forum.math.uoa.gr

Forum του Τμήματος Μαθηματικών
Ημερομηνία 20 Ιούλ 2018, 10:57

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες [ DST ]




Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 109 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Επόμενο
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: σφαγη σε θεματα εξετασεων-κατι πρεπει να γινει
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 10 Ιούλ 2014, 20:59 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφή: 04 Μάιος 2009, 16:56
Δημοσ.: 365
Αν κάποιος θέλει να παρακολουθήσει το θέμα, με τόσο spamάρισμα θα τα παίξει νομίζω. Οκ ένα παιδί θεωρεί πως τα θέματα ήταν εύκολα (μαζί του.. Αν είχε καταλάβει πολύ καλά το πως δουλεύουν οι πιθανότητες σε επίπεδο πάνω από αυτό που προλαβαίνει ο μέσος φοιτητής, στο χρόνο που είχε, είναι λογική η άποψή του.) Κάποιοι άλλοι λένε πως δε γινόταν να λυθούν. Αυτό δεν ισχύει βέβαια.. Κάποιοι θα περάσουν, όπως πάτνα και τότε θα δούμε τι ακριβώς ισχύει.Ο βαθμός που λογικά περιμένεις απο τέτοια θέματα είναι άλλο ζήτημα. Απλά, όλα τα άλλα (λογομαχίες, διαμάχες κλπ, όπως και το δικό μου ποστ) ας πάνε στο spam αρένα, να μην "πεθάνει" το θεματάκι..


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: σφαγη σε θεματα εξετασεων-κατι πρεπει να γινει
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 10 Ιούλ 2014, 21:02 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 25 Σεπ 2007, 17:31
Δημοσ.: 4278
Εικόνα
Και έλεγα ποια μου θυμίζει
τα θέματα υπάρχουνκάπου;

_________________
https://www.youtube.com/watch?v=wbZuBDJVHEI


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: σφαγη σε θεματα εξετασεων-κατι πρεπει να γινει
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 10 Ιούλ 2014, 21:32 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 12 Σεπ 2012, 14:38
Δημοσ.: 52
χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα 6 σελιδες λετε τα ιδια πραγματα κ τσακωνεστε μεταξυ σας ο ενας προσπαθει να περασει την γνωμη του στον αλλον κ παει λεγοντας παντως συμπερασμα μεχρι τωρα δν εχετε βγαλει, τοση ωρα συζητατε πανω στα θεματα των Πιθανοτητων μπλα μπλα μπλα ο ενας ειναι ευκολα ο αλλος δυσκολα, υπηρχαν στις σημειωσεις, οχι δεν υπηρχαν στις σημειωσεις, ηταν ενα κλικ πιο δυσκολα απο των σημειωσεων, οχι ηταν πιο ευκολα απο των σημειωσεων, αμα εισαι στο Μαθηματικο πρεπει να το λυσεις (σιγα εσυ ρε φιλε μπηκες στο Μαθηματικο κ σ ηρθε η επιφωτηση),εχει περιοδο η Βαγγελατου, οχι δεν εχει... ο αλλος που εχει ξεχασει τον εξω κοσμο κ ειναι πανω απο το Βιβλιο απο το Δημοτικο συγκρινει τον εαυτο τ με τον μεσο φοιτητη επειδη τ φαινονται ολα ευκολα κ.ο.κ.!!! Η αληθεια ειναι πως υπαρχουν προβληματα, υπαρχουν παραδειγματα, υπαρχει το οτι να ναι, υπαρχει το χαντακωμα δεν ημαστε μλκες... αλλα τα προβληματα δεν λυνονται ετσι με "την Δευτερα να μαζευτουμε εκει τοσοι θα ημαστε , πες μ ωρα, θα παμε στον Προεδρο, θα διαμαρτυρηθουμε πρεπει να γινει πιο οργανωμενα αν θελετε να κανετε κατι με συζητηση κ διαλογο μιλωντας με ολους τς καθηγητες συλλογικα με προτασεις , με στοιχεια (πχ πιο πραφανες οτι κατι συνεβη με την Γραμμικη Ι στο Χειμερινο δν υπαρχει, 51 ατομα ποσα ηταν π περασαν κ η πλειοψηφια 1οετης, διδασκουν το μαθημα 42 καθηγητες με 42 διαφορετικες σημειωσεις με οτι κ οσες ασκησεις θελει ο καθενας κ μετα βαζουν κ ο καθενας οτι θεμα τ κατεβει). Τελσπ αυτα απο μενα πιαστε την ουσια της συζητησης κ δν ωφελει σε τπτ να τσακωνομαστε για το ποιος τα ελυνε το ποιος οχι , ηταν ετσι οχι δν ηταν ετσι.... Αιντε μια ζωη μιζερια , διχασμος κ τπτ δν γινεται απο κοινου παντα θα υπαρχει ο απεναντι !!! ΠΡΩΤΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΞΕΚΙΝΑΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΥΤΟΚΡΙΤΙΚΗ ΜΑΣ Κ ΤΟ ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΜΕ Κ ΑΝΤΙΜΕΤΟΠΙΖΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Κ ΜΕΤΑ ΟΛΑ Τ ΑΛΛΑ!!!


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: σφαγη σε θεματα εξετασεων-κατι πρεπει να γινει
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 10 Ιούλ 2014, 21:41 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 01 Φεβ 2011, 18:00
Δημοσ.: 969
Τοποθεσια: Eλευσίνα
Παιδιά το θέμα έχει ξεφύγει λίγο,παρακαλώ να μείνετε εντός θέματος!
Δεν είναι ο σκοπός του παρόντος θέματος να μαλώνουμε μεταξύ για το ποιος θεωρεί εύκολα και ποιος δύσκολα τα θέματα,που έτσι και αλλιώς είναι και υποκειμενικό κριτήριο.
Τα άσχετα με το θέμα σχόλια θα μεταφερθούν.

_________________
"If you don't take risks,you can't create a future."


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: σφαγη σε θεματα εξετασεων-κατι πρεπει να γινει
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 10 Ιούλ 2014, 21:45 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 18 Απρ 2006, 12:25
Δημοσ.: 566
Τοποθεσια: Halandri
Εχει κανεις ενα λινκ για τα θεματα?

_________________
Opoios kserei na xanei...xanei panta!


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: σφαγη σε θεματα εξετασεων-κατι πρεπει να γινει
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 10 Ιούλ 2014, 21:51 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφή: 04 Μάιος 2009, 16:56
Δημοσ.: 365
Jeorge_23 έγραψε:
χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα 6 σελιδες λετε τα ιδια πραγματα κ τσακωνεστε μεταξυ σας ο ενας προσπαθει να περασει την γνωμη του στον αλλον κ παει λεγοντας παντως συμπερασμα μεχρι τωρα δν εχετε βγαλει, τοση ωρα συζητατε πανω στα θεματα των Πιθανοτητων μπλα μπλα μπλα ο ενας ειναι ευκολα ο αλλος δυσκολα, υπηρχαν στις σημειωσεις, οχι δεν υπηρχαν στις σημειωσεις, ηταν ενα κλικ πιο δυσκολα απο των σημειωσεων, οχι ηταν πιο ευκολα απο των σημειωσεων, αμα εισαι στο Μαθηματικο πρεπει να το λυσεις (σιγα εσυ ρε φιλε μπηκες στο Μαθηματικο κ σ ηρθε η επιφωτηση),εχει περιοδο η Βαγγελατου, οχι δεν εχει... ο αλλος που εχει ξεχασει τον εξω κοσμο κ ειναι πανω απο το Βιβλιο απο το Δημοτικο συγκρινει τον εαυτο τ με τον μεσο φοιτητη επειδη τ φαινονται ολα ευκολα κ.ο.κ.!!! Η αληθεια ειναι πως υπαρχουν προβληματα, υπαρχουν παραδειγματα, υπαρχει το οτι να ναι, υπαρχει το χαντακωμα δεν ημαστε μλκες... αλλα τα προβληματα δεν λυνονται ετσι με "την Δευτερα να μαζευτουμε εκει τοσοι θα ημαστε , πες μ ωρα, θα παμε στον Προεδρο, θα διαμαρτυρηθουμε πρεπει να γινει πιο οργανωμενα αν θελετε να κανετε κατι με συζητηση κ διαλογο μιλωντας με ολους τς καθηγητες συλλογικα με προτασεις , με στοιχεια (πχ πιο πραφανες οτι κατι συνεβη με την Γραμμικη Ι στο Χειμερινο δν υπαρχει, 51 ατομα ποσα ηταν π περασαν κ η πλειοψηφια 1οετης, διδασκουν το μαθημα 42 καθηγητες με 42 διαφορετικες σημειωσεις με οτι κ οσες ασκησεις θελει ο καθενας κ μετα βαζουν κ ο καθενας οτι θεμα τ κατεβει). Τελσπ αυτα απο μενα πιαστε την ουσια της συζητησης κ δν ωφελει σε τπτ να τσακωνομαστε για το ποιος τα ελυνε το ποιος οχι , ηταν ετσι οχι δν ηταν ετσι.... Αιντε μια ζωη μιζερια , διχασμος κ τπτ δν γινεται απο κοινου παντα θα υπαρχει ο απεναντι !!! ΠΡΩΤΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΞΕΚΙΝΑΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΥΤΟΚΡΙΤΙΚΗ ΜΑΣ Κ ΤΟ ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΜΕ Κ ΑΝΤΙΜΕΤΟΠΙΖΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Κ ΜΕΤΑ ΟΛΑ Τ ΑΛΛΑ!!!

+1


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: σφαγη σε θεματα εξετασεων-κατι πρεπει να γινει
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 10 Ιούλ 2014, 21:57 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφή: 07 Οκτ 2010, 11:15
Δημοσ.: 124
Δεν έδωσα χτες Πιθανότητες και δεν έχω άποψη για τα θέματα.Όμως επειδή κι εγώ έχω συναντήσει πολλές φορές το ίδιο πρόβλημα σε άλλα μαθήματα,δηλαδή άλλα να διδάσκονται και άλλα να ζητούνται στις εξετάσεις,θα συμφωνήσω πως κάτι πρέπει να γίνει και μάλιστα με επιχειρήματα..Ορίστε οι σημειώσεις της τάδε καθηγήτριας και ορίστε τα θέματα προς εξέταση..δεν γίνεται να υπάρχει τόσο μεγάλο χάσμα μεταξύ τους...Αλλά επειδή το βλέπω λίγο απαισιόδοξα το όλο θέμα θεωρώ πως το πιο πιθανό είναι να μας ξεπετάξουν με εκφράσεις του τύπου ''ε,μαθηματικός είσαι..πρέπει να έχεις ευρεία σκέψη..δε γίνεται να ζητάμε μόνο ό,τι κάνουμε..'' κτλ.Βέβαια αυτό δε σημαίνει πως δεν αξίζει να προσπαθήσουμε..Ας έχουμε κι εδώ μια ενημέρωση για το τι μέλλει γενέσθαι..

_________________
The show must go on
Inside my heart is breaking,my make-up may be flaking
but my smile still stays on...


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: σφαγη σε θεματα εξετασεων-κατι πρεπει να γινει
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 10 Ιούλ 2014, 22:23 
Χωρίς σύνδεση
Forum Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 24 Αύγ 2013, 20:02
Δημοσ.: 1336
Τοποθεσια: Αθήνα
Δημιουργήθηκε ένα νέο θέμα εδώ με όσα σχόλια είχαν να κάνουν αποκλειστικά με σχολιασμό των θεμάτων Πιθανοτήτων και των λύσεων τους, ώστε να μπορεί κάποιος που ενδιαφέρεται να τα ψάξει. Οποιοδήποτε άλλο σχόλιο προκύψει για τα θέματα των Πιθανοτήτων καλό θα ήταν να γίνει εκεί :)

_________________
If something is perfect, then there is no room for imagination.
It is our job to create things more wonderful than anything before them, but never to obtain perfection.
A scientist must be a person who finds ecstasy, while suffering from that antinomy.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: σφαγη σε θεματα εξετασεων-κατι πρεπει να γινει
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Ιούλ 2014, 09:37 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφή: 08 Ιουν 2009, 18:34
Δημοσ.: 163
Jeorge_23 έγραψε:
χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα 6 σελιδες λετε τα ιδια πραγματα κ τσακωνεστε μεταξυ σας ο ενας προσπαθει να περασει την γνωμη του στον αλλον κ παει λεγοντας παντως συμπερασμα μεχρι τωρα δν εχετε βγαλει, τοση ωρα συζητατε πανω στα θεματα των Πιθανοτητων μπλα μπλα μπλα ο ενας ειναι ευκολα ο αλλος δυσκολα, υπηρχαν στις σημειωσεις, οχι δεν υπηρχαν στις σημειωσεις, ηταν ενα κλικ πιο δυσκολα απο των σημειωσεων, οχι ηταν πιο ευκολα απο των σημειωσεων, αμα εισαι στο Μαθηματικο πρεπει να το λυσεις (σιγα εσυ ρε φιλε μπηκες στο Μαθηματικο κ σ ηρθε η επιφωτηση),εχει περιοδο η Βαγγελατου, οχι δεν εχει... ο αλλος που εχει ξεχασει τον εξω κοσμο κ ειναι πανω απο το Βιβλιο απο το Δημοτικο συγκρινει τον εαυτο τ με τον μεσο φοιτητη επειδη τ φαινονται ολα ευκολα κ.ο.κ.!!! Η αληθεια ειναι πως υπαρχουν προβληματα, υπαρχουν παραδειγματα, υπαρχει το οτι να ναι, υπαρχει το χαντακωμα δεν ημαστε μλκες... αλλα τα προβληματα δεν λυνονται ετσι με "την Δευτερα να μαζευτουμε εκει τοσοι θα ημαστε , πες μ ωρα, θα παμε στον Προεδρο, θα διαμαρτυρηθουμε πρεπει να γινει πιο οργανωμενα αν θελετε να κανετε κατι με συζητηση κ διαλογο μιλωντας με ολους τς καθηγητες συλλογικα με προτασεις , με στοιχεια (πχ πιο πραφανες οτι κατι συνεβη με την Γραμμικη Ι στο Χειμερινο δν υπαρχει, 51 ατομα ποσα ηταν π περασαν κ η πλειοψηφια 1οετης, διδασκουν το μαθημα 42 καθηγητες με 42 διαφορετικες σημειωσεις με οτι κ οσες ασκησεις θελει ο καθενας κ μετα βαζουν κ ο καθενας οτι θεμα τ κατεβει). Τελσπ αυτα απο μενα πιαστε την ουσια της συζητησης κ δν ωφελει σε τπτ να τσακωνομαστε για το ποιος τα ελυνε το ποιος οχι , ηταν ετσι οχι δν ηταν ετσι.... Αιντε μια ζωη μιζερια , διχασμος κ τπτ δν γινεται απο κοινου παντα θα υπαρχει ο απεναντι !!! ΠΡΩΤΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΞΕΚΙΝΑΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΥΤΟΚΡΙΤΙΚΗ ΜΑΣ Κ ΤΟ ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΜΕ Κ ΑΝΤΙΜΕΤΟΠΙΖΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Κ ΜΕΤΑ ΟΛΑ Τ ΑΛΛΑ!!!

+1


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: σφαγη σε θεματα εξετασεων-κατι πρεπει να γινει
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Ιούλ 2014, 11:36 
Χωρίς σύνδεση
Forum Moderator

Εγγραφή: 19 Ιαν 2014, 22:08
Δημοσ.: 268
Τοποθεσια: Νίκαια
Jeorge_23 έγραψε:
χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα 6 σελιδες λετε τα ιδια πραγματα κ τσακωνεστε μεταξυ σας ο ενας προσπαθει να περασει την γνωμη του στον αλλον κ παει λεγοντας παντως συμπερασμα μεχρι τωρα δν εχετε βγαλει, τοση ωρα συζητατε πανω στα θεματα των Πιθανοτητων μπλα μπλα μπλα ο ενας ειναι ευκολα ο αλλος δυσκολα, υπηρχαν στις σημειωσεις, οχι δεν υπηρχαν στις σημειωσεις, ηταν ενα κλικ πιο δυσκολα απο των σημειωσεων, οχι ηταν πιο ευκολα απο των σημειωσεων, αμα εισαι στο Μαθηματικο πρεπει να το λυσεις (σιγα εσυ ρε φιλε μπηκες στο Μαθηματικο κ σ ηρθε η επιφωτηση),εχει περιοδο η Βαγγελατου, οχι δεν εχει... ο αλλος που εχει ξεχασει τον εξω κοσμο κ ειναι πανω απο το Βιβλιο απο το Δημοτικο συγκρινει τον εαυτο τ με τον μεσο φοιτητη επειδη τ φαινονται ολα ευκολα κ.ο.κ.!!! Η αληθεια ειναι πως υπαρχουν προβληματα, υπαρχουν παραδειγματα, υπαρχει το οτι να ναι, υπαρχει το χαντακωμα δεν ημαστε μλκες... αλλα τα προβληματα δεν λυνονται ετσι με "την Δευτερα να μαζευτουμε εκει τοσοι θα ημαστε , πες μ ωρα, θα παμε στον Προεδρο, θα διαμαρτυρηθουμε πρεπει να γινει πιο οργανωμενα αν θελετε να κανετε κατι με συζητηση κ διαλογο μιλωντας με ολους τς καθηγητες συλλογικα με προτασεις , με στοιχεια (πχ πιο πραφανες οτι κατι συνεβη με την Γραμμικη Ι στο Χειμερινο δν υπαρχει, 51 ατομα ποσα ηταν π περασαν κ η πλειοψηφια 1οετης, διδασκουν το μαθημα 42 καθηγητες με 42 διαφορετικες σημειωσεις με οτι κ οσες ασκησεις θελει ο καθενας κ μετα βαζουν κ ο καθενας οτι θεμα τ κατεβει). Τελσπ αυτα απο μενα πιαστε την ουσια της συζητησης κ δν ωφελει σε τπτ να τσακωνομαστε για το ποιος τα ελυνε το ποιος οχι , ηταν ετσι οχι δν ηταν ετσι.... Αιντε μια ζωη μιζερια , διχασμος κ τπτ δν γινεται απο κοινου παντα θα υπαρχει ο απεναντι !!! ΠΡΩΤΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΞΕΚΙΝΑΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΥΤΟΚΡΙΤΙΚΗ ΜΑΣ Κ ΤΟ ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΜΕ Κ ΑΝΤΙΜΕΤΟΠΙΖΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Κ ΜΕΤΑ ΟΛΑ Τ ΑΛΛΑ!!!


Σοβαρά ένα από τα πιο χαζά ποστ σε όλο το φόρουμ (και πήρε και δύο +1 που έχουμε καταντήσει :P ). Λίγο προσοχή στο ύφος παιδιά όπως σας είπε και άλλος mod...

_________________
\int_{M} \mathrm{d}\omega =\int_{\partial M} \omega


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: σφαγη σε θεματα εξετασεων-κατι πρεπει να γινει
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Ιούλ 2014, 12:49 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφή: 18 Ιαν 2010, 15:14
Δημοσ.: 204
επειδη το θεμα ειναι σχετικο εγω θα ηθελα να πω ενα πολυ μεγαλο μπραβο κ ευχαριστω στον κ.Συκιωτη για τα χθεσινα θεματα Βασικης Αλγεβρας.. θα αρχισω λεγοντας πως απο τις σημειωσεις του εμαθα πολλα πραγματα , κατι που δεν μου εχει συμβει παρα ελαχιστες φορες, διοτι ηταν πληρεστατες και χτυπουσαν ακριβως πανω στον στοχο που ειναι τα θεματα.. στα περισσοτερα μαθηματα οτι και αν διαβαζουμε δεν το μαθαινουμε και μας αφηνει αδιαφορους διοτι βλεπουμε πως δεν αντιστοιχει στα θεματα που πεφτουν που ειναι για μας (ή μερος απο μας) το ζητουμενο και ετσι αντι να μαθαινουμε αυτα που διδασκομαστε ψαχνουμε τις τεχνικες και τα κολπα των θεματων.. απο αυτην την διαδικασια που περιεγραψα φαινεται ποσο σημαντικη ειναι η συνδεση των θεματων με τη διδασκαλια και ποσο λαθος ειναι που στα περισσοτερα μαθηματα ειναι εντελως αποκομμενα.. δεν γινεται σε ενα μαθημα να μην γινονται θεματα παλαιοτερων ετων.. απλα δεν γινεται.. κλεινω και σορρυ με το μεγαλο ποστ.. συγχαρητηρια λοιπον στον κ.Συκιωτη για τα θεματα του οχι γιατι ηταν ευκολα, οπως παντα ηταν, αλλα επειδη με τη διδασκαλια του και τις σημειωσεις του μας εμαθε να τα λυνουμε..


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: σφαγη σε θεματα εξετασεων-κατι πρεπει να γινει
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Ιούλ 2014, 19:59 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 12 Σεπ 2012, 14:38
Δημοσ.: 52
captainjp έγραψε:
Jeorge_23 έγραψε:
χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα 6 σελιδες λετε τα ιδια πραγματα κ τσακωνεστε μεταξυ σας ο ενας προσπαθει να περασει την γνωμη του στον αλλον κ παει λεγοντας παντως συμπερασμα μεχρι τωρα δν εχετε βγαλει, τοση ωρα συζητατε πανω στα θεματα των Πιθανοτητων μπλα μπλα μπλα ο ενας ειναι ευκολα ο αλλος δυσκολα, υπηρχαν στις σημειωσεις, οχι δεν υπηρχαν στις σημειωσεις, ηταν ενα κλικ πιο δυσκολα απο των σημειωσεων, οχι ηταν πιο ευκολα απο των σημειωσεων, αμα εισαι στο Μαθηματικο πρεπει να το λυσεις (σιγα εσυ ρε φιλε μπηκες στο Μαθηματικο κ σ ηρθε η επιφωτηση),εχει περιοδο η Βαγγελατου, οχι δεν εχει... ο αλλος που εχει ξεχασει τον εξω κοσμο κ ειναι πανω απο το Βιβλιο απο το Δημοτικο συγκρινει τον εαυτο τ με τον μεσο φοιτητη επειδη τ φαινονται ολα ευκολα κ.ο.κ.!!! Η αληθεια ειναι πως υπαρχουν προβληματα, υπαρχουν παραδειγματα, υπαρχει το οτι να ναι, υπαρχει το χαντακωμα δεν ημαστε μλκες... αλλα τα προβληματα δεν λυνονται ετσι με "την Δευτερα να μαζευτουμε εκει τοσοι θα ημαστε , πες μ ωρα, θα παμε στον Προεδρο, θα διαμαρτυρηθουμε πρεπει να γινει πιο οργανωμενα αν θελετε να κανετε κατι με συζητηση κ διαλογο μιλωντας με ολους τς καθηγητες συλλογικα με προτασεις , με στοιχεια (πχ πιο πραφανες οτι κατι συνεβη με την Γραμμικη Ι στο Χειμερινο δν υπαρχει, 51 ατομα ποσα ηταν π περασαν κ η πλειοψηφια 1οετης, διδασκουν το μαθημα 42 καθηγητες με 42 διαφορετικες σημειωσεις με οτι κ οσες ασκησεις θελει ο καθενας κ μετα βαζουν κ ο καθενας οτι θεμα τ κατεβει). Τελσπ αυτα απο μενα πιαστε την ουσια της συζητησης κ δν ωφελει σε τπτ να τσακωνομαστε για το ποιος τα ελυνε το ποιος οχι , ηταν ετσι οχι δν ηταν ετσι.... Αιντε μια ζωη μιζερια , διχασμος κ τπτ δν γινεται απο κοινου παντα θα υπαρχει ο απεναντι !!! ΠΡΩΤΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΞΕΚΙΝΑΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΥΤΟΚΡΙΤΙΚΗ ΜΑΣ Κ ΤΟ ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΜΕ Κ ΑΝΤΙΜΕΤΟΠΙΖΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Κ ΜΕΤΑ ΟΛΑ Τ ΑΛΛΑ!!!


Σοβαρά ένα από τα πιο χαζά ποστ σε όλο το φόρουμ (και πήρε και δύο +1 που έχουμε καταντήσει :P ). Λίγο προσοχή στο ύφος παιδιά όπως σας είπε και άλλος mod...


Ησουν κ εσυ ενας απο αυτους που εγραφαν την παπαρολογια τους χωρις ουσια ? Κ αν το δικο μ ποστ ειναι απο τα πιο χαζα, το ποστ π αναφερεται ως επιχειρημα για την κλιμακτηριο της κας Βαγγελατου κ τα υπολοιπα σχετικα να γυρισει στο χωριο της κλπ, τι ειναι ? Ασε μας ρε φιλε παραπερα πηγαινε στο FB να παιξεις!! Ενω το θεμα μπορει να ειναι σοβαρο που εχει ανοιξει καταναλωθηκατε σε 5 σελιδες ανουσιες!!!


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: σφαγη σε θεματα εξετασεων-κατι πρεπει να γινει
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Ιούλ 2014, 22:47 
Χωρίς σύνδεση
Forum Moderator

Εγγραφή: 19 Ιαν 2014, 22:08
Δημοσ.: 268
Τοποθεσια: Νίκαια
Μια απλή ανάνωση της προηγούμενης συνομιλίας θα σου δείξει ότι προφανέστατα ήμουν από εκείνους που απλά δεν έγραψα τίποτα :P Λέω "παιδιά". Προφανώς και το τελευταίο δεν αναφέρεται μόνο σε εσένα, αναφέρεται και στον perlman, τον diapsiquir, ... . Γενικά η γλώσσα σε αυτό το τόπικ έχει ξεφύγει λίγο.
Η πρώτη πρόταση είναι απλά η προσωπική μου άποψη και προφανώς το πιο ποστ είναι εντός και πιο εκτός κανονισμού δεν καθορίζεται απαυτή.

ΥΓ Το τελευταίο ποστ παρεμπιπτόντως είναι ακριβώς το είδος που εννοώ να αποφεύγετε.

_________________
\int_{M} \mathrm{d}\omega =\int_{\partial M} \omega


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: σφαγη σε θεματα εξετασεων-κατι πρεπει να γινει
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Ιούλ 2014, 08:29 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφή: 17 Μαρ 2012, 16:18
Δημοσ.: 374
Τοποθεσια: Lvov
Jeorge_23 έγραψε:
χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα 6 σελιδες λετε τα ιδια πραγματα κ τσακωνεστε μεταξυ σας ο ενας προσπαθει να περασει την γνωμη του στον αλλον κ παει λεγοντας παντως συμπερασμα μεχρι τωρα δν εχετε βγαλει, τοση ωρα συζητατε πανω στα θεματα των Πιθανοτητων μπλα μπλα μπλα ο ενας ειναι ευκολα ο αλλος δυσκολα, υπηρχαν στις σημειωσεις, οχι δεν υπηρχαν στις σημειωσεις, ηταν ενα κλικ πιο δυσκολα απο των σημειωσεων, οχι ηταν πιο ευκολα απο των σημειωσεων, αμα εισαι στο Μαθηματικο πρεπει να το λυσεις (σιγα εσυ ρε φιλε μπηκες στο Μαθηματικο κ σ ηρθε η επιφωτηση),εχει περιοδο η Βαγγελατου, οχι δεν εχει... ο αλλος που εχει ξεχασει τον εξω κοσμο κ ειναι πανω απο το Βιβλιο απο το Δημοτικο συγκρινει τον εαυτο τ με τον μεσο φοιτητη επειδη τ φαινονται ολα ευκολα κ.ο.κ.!!! Η αληθεια ειναι πως υπαρχουν προβληματα, υπαρχουν παραδειγματα, υπαρχει το οτι να ναι, υπαρχει το χαντακωμα δεν ημαστε μλκες... αλλα τα προβληματα δεν λυνονται ετσι με "την Δευτερα να μαζευτουμε εκει τοσοι θα ημαστε , πες μ ωρα, θα παμε στον Προεδρο, θα διαμαρτυρηθουμε πρεπει να γινει πιο οργανωμενα αν θελετε να κανετε κατι με συζητηση κ διαλογο μιλωντας με ολους τς καθηγητες συλλογικα με προτασεις , με στοιχεια (πχ πιο πραφανες οτι κατι συνεβη με την Γραμμικη Ι στο Χειμερινο δν υπαρχει, 51 ατομα ποσα ηταν π περασαν κ η πλειοψηφια 1οετης, διδασκουν το μαθημα 42 καθηγητες με 42 διαφορετικες σημειωσεις με οτι κ οσες ασκησεις θελει ο καθενας κ μετα βαζουν κ ο καθενας οτι θεμα τ κατεβει). Τελσπ αυτα απο μενα πιαστε την ουσια της συζητησης κ δν ωφελει σε τπτ να τσακωνομαστε για το ποιος τα ελυνε το ποιος οχι , ηταν ετσι οχι δν ηταν ετσι.... Αιντε μια ζωη μιζερια , διχασμος κ τπτ δν γινεται απο κοινου παντα θα υπαρχει ο απεναντι !!! ΠΡΩΤΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΞΕΚΙΝΑΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΥΤΟΚΡΙΤΙΚΗ ΜΑΣ Κ ΤΟ ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΜΕ Κ ΑΝΤΙΜΕΤΟΠΙΖΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Κ ΜΕΤΑ ΟΛΑ Τ ΑΛΛΑ!!!


Δεν ξέρω τι έτος είσαι, αλλά εγώ από το 5ο έτος μου που ατενίζω το παρελθόν θέλω να σε (και τους υπόλοιπους) διαβεβαιώσω ότι μόλις πάτε στον Εμμανουήλ να του πείτε ότι τα θέματα είναι δύσκολα θα γελάσει και η κουτσή Μαρία. Τα χετε σκεφτεί καθόλου αυτά που γράφετε; Και πες ότι μαζεύονται 100 άτομα και πάτε στον Εμμανουήλ και του λέτε ότι τα θέματα είναι δύσκολα. Ξέρεις τι θα πει ο Εμμανουήλ; ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΗ ΔΙΚΑΙΟΔΟΣΙΑ ΝΑ ΠΩ ΣΕ ΑΛΛΟΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΤΙ ΘΕΜΑΤΑ ΝΑ ΕΞΕΤΑΣΕΙ. Και αντίο. Είναι εκτός πραγματικότητας αυτά που γράφεται και ούτε μπορεί να γίνει κάτι.

Δεν είναι τα μίση και ο αλληλοσπαραγμός το πρόβλημα, το πρόβλημα είναι ότι δεν είναι εύκολο να βρεθεί μια λύση. Σκεφτείτε μόνο αυτό: το μαθηματικό από τη χούντα και μετά (τα τελευταία 40 χρόνια) τέτοια θέματα βάζει. Μιλούσα με έναν 55άρη κύριο κάποια στιγμή και μου έλεγε ότι έκανε πραγματική ανάλυση ο Νεγρεπόντης και πέρναγαν 20 άτομα στα 1000. 40 χρόνια τώρα δεν έχει βρεθεί λύση σε αυτό το πρόβλημα, πιστεύετε ότι πηγαίνοντας στον Εμμανουήλ θα δωθεί η λύση;


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: σφαγη σε θεματα εξετασεων-κατι πρεπει να γινει
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Ιούλ 2014, 11:33 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 10 Ιουν 2013, 16:39
Δημοσ.: 642
Τοποθεσια: Hiphopoly
καλημερα ...οριστηκε μια συναντηση αυριο εξω απο την βιβλιοθηκη στον δευτερο οροφο κατα τις 11 να δουμε γενικα τι μπορουμε να κανουμε για το θεμα,οποιος θελει και μπορει ας ερθει....

_________________
Οσοι έχουν πάρε δώσε στα κρυφά με τη σκιά τους,
θα συναντήσουνε στο φως τα σχέδια τους.
Γεια χαρά τους – εγώ κυλάω σε πύρινη φλέβα
κι αν δε φοβάσαι τις φλόγες, έχει χώρο, ανέβα.
Στα όνειρα που περισσεύουν, ρίξε μια ματιά
και χρέωσέ τα στη φωτιά.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 109 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Επόμενο

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες [ DST ]


Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group