους ειλικρινά δεν τους πιάνεις πουθενά...Σε κάνουν να αναρωτιέσαι πως γίνεται να έχουν τόσες γνώσεις και το μυαλό να υπολειτουργεί.


Θα σου αναντήσω στο τελευταίο σκέλος της ερώτησης σου. Δεν έχει να κάνει με μυαλό αλλά με ψυχή, και καμιά φορά αυτα τα 2 πράγματα ειναι αντιστρόφως ανάλογα. Μεγάλο μυαλό => μικρή ψυχή δηλαδή.

Πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω το σκεπτικό μερικών ανθρώπων που τη βλέπουν εξουσία. Μα δεν σκέπτονται ότι πάντα μα παντα υπάρχει κάποιος ανώτερος να τους επιβλέπει? Η μήπως απο την άλλη φταίμε εμείς, οι οποίοι τους δίνουμε το δικαίωμα να μας κάνουν ότι θέλουν και καθόμαστε με σταυρωμένα τα χέρια? Στην εν λόγω περίπτωση δεν θα ήθελα να σχολιάσω το περιστατικό, αλλά να σας υπενθυμίσω 2 πράγματα. Πρώτον υπάρχει πρόεδρος τομέα, τμήματος και ακόμα και πρύτανης που καλό θα ήταν να μάθουν το συμβάν. Όπως μερικοί καθηγητές βάζουν στο μάτι ορισμένους φοιτητές, έτσι μπορούν και οι φοιτητές να κανουν κάποιον καθηγητή να μπει στο μάτι κάποιου ανώτερου του. Δεύτερον να υπενθυμήσω πως η ύβρις στα θεία αποτελεί ποινικό αδίκημα.

Εν συνεχεία θα ήθελα να μοιραστώ κάποιες σκέψεις μου. Τι κάνει έναν καθηγητή καλό? Το να περνάει μεγάλο ποσοστό των μαθητών του? Ναι παίζει ρόλο, όχι ουσιαστικό όμως. Να κάνει καλό μάθημα? Ναι φυσικά, σίγουρα απο τα πρωτα πράγματα που κοιτάς. Να δίνει στους μαθητές του να καταλάβουν τι χρειάζεται να μάθεις για να περάσεις, να πάρεις έναν καλό βαθμό η ακόμα και να αριστεύσεις? Εννοείται! Να είναι σε συνεχή επικοινωνία με τους μαθητές του εντός και εκτός μαθήματος, και να μην φοβάσαι να τον προσεγκίσεις για το οποιοδήποτε πρόβλημα? Αυτό θα ήταν ονειρικό.

Ε ξέρετε λοιπόν κατι? Ολα αυτα συμψηφίζονται κάπου. Ξέρετε που? Στο μαθητή. Μα καλά θα αναρωτιέστε, αφού μιλάμε για καθηγητές, ο μαθητής που κολλάει? Η απάντηση για μένα ειναι πολύ απλή. Καλός καθηγητής ειναι αυτός που θα κάνει τους μαθήτες να αγαπήσουν το μάθημα του! Όταν γινει αυτό, όλα τα άλλα έρχονται. Και για να σας κάνω λίγο να αναρωτηθείτε, αν και δεν μου αρέσει να δίνω επώνυμα παραδείγματα. Η πραγματική ανάλυση θεωρείται απο την μεγαλύτερη μερίδα φοιτητών ως το δυσκολότερο υποχρεωτικό, και ίσως το πιο "αντιπαθητικό" μαθημα για τους εφαρμοσμένους. Ρε παιδιά ξέρετε κανέναν που να έκανε μάθημα με το Σταύρακα και να μην του άρεσε η πραγματική? Εγώ κανέναν.

Τέλος, κλείνωντας με μερικές γραμμές γενικού περιεχομένου για τη σχολή μας, δυστυχώς η μέση "νοοτροπία" των περισσότερων διδάδκοντων είναι απαρχαιομένη. Έχουν αντιλήψεις που δεν αρμόζουν στην αποχή μας. Ξέρω καθηγητή στη σχολή μας που αρνήθηκε να δώσει βιβλιο σε φοιτητή φίλο μου επειδή δεν του άρεσε η φάτσα του. Ξέρω για καθηγητές που ακόμα και σήμερα έχουν λιστές με φοιτητές που δεν θα τους περάσουν στο μάθημα τους είτε επειδή αντέγραψαν είτε για οποιονδήποτε άλλο λόγο. Δεν θέλω να το συνεχίσω, εξάλλου καποια πράγματα ειναι γνώστα σε όλους κι ας κάνουμε πως κλέινουμε τα μάτια μας. Η ερώτηση μου είναι απλή. Ετσι θα πάει μπροστά η ελληνική παιδεία?

Ιανουάριο παίρνω πτυχίο χρωστώντας 2 μονάχα μαθηματα επιλογής. Σχολή πάτησα ελάχιστα. Καθηγητές παρακολούθησα λίγους, ζήτημα να ειναι 10. Αυτοί ομως ήταν και εξαίρετοι άνθρωποι και άριστοι καθηγητές σε όλους τους τομείς. Την μεγάλη πλειοψηφία των μαθημάτων τα πέρασα με καλές σημειώσεις και συγκεντρωμένα λυμένα θέματα εξετάσεων(Φυσικά η πλειοψηφία των καθηγητων δεν ασχολείται με τέτοια πράγματα,κάνουν ότι να ναι στην παράδοση, τα θέματα των εξετάσεων είναι άσχετα με ότι δίδαξαν και όταν τους ρωτήσεις πως να σκεφτώ για να το ελυνα τότε επικαλούνται το γνωστό θεώρημα της προφάνειας). Τι καλό και τι κακό θα μου μείνει απο τη σχολή? Από καλά μονο την αγάπη και το πάθος που με έκαναν να έχω ορισμένοι άνθρωποι για τα μαθήματα τους, οι οποίοι μου έδειξαν χωρίς να το γνωρίζουν το δρόμο για τη δουλειά που αποφασισα να κάνω στο μέλλον. Μου έδωσαν ενα σκοπό κι ένα στόχο για τη ζωή μου και για την επαγκελματική μου αποκατάσταση και τους ευχαριστώ για αυτό απο τα βάθη της καρδιάς μου. Τι κακό θα μου μείνει απο την φοιτητική μου εμπειρία? Όλα τα υπόλοιπα. Ανευθυνότητα, έλλειψη οργάνωσης, κακή υποδομή, απαράδεκτη γραμματεία, άνθρωποι που δεν αξίζουν να είναι καθηγητές και αλλα πάρα μα πάρα πολλα για να αναφέρω. Και χωρίς να θέλω να μειώσω οποιονδήποτε έχει διαφορετική άποψη, εγώ πιστεύω οτι εθελοτυφλεί.

Συγγνώμη που σας κούρασα με αυτό το τόσο μεγάλο κείμενο, αλλά πραγματικά όλα αυτά βγήκαν αυθόρμητα από μέσα μου και όπως λέει ο λαός, τα πα και ξέσκασα. Ευχαριστώ όλους όσους διάβασαν το κείμενο και ελπίζω να γίνει μια επικοδομητική κουβέντα πάνω σε αυτά.

Μία πρόταση για τέλος. Μέσα σε όλο αυτό το χάος, κάποια αστέρια λάμπουν. Αναζητείστε τα.

Καλη σας νυχτα, αν και θα πρεπε να λέω καλό ξημέρωμα τέτοια ώρα :)


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 07 Δεκ 2007, 00:16 
Χωρίς σύνδεση
Forum Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: 06 Σεπ 2006, 17:32
Δημοσ.: 4403
το μόνο που έχω να πω είναι ότι παρακολουθούσαμε τον κ.Αθανασιάδη για Γραμμική 2 και φαινόταν πολύ καλός άνθρωπος... :?

_________________
Παλιά θέματα και σημειώσεις μαθημάτων:
Eclass->Μαθήματα->Μαθήματα εκτός προγράμματος σπουδών->Εγγραφείτε στα "Παλαιά θέματα εξετάσεων" και
"Πανεπιστημιακό έτος 2017-18:Σημειώσεις μαθημάτων από φοιτητές του Τμήματος Μαθηματικών"


Κορυφή
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 85 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3, 4, 5, 6  Επόμενο

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες [ DST ]


Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group