forum.math.uoa.gr

Forum του Τμήματος Μαθηματικών
Ημερομηνία 24 Νοέμ 2017, 16:51

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες [ DST ]




Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 109 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Επόμενο
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: σφαγη σε θεματα εξετασεων-κατι πρεπει να γινει
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 26 Ιούλ 2014, 15:50 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφή: 20 Φεβ 2013, 11:37
Δημοσ.: 164
Πάντως όσοι το πέρασαν μπορούν να το αναφέρουν στο βιογραφικό τους : "Πέρασα Πιθανότητες Ι με Βαγγελάτου " :)


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: σφαγη σε θεματα εξετασεων-κατι πρεπει να γινει
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 27 Ιούλ 2014, 09:31 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφή: 10 Απρ 2008, 19:09
Δημοσ.: 188
Ivan έγραψε:
Πάντως όσοι το πέρασαν μπορούν να το αναφέρουν στο βιογραφικό τους : "Πέρασα Πιθανότητες Ι με Βαγγελάτου " :)


Επιτέλους θα αποκτήσει και μια σειρά το βιογραφικό μου :P
Το έχω περάσει παλιά, βέβαια, αλλά με αυτήν την καθηγήτρια :)

_________________
Ο Πτυχιούχος: μηδένα πρὸ τοῦ My-Studies μακάριζε...

Ναι, υπάρχει λεωφορείο-φάντασμα... το 230...


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: σφαγη σε θεματα εξετασεων-κατι πρεπει να γινει
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 27 Ιούλ 2014, 18:37 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφή: 27 Μάιος 2008, 18:37
Δημοσ.: 886
Τα αποτελέσματα έδειξαν ακριβώς αυτό που είχε πει λίγες σελίδες πριν ο συνάδελφος. Τα θέματα ήταν γελοία και είχαν γίνει στην τάξη. :har:
Αυτό είναι και το δικό μου συμπέρασμα με τόσους άσσους και μηδενικά.

_________________
Αγαθά κόποις κτώνται!!!


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: σφαγη σε θεματα εξετασεων-κατι πρεπει να γινει
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 27 Ιούλ 2014, 23:02 
Χωρίς σύνδεση
Forum Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 15 Ιούλ 2012, 13:21
Δημοσ.: 1325
Τοποθεσια: Σείριος, α CMa
αποτελέσματα ήταν; δεν ήταν φυλλάδιο με παράδειγμα δυαδικού συστήματος;

_________________
Βρείτε σημειώσεις μαθημάτων & παλιά θέματα στην eclass!


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: σφαγη σε θεματα εξετασεων-κατι πρεπει να γινει
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 28 Ιούλ 2014, 22:36 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 15 Σεπ 2013, 19:41
Δημοσ.: 99
Παιδιά τα σχόλιά σας είναι πράγματι άπαιχτα! Τελικά το Μαθηματικό είναι γέλια ή/και για κλάματα...


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: σφαγη σε θεματα εξετασεων-κατι πρεπει να γινει
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 31 Ιούλ 2014, 10:10 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 30 Οκτ 2013, 22:09
Δημοσ.: 40
Εντάξει είναι γέλοια η κατάσταση. Δηλαδή διορθώνουν τα γραπτά,από τα 300 άτομα περνάνε 40-50, και έπειτα συμπεριφέρονται σαν να μην έγινε τίποτα? Όλοι οι φυσιολογικοί άνθρωποι θα απορούσαν τι δεν πάει καλά? Έχουν βρεί την καραμέλα, δεν διαβάζουν οι φοιτητές.Άλλη όρεξη δεν είχαμε, να ψηνόμαστε εδώ στην Αθήνα για πλάκα.Και έιναι δυνατόν 200+ άτομα να είναι αδιάβαστα? Θέλουν και διαγραφές μετά. Πρέπει να υπάρχει έλεγχος, πέρασες κάτω από το 80% των φοιτητών κύριε, άρα δεν κάνεις καλά τη δουλειά σου, άρα είσαι ανεπαρκής και τράβα σπίτι σου. Σε κανένα πανεπιστήμιο της γής δεν γίνονται τέτοια πράγματα, να διαβάζεις ξανά και ξανά τα μαθήματα και αντί να πάρεις καλό βαθμό να κόβεσαι. Έκτος αν θέλουν να μας πείσουν ότι δεν έχουν την αντίληψη να καταλάβουν τι θέματα βάζουν ή πως διορθώνουν... Αν αγαπητοί καθηγητές ,το μαθηματικό έχει σκοπό να "δουλεύει " με 10-20 χαρισματικούς φοιτητές να το πεί εξαρχής, όχι να μαζεύονται 200 άτομα κάθε χρόνο έκει μέσα. Και τέλος να ξέρουμε ότι τα 4 χρόνια που λέει το πρόγραμμα σπουδών είνα εικονικό. ¨Όσο και να διαβάζεις πάντα θα υπάρχει κάτι πιο δύσκολο για να σε κόψουν, αυτή έιναι η δυσκολία του μαθηματικού.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: σφαγη σε θεματα εξετασεων-κατι πρεπει να γινει
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 31 Ιούλ 2014, 16:31 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 10 Ιούλ 2012, 14:15
Δημοσ.: 82
Άμα τα διαβάζεις ξανά και ξανά και κόβεσαι μάλλον κάτι δεν πάει καλά στο διάβασμα σου...


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: σφαγη σε θεματα εξετασεων-κατι πρεπει να γινει
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 31 Ιούλ 2014, 18:39 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 06 Νοέμ 2013, 17:11
Δημοσ.: 20
Οταν ένα ποσοστό αποτυχίας είναι κοντά στο 80%,σίγουρα δεν είναι ευθύνη μόνο των φοιτητών.Απλά λόγω του στρεβλού εκπαιδευτικού μας σύστημαδις-αναφέρομαι στη λειτουργία των ΑΕΙ και ΤΕΙ-είναι δύσκολο να επιμεριστουν σωστά!
Αν οι παρουσίες ήταν υποχρεωτικές,τότε θα μιλούσαμε για ποσοστό αποτυχίας επί των παρακολουθήσεων και σε ένα επίπεδο του 80% κάνει τεράστια την ευθύνη των διδασκόντων!Είναι άδικο όως να τους αποδίδονται ευθύνες για το ποσοστό αποτυχίας των φοιτητών που δεν έχουν φυσική παρουσία!
Για να μην απαξιώνεται πλήρως το εκπαιδευτικό τους έργο,θα πρέπει με έναν πρόχειρο και διακριτικό τρόπο να παίρνουν παρουσίες και να ανάκοινώνουν και ποσοστά επιτυχίας για αυτούς που παρακολουθούν!
Επίσης θα ήθελα να αναφερθώ και στη λάθος τακτική των καθηγητή σε ότι αφορά την επιλογή των θεμάτων.Γενικά κυριαρχεί η τακτικήτοου εντυπωσιασμού,της ππρωτοτυπίας και της διαφορετικότητας συγκριτικα με θέματα προηγούμενων εξεταστικών!Θα πρέπει να καθοριστούν βασικοί θεματικοί άξονες στους οποίους θα πρέπει υποχρεωτικά να εξετάζονται οι φοιτητές σε κάθε εξεταστική και θα είναι αυτοί που θα κρίνουν την επάρκεια τους!


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: σφαγη σε θεματα εξετασεων-κατι πρεπει να γινει
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 01 Αύγ 2014, 22:36 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 18 Απρ 2006, 12:25
Δημοσ.: 566
Τοποθεσια: Halandri
1. Εχω παρακολουθησει και δωσει το μαθημα της Βαγγελατου. Εναι απο τις καλυτερες και πιο δικαιες καθηγητριες στο τμημα.

2. Το 5ο θεμα του Ιουλιου ηταν το πιο ευκολο θεμα που εχω δει ποτε σε οποιαδηποτε εξεταση απο το 2001.

_________________
Opoios kserei na xanei...xanei panta!


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: σφαγη σε θεματα εξετασεων-κατι πρεπει να γινει
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 02 Αύγ 2014, 11:53 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 02 Αύγ 2014, 11:42
Δημοσ.: 73
Stefanos έγραψε:
1. Εχω παρακολουθησει και δωσει το μαθημα της Βαγγελατου. Εναι απο τις καλυτερες και πιο δικαιες καθηγητριες στο τμημα.

2. Το 5ο θεμα του Ιουλιου ηταν το πιο ευκολο θεμα που εχω δει ποτε σε οποιαδηποτε εξεταση απο το 2001.


ΧΑΧΟΧΑΟΧΑΟΟΑΟΧΟΑΧΟΧΑΧΟΑΟΧΟΑΟΧΟΑΟΟΧΑΟΑΟΑΑΟ
ελα πες την αληθεια... ποσα σου εδωσε για να τα πεις αυτα :P
:P


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: σφαγη σε θεματα εξετασεων-κατι πρεπει να γινει
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 02 Αύγ 2014, 13:41 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφή: 17 Μαρ 2012, 16:18
Δημοσ.: 364
Τοποθεσια: Lvov
Stefanos έγραψε:
1. Εχω παρακολουθησει και δωσει το μαθημα της Βαγγελατου. Εναι απο τις καλυτερες και πιο δικαιες καθηγητριες στο τμημα.

2. Το 5ο θεμα του Ιουλιου ηταν το πιο ευκολο θεμα που εχω δει ποτε σε οποιαδηποτε εξεταση απο το 2001.


Η συζήτηση δεν είναι σχετικά με το αν είναι δίκαιη ή όχι, το βασικό επιχείρημα είναι ότι ένα ποσοστό επιτυχίας της τάξης του 15.2% είναι πάρα πολύ χαμηλό (επίσης δεν ξέρω πως μέτρησε κάποιος ότι πέρασαν 38 άτομα, εγώ τα μετράω 42 αρχικά, 44 άτομα μετά την αναβαθμολόγηση). Ένας έμπειρος καθηγητής θα έκανε μια κανονικοποίηση και θα είχε ποσοστό 30%, όπως έκανε ο Παπαγεωργίου στη στατιστική.

Παρ' όλα αυτά το επιχείρημα "έχω δώσει 5 φορές πιθανότητες-απει3-απει2-πραγματική-μιγαδική-διαφορικές κοκ και δεν έχω περάσει" σημαίνει (όπως έγραψε ο mathimatikakias) ότι δεν διαβάζεις σοβαρά.

Πάντως εγώ πιστεύω ότι όλη η αποτυχία οφείλεται στην έλλειψη εμπειρίας της κ. Βαγγελάτου καθώς αρχικά έκανε λάθος επιλογή θεμάτων και αργότερα δεν είχε την ωριμότητα να παραδεχτεί ότι έκανε λάθος και να κάνει κανονικοποίηση. Για την ακρίβεια, αφού κατάλαβε τι έκανε, αντί να το αντιμετωπίσει ψύχραιμα και λογικά έκανε τον ψόφιο κοριό περιμένοντας να ηρεμήσουν οι φοιτητές.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: σφαγη σε θεματα εξετασεων-κατι πρεπει να γινει
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 02 Αύγ 2014, 18:34 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 10 Ιούλ 2012, 14:15
Δημοσ.: 82
GVMATH έγραψε:
Οταν ένα ποσοστό αποτυχίας είναι κοντά στο 80%,σίγουρα δεν είναι ευθύνη μόνο των φοιτητών.Απλά λόγω του στρεβλού εκπαιδευτικού μας σύστημαδις-αναφέρομαι στη λειτουργία των ΑΕΙ και ΤΕΙ-είναι δύσκολο να επιμεριστουν σωστά!
Αν οι παρουσίες ήταν υποχρεωτικές,τότε θα μιλούσαμε για ποσοστό αποτυχίας επί των παρακολουθήσεων και σε ένα επίπεδο του 80% κάνει τεράστια την ευθύνη των διδασκόντων!Είναι άδικο όως να τους αποδίδονται ευθύνες για το ποσοστό αποτυχίας των φοιτητών που δεν έχουν φυσική παρουσία!
Για να μην απαξιώνεται πλήρως το εκπαιδευτικό τους έργο,θα πρέπει με έναν πρόχειρο και διακριτικό τρόπο να παίρνουν παρουσίες και να ανάκοινώνουν και ποσοστά επιτυχίας για αυτούς που παρακολουθούν!
Επίσης θα ήθελα να αναφερθώ και στη λάθος τακτική των καθηγητή σε ότι αφορά την επιλογή των θεμάτων.Γενικά κυριαρχεί η τακτικήτοου εντυπωσιασμού,της ππρωτοτυπίας και της διαφορετικότητας συγκριτικα με θέματα προηγούμενων εξεταστικών!Θα πρέπει να καθοριστούν βασικοί θεματικοί άξονες στους οποίους θα πρέπει υποχρεωτικά να εξετάζονται οι φοιτητές σε κάθε εξεταστική και θα είναι αυτοί που θα κρίνουν την επάρκεια τους!

Το θέμα δεν είναι πόσοι παρακολουθούνε...αλλά πόσοι παρακολουθούνε και διαβάζουνε μέσα στο εξάμηνο...Η παρακολούθηση βοηθάει,όμως, χωρίς διάβασμα είναι περίπου άχρηστη...


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: σφαγη σε θεματα εξετασεων-κατι πρεπει να γινει
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 02 Αύγ 2014, 21:16 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφή: 02 Οκτ 2012, 19:35
Δημοσ.: 693
mathimatikakias έγραψε:
GVMATH έγραψε:
Οταν ένα ποσοστό αποτυχίας είναι κοντά στο 80%,σίγουρα δεν είναι ευθύνη μόνο των φοιτητών.Απλά λόγω του στρεβλού εκπαιδευτικού μας σύστημαδις-αναφέρομαι στη λειτουργία των ΑΕΙ και ΤΕΙ-είναι δύσκολο να επιμεριστουν σωστά!
Αν οι παρουσίες ήταν υποχρεωτικές,τότε θα μιλούσαμε για ποσοστό αποτυχίας επί των παρακολουθήσεων και σε ένα επίπεδο του 80% κάνει τεράστια την ευθύνη των διδασκόντων!Είναι άδικο όως να τους αποδίδονται ευθύνες για το ποσοστό αποτυχίας των φοιτητών που δεν έχουν φυσική παρουσία!
Για να μην απαξιώνεται πλήρως το εκπαιδευτικό τους έργο,θα πρέπει με έναν πρόχειρο και διακριτικό τρόπο να παίρνουν παρουσίες και να ανάκοινώνουν και ποσοστά επιτυχίας για αυτούς που παρακολουθούν!
Επίσης θα ήθελα να αναφερθώ και στη λάθος τακτική των καθηγητή σε ότι αφορά την επιλογή των θεμάτων.Γενικά κυριαρχεί η τακτικήτοου εντυπωσιασμού,της ππρωτοτυπίας και της διαφορετικότητας συγκριτικα με θέματα προηγούμενων εξεταστικών!Θα πρέπει να καθοριστούν βασικοί θεματικοί άξονες στους οποίους θα πρέπει υποχρεωτικά να εξετάζονται οι φοιτητές σε κάθε εξεταστική και θα είναι αυτοί που θα κρίνουν την επάρκεια τους!

Το θέμα δεν είναι πόσοι παρακολουθούνε...αλλά πόσοι παρακολουθούνε και διαβάζουνε μέσα στο εξάμηνο...Η παρακολούθηση βοηθάει,όμως, χωρίς διάβασμα είναι περίπου άχρηστη...

Επίσης δεν καταλαβαίνω γιατί "πετιούνται" έξω όσοι δεν παρακολουθούν. Ειδικά στην σχολή μας, που ανεβαίνουν σημειώσεις από κάθε μάθημα -σχεδόν- και έχεις πλήρη εικόνα του τι ακριβώς διδάσκεται, αρκετοί προτιμούν να σπουδάζουν "από το σπίτι" τους. Κάμποσοι με αρκετοί επιτυχία μάλιστα...


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: σφαγη σε θεματα εξετασεων-κατι πρεπει να γινει
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 03 Αύγ 2014, 11:29 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφή: 20 Φεβ 2013, 11:37
Δημοσ.: 164
Πάντως παιδιά σε ότι αφορά στη βαθμολόγηση εγώ δεν έχω κανένα παράπονο, το αντίθετο θα έλεγα. Η μέχρι τώρα εμπειρία μου συνίσταται σε συμμετοχή σε 4 εξεταστικές και σε καμία περίπτωση δεν έχω αδικηθεί. Μάλιστα από τα μαθήματα που έχω περάσει, στα μισά έχω πάρει μεγαλύτερη βαθμολογία από αυτή που περίμενα. Βέβαια αναγνωρίζω πως σε κάποια μαθήματα έχουν μπει δύσκολα θέματα.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: σφαγη σε θεματα εξετασεων-κατι πρεπει να γινει
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 03 Αύγ 2014, 19:21 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 10 Ιούλ 2012, 14:15
Δημοσ.: 82
perlman έγραψε:
mathimatikakias έγραψε:
GVMATH έγραψε:
Οταν ένα ποσοστό αποτυχίας είναι κοντά στο 80%,σίγουρα δεν είναι ευθύνη μόνο των φοιτητών.Απλά λόγω του στρεβλού εκπαιδευτικού μας σύστημαδις-αναφέρομαι στη λειτουργία των ΑΕΙ και ΤΕΙ-είναι δύσκολο να επιμεριστουν σωστά!
Αν οι παρουσίες ήταν υποχρεωτικές,τότε θα μιλούσαμε για ποσοστό αποτυχίας επί των παρακολουθήσεων και σε ένα επίπεδο του 80% κάνει τεράστια την ευθύνη των διδασκόντων!Είναι άδικο όως να τους αποδίδονται ευθύνες για το ποσοστό αποτυχίας των φοιτητών που δεν έχουν φυσική παρουσία!
Για να μην απαξιώνεται πλήρως το εκπαιδευτικό τους έργο,θα πρέπει με έναν πρόχειρο και διακριτικό τρόπο να παίρνουν παρουσίες και να ανάκοινώνουν και ποσοστά επιτυχίας για αυτούς που παρακολουθούν!
Επίσης θα ήθελα να αναφερθώ και στη λάθος τακτική των καθηγητή σε ότι αφορά την επιλογή των θεμάτων.Γενικά κυριαρχεί η τακτικήτοου εντυπωσιασμού,της ππρωτοτυπίας και της διαφορετικότητας συγκριτικα με θέματα προηγούμενων εξεταστικών!Θα πρέπει να καθοριστούν βασικοί θεματικοί άξονες στους οποίους θα πρέπει υποχρεωτικά να εξετάζονται οι φοιτητές σε κάθε εξεταστική και θα είναι αυτοί που θα κρίνουν την επάρκεια τους!

Το θέμα δεν είναι πόσοι παρακολουθούνε...αλλά πόσοι παρακολουθούνε και διαβάζουνε μέσα στο εξάμηνο...Η παρακολούθηση βοηθάει,όμως, χωρίς διάβασμα είναι περίπου άχρηστη...

Επίσης δεν καταλαβαίνω γιατί "πετιούνται" έξω όσοι δεν παρακολουθούν. Ειδικά στην σχολή μας, που ανεβαίνουν σημειώσεις από κάθε μάθημα -σχεδόν- και έχεις πλήρη εικόνα του τι ακριβώς διδάσκεται, αρκετοί προτιμούν να σπουδάζουν "από το σπίτι" τους. Κάμποσοι με αρκετοί επιτυχία μάλιστα...

Καλά σωστό και αυτό..Και εγώ προσωπικά ότι έχω περάσει είναι χωρίς να παρακολουθώ.. Όλα εξαρτώνται από την προσωπική μελέτη του καθενός...η παρακολούθηση σε βοηθάει να πάρεις μια κατεύθυνση και σίγουρα είναι καλύτερο να τα ακούς από τον ίδιο τον καθηγητή παρα να τα βλέπεις έτοιμα στο ιντερνετ..


Κορυφή
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 109 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Επόμενο

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες [ DST ]


Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group