forum.math.uoa.gr

Forum του Τμήματος Μαθηματικών
Ημερομηνία 20 Σεπ 2017, 22:04

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες [ DST ]




Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 116 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: κατα την εξεταση
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Φεβ 2013, 19:18 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 09 Φεβ 2013, 17:08
Δημοσ.: 19
Κυριε καθηγητα το θεμα δεν ειναι να γινουμε ρουφιανοι για τα γλυφτρακια των καθηγητων γιατι ο ρολος των φοιτητων ειναι να διδασκονται απο τους καθηγητες και οχι να γινονται ρουφιανοι και καταδοτες! Οσο για το οτι δεν γνωριζετε τετοια περιστατικα επειδη η δημοκρατικη λειτουργια του forum θα διαγραψει το σχετικο post σας αναφερω οτι το προηγουμενο ακαδημαικο ετος συναδελφος σας εισεβαλε μαινομενος και κινηθηκε φραστικα εναντιον συναδελφου του διοτι η 'συζυγος' του κοπηκε σε μαθημα .....καλο θα ειναι πρωτου οι καθηγητες τρεξουν να σταυρωσουν οποιον αντιγραφει ας επιδιωξουν την καθαρση στο χωρο τους πρωτα...Δε νομιζω σε κανενα πανεπιστημιο του κοσμου να συνεβαινε κατι τετοιο και να περναγε ατιμωρητο! Και καλα θα κανουν οι συναδελφοι- φοιτητες που κραζουν περι αξιοκρατεια ας δουν πρωτα το βιο και τη πολιτεια των συγκεκριμενων καθηγητων μας και μετα να κρινουν ....


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: κατα την εξεταση
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Φεβ 2013, 19:40 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφή: 16 Ιαν 2009, 01:23
Δημοσ.: 873
Παράθεση:
Φίλε μου, για ποιο "κύρος του ακαδημαϊκού" μιλάς; Ζούμε σε διαφορετικές κοινωνίες μου φαίνεται...


Σε διαφορετικές κοινωνίες δε ζούμε,δεδομένο.Μπορεί να κάνω και λάθος αλλά τότε τι εξηγεί την παρουσία κάποιων μεγαλοδικηγόρων και μεγαλογιατρών στις αντίστοιχες σχολές(έχω κάνει μια σχετική συζήτηση με σχετικό άτομο); Εν πάσει περιπτώσει,εμένα δε με απασχολεί τόσο το θέμα.

Παράθεση:
Σωστά, η μερίδα αυτή πήρε τρεις ψήφους στη συνέλευση του Συλλόγου Διδασκόντων της ΣΘΕ. Λοιπόν, μάλλον το αντίθετο συμπέρασμα βγαίνει.


Λίγες πήρε αλλά αυτό δεν είναι καθησυχαστικό και δεδομένου πως οι κινητοποιήσεις έπαψαν λίγο αργότερα.Επίσης το θέμα δεν είναι μόνο η καταψήφιση της μη δράσης αλλά η ψήφιση,στήριξη και υλοποίηση της δράσης.

Παράθεση:
Κοίτα, το παρόν topic ασχολείται με τη τουαλέτα και τις αντιγραφές. Λογικό λοιπόν είναι το επίκεντρο της συζήτησης εδώ να είναι ακριβώς αυτό. Αλλά ποιος είπε ότι αυτό είναι και το κέντρο των πάντων;


Το κέντρο των πάντων όχι,δεν είπα αυτό.Είπα το επίκεντρο των συζητήσεων.Εδώ στο χώρο του forum που γράφουν φοιτητές που δε θα χουν βιβλία το επόμενο εξάμηνο.

Παράθεση:
Καταρχήν τόνισα ότι ουδείς ζήτησε από τους φοιτητές να αναλάβουν ΕΥΘΥΝΕΣ στην κατεύθυνση της εξυγείανσης των εξετάσεων. Εγώ ζήτησα να αντιληφθούν ότι το θέμα ΤΟΥΣ ΑΦΟΡΑ άμεσα. Ως εκεί.


Ευθύνες πέρα από τους περιορισμούς κατά την εξέταση δε θα μπορούσε να ζητήσει κανείς παραπάνω από τους φοιτητές.Εδώ δε βλέπουν ότι τους αφορούν άλλα κι άλλα(εδώ έβγαινε καθηγητής από ΔΣ και φώναζε μην ασχολείστε τι κάνουν οι πολιτικοί,τι μας νοιάζει εμάς).Και τελοσπάντων όταν προσπαθούν να σε πείσουν πως δε σε αφορά τίποτα,ούτε πως θα ζήσεις τη ζωή σου,τέτοια φαινόμενα υπάρχουν και δε θα πρεπε να αναρωτιόμαστε τι έγιναν τα αυτονόητα.

Παράθεση:
Στο άλλο που γράφεις, εγώ συμφωνώ. Βεβαίως και υπάρχουν μεγάλα περιθώρια και κουβέντας και συνεργασίας προς κάτι "πιο ουσιαστικό" που κατ' εμέ θα πρέπει να είναι ζητήματα της ποιότητας των σπουδών. Και βεβαίως το θέμα των βιβλίων είναι πρωταρχικό, αλλά όχι το μόνο.


Ναι και είναι αναγκαίο να γίνει κάτι,αλλά τα πράγματα φαίνεται να μένουν στο θεωρητικό και η παρτίδα να χάνεται.Γιατί δε λέγεται απ'όλους τους καθηγητές και φοιτητές το αυτονόητο;Ποιοτική εκπαίδευση χωρίς βιβλίο και χωρίς φράγκο δε γίνεται.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: κατα την εξεταση
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Φεβ 2013, 20:02 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφή: 30 Μαρ 2006, 10:14
Δημοσ.: 254
@little_monster:

Το θέμα που αναφέρεις είναι πολύ λεπτό, για διάφορους λόγους, αλλά δεν έχεις αντιληφθεί σωστά την αιτία του περιστατικού. Ο συνάδελφος, στον οποίο αναφέρεσαι, δεν ζητούσε να περάσει η γυναίκα του, ζητούσε να περάσει ο βαθμός της στη γραμματεία (που είναι διαφορετικό), ώστε να μην καθυστερήσει στα μεταπτυχιακά της. Δε λέω αν είχε δίκιο ή άδικο, αλλά λέω ότι κακώς έχεις αντιληφθεί το (πολύ λεπτό) περιστατικό αυτό, το οποίο επ' ουδενί υποστηρίζει τα άλλα που ανέφερες.

@foithths:

Για το αντίκρυσμα από το "ακαδημαϊκό κύρος", νόμιζα ότι η συζήτησή μας αφορά τους διδάσκοντες του Τμήματός μας. Προφανώς το θέμα είναι εντελώς διαφορετικό με τους καθηγητές-γιατρούς ή δικηγόρους. Αυτοί έχουν ως κύρια πηγή εσόδων την άσκηση ελευθέριου επαγγέλματος. Η ενασχόληση με τα εκπαιδευτικά για μεγάλο μέρος από αυτούς επαφίεται στον πατριωτισμό τους. Είναι παντελώς διαφορετική η κατάσταση στο Τμήμα Μαθηματικών.

Για τις κινητοποιήσεις των μελών ΔΕΠ: Να συμφωνήσω μαζί σου ότι ήσαν αδύνατες, χωρίς συνέχεια, κ.λπ. Αλλά αυτό δε σημαίνει ότι τα ΔΕΠ αδιαφορούν για ο,τιδήποτε εκτός από το μισθό τους. Στο κάτω κάτω, από τα κεντρικά αιτήματα των κινητοποιήσεων ήταν το μισθολογικό, και πάλι η απεργία, εκτός από το Μαθηματικό και το Φυσικό, είχε πολύ μικρή ανταπόκριση στο ΔΕΠ της ΣΘΕ. Αλλά το ίδιο δε συμβαίνει, ας πούμε και με τις φοιτητικές κινητοποιήσεις; Συγκρίνεται η συμμετοχή και η αγωνιστικότητα με άλλες περιόδους; Αλλού λοιπόν είναι το πρόβλημα, και όχι στην έλλειψη αντίληψης για το σύνολο των προβλημάτων της ανώτατης εκπαίδευσης από το ΔΕΠ.

Για το επίκεντρο της συζήτησης στις αντιγραφές: Γιατί δεν ανοίγεις ένα άλλο topic με τη θεματολογία που εννοείς ως κεντρική; Ας πούμε το θέμα των βιβλίων, γιατί δεν είναι κεντρικό topic του Forum;


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: κατα την εξεταση
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Φεβ 2013, 20:41 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 09 Φεβ 2013, 17:08
Δημοσ.: 19
Δηλαδη μου λετε οτι ολα αυτα εγιναν για να μην μεινει η κοπελα πισω στο μεταπτυχιακο? απο ποτε το μαθηματικο ενδιαφερεται για τη πορεια των σπουδων μας μετα απο αυτο? Διοτι υπαρχουν "απειρα" περιστατικα που η γραμματεια δειχνει την ιδια αναλγητικοτητα και ομως δεν εχει ακουστει καθηγητης να υπερασπιζεται φοιτητη που η γραφειοκρατεια εμποδιζει το μελλον του με τετοιο παθος....εκτος αν περιμενετε να πιστεψω οτι προκειται για συμπτωση δυο γεγονοτων... Και αν το μαθηματικο ενδιαφεροταν για το μελλον των σπουδων μας θα ειχε μεσο ορο αποφοιτησης 4 το πολυ 5 χρονια και οχι 7 η 8... δεν ειναι δυνατον να λεμε οτι θελουμε οι φοιτητες μας να πηγαινουν για μεταπτυχιακα και να εχουμε μαθηματα που σε εξεταστικες υπηρχαν 281 γραπτα απο 0-1 ( βασικη) ...και ποσα αλλα μαθηματα γινεται αυτο.... Απλα το πανεπιστημιο ειναι μικρογραφεια της κοινωνιας με οτι αυτο συνεπαγεται....Η αντιγραφη ειναι καταδικαστεα σε καθε μορφη αλλα ειμαστε μαθηματικοι συνεπως εχουμε αιτιοκρατικο τροπο σκεψης ...Γιατι λοιπον οι φοιτητες αντιγραφουν? Μηπως φταιει η αναντιστοιχια παραδοσεων και θεματων? Δε μπορω να φανταστω οτι ολοι αυτοι οι ανθρωποι ειναι απατεωνες λαμογια και τεμπεληδες....Αυτες οι ομαδοπποοιησεις νομιζω οτι ταιριαζουν σε αλλες εποχες και συγκεκριμενες μοδες..(Ας φερουμε τη Χρυση Αυγη να κανει Αουσβιτς για τους αντιγραφοντες!!) Αποψη μου ειναι οτι ολοι οι καθηγητες θα πρεπει να δειτε τις αιτιες και να μη μενετε στα αποτελεσματα ...Ναι να κυνηγησουμε τους απατεωνες αλλα κανενα μαθημα με ποσοστο αποτυχιας ανω του 60%... Οχι ολοι 10 αλλα οχι και σε εξετασεις "ελατε να κοπειτε" και σε αντιληψεις " προχωρηστε το ερωτημα οσο μπορειτε γαιτι αποτελεσμα δεν προκειται να βρειτε " (ειπωθηκε σε υποχρεωτικο μαθημα αυτου του εξαμηνου απο τη διδασκουσα..")


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: κατα την εξεταση
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Φεβ 2013, 20:47 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 26 Σεπ 2011, 22:45
Δημοσ.: 77
Τοποθεσια: chicago
little_monster έγραψε:
Κυριε καθηγητα το θεμα δεν ειναι να γινουμε ρουφιανοι για τα γλυφτρακια των καθηγητων γιατι ο ρολος των φοιτητων ειναι να διδασκονται απο τους καθηγητες και οχι να γινονται ρουφιανοι και καταδοτες! Οσο για το οτι δεν γνωριζετε τετοια περιστατικα επειδη η δημοκρατικη λειτουργια του forum θα διαγραψει το σχετικο post σας αναφερω οτι το προηγουμενο ακαδημαικο ετος συναδελφος σας εισεβαλε μαινομενος και κινηθηκε φραστικα εναντιον συναδελφου του διοτι η 'συζυγος' του κοπηκε σε μαθημα .....καλο θα ειναι πρωτου οι καθηγητες τρεξουν να σταυρωσουν οποιον αντιγραφει ας επιδιωξουν την καθαρση στο χωρο τους πρωτα...Δε νομιζω σε κανενα πανεπιστημιο του κοσμου να συνεβαινε κατι τετοιο και να περναγε ατιμωρητο! Και καλα θα κανουν οι συναδελφοι- φοιτητες που κραζουν περι αξιοκρατεια ας δουν πρωτα το βιο και τη πολιτεια των συγκεκριμενων καθηγητων μας και μετα να κρινουν ....

:clap: :clap: :clap: :clap: :pissed: :pissed:

_________________
http://www.classicrockforums.com/forum/images/smilies/headbangerat5.gif


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: κατα την εξεταση
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Φεβ 2013, 20:48 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 26 Σεπ 2011, 22:45
Δημοσ.: 77
Τοποθεσια: chicago
Victoria_88 έγραψε:
Κων/νος Μηλολιδάκης έγραψε:
Από συνάδελφο μου επισημάνθηκε ότι έχει ανοίξει αυτό το θέμα συζήτησης.

Θα ήθελα να ρωτήσω: Εάν υπάρχουν κυκλώματα που αναλαμβάνουν την εξαγωγή των θεμάτων, τη λύση τους και την αποστολή τους μέσω κινητού ή μέσω τουαλέτας σε εκίνους που έχουν πληρώσει το αντίτιμο (200 ή 300 ευρώ), πιστεύετε ότι αυτό δεν αφορά το Πανεπιστήμιο; Πιστεύετε ότι οι φοιτητές ως άτομα θα γίνουν "καταδότες" αν πολεμήσουν αυτό το φαινόμενο;

Πιστεύετε ότι η αξία του πτυχίου, η όποια αξία, δεν επηρεάζεται όταν υπάρχουν κυκλώματα από τα οποία μπορείς να αγοράσεις το πτυχίο σου; Πιστεύετε ότι η απαξίωση των Πανεπιστημίων σε καιρούς μνημονίων (που εγώ την πολεμώ) επισκιάζει το φαινόμενο της αγοραπωλησίας πτυχίων, ώστε να μην έχει νόημα να ασχολούμαστε μαζί του; Πισατεύετε ότι ο κάθε ένας πρέπει να κοιτάει τον εαυτό του και να μην τον απασχολεί αν ο διπλανός του αγοράζει μαθήματα;

Και μόνο μη μου πείτε ότι αυτά που γράφω ανήκουν στη σφαίρα της φαντασίας (και ειδικά ο αγαπητός προλαλήσας που ασχολείται και με τα κινητά και λέει ότι αυτά δε γίνονται, να σχοληθεί με τίποτα άλλο όπου ίσως θα τα καταφέρνει καλύτερα).


Αναρωτηθήκατε άραγε κύριε Μηλολιδάκη, γιατί αυτά συνέβησαν σε δικό σας κυρίως μάθημα; (προφανώς συμβαίνουν και σε άλλα) Και επειδή σε αντίθεση με πολλούς εδώ μέσα προτιμώ να μιλάω με ονοματεπώνυμα.Δεν είναι άδικο να περνάμε Πιθανότητες ΙΙ με 5 και με χίλια ζόρια στη χρονιά σας και στη χρονιά του Κου Χελιώτη να υπάρχουν καλοί βαθμοί; Όχι πως περιμένω κάποια απάντηση (πέραν του: Δεν μπορώ να κρίνω τα θέματα και το βαθμολογικό σύστημα του συνάδελφου) απλά ελπίζω να προβληματιστείτε λιγάκι, γιατί κακά τα ψέματα έχετε μερίδιο ευθύνης!


Παρ'το αυγο και κουρευτο !!!!

_________________
http://www.classicrockforums.com/forum/images/smilies/headbangerat5.gif


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: κατα την εξεταση
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 14 Φεβ 2013, 10:21 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφή: 16 Ιαν 2009, 01:23
Δημοσ.: 873
Παράθεση:
Αλλά αυτό δε σημαίνει ότι τα ΔΕΠ αδιαφορούν για ο,τιδήποτε εκτός από το μισθό τους. Στο κάτω κάτω, από τα κεντρικά αιτήματα των κινητοποιήσεων ήταν το μισθολογικό, και πάλι η απεργία, εκτός από το Μαθηματικό και το Φυσικό, είχε πολύ μικρή ανταπόκριση στο ΔΕΠ της ΣΘΕ.


Το ότι έχει χρόνια να υπάρξει τέτοια κινητοποίηση παρότι γίνεται παιχνίδι με το Πανεπιστήμιο εδώ και αρκετά καιρό μπορεί να σημαίνει ότι αδιαφορούν και για το μισθό τους.Εγώ δεν πιστεύω όμως ότι αδιαφορούν αλλά οι περισσότεροι πιστεύουν κάτι,ίσως το λένε και σταματούν εκεί.Το αποτέλεσμα δείχνει ότι με αυτόν τον τρόπο δεν προασπίζεται και δε διεκδικείται τίποτα.

Παράθεση:
Αλλά το ίδιο δε συμβαίνει, ας πούμε και με τις φοιτητικές κινητοποιήσεις; Συγκρίνεται η συμμετοχή και η αγωνιστικότητα με άλλες περιόδους;


Εκτός του ότι δεν είναι το θέμα να κάνουμε διαγωνισμό αγωνιστικότητας,υπάρχουν αντικειμενικές συνθήκες που αποτρέπουν πλέον τους φοιτητές από το να κινητοποιηθούν(διαγραφές,χαμένες εξεταστικές,προσωπικά και οικογενειακά προβλήματα).Επίσης η εικόνα που δίνουν οι καθηγητές,από τους περισσότερους φοιτητές μεταφράζεται "καθίστε φρόνιμα και διαβάστε" και στην πόρτα του Πανεπιστημίου υπάρχει και η αστυνομία και ποιος ξέρει τι θα γίνει σε διαδήλωση τη σήμερον ημέρα.

Παράθεση:
Αλλού λοιπόν είναι το πρόβλημα, και όχι στην έλλειψη αντίληψης για το σύνολο των προβλημάτων της ανώτατης εκπαίδευσης από το ΔΕΠ.


Στην επανάπαυση είναι κατά τη γνώμη μου το πρόβλημα,στην αδικαιολόγητη αισιοδοξία και στη λογική του αρκεί να κάνουμε σωστά τη δουλειά μας και θα φτιάξουν όλα(αν εξαιρέσουμε και τα κομματικά θέματα που φαντάζομαι υπάρχουν και στους πανεπιστημιακούς).Που εννοείτε εσείς;

Παράθεση:
Παράθεση:
Για το επίκεντρο της συζήτησης στις αντιγραφές: Γιατί δεν ανοίγεις ένα άλλο topic με τη θεματολογία που εννοείς ως κεντρική; Ας πούμε το θέμα των βιβλίων, γιατί δεν είναι κεντρικό topic του Forum;


Γιατί έχω συμπεράνει πως δεν ωφελεί τέτοιου είδους συζήτηση στο χώρο του forum.Δεν ξέρω γιατί δεν είναι κεντρικό topic,μάλλον γιατί είναι νόμος.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: κατα την εξεταση
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 14 Φεβ 2013, 14:25 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφή: 30 Μαρ 2006, 10:14
Δημοσ.: 254
@foithths

Απαντώ εξαιρετικά σύντομα στο ερώτημα που θέτεις, δηλαδή των λόγων που κατά τη γνώμη μου έχει "κάτσει" η κινητικότητα στις διεκδικήσεις αιτημάτων. Υποστηρίζω ότι αυτό συμβαίνει συνολικά σε όλη την κοινωνία, σε όλους τους εργασιακούς χώρους καθώς και σε όλες τις εκπαιδευτικές κλιμακες. Το θέμα είναι πολύ μεγάλο και κάπως έξω από το παρόν topic, αλλά να πω δυο λόγια.

Πρώτα, έχουν υπάρξει ταξικές διαφοροποιήσεις σε σχέση με το παρελθόν τόσο μέσα στους φοιτητές όσο και μέσα στο ΔΕΠ. Η πρόσβαση στην ανώτατη εκπαίδευση είναι πλέον πολύ πιο περιορισμένη για τα φτωχότερα στρώματα του πληθυσμου από ό,τι πριν τριάντα ή πενήντα χρόνια. Πολλοί από τους τωρινούς φοιτητές έχουν εξασφαλισμένες τις πρωτογενείς τους ανάγκες από τους γονείς τους. Το ίδιο και στο ΔΕΠ: Έχει αναπτυχθεί το επιχειρηματικό ΔΕΠ που βγάζει περισσότερα λεφτά από άλλες δραστηριότητες και όχι από το μισθό του. Πλάϊ στους παραδοσιακούς γιατρούς και δικηγόρους, υπάρχουν τώρα οι ασχολούμενοι με ιδιωτικές εταιρείες και με προγράμματα. Έξω έχουν μείνει οι θεωρητικές σχολές (π.χ. φιλοσοφική, μαθηματικό) των οποίων το ΔΕΠ έχει εξαθλιωθεί. Η εξαθλίωση δε βοηθά τις κινητοποιήσεις.

Δεύτερον, η παραγωγική βάση της ελληνικής κοινωνίας, λόγω της αποβιομηχάνισης (ΕΕ γαρ), έχει οδηγήσει σε κατακόρυφη αύξηση των "παρασιτικών" δραστηριοτήτων και επαγγελμάτων. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να "κάτσει" συνολικά το εργατικό κίνημα και επακόλουθα, όλες οι συνδικαλιστικές δραστηριότητες. Οι συνδικαλιστές της ΓΣΕΕ αποτελούν γελοιογραφίες συγκρινόμενοι με τους παλιούς συνδικαλιστές των εργατικών κινητοποιήσεων πριν τον πόλεμο, αλλά και μετά. Δηλαδή, αυτά που παρατηρούμε στο ΔΕΠ και στους φοιτητές αποτελούν αντανάκλαση κοινωνικών διαδικασιών που έχουν αγκαλιάσει την ελληνική κοινωνία συνολικά.

Τρίτον, η αριστερά, που πάντα καθοδηγούσε κι έμπαινε μπροστά στους συνδικαλιστικούς και κοινωνικούς αγώνες, βρίσκεται σε βαθειά κρίση. Κρίση στόχων, προοπτικής, στρατηγικής καθώς αναζητά νέες θεωρητικές γενικεύσεις.

Τέταρτον, προσεγγίζουν την εργατική τάξη νέα στρώματα, μορφωμένοι άνεργοι, διανοούμενοι, κ.λπ. οι οποίοι δεν έχουν εμπειρία ούτε παράδοση κοινωνικών αγώνων. Δεν έχουν βρεθεί ακόμη οι τρόποι οργάνωσης αυτών των στρωμάτων ούτε αυτά συναντώνται σε χώρους εργασίας, όπως η παραδοσιακή εργατική τάξη, που θα βοηθούσε την αυτοοργάνωσή τους.

Θα μπορούσα να συνεχίσω με πολλά άλλα, αλλά νομίζω ότι η εικόνα της συλλογιστικής μου είναι σαφής.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: κατα την εξεταση
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 14 Φεβ 2013, 17:04 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφή: 03 Οκτ 2011, 17:07
Δημοσ.: 148
Κων/νος Μηλολιδάκης έγραψε:
@foithths
Απαντώ εξαιρετικά σύντομα στο ερώτημα που θέτεις, δηλαδή των λόγων που κατά τη γνώμη μου έχει "κάτσει" η κινητικότητα στις διεκδικήσεις αιτημάτων. Υποστηρίζω ότι αυτό συμβαίνει συνολικά σε όλη την κοινωνία, σε όλους τους εργασιακούς χώρους καθώς και σε όλες τις εκπαιδευτικές κλιμακες. Το θέμα είναι πολύ μεγάλο και κάπως έξω από το παρόν topic, αλλά να πω δυο λόγια.

Κων/νος Μηλολιδάκης έγραψε:
Δηλαδή, αυτά που παρατηρούμε στο ΔΕΠ και στους φοιτητές αποτελούν αντανάκλαση κοινωνικών διαδικασιών που έχουν αγκαλιάσει την ελληνική κοινωνία συνολικά.

Απομόνωσα αυτές τις δύο φράσεις γιατί κατά τη γνώμη μου εκεί ακριβώς είναι το "ζουμί" της όλης υπόθεσης. Αυτό που αντιλαμβάνομαι εγώ τελευταία είναι ότι έχουμε συνηθίσει να βρίσκουμε δικαιολογίες για να αδρανούμε και να μένουμε παθητικοί θεατές ακόμα και στα θέματα που μας αφορούν άμεσα και επιτακτικά. 'Οπως επίσης έχουμε συνηθίσει και να μεταθέτουμε την ευθύνη της δράσης σε κάποιους άλλους (σωματεία, φορείς, κόμματα κλπ), χωρίς όμως να αναλογιζόμαστε ποια είναι η ατομική ευθύνη του καθενός και χωρίς να έχουμε τη διάθεση να ξεκουνηθούμε από τη βόλεψή μας μην τυχόν και πάθουμε τίποτα αν ξεφύγουμε από την πεπατημένη (αυτό όμως είναι ο ορισμός της φαυλότητας). Τελικά τείνω στο να πιστεύω ότι είναι θέμα νοοτροπίας και ότι όλα τα υπόλοιπα είναι δευτερεύοντα ζητήματα... Αν δεν πάρει ο καθένας από εμάς το μερίδιο δράσης που του αναλογεί τότε η κατάσταση θα παραμείνει ως έχει: απλώς θα κρατάμε τη "φούσκα" μας μέχρι να "σκάσουμε"......
:P


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: κατα την εξεταση
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 14 Φεβ 2013, 23:26 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφή: 16 Ιαν 2009, 01:23
Δημοσ.: 873
Παράθεση:
Πρώτα, έχουν υπάρξει ταξικές διαφοροποιήσεις σε σχέση με το παρελθόν τόσο μέσα στους φοιτητές όσο και μέσα στο ΔΕΠ. Η πρόσβαση στην ανώτατη εκπαίδευση είναι πλέον πολύ πιο περιορισμένη για τα φτωχότερα στρώματα του πληθυσμου από ό,τι πριν τριάντα ή πενήντα χρόνια. Πολλοί από τους τωρινούς φοιτητές έχουν εξασφαλισμένες τις πρωτογενείς τους ανάγκες από τους γονείς τους. Το ίδιο και στο ΔΕΠ: Έχει αναπτυχθεί το επιχειρηματικό ΔΕΠ που βγάζει περισσότερα λεφτά από άλλες δραστηριότητες και όχι από το μισθό του. Πλάϊ στους παραδοσιακούς γιατρούς και δικηγόρους, υπάρχουν τώρα οι ασχολούμενοι με ιδιωτικές εταιρείες και με προγράμματα. Έξω έχουν μείνει οι θεωρητικές σχολές (π.χ. φιλοσοφική, μαθηματικό) των οποίων το ΔΕΠ έχει εξαθλιωθεί. Η εξαθλίωση δε βοηθά τις κινητοποιήσεις.


Αυτοί που εξασφαλίζονται από αλλού δεν κινητοποιούνται γιατί δεν έχουν καμία κοινωνική συνείδηση να φανταστώ.Όσοι έμειναν έξω δεν κινητοποιούνται ή δυσκολεύονται λόγω εξαθλίωσης.Τα προηγούμενα χρόνια που δεν υπήρχε η εξαθλίωση,σε τόσο μεγάλο βαθμό,υπήρχαν κινητοποιήσεις από τους πανεπιστημιακούς;Η επίθεση στη δημόσια παιδεία και γενικά οι πολιτικές που ασκούνται στη χώρα μας φάνηκαν φέτος ή πέρσι;Η λογική του ότι ο άνθρωπος αντιδρά μόλις πεινάσει αλλά δεν μπορεί να αντιδράσει γιατί πεινάει είναι ηττοπαθής και υποβιβάζει την ανθρώπινη φύση.
Δε λέω κάτι σε προσωπικό επίπεδο,αλλά δε νομίζω πως η εξαθλίωση των ΔΕΠ είναι ο βασικός ανασταλτικός παράγοντας και αν είναι τότε η λύση είναι απλή και οικονομική για την εξουσία.Εξαθλιώνει τον κόσμο κάνοντας ταυτόχρονα οικονομία και εξασφαλίζοντας την ομαλότητα.

Παράθεση:
Δεύτερον, η παραγωγική βάση της ελληνικής κοινωνίας, λόγω της αποβιομηχάνισης (ΕΕ γαρ), έχει οδηγήσει σε κατακόρυφη αύξηση των "παρασιτικών" δραστηριοτήτων και επαγγελμάτων. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να "κάτσει" συνολικά το εργατικό κίνημα και επακόλουθα, όλες οι συνδικαλιστικές δραστηριότητες. Οι συνδικαλιστές της ΓΣΕΕ αποτελούν γελοιογραφίες συγκρινόμενοι με τους παλιούς συνδικαλιστές των εργατικών κινητοποιήσεων πριν τον πόλεμο, αλλά και μετά. Δηλαδή, αυτά που παρατηρούμε στο ΔΕΠ και στους φοιτητές αποτελούν αντανάκλαση κοινωνικών διαδικασιών που έχουν αγκαλιάσει την ελληνική κοινωνία συνολικά.


Συμφωνώ στα περισσότερα γι'αυτό και πιστεύω πως δεν είναι ώρα να περιμένει ο κόσμος το εργατικό κίνημα να θυμηθεί τα νιάτα του αλλά να οργανωθεί σε όλα τα επίπεδα και να δράσει.

Παράθεση:
Τρίτον, η αριστερά, που πάντα καθοδηγούσε κι έμπαινε μπροστά στους συνδικαλιστικούς και κοινωνικούς αγώνες, βρίσκεται σε βαθειά κρίση. Κρίση στόχων, προοπτικής, στρατηγικής καθώς αναζητά νέες θεωρητικές γενικεύσεις.


Ποια είναι η αριστερά και τι κάνει είναι σίγουρα ένα θέμα,πάντως το σίγουρο είναι πως δεν υπάρχει χρόνος(και αναγκαιότητα κατά τη γνώμη μου)να περιμένουμε τον επαναπροσδιορισμό της αριστεράς μέσα στα πολιτικά γραφεία.

Παράθεση:
Τέταρτον, προσεγγίζουν την εργατική τάξη νέα στρώματα, μορφωμένοι άνεργοι, διανοούμενοι, κ.λπ. οι οποίοι δεν έχουν εμπειρία ούτε παράδοση κοινωνικών αγώνων. Δεν έχουν βρεθεί ακόμη οι τρόποι οργάνωσης αυτών των στρωμάτων ούτε αυτά συναντώνται σε χώρους εργασίας, όπως η παραδοσιακή εργατική τάξη, που θα βοηθούσε την αυτοοργάνωσή τους.


Απ'ό,τι φαίνεται δίνετε σαν δεδομένο πως η οργάνωση πρέπει να γίνει οπωσδήποτε στους χώρους εργασίας και στα αυστηρά πλαίσια της εργατικής τάξης.Εκεί όμως βρίσκεται και η "γελοιογραφία ΓΣΕΕ" και οι συνδικαλισταράδες που παζαρεύουν στα γραφεία.Εκεί ρίχνουν λάσπη τα ΜΜΕ,εκεί απειλούν με απολύσεις.Γιατί να μην οργανωθεί ο κόσμος παντού;Γίνεται να στοχοποιηθούν όλες οι γειτονιές της Αθήνας;Ποιος λέει τελικά πώς χωρίς την εργατική τάξη και την αριστερά δεν μπορεί να ξεκινήσει κάτι;

Εν πάσει περιπτώσει,κατά τη γνώμη μου,η προσκόλληση στις "παραδόσεις" όσον αφορά τις διεκδικήσεις και η προβλεψιμότητα που χαρίζεται στην εξουσία οδηγούν σε αγκύλωση την κοινωνία.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: κατα την εξεταση
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 15 Φεβ 2013, 14:29 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφή: 30 Μαρ 2006, 10:14
Δημοσ.: 254
Εντάξει, δε συμφωνούμε σε όλα και ενδεχομένως να έχουμε και ουσιώδεις διαφωνίες. Επίσης σε αρκετά που γράφω δεν έγινα αντιληπτός, αλλά αυτό είναι αναμενόμενο σε σύντομες ανταλλαγές γραπτών μηνυμάτων. Δυστυχώς δεν έχω το χρόνο να συνεχίσω την ενδιαφέρουσα συζήτηση, που όμως έχει ξεφύγει από το αρχικό θέμα της. Θα χαρώ αν αγαπητέ foithth θελήσεις να τα πούμε από κοντά.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 116 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 4, 5, 6, 7, 8

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες [ DST ]


Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group