forum.math.uoa.gr

Forum του Τμήματος Μαθηματικών
Ημερομηνία 16 Δεκ 2017, 01:40

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες [ DST ]




Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 42 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3  Επόμενο
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: απορια για συζητηση περι εξυπναδας
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Μαρ 2007, 11:42 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: 25 Ιαν 2007, 17:28
Δημοσ.: 76
Όπως γνωρίζουμε η εξυπνάδα είναι το γνωστό IQ το πόσο πολύστροφος είναι ένας άνθρωπος σε σχέση με έναν άλλο άνθρωπο
και φυσικά αυτό μπορεί να μετρηθεί με διάφορα τεστ ευφυΐας που έχουν δημιουργηθεί
από επιστήμονες και είναι αξιόπιστα στην μέτρηση
Μετά τον πρόλογο που έκανα ας πάμε στο κυρίως μέρος του ερωτήματος
ένας έξυπνος αλλά και ένας λιγότερο έξυπνος ακόμη και ένας στα όρια του αποδεκτού ως μυαλό μα και ένας αργόστροφος στο φινάλε μπορεί να καταφέρει να σπουδάσει μια επιστήμη (ο αργόστροφος με πολύ διάβασμα φροντιστήριο και ιδιαίτερα και και και ενώ ο έξυπνος με λίγο κόπο διότι τα αρπάζει γρήγορα μιας και εύστροφος)
Θα πάω κατευθείαν στην επιστήμη των μαθηματικών και δεν θα μπερδέψω άλλες επιστήμες
ένας εύστροφος και ένας λιγότερο εύστροφος αλλά και ένας αργόστροφος οι οποίοι έχουν τελειώσει μαθηματικοί παρουσιάζουν διαφορές μεταξύ τους ?? τι πιστεύεται και γιατί ??
θέλω να πω από τη στιγμή που ο κάθε ένας από αυτούς κατάφερε να τελειώσει μαθηματικός άσχετα με το τι κόπο και χρόνο κατέβαλε ο καθένας βάσει του μυαλού που κουβαλούσε στο
φινάλε είναι όλοι ισάξιοι και από εδώ και πέρα μπορούν να προσφέρουν τα ίδια στην γνώση
η εκεί που θα τους ζητηθεί να εργαστούν ??
είναι δηλαδή και τα μαθηματικά όπως κάποιες άλλες επιστήμες ? έπιασα διάβασα έμαθα και
τώρα είμαι ένας παπαγάλος με γνώσεις που κάνει το ίδιο με κάθε άλλο παπαγάλο ?
δεν χρειάζεται η εξυπνάδα ? αφού έμαθα τους κανόνες και τον μαθηματικό τρόπο σκέψης είμαι ίδιος με κάθε άλλον που έκανε το ίδιο και το IQ δεν παίζει κανένα ρόλο ?

_________________
Τον βλάκα μπορείς να τον γνωρίζεις από τις δυο ενδείξεις: μιλάει για πράματα που είναι για αυτόν άχρηστα και εκφράζει γνώμη για κάτι που κανένας δεν τον ρωτάει.
Πλάτωνας*


Τελευταία επεξεργασία απο kreontas την 14 Μαρ 2007, 15:40, επεξεργάστηκε 1 φορές συνολικά.

Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Μαρ 2007, 12:13 
Χωρίς σύνδεση
Επίτιμος Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: 18 Φεβ 2006, 22:25
Δημοσ.: 1377
Τοποθεσια: Nowhere Land
To τεστ IQ προφανώς και δεν προσφέρει αντικειμενική μέτρηση της ευφυϊας, παρά μόνο μια παράμετρό της. Γιατί μπορεί όντως κάποιος να είναι εύστροφος και να ξέρει να υπολογίζει σε δυο δευτερόλεπτα το γινόμενο 653234 * 975842, αλλά παρόλα αυτά να διαθέτει ελάχιστη δημιουργική σκέψη. Στα μαθηματικά και τις θετικές επιστήμες γενικότερα ένας καθόλου έυστροφος με μεγάλη φαντασία είναι πολύ πιο χρήσιμος από έναν πολύ εύστροφο με ελάχιστη φαντασία, που μάλλον θα ταίριαζε περισσότερο για πιλότος μαχητικού.

_________________
\exists x.\varphi(x) \rightarrow \forall x.\varphi(x)


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Μαρ 2007, 13:11 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: 25 Ιαν 2007, 17:28
Δημοσ.: 76
πρώτα από όλα το IQ τεστ και βασικά το IQ είναι το επίπεδο εξυπνάδας δηλαδή ευφυίας ειναι μονομετρο και όχι με πολλές παραμέτρους
πολλές παραμέτρους θα μπορούσαμε να αναφέρουμε αν θέλαμε να κάνουμε μέτρηση γενικά στην απόδοση ενός μυαλού π.χ φαντασία,μνημονικό,φωτογραφική μνήμη,αριθμομνημονευση,κλίση κλπ
έξυπνος είναι αυτός που σκέφτεται γρήγορα αλλά και καταλαβαίνει γρήγορα κάθε τι καινούργιο του πουν η και που βρίσκει γρήγορα και σωστές λύσεις για τα προβλήματα
τώρα όσο για την φαντασία και την δημιουργικότητα δεν λέω καλές είναι αλλά να είσαι και εύστροφος αλλιώς μάλλον χαζομάρες θα φαντάζεσαι και βλακείες θα δημιουργεις άσε που μέχρι να υλοποιήσεις κάτι λόγω που δεν θα υπάρχει ευστροφία
θα είσαι εκτός χρόνου οπότε άχρηστο αυτό που έκανες
πάντως ειδικά για τους πιλότους πιστεύω ότι συνδυάζουν τα πάντα σε μεγάλο βαθμό
εξυπνάδα,μνημονικό,φαντασία κλπ διότι δεν έχουν περιθώρια λάθους σαν να έλυναν μια άσκηση στο χαρτί


υ.γ όλα τα παραπάνω είναι η δική μου γνώμη και τα λέω φιλικό και όχι με σκοπό να τα επιβάλω η να μειώσω πράγματα και καταστάσεις
στο κάτω κατω συζήτηση κάνουμε και εγώ δεν έχω το αλάθητο του πάπα


:evil: :D :evil:

_________________
Τον βλάκα μπορείς να τον γνωρίζεις από τις δυο ενδείξεις: μιλάει για πράματα που είναι για αυτόν άχρηστα και εκφράζει γνώμη για κάτι που κανένας δεν τον ρωτάει.
Πλάτωνας*


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Μαρ 2007, 13:18 
Χωρίς σύνδεση
Forum Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: 17 Δεκ 2006, 12:55
Δημοσ.: 4507
kreontas έγραψε:
τώρα όσο για την φαντασία και την δημιουργικότητα δεν λέω καλές είναι αλλά να είσαι και εύστροφος αλλιώς μάλλον χαζομάρες θα φαντάζεσαι και βλακείες θα δημιουργεις άσε που μέχρι να υλοποιήσεις κάτι λόγω που δεν θα υπάρχει ευστροφία
θα είσαι εκτός χρόνου οπότε άχρηστο αυτό που έκανες


Η φαντασία είναι ευφυία που διασκεδάζει :wink: :wink: :wink:

_________________
So close no matter how far
Couldn't be much more from the heart
Forever trusting who we are
And nothing else matters

Never opened myself this way
Life is ours, we live it our way
All these words I don't just say
And nothing else matters...


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Μαρ 2007, 15:50 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: 16 Φεβ 2007, 23:07
Δημοσ.: 537
Τοποθεσια: Κυψελη
Ας πω κι εγω τη γνωμη μου και ας μην εχω καταλαβει καλα το ερωτημα σου Φιλε Κρεοντα.

Υποθετω λοιπον οτι μιλας για την ευφυϊα την οποια μπορει να διαθετει ενας ανθρωπος. Εγω που δεν εχω αντιληφθει ακριβως για τι πραγμα μιλας, προφανως συμφωνα με το κριτηριο που θετεις

kreontas έγραψε:
έξυπνος είναι αυτός που σκέφτεται γρήγορα αλλά και καταλαβαίνει γρήγορα κάθε τι καινούργιο του πουν η και που βρίσκει γρήγορα και σωστές λύσεις για τα προβλήματα


δεν ειμαι εξυπνος και αυτο ειναι ενα συμπερασμα το οποιο δεν ειναι υπερ μου.

Αξιζει τον κοπο λοιπον να βαζουμε τον εαυτο μας κατω απο το πρισμα του ενος ή του αλλου "τεστ ευφυίας" και να επιτρεπουμε στον καθενα να μας "λεει" αν κατα τη γνωμη του ειμαστε εξυπνοι;

Για μενα Φιλε Κρεοντα ειναι εξυπναδα, που δεν εχει να κανει με πιλοτους και μαθηματικους ή αλλους επιστημονες, το να θετεις μια ερωτηση οπως η δικη σου, ικανη να προκαλεσει μια ενδιαφερουσα συζητηση απο την οποια "κατι" θα παρεις αλλά και κατι θα δωσεις!

Καπου εχω διαβασει σχετικα προσφατα ( μαλλον σε καποιο κουρειο περιμενοντας να ελθει η σειρα μου ) οτι υπαρχουν καμμια δεκαρια τυποι ευφυϊας... Αλλη ευφυϊα εχει ο μαθηματικος π.χ, αλλα ο οικονομολογος, αλλη ο ποδοσφαιριστης, αλλη ο ζωφραφος, αλλη ο εμπορος ή ο μαναβης κ.ο.κ.
Συνεπως για τι ειδους εξυπναδα μιλαμε και τι ακριβως ζηταμε ή πρεπει να περιμενουμε απο ενα εξυπνο ανθρωπο;

_________________
Τα Μαθηματικα Ειναι ""Ασχετα"" Με Την Πραγματικοτητα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Μαρ 2007, 16:05 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: 25 Ιαν 2007, 17:28
Δημοσ.: 76
βασικα skapanea ευχαριστω για την ανταποκριση στην ερωτηση αλλα δεν την εθεσα για να κερδισω η να χασω η να νιωσω εξυπνος απλα θελω να μαθω τι γνωμη εχουν οι αλλοι μιας και εγω δηλωσα την γνωμη μου

αυτο που ειπες πριν για τον ποδοσφαιριστη η τον ενα η τον αλλο δεν ειναι διαφορετικη
εξυπναδα αλλα η κλιση του καθενος
βασικα η κλιση ειναι σε τι αρεσκεται να επιδιδεται καποιος
τον εξυπνοτερο ανθρωπο βαση των τεστ IQ εαν τον βαλεις σε κατι που δεν του αρεσει νομιζω θα πατωσει και δεν θα φανει τιποτα
διοτι πρεπει να τον βαλεις εκει που εχει κλιση...εαν τον βαλεις εκει που εχει κλιση τοτε εφοσον ειναι και εξυπνος θα ξεχωρισει

εγω δεν πιστευω οτι ειμαι εξυπνος αλλα μια μετριοτητα και στο κατω κατω δεν μπορουμε να ειμαστε ολοι εξυπνοι
πονηροι η κουτοπονηροι ειναι γεματος ο κοσμος...... και αυτο ειναι κακο

:evil: :evil: :P :evil: :evil:

_________________
Τον βλάκα μπορείς να τον γνωρίζεις από τις δυο ενδείξεις: μιλάει για πράματα που είναι για αυτόν άχρηστα και εκφράζει γνώμη για κάτι που κανένας δεν τον ρωτάει.
Πλάτωνας*


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Μαρ 2007, 16:23 
Χωρίς σύνδεση
Επίτιμος Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: 18 Φεβ 2006, 22:25
Δημοσ.: 1377
Τοποθεσια: Nowhere Land
O Einstein είχε δηλώσει ότι η "μεγαλοφυϊα" είναι 1% έμπνευση και 99% σκληρή δουλειά, ενώ ξεκαθάριζε ότι δεν θεωρεί τον εαυτό του ευφυή. Σε αυτή του τη δήλωση συμφωνώ απόλυτα. Για να κάνεις έρευνα στα μαθηματικά συγκεκριμένα, δεν απαιτείται να είσαι μέλος της MENSA. Πρέπει απλά να έχεις ανεπτυγμένη αναλυτική σκέψη, φαντασία και πάντα να είσαι δουλευταράς.

_________________
\exists x.\varphi(x) \rightarrow \forall x.\varphi(x)


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Μαρ 2007, 16:29 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: 25 Ιαν 2007, 17:28
Δημοσ.: 76
eirik έγραψε:
O Einstein είχε δηλώσει ότι η "μεγαλοφυϊα" είναι 1% έμπνευση και 99% σκληρή δουλειά, ενώ ξεκαθάριζε ότι δεν θεωρεί τον εαυτό του ευφυή. Σε αυτή του τη δήλωση συμφωνώ απόλυτα. Για να κάνεις έρευνα στα μαθηματικά συγκεκριμένα, δεν απαιτείται να είσαι μέλος της MENSA. Πρέπει απλά να έχεις ανεπτυγμένη αναλυτική σκέψη, φαντασία και πάντα να είσαι δουλευταράς.


δηλαδη εαν εχεις τα παραπανω μπορεις να εισαι καλος μαθηματικος ασχετα εαν πρεπει
να σου πουν κατι 5 φορες το λιγοτερο για να το καταλαβεις ?
δεν μπορω παντως να φανταστω αργοστροφο μαθηματικο αλλα κατα τα αλλα δουλευταρα με φαντασια και ανεπτυγμενη σκεψη
θα τον προλαβουν οι επομενες γενιες σε οτι θα ξεκινησει να φτιαξει

:roll:

_________________
Τον βλάκα μπορείς να τον γνωρίζεις από τις δυο ενδείξεις: μιλάει για πράματα που είναι για αυτόν άχρηστα και εκφράζει γνώμη για κάτι που κανένας δεν τον ρωτάει.
Πλάτωνας*


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Μαρ 2007, 16:31 
Χωρίς σύνδεση
Forum Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: 17 Δεκ 2006, 12:55
Δημοσ.: 4507
Μετά την σπαμμαριστική μου απάντηση :P :P :P άς παραθέσω και εγώ την άποψη μου. Λοιπόν εγώ είμαι νέος ακόμαα αλλά θέλω να πιστεύω ότι έχουν δεί πολλά τα μα΄τια μου. Εγώ το παράδειγμα που μπορώ να φέρω είναι από το σχολείο, και συγκεκριμένα από τις Πανελλήνιες(τις οποίες βίωσα μόλις πέρσυ). Λοιπόν έχωντας πλήρη επίγνωση αυτών που λεω, λέω ότι δεν είμαι καμία ιδιοφυία, αλλά ούτε και εντελώς στουρνάρι. Είμαι κάπου στη μέση(ίσως και λίγο παραπάνω, αλλά αυτό είναι προσωπική μου άποψη). Λοιπόν έχωντας την αυτογνωσία που μόλις περιέγραψα είχα βάλει στόχο να περάσω σε μια σχολή(άλλη απο το μαθηματικό :P) και διάβαζα πολύ. Δεν λέω ότι καταλάβαινα τα πάντα, αλλά μέσα απο συστηματική μελέτη και επαναλήψεις κατάφερα να κατλάβω τα περισσότερα από την ύλη που είχα να μάθω, και θεωρούμουν από τους "καλούς". Ωστόσο όταν λύναμε τις πραγματικά δύσκολες ασκήσεις στο φροντηστήριο(για το σχολείο δεν σχολιάζω) όπου χρειαζόταν πραγματική ευστροφία για να λυθούν, είτε δυσκολεύόμουν είτε δεν μου ερχόταν κατευεθείαν η λύση, αλλά μετά από κάποια υπόδειξη του καθηγητή.Μερικές έχω να το περηφανευτώ τις είχα λύσει και οι άλλοι κοιτάγανε με ανοικτό στόμα:). Από την άλλη είχα ένα συμμαθητή που δεν πολυδιάβαζε, από ελάχιστα εως καθόλου, αλλά σε τέτοιου είδους ασκήσεις ήταν η καλύτερη του. Πριν ακόμα σκεφτούμε τι πρέπει να κάνουμε(εμείς οι υπόλοιποι) είχε βρεί τις περισσότερες φορές τη λύση και μάλιστα με τρόπο που εξέπλητε τους πάντες ακόμα και τον καθηγητή. Το αποτέλεσμα: εγώ δεν πέρασα στη σχολή που ήθελα αρχικά, και είμαι εδώ να σας πρήζω :P , και ο άλλος χωρίς πολύ διάβασμα πέρασε εκεί που ήθελε(Μαθηματικό Πάτρας). Τέλος πάντων αυτό που θέλω να πω είναι ότι πλεον στο μαθηματικό της ΑΘΗΝΑΣ πού εείμαι έχει αναπτυχθεί(κάπως, είναι ακόμα στα γεννητούρια) η μαθηματική σκέψη και λογική και η οποία πλεον με βοηθάει σε πολλές πτυχές της ζωής μου. Και για να κλείσω αυτό το μικρό :lol: κατά τα άλλα κειμενάκι θα ήθελα να πω ότι η ευστρφία δεν παραμένει στάσιμη αλλά συνήθως εξελίσσεται(εφ' όσον υπα΄ρχει η (γενετική συνήθως) προδιάθεση.

Υ.Γ.: Η φαντασία είναι όντως πολύ σημαντική και παίζει πάντα ρόλο σε πολλούς τομείς της ζωής μας.

_________________
So close no matter how far
Couldn't be much more from the heart
Forever trusting who we are
And nothing else matters

Never opened myself this way
Life is ours, we live it our way
All these words I don't just say
And nothing else matters...


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Μαρ 2007, 16:51 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: 25 Ιαν 2007, 17:28
Δημοσ.: 76
παντως οπως και να το κανουμε η εξυπναδα ειναι μεγαλο προτερημα
και αγραμματος να εισαι και οτι αλλο θες με την εξυπναδα ποτε δεν χανεσαι και καταφερνεις πραγματα που αλλοι χρειαζονται πολλαπλασιο χρονο και κοπο για να τα πετυχουν ασε που μερικα ισως δεν τα πετυχουν ποτε (πως φαινεται οτι θαυμαζω τους
εξυπνους)

τι να τον κανω εγω αυτον που για να πετυχει κατι εχει καταντησει ενα φυτο και μετα για να συνελθει χρειαζονται 100 χρονια
ενω ο εξυπνος ειναι σε ολα πρωτος και μεσα σε ολα τα πραγματα...οχι αποκομενο φυτο σε γλαστρα

:evil: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :evil:

_________________
Τον βλάκα μπορείς να τον γνωρίζεις από τις δυο ενδείξεις: μιλάει για πράματα που είναι για αυτόν άχρηστα και εκφράζει γνώμη για κάτι που κανένας δεν τον ρωτάει.
Πλάτωνας*


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Μαρ 2007, 19:19 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: 16 Φεβ 2007, 23:07
Δημοσ.: 537
Τοποθεσια: Κυψελη
kreontas έγραψε:
παντως οπως και να το κανουμε η εξυπναδα ειναι μεγαλο προτερημα
και αγραμματος να εισαι και οτι αλλο θες με την εξυπναδα ποτε δεν χανεσαι και καταφερνεις πραγματα που αλλοι χρειαζονται πολλαπλασιο χρονο και κοπο για να τα πετυχουν ασε που μερικα ισως δεν τα πετυχουν ποτε (πως φαινεται οτι θαυμαζω τους
εξυπνους)

τι να τον κανω εγω αυτον που για να πετυχει κατι εχει καταντησει ενα φυτο και μετα για να συνελθει χρειαζονται 100 χρονια
ενω ο εξυπνος ειναι σε ολα πρωτος και μεσα σε ολα τα πραγματα...οχι αποκομενο φυτο σε γλαστρα


Δηλαδη Φιλε Κρεοντα ολοι εμεις που ειμαστε μετριοτητες και που δεν ειμαστε ανθρωποι της πιατσας ( γιατι αυτους περιγραφεις ή τουλαχιστον αυτο εισπραττω εγω απο τα λεγομενα σου), ειμαστε για "πεταμα";

Υπαρχουν ανθρωποι, οπως εγω, που δεν μπορουν να σκεφτουν γρηγορα και μαλλον οπως επισημαινει και ο fractaldemon, ειναι θεμα γενετικο... Τι πρεπει να κανουν αυτοι; Να τα μαζευουν και να πηγαινουν σιγα-σιγα;

Δεν μπορω να καταλαβω (μαλλον ζητημα ευφυϊας ειναι ) το θαυμασμο σου για τους εξυπνους... Και οπως λεει και ο eirik:

Παράθεση:
... Για να κάνεις έρευνα στα μαθηματικά συγκεκριμένα, δεν απαιτείται να είσαι μέλος της MENSA. Πρέπει απλά να έχεις ανεπτυγμένη αναλυτική σκέψη, φαντασία και πάντα να είσαι δουλευταράς.


Και αυτο ισχυει σε ολους τους τομεις.

Τι λες λοιπον... Θα μας πεις τι αξιζει περισσοτερο στη ζωη: Η εξυπναδα ή ανθρωπια;

_________________
Τα Μαθηματικα Ειναι ""Ασχετα"" Με Την Πραγματικοτητα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Μαρ 2007, 20:30 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφη: 23 Αύγ 2006, 03:32
Δημοσ.: 119
Η αποψη μου περι του θεματος ειναι οτι εκτος απο τους διανοητικα καθηστεριμενους κανεις δεν ειναι χαζος.Ολοι οι ανθρωποι οταν γιεννουνται το μυαλο τους ειναι ενα ακατεργαστο υλικο το οποιο θα επιρεαστει απο το περιβαλλον που ζει.Αν κατα τη γνωμη ο Αριστοτελης ειχε γεννηθει στο μεσαιωνα σε ενα αγροκτημα θα παρεμενε ενας αφανης γεωργος που θα αγνουοσε τις δυνατοτητες του μυαλου του.Συνεπως κατα μια εννοια θα ηταν χαζος.

Ανθρωπος αγραματος ξυλο απελεκυτο λενε.Γιατι η γνωση και η κριτικη σκεψη και η φαντασια και η ευστροφια ειναι αυτα που σε κανουν εξυπνο.Η εξυπναδα δεν ειναι κατι σταθερο που το εχεις η δεν το εχεις αλλα κατι που μπορεις να το αποκτησεις γυμναζοντας το μυαλο σου.Brain-bulding να πουμε! Τα μαθηματικα για παραδειγμα γυμναζουν το μυαλο και αυξανουν την "εξυπναδα" σου.Δυστηχως ομως κανουν και τους μαθηματικους αλλαζονες.

Τελος ο λογος που καποιοι δεν καταλαβαινουν τα μαθηματικα νομιζω οτι ειναι ψυχολογικος και εχει να κανει με την διδασκαλια.Για να καταλαβετε τι εννοω δοκιμαστε το εξης σε εναν απο τους μαθητες σας που ειναι "σκραπας" αρχιστε να αλλαζετε την εικονα που εχει αυτος για τον εαυτο του σε σχεση με τα μαθηματικα.Επαινεστε τον για αυτα που μπορει να κανει και δειξτε του οτι πιστευετε σε αυτον και δεν τον θεωρειτε χαζο.Δωστε του το χρονο του και τοτε αυτος θα αποδειξει πρωτα στον εαυτο του οτι μπορει να τα καταλαβει και κατοπιν σε εσας.
Δεν υπαρχει χειροτερο πραγμα απο την σιωπιλη παραδοχη του καθηγητη οτι ο μαθητης του ειναι χαζος.

_________________
Οταν τα ανθρωπινα παθη μετατρεπουν το ζωικο βασιλειο σε δημοκρατικο πολιτευμα και ριχνουν τα αμοιρα ζωντοβολα στους κυνοδοντες του κοινοβουλευτισμου.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Μαρ 2007, 20:53 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: 25 Ιαν 2007, 17:28
Δημοσ.: 76
φιλε skapanea δεν σε αδικω που με παρεξηγησες...ισως δεν διατυπωσα τοσο καλα αυτο που ηθελα να εκφρασω
βασικα ουτε ειμαι ουτε πιστευω οτι ειμαι κατι παραπανω απο μετριο απλα θαυμαζω τους εξυπνους και θα ηθελα να ειμαι και εγω
οσο για την ερωτηση την εθεσα για να συζητησουμε επι του θεματος καθενας με τα επιχειρηματα του βρισκοντας μια κοινη συνισταμενη περι του εξυπνου

οσο για αυτο που ειπες εαν εσυ και εγω και καθε ενας απο εμας που δεν κατατασεται στους εξυπνους (για εσενα δεν ξερω...εσυ το λες..μπορει να εισαι και πανεξυπνος)
δεν αξιζει και ειναι για πεταμα...σε παρακαλω μην υποθετεις τι γνωμη εχω
ολοι οι ανθρωποι πανω στη γη εχουν την αξια τους και την αποστολη τους
ολοι αξιζουν και δεν εχει πιο αξιους και του πεταματου (εκτος απο τους τεμπελιδες)
απλα εκφρασα την ειδιαιτερη συμπαθια μου..δεν ειπα οτι οι αλλοι ειναι για πεταμα...διοτι ετσι θα εβαζα και τον εαυτο μου στον καδο των αχρηστων


υ.γ αυτα που λεω τα πιστευω ειλικρινα (και δεν τα λεω σαν διορθωτικη κινηση προκειμενου να ηρεμησω καταστασεις (οταν πιστευω κατι το υποστηριζω και ας μην συμφωνει ολη η γη μαζι μου)
το ξαναλεω ολοι οι ανθρωποι ειναι ισαξιοι αλλα με διαφορετικες επιδοσεις και δυνατοτητες








:D :) :) :) :D

_________________
Τον βλάκα μπορείς να τον γνωρίζεις από τις δυο ενδείξεις: μιλάει για πράματα που είναι για αυτόν άχρηστα και εκφράζει γνώμη για κάτι που κανένας δεν τον ρωτάει.
Πλάτωνας*


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Μαρ 2007, 22:49 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: 16 Φεβ 2007, 23:07
Δημοσ.: 537
Τοποθεσια: Κυψελη
kreontas έγραψε:
υ.γ. αυτα που λεω τα πιστευω ειλικρινα (και δεν τα λεω σαν διορθωτικη κινηση προκειμενου να ηρεμησω καταστασεις (οταν πιστευω κατι το υποστηριζω και ας μην συμφωνει ολη η γη μαζι μου)
το ξαναλεω ολοι οι ανθρωποι ειναι ισαξιοι αλλα με διαφορετικες επιδοσεις και δυνατοτητες

Ενταξει φιλε Κρεοντα με καλυψες απολυτα με τα λεγομενα σου και ειδικοτερα με το υστερογραφο σου, το οποιο με κανει να σε εκτιμω ακομα περισσοτερο.



just me έγραψε:
Για να καταλαβετε τι εννοω δοκιμαστε το εξης σε εναν απο τους μαθητες σας που ειναι "σκραπας" αρχιστε να αλλαζετε την εικονα που εχει αυτος για τον εαυτο του σε σχεση με τα μαθηματικα. Επαινεστε τον για αυτα που μπορει να κανει και δειξτε του οτι πιστευετε σε αυτον και δεν τον θεωρειτε χαζο. Δωστε του το χρονο του και τοτε αυτος θα αποδειξει πρωτα στον εαυτο του οτι μπορει να τα καταλαβει και κατοπιν σε εσας.
Δεν υπαρχει χειροτερο πραγμα απο την σιωπηλη παραδοχη του καθηγητη οτι ο μαθητης του ειναι χαζος.

Δεν γνωριζω αν απευθυνεσαι σε μενα just me, γιατι δεν κανεις παραθεση. Ομως τα λεγομενα σου με αφορουν αμεσα και θα ηθελε να σου πω οτι ετσι ειναι πραγματι τα πραγματα... Και το εχω διαπιστωσει στην πραξη οταν μου δοθηκε η ευκαιρια να γνωρισω λιγο καλυτερα ορισμενους μαθητες μου. Η σχεση μου μαζι τους αλλαξε ανθρωπινα αλλα και τα ιδια τα παιδια αρχισαν να με βλεπουν με διαφορετικο ματι. Και αυτο ειναι πραγματι κατι εκπληκτικο. Δεν μπορω να ξερω αν εγιναν καλυτερα οσον αφορα τη σχεση τους με τα μαθηματα, αλλα αυτο που εισπραττω ειναι η αμοιβαια αποδοχη και αυτο ειναι κατι αναντικαστατο.
Τωρα σχετικα με το χρονο που λες, γνωριζεις και απο πειρα, εστω σαν μαθητης... οτι, η διαρκεια μιας σχολικης ωρας ειναι απο ελαχιστη εως μηδενικη για να αρκεσει, για ολους τους μαθητες αυτη η πιστωση χρονου.
Αν δε θεωρησουμε την πιστωση χρονου σε μεγαλυτερη βαση, ας πουμε στη διαρκεια της σχολικης χρονιας, τοτε αυτο που εχω να πω και να καταθεσω και αυτο αφορα στην καλλιεργεια της εξυπναδας, ειναι οτι ειναι παρα πολυ δυσκολο για τα παιδια να κρατησουν στο νου τους την ευκαιρια που τους δινεται απο τους καθηγητες για χιλιους δυο λογους... Δηλαδη ειναι εξαιρετικα δυσκολο πραγμα να καλιεργηθει σημερα η εξυπναδα, οπως το θετεις και απαιτει πολυ μεγαλη θεληση!
Αλλά ας μη μακρυγορησω αλλο επι του θεματος.



eirik έγραψε:
O Einstein είχε δηλώσει ότι η "μεγαλοφυϊα" είναι 1% έμπνευση και 99% σκληρή δουλειά, ενώ ξεκαθάριζε ότι δεν θεωρεί τον εαυτό του ευφυή. Σε αυτή του τη δήλωση συμφωνώ απόλυτα. Για να κάνεις έρευνα στα μαθηματικά συγκεκριμένα, δεν απαιτείται να είσαι μέλος της MENSA. Πρέπει απλά να έχεις ανεπτυγμένη αναλυτική σκέψη, φαντασία και πάντα να είσαι δουλευταράς.

Για τα πρωτα δεν μπορω να παρω θεση, γιατι δεν ειμαι αρμοδιος.
Θα σταθω ομως για λιγο στην τελευταια φραση, σημειωνοντας οτι εχεις απολυτο δικιο για τη δουλεια. Καταλαβαινω επισης περιπου αυτο που λες για την αναλυτικη σκεψη. Και υποθετω οτι εννοεις οτι βαζεις το προβλημα κατω και το κομματιαζεις για να δεις τι μπορεις να κανεις μαζι του. Αν εχψ καταλαβει λαθος διορθωσε με.

Αυτο ομως που δεν εννοω και αν μπορεις διευκρινισε το ειναι η φαντασια. Ειλικρινα δεν μπορω να συνδεσω τη φαντασια με τα μαθηματικα, τα οποια στηριζονται στη λογικη σκεψη... Οτι και πεις θα με βοηθησεις να μπω στο τροπο που θεωρεις την ερευνα στα μαθηματικα!

Ο λογος κυριοι σε σας.

_________________
Τα Μαθηματικα Ειναι ""Ασχετα"" Με Την Πραγματικοτητα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Μαρ 2007, 23:13 
Χωρίς σύνδεση
Επίτιμος Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφη: 18 Φεβ 2006, 22:25
Δημοσ.: 1377
Τοποθεσια: Nowhere Land
Η φαντασία είναι απαραίτητη στα μαθηματικά. Γιατί πρώτα διατυπώνεις ένα θεώρημα και στη συνέχεια προσπαθείς να το αποδείξεις. H διαδίκασια πριν την οριστική διατύπωση μπορεί να είναι πιο μακροχρόνια και κουραστική από την απόδειξη αυτή καθεαυτή. Πίσω από σχεδόν κάθε μαθηματική διατύπωση κρύβεται μια διαισθητική και εποπτική διαπίστωση που γίνεται μας αντιληπτή με νοητική αναπαράσταση υπό τη μορφή σχημάτων και "κίνησης". Η ικανότητα του να μπορείς να μεταφράζεις μαθηματικές σχέσεις σε νοητικές αναπαραστάσεις και τούμπαλιν είναι αυτό που εγώ νοώ ως φαντασία.

Ένα κλασικό παράδειγμα τέτοιας χρήσης εποπτίας για την διατύπωση αυστηρών μαθηματικών είναι τα διαγράμματα Venn.

_________________
\exists x.\varphi(x) \rightarrow \forall x.\varphi(x)


Κορυφή
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 42 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3  Επόμενο

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες [ DST ]


Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group