forum.math.uoa.gr

Forum του Τμήματος Μαθηματικών
Ημερομηνία 23 Σεπ 2018, 02:40

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες [ DST ]




Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 130 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Επόμενο

Πιστεύετε ότι η θεωρία της εξέλιξης των ειδών ισχύει;
Ναι 86%  86%  [ 84 ]
Όχι 14%  14%  [ 14 ]
Σύνολο ψήφων : 98
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ο ένας στους δύο Έλληνες δεν πιστεύει τη θεωρία της εξέλ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 21 Οκτ 2010, 19:44 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 20 Σεπ 2009, 16:40
Δημοσ.: 367
Τοποθεσια: πειραιάς
Πιστεύετε ότι η θεωρία της εξέλιξης των ειδών ισχύει;

Όχι 17% [ 10 ]
:shock:

_________________
"Το ζήτημα δεν είναι να είσαι αιχμάλωτος,το να μην παραδίνεσαι αυτό είναι"
Ναζίμ Χικμέτ
http://www.youtube.com/watch?v=bStwaOGxy_Q&feature=related


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ο ένας στους δύο Έλληνες δεν πιστεύει τη θεωρία της εξέλ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18 Ιουν 2014, 15:03 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 18 Ιουν 2014, 14:59
Δημοσ.: 32
Κοντολογίς, αν είχε λάβει χώρα η εξέλιξη θα συνέβαινε το εξής:
Όπως, θα είχαμε από την μία πλευρά ένα σύνολο ζώων με τη διαφορετική μορφή τους,
με ΚΟΙΝΟ γνώρισμα μιας ενστικτώδους και χαμηλής στάθμης διανόηση και επικοινωνία,
(όπως συμβαίνει τώρα), έτσι, από την άλλη πλευρά θα είχαμε ένα σύνολο ζώων (εκτός των πιθηκοειδών και των ομοίων τους), εξελιγμένων σε σκεπτόμενα όντα, με την ανάλογη διαφορετική μορφή τους, με το ΚΟΙΝΟ γνώρισμα της ακριβούς ίδιας υψηλής ποιότητας διανόηση και επικοινωνία που διαθέτει ο άνθρωπος (όμως, αυτό ΔΕΝ συμβαίνει τώρα).
Άρα, στο θέμα της εξέλιξης, αρμόδια να απαντήσει, είναι ΜΟΝΟ, η πραγματικότητα που εμφανίζεται μπροστά μας.
Ποια είναι η απάντηση της πραγματικότητας;
Ας την παρακολουθήσουμε:
ΔΕΝ υπάρχει η εξέλιξη. Διότι αν υπήρχε, θα συνέβαινε οπωσδήποτε το εξής: Θα παρουσίαζα μπροστά σας, και ορισμένα διάφορα όντα (= εξελιγμένα ζώα εκτός των πιθηκοειδών και των ομοίων τους), διαφορετικής μορφής μεταξύ τους και με τον άνθρωπο, αλλά με την ΑΚΡΙΒΩΣ ίδια νοημοσύνη του.

Όπως αντιλαμβανόμαστε, το φως της πραγματικότητας, αποδεικνύει την περιγραφή της Αγίας Γραφής. = Όλη η ζωντανή ύπαρξη (με εξαίρεση τον άνθρωπο) με κοινό γνώρισμα, μιας χαμηλής στάθμης διανόηση και επικοινωνία.
Ένα ΜΟΝΟ ον με εξέχοντα προσόντα (διανοητικά και επικοινωνίας) = ο άνθρωπος!!!
Κάθε νοήμων άνθρωπος, εκτιμώντας τη μοναδική αυτή εξαίρεση του ανθρώπου,
σε σχέση με ΟΛΗ την υπόλοιπη ζωντανή ύπαρξη, ευνόητο είναι,
να βγάλει το ασφαλές συμπέρασμα, ότι πίσω από το φαινόμενο της ζωής υπάρχει Σχέδιο.
Και αφού υπάρχει Σχέδιο, φυσικό είναι να υπάρχει και Ο Σχεδιαστής = Ο Θεός.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ο ένας στους δύο Έλληνες δεν πιστεύει τη θεωρία της εξέλ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18 Ιουν 2014, 22:43 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 29 Φεβ 2008, 21:19
Δημοσ.: 104
Καταρχήν έχω βαρεθεί να ακούω τον καθένα να λέει το μακρύ του και το κοντό του για την εξέλιξη, προσπαθώντας να καταλήξει με 'λογικα' επιχειρήματα στο ότι δεν ισχύει και ότι στη θέση της ισχύει η κυριολεκτική ερμηνεία της Αγίας Γραφής (που για την επίσημη ορθόδοξη εκκλησία η κυριολεκτική μονοκόματη ερμηνεία της είναι παρερμηνεία).

Να ξεκαθαρίσουμε όμως μερικά πράγματα.

1. Η θεωρία της εξέλιξης δεν λέει πουθενά ότι υπάρχει μια έμφυτη εξελικτική τάση στους οργανισμούς! Πουθενά δεν λέει ότι οι παλαιότεροι οργανισμοί πρέπει σιγά σιγά να εξελίσσονται και να γίνονται 'ανώτεροι'. Άρα δεν υπάρχει κανένας λόγος να περιμένουμε να υπάρχουν και άλλα είδη 'ανώτερα' όπως εμείς.

2. Η εξέλιξη, σύμφωνα με τη θεωρία, είναι κάτι που μπορεί να πάθει ένα είδος όταν συμβαίνουν αλλαγές στο περιβάλλον του σε συνδιασμό με το ότι λόγω των διαρκών τυχαίων μεταλλάξεων του DNA των οργανισμών, κάποια από τα μέλη του είδους θα εμφανίζουν καλύτερη προσαρμογή στις καινούριες συνθήκες. Αυτά τα μέλη θα επιβιώσουν περισσότερο. Τα γονίδιά τους σιγά -σιγά θα επικρατήσουν με το πέρασμα ορισμένων γενεών σε όλο το είδος που ζει στις καινούριες αυτές συνθήκες (με τα γονίδια των μη προσαρμοσμένων μελών να εξαφανίζονται αντίστοιχα σιγά-σιγά από το είδος).

3. Τα πιθήκια που ζούσαν στην Νότια Αφρική πριν 4.000.000 χρόνια δεν εξελίχθηκαν ενώ τα πιθήκια που ζούσαν πριν από 4.000.000 στην ανατολική Αφρική εξελίχθηκαν. Ο λόγος είναι ότι στην ανατολική Αφρική που μέχρι τότε υπήρχε ζούγκλα άρχισαν σιγά σιγά να μειώνονται τα δάση. Διάφορα χαρακτηριστικά άρχισαν να επικρατούν από γενιά σε γενιά (όλο και πιο όρθια στάση, μεγαλύτερη επικοινωνιακή ικανότητα) που έδωσαν πλεονέκτημα επιβίωσης στα καινούρια περιβάλλοντα που διαμορφώνονταν.

4. Στην ιστορία ενός είδος μπορούν να συμβούν τα παρακάτω: α. Να εξελιχθεί όταν αλλάζουν οι συνθήκες στο περιβάλλον μέσα από τη διαδικασία που περιγράψαμε, β. Να εξαφανιστεί αν δεν προλάβει να προσαρμοστεί, γ. Να συνεχίσει όπως είναι εάν το περιβάλλον του είναι σχετικά σταθερό.

5. Η επίσημη εκκλησία δέχεται τις επιστημονικές ανακαλύψεις και θεωρίες και σε καμία περίπτωση δεν είναι αντίθετη στη θεωρία της εξέλιξης (όπως διαδίδουν μερικοί γελοίοι τύποι που δηλώνουν ότι είναι χριστιανοί ενώ θεωρούν τον Χριστό διάδοχο του Απόλλωνα).

6. Η επίσημη εκκλησία δεν θεωρεί την Αγία Γραφή ως ένα επιστημονικό κείμενο που πρέπει να διαβάζεται κυριολεκτικά. Αναγνωρίζει ότι είναι γεμάτη με αλληγορίες , συμβολισμούς και αναλογίες και ότι ο τρόπος που μπορεί κάποιος να έχει πρόσβαση στις αλήθειες της δεν είναι μέσω της λογικής αλλά μέσω της πίστης.

7. Συνοψίζω: άρνηση της θεωρίας της εξέλιξης με επίκληση στον χριστιανισμό υφίσταται μόνο αν δεν έχεις καταλάβει τη θεωρία της εξέλιξης και δεν είσαι και χριστιανός.

_________________
God, grant me the serenity to accept the things that I cannot change,
courage to change the things I can, and wisdom to know the difference.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ο ένας στους δύο Έλληνες δεν πιστεύει τη θεωρία της εξέλ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18 Ιουν 2014, 22:48 
Χωρίς σύνδεση
Forum Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 15 Ιούλ 2012, 13:21
Δημοσ.: 1363
Τοποθεσια: Σείριος, α CMa
Ρε ρε Νικο... σ' αγαπώ (no homo) :mrgreen:

_________________
Βρείτε σημειώσεις μαθημάτων & παλιά θέματα στην eclass!


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ο ένας στους δύο Έλληνες δεν πιστεύει τη θεωρία της εξέλ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 20 Ιουν 2014, 14:09 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 18 Ιουν 2014, 14:59
Δημοσ.: 32
Παράθεση:
Nikos N έγραψε:
…για την επίσημη ορθόδοξη εκκλησία η κυριολεκτική μονοκόματη ερμηνεία της (= της Αγίας Γραφής) είναι παρερμηνεία…

Αυτό είναι τελείως αυθαίρετο, δικό σου συμπέρασμα.

ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ από την επίσημη Ορθόδοξη Εκκλησία ερμηνείες της Αγίας Γραφής, στα θέματα που μας απασχολούν, ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑ ΓΡΑΜΜΑ. Και δεν αφήνουν το ελάχιστο περιθώριο σε κανέναν, ώστε να υποθέσει ότι δεν αποδίδει ΑΚΡΙΒΩΣ την περιγραφή της δημιουργίας των πρωτόπλαστων και γενικά των πάντων, απ’ ευθείας από το Θεό.
Οπότε, η επίσημη Ορθόδοξη Εκκλησία, σιωπηρά, όχι μόνο επικριτική είναι στη θεωρία της εξέλιξης, αλλά ΠΑΝΤΕΛΩΣ την ΑΠΟΡΡΙΠΤΕΙ.
Αυτό έλειπε να δεχόταν την ΤΕΛΕΙΩΣ αστήρικτη θεωρία της εξέλιξης.
Η επίσημη Ορθόδοξη Εκκλησία, είναι απορριπτική, γενικά, σε κατασκευασμένα μυθεύματα, πόσο μάλλον σε αυτό της εξέλιξης.
Παράθεση:
Nikos N έγραψε:
1. Η θεωρία της εξέλιξης δεν λέει πουθενά ότι υπάρχει μια έμφυτη εξελικτική τάση στους οργανισμούς! Πουθενά δεν λέει ότι οι παλαιότεροι οργανισμοί πρέπει σιγά σιγά να εξελίσσονται και να γίνονται 'ανώτεροι'. Άρα δεν υπάρχει κανένας λόγος να περιμένουμε να υπάρχουν και άλλα είδη 'ανώτερα' όπως εμείς.

Αγαπητέ Nikos N, εδώ http://forum.atheia.gr/viewtopic.php?f= ... 80#p110995 είχε τεθεί το εξής ερώτημα:
Παράθεση:
Γιατί και ορισμένα άλλα είδη ζώων (εννοούνται, ζώα και εκτός
των διαφόρων κατηγοριών: πιθήκων, χιμπατζήδων,
ουρακοτάγκων κλπ. όμοιά τους), δια της εξελικτικής οδού,
με την διαφορετική τους μορφή,
δεν έφτασαν στον απαραίτητο βαθμό πολυπλοκότητας,
ώστε να αναπτύξουν και αυτά λογική και ομιλία,
την ίδια χρονική περίοδο, με το άλλο ζώο, που σύμφωνα
με την εξελικτική θεωρία, ανέπτυξε λογική και ομιλία;

Και μια βιολόγος, χωρίς να προσφύγει στις αιτιάσεις που πρόβαλες εσύ, ευθαρσώς δήλωσε άγνοια απάντησης. Ιδού: http://forum.atheia.gr/viewtopic.php?f= ... 80#p110997
Παράθεση:
Ε αυτό είναι το ωραίο, ότι υπάρχουν ακόμη αναπάντητα ερωτήματα για να τα διερευνήσει η επιστήμη.

Επειδή όμως, πολύς λόγος γίνεται για την επιστήμη, καλό είναι να κάνουμε μια μαθηματική ακτινογραφία στην δεσποινιδούλα μας.

ΠΡΟΛΟΓΟΣ

Είναι γεγονός ότι πολλές καταστάσεις στη ζωή μας έχουν υπερτιμηθεί.
Μία τέτοια κατάσταση είναι και αυτή της επιστήμης.
Επειδή έχει διαπιστωθεί ότι η υπερτίμηση της επιστήμης είναι άκρως επιβλαβής
για τους ανθρώπους, επιχειρούμε την προσπάθεια αυτή, ώστε να καταδειχθεί
η πραγματική κατάστασή της.

Για να γνωρίζουμε και αντιμετωπίζουμε καταστάσεις με βάση
την πραγματική τους αξία και όχι με μεγεθυντικούς φακούς.

ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ

Επειδή όλοι πρέπει να γνωρίζουμε τις πραγματικές μας δυνάμεις,
σύμφωνα και με ένα γνωμικό: «Γνώθι σαυτόν», έτσι και η επιστήμη.

ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΑΥΤΗΝ ΘΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ

Η επιστήμη μέχρι σήμερα έχει κάνει πολλές και σημαντικές ανακαλύψεις. Αναμφισβήτητα όμως η πιο αντιπροσωπευτική και φανταστική γενικά επιτυχία της, είναι η κατάκτηση της σελήνης.

Αυτήν την πρόοδο της επιστήμης θα παραβάλλουμε με την πρόοδο της ηλικίας του ανθρώπου.

Το αποτέλεσμα θα είναι άκρως παραστατικό και θα αποδεικνύει με μαθηματική ακρίβεια την πραγματική δυναμικότητά της.

ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΤΡΙΑ ΣΥΝΟΛΑ

1) Σύνολο κατακτηθέντων αστρικών σωμάτων από την επιστήμη = ένα (1), αυτό της σελήνης.
2) Σύνολο υπαρχόντων αστρικών σωμάτων που βρίσκονται στο σύμπαν. Βάζουμε
3.155.760.000. Απ’ ότι ακούμε είναι περισσότερα. Τα μαθηματικά όμως δεν «κολλάνε» σ’ αυτές τις λεπτομέρειες (= στο ότι η επιστήμη δε γνωρίζει τον ακριβή αριθμό, του συνόλου των αστρικών σωμάτων).
Το αποτέλεσμα θα είναι αναλογικό και αν έστω ο παραπάνω αριθμός αυξομειώνεται, με μαθηματική ακρίβεια θα αυξομειώνεται και η ηλικία της επιστήμης βάσει της προόδου της.
3) Σύνολο ζωής του ανθρώπου. Βάζουμε εκατό (100) έτη.

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ

Η επιστήμη, με βάση την πρόοδό της, κατατάσσεται από πλευράς δυναμικότητας, στην ενός (1) δευτερολέπτου, ηλικία του ανθρώπου, δηλαδή στην κατάσταση νεογνού.

Και για να νιώσουμε καλύτερα το ουσιαστικό αποτέλεσμα, θα κάνουμε έναν παραλληλισμό: Τι λέμε στο νεογνό; Μη εκεί, τζίζ. Τι λέμε στην επιστήμη νεογνό; Μη επιχειρείς να κατακτήσεις τον ήλιο, τζίζ. Kαι τα δύο νεογνά, υπακούουν, το ίδιο. Πλήρης ταύτιση!

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΙ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ

Χρησιμοποιούμε για τον προσδιορισμό της ηλικιακής κατάστασης του ανθρώπου, διάφορους χαρακτηρισμούς, όπως: νεογνό, νεαρός, μεσήλικας, γέρος κλπ. και τους καλούμε ανάλογα με το σύνολο των ετών που ζει ο άνθρωπος.
Λοιπόν, ο χαρακτηρισμός «νεογνό», για την επιστήμη δεν είναι υποτιμητικός διότι είναι πραγματικός.
Σύμφωνα με την πρόοδό της, (=κατάκτηση ενός (1) αστρικού σώματος), σε αναλογική σχέση με το σύνολο των ακατάκτητων αστρικών σωμάτων που βρίσκονται στο σύμπαν.
Και βέβαια, δεν μπορούμε να αρνηθούμε τη μαθηματική ακρίβεια.

ΠΡΟΧΩΡΑΜΕ

Για να πάει η επιστήμη νεογνό νηπιαγωγείο, πρέπει να κατακτήσει 189.345.000 αστρικά σώματα και με ρυθμούς κατάκτησης, ανά 40 χρόνια, κάθε αστρικού σώματος, πρέπει να περάσουν 7.573.824.000 χρόνια. Μάλιστα, για να πάει νηπιαγωγείο, μη ξεχνάμε.

Πάντως κάναμε δώρα στην επιστήμη νεογνό, έτσι επιπλέον για να τη βγάλουμε μεγαλύτερη.
Το σύνολο των αστρικών σωμάτων που υπολογίσαμε είναι μικρό και αυτό της ζωής του ανθρώπου μεγάλο. Τι να κάνεις… τα νεογέννητα αγαπιούνται!

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΚΥΝΗΓΑΕΙ ΧΙΜΑΙΡΕΣ

Εάν η κορυφή των αστρικών σωμάτων έχει συγκεκριμένο αριθμό και μπορεί η επιστήμη νεογνό με την πρόοδό της να μειώσει την απόσταση που τη χωρίζει από την κορυφή αυτή, υπάρχουν όμως δημιουργήματα στο σύμπαν που δεν έχουν κορυφή. Είναι αχανή.
Όπως ο ουρανός. Άντε πήγαινε να βρεις την αρχή και το τέλος του.
Άρα, σε γενικές γραμμές η «κορυφή» του όρους που λέγεται σύμπαν είναι αχανής. Και ασφαλώς η αληθινή πρόοδος συνίσταται στο να μειώσεις την απόσταση, από την κορυφή που θέλεις να κατακτήσεις. ( Όπως π.χ. η μείωση της απόστασης από την κορυφή του συνόλου των αστρικών σωμάτων). Έλα όμως που το όρος του σύμπαντος είναι αχανές! (= Στην οριζόντια και κάθετη έκτασή του). Άρα, είναι αμείωτη η απόσταση από την «κορυφή» του!
Έτσι, μοιραία η όποια πρόοδος της επιστήμης εσαεί θα κυμαίνεται στους «πρόποδες» του όρους αυτού, στο μηδέν (0) δηλαδή.
Για να γίνει περισσότερο κατανοητό αυτό: (Παράδειγμα παραστατικής ανάγκης) Σ’ αυτό το αχανές όρος του υλικού σύμπαντος δημιουργούμε σκαλοπάτια που φυσικά στην οριζόντια έκτασή τους είναι αχανή. Τα οποία χαρακτηρίζονται με αριθμούς που όπως ξέρουμε είναι και αυτοί άπειροι.
Φυσικό είναι, εμείς αφού ζούμε στη γη, να χρησιμοποιήσουμε ως ΒΑΣΗ το σκαλοπάτι εκείνο που ευθυγραμμίζεται με την επιφάνεια της γης. (= Κατά χάρη πρόποδες του αχανούς αυτού όρους ). Η οποία γη καταλαμβάνει ένα μέρος, της οριζόντιας και αχανούς έκτασής του.
Επόμενο είναι, αυτό το σκαλοπάτι να χαρακτηρίζεται με τον αριθμό μηδέν (0), τεραστίων σε ύψος και πλάτος διαστάσεων και να ακολουθούν αντίστοιχα, οι επόμενοι αριθμοί για να χαρακτηρίσουν τα καθοδικά και ανοδικά αχανή σκαλοπάτια.
Ως είναι φυσικό, η επιστήμη βρίσκεται σε ένα τμήμα του ΒΑΣΙΚΟΥ σκαλοπατιού, που ευθυγραμμίζεται με την επιφάνεια της γης. Και οφείλει, μαζί με την πρόοδό της στις γενικές επιστήμες, να κατακτήσει σπιθαμή προς σπιθαμή, όλο το όρος του υλικού σύμπαντος, στην οριζόντια και κάθετη έκτασή του.
Ο στόχος αυτός – όπως είναι λογικό – χρειάζεται μεθοδικότητα. Πρέπει ΠΡΩΤΑ να κατακτήσει τη ΒΑΣΗ του σκαλοπατιού στην οποία βρίσκεται τώρα, σε όλη την οριζόντια έκτασή της και μετά να ανέβει στο επόμενο σκαλοπάτι.
Π.χ. 1) Όπως ο κτίστης όταν πρόκειται να κτίσει έναν τοίχο: Συμπληρώνει ΠΡΩΤΑ τη ΒΑΣΗ του μπετόν, προοδευτικά, τούβλο – τούβλο, σε όλη την οριζόντια έκταση του μελλοντικού τοίχου.
Και ΜΕΤΑ, σε αυτή τη σειρά των τούβλων κτίζει τις επόμενες ανοδικές σειρές, έως ότου ολοκληρωθεί ο τοίχος σε όλη την οριζόντια και κάθετη έκτασή του.
2) Όπως όταν πρόκειται να γεμίσουμε μια μπανιέρα με νερό: Ανοίγουμε την μπαταρία και βλέπουμε ότι ΠΡΩΤΑ, προοδευτικά, συμπληρώνεται με νερό η ΒΑΣΗ της μπανιέρας σε όλη την οριζόντια έκτασή της. Και ΜΕΤΑ, η στάθμη του νερού ανεβαίνει, έως ότου γεμίσει όλη η οριζόντια και κάθετη έκτασή της. Ό, τι πετυχαίνεται στα παραδείγματα είναι αδύνατο να πετύχει η επιστήμη. Διότι η οριζόντια έκταση του ΒΑΣΙΚΟΥ σκαλοπατιού στο οποίο βρίσκεται, είναι απλά αχανής.
Άρα αμείωτη, άρα ακατάκτητη, με την όποια σε γενικές γραμμές πρόοδό της.
Γι’ αυτό μοιραίο είναι, να βρίσκεται ΠΑΝΤΑ στη ΒΑΣΗ αυτού του σκαλοπατιού. Δηλαδή, στους πρόποδες του όρους όπου ορθώνεται ο ογκώδης αριθμός μηδέν. Μη μπορώντας η καημένη, ποτέ, να μπουσουλήσει στο επόμενο ανοδικό σκαλοπάτι. (ΠΑΝΤΟΤΙΝΟ νεογνό γαρ).

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ

Η Αξιολόγηση της επιστήμης δεν πρέπει να γίνεται σύμφωνα με τη ΜΟΝΟΠΛΕΥΡΗ συγκριτική μέθοδο ( = συγκριτικός υπολογισμός της προόδου της, σε σχέση με την απόσταση που έχει από το παρελθόν), όπως λανθασμένα γίνεται τώρα. Διότι αυτή η μέθοδος, μας δημιουργεί μεγεθυντικούς φακούς με συνέπεια να βλέπουμε το νεογνό, σαν γίγαντα.
Αλλά η αξιολόγηση της επιστήμης πρέπει να γίνεται σύμφωνα με τη ΣΦΑΙΡΙΚΗ συγκριτική μέθοδο ( = συγκριτικός υπολογισμός της προόδου της και σε σχέση με την απόσταση που έχει από το παρελθόν, αλλά και σε σχέση με την ιλιγγιώδη και αμείωτη απόσταση που έχει από την αχανή «κορυφή» του σύμπαντος και γενικά της τελειότητας ). Δηλαδή η σφαιρική συγκριτική μέθοδος επειδή ΒΑΣΙΖΕΤΑΙ σε συγκρίσεις δύο (2) ειδών, είναι πέρα για πέρα ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΗ.

Στο σημείο αυτό ας αναφέρουμε ορισμένα - από τα πολλά - παραδείγματα που διδάσκει ΤΟ ΑΝΩΤΑΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΗΣ ΕΜΠΕΙΡΙΚΗΣ ΖΩΗΣ, που έχουν σχέση με τη σφαιρική συγκριτική μέθοδο: 1) Έναν 17χρονο άνθρωπο τον λέμε «νεαρό». Πριν από τον χαρακτηρισμό μας, αυτόματα χρησιμοποιήσαμε τη σφαιρική συγκριτική μέθοδο. (=Υπολογίσαμε την απόσταση της ηλικίας του και από την αρχή της γέννησής του και από το τέλος της κορυφής του μέσου όρου της επίγειας ζωής του ). Και επειδή η απόσταση της συγκεκριμένης ηλικίας του, είναι πιο μακριά από το μέσο όρο της επίγειας ζωής του και πιο κοντά στη γέννησή του, τον χαρακτηρίσαμε «νεαρό».
2) Σε πρωτάθλημα που συμμετέχουν 16 ομάδες. Μία ομάδα βρίσκεται στη 13η θέση, λέμε ότι η ομάδα αυτή είναι στις «τελευταίες θέσεις της βαθμολογίας». Πάλι εδώ, πριν από τον χαρακτηρισμό μας, αυτόματα χρησιμοποιήσαμε τη σφαιρική συγκριτική μέθοδο. (=Υπολογίσαμε την απόσταση της συγκεκριμένης θέσης και από το τέλος και από την κορυφή του βαθμολογικού πίνακα). Και επειδή η απόσταση της 13ης θέσης, είναι πιο μακριά από την κορυφή της βαθμολογίας και πιο κοντά στο τέλος αυτής, χαρακτηρίσαμε την ομάδα ότι ανήκει στις «τελευταίες θέσεις».

Όπως λοιπόν στις περιπτώσεις των παραδειγμάτων, για να χαρακτηρίσουμε τις διάφορες καταστάσεις, ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ, χρησιμοποιήσαμε τη σφαιρική συγκριτική μέθοδο, έτσι, για να χαρακτηρίσουμε την κατάσταση της επιστήμης ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ, είμαστε ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ να χρησιμοποιήσουμε τη σφαιρική συγκριτική μέθοδο, που ΒΑΣΙΖΕΤΑΙ ΣΤΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΑΚΡΙΒΕΙΑ, με αποτέλεσμα να είμαστε υποχρεωμένοι να μην μπορούμε να κάνουμε λάθος.
Επί τέλους! Δε χρειάζονται οι μεγεθυντικοί φακοί, τελείως άχρηστοι. Γιατί θα έχουμε μια διαυγή, τέλεια και αποδεδειγμένη εικόνα, η οποία δημιουργείται από την αδυναμία της επιστήμης – με την όποια πρόοδό της – να μειώσει την ιλιγγιώδη απόσταση που τη χωρίζει, από την αμείωτη «κορυφή» του αχανούς σύμπαντος και γενικά της τελειότητας.
Με μοιραίο επακόλουθο, η εμφανιζόμενη και ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ εικόνα, απαλλαγμένη πλέον από τους μεγεθυντικούς φακούς, να την χαρακτηρίζει στην ΠΑΝΤΟΤΙΝΗ κατάστασή της σε επίπεδο νεογνού.

Συζητούσα με κάποιον που είχε αντίθετες απόψεις στα όσα του έλεγα, αλλά προς τιμή του, μου είπε κάτι το σοφό: - Θα το αποδώσω κάπως ελεύθερα ενθυμούμενος το νόημά του. «Ο άνθρωπος σε σύγκριση με το τίποτα έχει κάνει πολλά, σε σύγκριση όμως με το απόλυτο, το τέλειο, δεν έχει κάνει τίποτα». Ποιός νοήμων μπορεί να διαφωνήσει με το σοφό αυτό απόφθεγμα; Το οποίο απηχεί τα όσα γράφτηκαν εδώ.

ΜΙΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΠΟΥ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΤΟΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟ ΟΡΘΟΛΟΓΙΣΜΟ

Η επιστήμη έχει σημειώσει μεγάλη πρόοδο. Μπορεί και λύνει το πρόβλημα της αρχής του σύμπαντος και της ζωής, έχει κατακτήσεις στο θέμα της υγείας, μέχρι και μεταμόσχευση καρδιάς έφθασε στο σημείο να πετυχαίνει, κάνει θαύματα.

ΟΡΘΟΛΟΓΙΣΜΟΣ

Σ’ ευχαριστώ για την πάσα που μου κάνεις.
Σχετικά με τα θαύματα που κάνει η επιστήμη στον τομέα της υγείας, φυσικά αστειεύεσαι.
Κάνε επισκέψεις στα άσυλα ανιάτων και εκεί θα διαπιστώσεις ένα πραγματικά μεγάλο θαύμα!
Πως μπορεί η επιστήμη, ενώ παρατηρεί αυτές τις ασθένειες επί χιλιάδες χρόνια, να έχει τα χέρια της συνεχώς αγκυλωμένα στην ανάταση; Αυτό όντως είναι, είναι μεγάλο θαύμα!!!
Όσον αφορά ότι μπορεί και λύνει το πρόβλημα της αρχής του σύμπαντος και της ζωής, πάλι φυσικά αστειεύεσαι.
Εδώ, δεν μπορεί να κάνει το ελάχιστο, να επισκεφθεί τον ήλιο.
Να πούμε και για το πιο δύσκολο που δεν μπορεί να κάνει;
Υπάρχουν αστρικά σώματα, που λόγω μεγάλων αποστάσεων, πρέπει να περάσουν δισεκατομμύρια χρόνια διαστημικού ταξιδιού για να κατακτηθούν.

Τώρα καταλαβαίνουμε την τρομακτική αδυναμία της επιστήμης ως προς την επίτευξη των στόχων αυτών.

Ας επιστρέψουμε όμως από τις ΑΣΤΡΟΝΟΜΙΚΕΣ αδυναμίες της, στις επίγειες.

Είναι τελείως αδύναμη να αντιμετωπίσει τους σεισμούς, που παρατηρεί χιλιάδες χρόνια και εξακολουθεί να κρύβεται κάτω από το τραπέζι.
Μα τι γράφω; Με πληροφόρησε ένα μήνυμα ως εξής: «Σχεδόν όλοι που απλά βουτούν και κρύβονται κάτω από κάτι (=άρα και τραπέζι) όταν καταρρέει ένα κτίριο συνθλίβονται μέχρι θανάτου.»
Η καημένη επιστήμη ούτε κάτω από το τραπέζι δεν μπορεί να σωθεί!!!
Δεν έχει απάντηση στις προαναφερθείσες ασθένειες που επίσης παρατηρεί χιλιάδες χρόνια. Kαι θα έχει απάντηση στο πρόβλημα της αρχής του σύμπαντος και της ζωής, θέμα που δεν μπορεί να παρατηρήσει; ΕΛΕΟΣ!!!
Και όπου, όπως ξέρουμε, λείπει η παρατήρηση, μοιραία λείπει και η απόδειξη. (Αυτός είναι απαράβατος επιστημονικός όρος).

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ

Μετά την αναφορά των τρομακτικών και ΑΣΤΡΟΝΟΜΙΚΩΝ αδυναμιών της επιστήμης, το συμπέρασμα βγαίνει μόνο του: Η δύναμή της, σε συνδυασμό με τη γνώση της είναι μικρή έως ανύπαρκτη.
Και εύλογα γεννάται το ερώτημα: Γιατί ντε και καλά να επηρεαζόμαστε θετικά, σε θεωρίες μιάς επιστήμης που η δύναμη και η γνώση της είναι μικρή, σχετική και να μην επηρεαζόμαστε αρνητικά, σε θεωρίες μιάς επιστήμης που Η ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΚΑΙ Η ΑΓΝΩΣΙΑ ΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΚΑΤΑΣΧΕΤΗ;
Ένα παράδειγμα για την καλύτερη και παραστατική λήψη των παραπάνω είναι απαραίτητο: Ας υποθέσουμε ένα νεογνό, ότι θα μπορούσε να μιλήσει και να έλεγε: «Εγώ σε λίγο θα σηκωθώ να μαγειρέψω». Δια του ορθολογισμού - λόγω της ακατάσχετης αδυναμίας του - δεν θα απορρίπταμε απριόρι τα λόγια του ως αβάσιμα και δεν θα γελούσαμε με αυτά;
Έτσι λοιπόν, όταν η επιστήμη νεογνό (όπως απέδειξαν τα μαθηματικά) εκφράζει θεωρίες, σε θέματα που ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙ, άρα μοιραία και να ΜΗΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΙΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ, όπως στο θέμα της αρχής του σύμπαντος και της ζωής (απούσα γαρ κατά τη δημιουργία τους), δια του ΟΡΘΟΛΟΓΙΣΜΟΥ, δεν έχουμε κανένα δικαίωμα να τις υπολογίζουμε.
Αυτές οι θεωρίες της επιστήμης νεογνού, συνεπώς ΚΑΙ, λόγω της ΑΠΟΔΕΙΧΘΕΙΣΑΣ αστρονομικής και ακατάσχετης αδυναμίας της, σαφώς καθίστανται αβάσιμες και ΑΠΡΙΟΡΙ ΑΠΟΡΡΙΠΤΟΝΤΑΙ.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ο ένας στους δύο Έλληνες δεν πιστεύει τη θεωρία της εξέλ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 20 Ιουν 2014, 14:56 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 29 Φεβ 2008, 21:19
Δημοσ.: 104
Λοιπον φιλε επειδη χαλασε το πληκτρ και γραφω με το ονσκριν κιμπορντ, διαβαζοντας αυτα που εγραψες σε συνδιασμό με το περιεχομενο και την εκταση τους, μοιάζει λες και τρόμαξες με την απάντησή μου και προσπάθησες να την κρύψεις με ενα σεντόνι γραμματα (γιατι περι αυτου προκειται). Μολις το επισκευασω αν δεν βαριέμαι θα σου εξηγήσω γιατι τα εχεις μπερδεψει τελειως μα τελειως τα πραγματα..

_________________
God, grant me the serenity to accept the things that I cannot change,
courage to change the things I can, and wisdom to know the difference.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ο ένας στους δύο Έλληνες δεν πιστεύει τη θεωρία της εξέλ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 20 Ιουν 2014, 15:07 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 25 Σεπ 2007, 17:31
Δημοσ.: 4290
Υπάρχει φόρουμ.αθεια.κομ;;;
Κάτι θα ξύπναγε μέσα μου παλιότερα,
Εικόνα
αλλά έχω μεγαλώσει...κρίμας.
Κατα τα τ'άλλα για να μαι και ον τοπικ (κόπυ πέιστ του εαυτού μου)

Το ότι η θ της εξέλιξης συνεπάγεται οτι δεν υπάρχει η θεός ή και το αντίστροφο (ότι αν υπάρχει θεός δεν ισχύει) είναι πολύ παιδικές συνεπαγωγές

_________________
https://www.youtube.com/watch?v=wbZuBDJVHEI


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ο ένας στους δύο Έλληνες δεν πιστεύει τη θεωρία της εξέλ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 21 Ιουν 2014, 14:32 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 18 Ιουν 2014, 14:59
Δημοσ.: 32
Ωστόσο με τη βιολόγο επικοινώνησα πάλι εδώ
http://www.forums.gr/showthread.php?345 ... ost1419020
όπου επιχείρησε να κάνει μια τούμπα. Ιδού:
Παράθεση:
Επίσης, για να ξεκολλήσω τη ρετσινιά της αχρηστης και την ταμπελίτσα της άγνοιας, ας μου επιτραπεί να απαντήσω στο ερώτημα "γιατί ένας οργανισμός ανέπτυξε λογική ενώ άλλοι όχι".
Οι διάφοροι οργανισμοί αναπτύσσουν διαφορετικά χαρακτηριστικά που μακροπρόθεσμα συσσωρεύονται και οδηγούν σε ειδογένεση, επειδή υφίστανται διαφορετικές πιέσεις από το εκάστοτε περιβάλλον στο οποίο βρίσκονται και επειδή η γονιδιακή δεξαμενή πάνω στην οποία επιδρούν αυτές οι πάντα διαφορετικές πιέσεις είναι επίσης διαφορετική.

Στο τελευταίο σχόλιο της επικοινωνίας μας, έκανα προσπάθεια να την πείσω ώστε να δεχθεί τελικά πάλι την συμφέρουσα σε αυτήν ταμπελίτσα της άγνοιας: http://www.forums.gr/showthread.php?345 ... ost1419121
Παράθεση:
Εκτός του ότι όλα αυτά που γράφεις είναι αυθαίρετα, αλλά το πιο σημαντικό είναι ότι επινόησες απάντηση σε ένα θέμα που είχες δηλώσει άγνοια.
Την πιο όμως, σαφή απάντηση και, σε αυτά τα αυθαίρετα που επινόησες, την έχεις ήδη δώσει εσύ στον εαυτό σου εδώ! http://forum.atheia.gr/viewtopic.php?f= ... 00#p111146

Παράθεση:
Η παραδοχή της άγνοιας είναι σοφία. Η εμμονή επινόησης "απαντήσεων" εν μέσω άγνοιας είναι μωρία

Παράθεση:
Σε συμβουλεύω να προτιμήσεις καλύτερα, την ταμπελίτσα της σοφής άγνοιας. Και να αποδείξεις επί τέλους ότι δεν αντιφάσκεις με τον εαυτό σου.
Άλλωστε θα έχεις παρηγοριά την ορισμένη επιστημονική κοινότητα, στην οποία, ως στηρίζουσα τη θτε ανήκεις, που βασικό χαρακτηριστικό της είναι η άγνοια.


Τώρα, επειδή δεν πήρα απάντηση στο ερώτημα που έθεσα, θα προσπαθήσω να σας διευκολύνω προς το σκοπό αυτό.
Προς άρση κάθε παρεξήγησης τα πιο κάτω διατυπώνονται βάσει της εξελικτικής θεωρίας.
Θα αναφερθούν μερικές πιθανές βαρυσήμαντες αιτίες που δικαιολογούν τη εξέλιξη, στο ότι, γιατί ΑΔΡΑΝΗΣΕ... ώστε δια της εξελικτικής οδού να αναπτυχθεί και ένα ορισμένο σύνολο από ζώα (= ορισμένα εξελιγμένα ζώα, εκτός των πιθηκοειδών και των ομοίων τους, διαφορετικής μορφής μεταξύ τους), σε όντα έχοντα και αυτά το κοινό γνώρισμα της ΑΚΡΙΒΟΥΣ ίδιας ποιότητας διανόηση και επικοινωνία με αυτήν του ανθρώπου.

Ξεκινάμε την αναφορά των πιθανών αιτιών:

1) Μπορεί, η καημένη εξέλιξη να πρόβλεψε ότι θα ήταν κουραστικό και το άφησε για το μέλλον.

2) Μπορεί, από ένα εντελώς αναπάντεχο συμβάν, να έσπασε το πόδι της.

3) Μπορεί, να την έπιασε κολικός.

4) Μπορεί, να στραμπούλιξε το μάτι της.

Αλλά υπάρχει και μια άλλη διαφορετική αιτία!!!

5) Ενδέχεται όμως, να υπάρχει συμπεφωνημένη συνομωσία = ανταρσία των άλλων ζώων.
Μπορεί να πρόβλεψαν και «είπαν»: Αφήστε τους ανθρώπους, με την επιλογή που έκαναν θα βρουν τον μπελά τους.
Από μικροί θα μπαίνουν στα βάσανα, ένα σωρό χρόνια θα κάθονται στα θρανία, μετά, άλλα βάσανα, άντε να βρουν δουλειά
και αν βρουν, μπορεί να μην τους κολλάνε τα ένσημα. Στη συνέχεια άντε να ανοίξουν οικογένεια, ένα σωρό έξοδα. Μετά να προικίζουν τα παιδιά τους.
Για όλα αυτά «είπαν»: Μακριά από εμάς η λογική και η ομιλία.

Για να διευκολύνω περισσότερο την απάντησή σας, επιλέγω τις δύο παρακάτω αιτίες.

4) Μπορεί, να στραμπούλιξε το μάτι της.

5) Ενδέχεται όμως, να υπάρχει συμπεφωνημένη συνομωσία = ανταρσία των άλλων ζώων.
Μπορεί να πρόβλεψαν και «είπαν»: Αφήστε τους ανθρώπους, με την επιλογή που έκαναν θα βρουν τον μπελά τους.
Από μικροί θα μπαίνουν στα βάσανα, ένα σωρό χρόνια θα κάθονται στα θρανία, μετά, άλλα βάσανα, άντε να βρουν δουλειά και αν βρουν, μπορεί να μην τους κολλάνε τα ένσημα. Στη συνέχεια άντε να ανοίξουν οικογένεια, ένα σωρό έξοδα. Μετά να προικίζουν τα παιδιά τους.
Για όλα αυτά «είπαν»: Μακριά από εμάς η λογική και η ομιλία.

Διαλέξτε, είναι και οι δύο πολύ πειστικές!!! :-P :-P :-P :-P

Τελικά, επειδή είναι τελείως αβάσιμη αυτή η θεωρία. Το μόνο που κατορθώνει, είναι να παράγει απεριόριστο χιούμορ.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ο ένας στους δύο Έλληνες δεν πιστεύει τη θεωρία της εξέλ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 21 Ιουν 2014, 17:26 
Χωρίς σύνδεση
Forum Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 15 Ιούλ 2012, 13:21
Δημοσ.: 1363
Τοποθεσια: Σείριος, α CMa
Τι διαβάζω εδώ μέσα... Συνειδητοποιείς ότι η ύπαρξη ενός ανώτερου υπερφυσικού όντος που υπάρχει και υπήρχε παντού και πάντα είναι εντελώς αυθαίρετη μπροστά στην όποια αυθαιρεσία μπορεί να υπάρχει στην θεωρία της εξέλιξης;

_________________
Βρείτε σημειώσεις μαθημάτων & παλιά θέματα στην eclass!


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ο ένας στους δύο Έλληνες δεν πιστεύει τη θεωρία της εξέλ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 21 Ιουν 2014, 20:45 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 28 Μάιος 2013, 18:06
Δημοσ.: 243
Τοποθεσια: Πετράλωνα
"5. Η επίσημη εκκλησία δέχεται τις επιστημονικές ανακαλύψεις και θεωρίες και σε καμία περίπτωση δεν είναι αντίθετη στη θεωρία της εξέλιξης (όπως διαδίδουν μερικοί γελοίοι τύποι που δηλώνουν ότι είναι χριστιανοί ενώ θεωρούν τον Χριστό διάδοχο του Απόλλωνα)."


Για το συγκεκριμενο δεν ειμαι καθολου σιγουρος Νικο . Αυτο θα κατεστρεφε βασικους πυλωνες της προπαγανδας της, οπως οτι ο Θεος επλασε τον ανθρωπο και τα ζωα.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ο ένας στους δύο Έλληνες δεν πιστεύει τη θεωρία της εξέλ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 22 Ιουν 2014, 14:40 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 18 Ιουν 2014, 14:59
Δημοσ.: 32
Ned έγραψε:
Τι διαβάζω εδώ μέσα... Συνειδητοποιείς ότι η ύπαρξη ενός ανώτερου υπερφυσικού όντος που υπάρχει και υπήρχε παντού και πάντα είναι εντελώς αυθαίρετη μπροστά στην όποια αυθαιρεσία μπορεί να υπάρχει στην θεωρία της εξέλιξης;

Κατ’ αρχήν αγαπητέ Ned, χαίρομαι που αναγνωρίζεις ότι υπάρχει αυθαιρεσία στη θεωρία της εξέλιξης. Πράγματι έτσι είναι. Αυτή η θεωρία ΔΕΝ έχει ΚΑΝΕΝΑ αποδεικτικό στοιχείο, και δεν έχει ΚΑΜΙΑ σχέση με τη λογική, για αυτό ΑΚΡΙΒΩΣ εγείρονται αναπάντητα από την επιστήμη ερωτήματα.

Ας έλθουμε όμως και στο άλλο θέμα που θίγεις.
Στο της δημιουργίας του κόσμου πρόβλημα, είμαστε υποχρεωμένοι να αντιμετωπίσουμε αναγκαστικά δύο λύσεις. Ώστε με αντικειμενικά κριτήρια να επιλεγεί η σωστή λύση:

1) Υπάρχει η χωρίς αρχή και τέλος, απρόσωπη και αυτόματη ενέργεια (1ος νόμος της Θερμοδυναμικής), δια της οποίας, αυτόματα (= χωρίς την επέμβαση του Θεού) δημιουργήθηκε η ζωή καθώς και τα πάντα.
Οπότε δεν ευσταθεί το ερώτημα: «Ποιος δημιούργησε την απρόσωπη και αυτόματη ενέργεια;».

2) Υπάρχει ο χωρίς αρχή και τέλος Θεός, ο οποίος δημιούργησε τη ζωή καθώς και τα πάντα.
Οπότε δεν ευσταθεί το ερώτημα: «Ποιος δημιούργησε το Θεό;».

Λύση λοιπόν θα δώσει ο επιστημονικός όρος “ Εις άτοπον απαγωγή”. http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%95%CE% ... E%B3%CE%AE
Παράθεση:
Η δομή του επιχειρήματος είναι τέτοια ώστε για να αποδειχθεί πως μία πρόταση είναι αληθής, εκκινούμε από την υπόθεση πως η αντίθετή της είναι αληθής (δηλαδή η αρχική πρόταση είναι ψευδής), και καταλήγουμε σε ένα συμπέρασμα που αποτελεί αντίφαση. Τότε, εφόσον η αντίφαση προέκυψε από διαδοχή έγκυρων συλλογισμών προς ισοδύναμες προτάσεις, η αρχική πρόταση θα πρέπει να είναι σε κάθε περίπτωση αληθής.

Ας παρακολουθήσουμε τώρα τον επιστημονικό όρο αναλυτικά, προσαρμόζοντάς τον με το ανακύψαν θέμα.

Η ανάλυση γίνεται με έγχρωμα γράμματα.

“Η δομή του επιχειρήματος είναι τέτοια ώστε για να αποδειχθεί πως μία πρόταση είναι αληθής (Ανάλυση: Όπως π.χ. η πρόταση της Χριστιανικής αποδοχής που εξαγγέλλει ότι βάσει των περιγραφών της Αγίας Γραφής υπάρχει ο χωρίς αρχή και τέλος Θεός, ο οποίος δημιούργησε τη ζωή καθώς και τα πάντα), εκκινούμε από την υπόθεση πως η αντίθετή της είναι αληθής (Ανάλυση: Δηλαδή αυτήν την πρόταση που ισχυρίζεσαι η φυσική: Υπάρχει η χωρίς αρχή και τέλος απρόσωπη και αυτόματη ενέργεια δια της οποίας δημιουργήθηκε η ζωή καθώς και τα πάντα) (δηλαδή η αρχική πρόταση είναι ψευδής), και καταλήγουμε σε ένα συμπέρασμα που αποτελεί αντίφαση. (Ανάλυση: Δηλαδή αν υποθέσουμε ότι η ζωή (καθώς και τα πάντα) ξεκίνησε δια της χωρίς αρχή και τέλος απρόσωπης και αυτόματης ενέργειας, επόμενο ήταν, να εμφανιζόταν και τώρα αυτόματα, χωρίς το γνωστό πολλαπλασιαστικό τρόπο. Συμβαίνει αυτό; Όχι βέβαια. = Αυτό το συμπέρασμα αποτελεί αντίφαση στην πρόταση ότι υπάρχει η χωρίς αρχή και τέλος απρόσωπη και αυτόματη ενέργεια δια της οποίας δημιουργήθηκε η ζωή καθώς και τα πάντα). Τότε, εφόσον η αντίφαση προέκυψε από διαδοχή έγκυρων συλλογισμών (Ανάλυση: Όπως αυτών που αναφέρθηκαν) προς ισοδύναμες προτάσεις, η αρχική πρόταση θα πρέπει να είναι σε κάθε περίπτωση αληθής. (Ανάλυση: Άρα, η αρχική πρόταση = Υπάρχει ο χωρίς αρχή και τέλος Θεός, ο οποίος δημιούργησε τη ζωή καθώς και τα πάντα, είναι αληθής).”

Όπως είδαμε ο επιστημονικός όρος έδωσε τη σωστή λύση.
Απέδειξε, ότι ο Δημιουργός της ζωής καθώς και των πάντων, είναι ο χωρίς αρχή και τέλος Θεός.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ο ένας στους δύο Έλληνες δεν πιστεύει τη θεωρία της εξέλ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 22 Ιουν 2014, 14:48 
Χωρίς σύνδεση
Forum Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 15 Ιούλ 2012, 13:21
Δημοσ.: 1363
Τοποθεσια: Σείριος, α CMa
Το σύμπαν διαστέλλεται οπότε με τις λιγοστές μου γνώσεις μπορώ να πω ότι δεν υπάρχει αντίφαση στο σημείο που αναφέρεις.

_________________
Βρείτε σημειώσεις μαθημάτων & παλιά θέματα στην eclass!


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ο ένας στους δύο Έλληνες δεν πιστεύει τη θεωρία της εξέλ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 22 Ιουν 2014, 15:59 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 25 Σεπ 2007, 17:31
Δημοσ.: 4290
Δεν ξέρεις να χρησιμοποιείς το εις άτοπον ή το χρησιμοποιείς όπως σε βολεύει.
Δεν είναι μόνο 1 και 2, μπορείς να θέσεις και 3 και 4 και άπειρες επιλογές στο συγκεκριμένο όπως και το πιο απλό την μίξη του 1 και του 2, το ίδιο κάνεις και με το ερώτημα της θεωρίας της εξέλιξης όπως το ίδιο κάνει και κάποιος που λέει πως επειδή ισχύει η θεωρία της εξέλιξης δεν υπάρχει θεός.

Οπότε με βάση την εις άτοπο επαγωγή αφού απέδειξα πως αυτά που λες είναι άτοπα, δεν υπάρχεις.

Πάντως η ρητορική σου θυμίζει κολλημένο άθεο που θεωρεί πως αυτά που λέει είναι πάνσοφα και πετάει σκόρπιες επιστημονικούρες (παίζει να είσαι και τρολ).
Τα πάντα συγκλίνουν τελικά.
Χωρίς παρεξήγηση τα πάνω, επίσης προφανώς και ενδέχεται να υπάρχουν λάθη στην θεωρία της εξέλιξης δεν υπάρχουν τέλειες θεωρίες, και έστω ότι υπάρχει θεός (δεν μας ενδιαφέρει τώρα το ζήτημα) εσένα τι διαφορά θα σου κάνει αν ο θεός έφτιαξε τον κόσμο σε 6 ημέρες ή αν τον έφτιαξε με το μπιγκ μπανγκ και την εξέλιξη;; Είναι θέμα εγωισμού, δηλαδή καθαρά ανθρώπινου παράγοντα και όχι θέμα του θεού, άμα υπάρχει θεός νομίζεις τον νοιάζει αν εσύ πιστεύεις ότι φτιάχτηκες από μαϊμούδες ή όχι;

_________________
https://www.youtube.com/watch?v=wbZuBDJVHEI


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ο ένας στους δύο Έλληνες δεν πιστεύει τη θεωρία της εξέλ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 22 Ιουν 2014, 16:25 
Χωρίς σύνδεση
Forum Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 15 Ιούλ 2012, 13:21
Δημοσ.: 1363
Τοποθεσια: Σείριος, α CMa
Δεν μπορεί να αποδεχθεί ότι προέρχεται από μαϊμούδες, δεν το καταλαβαίνεις;

Θέλει να νιώσει ξεχωριστός, ότι ο θεός επέλεξε μόνο το είδος του να είναι ανώτερο από τα άλλα από την αρχή της ύπαρξης.

_________________
Βρείτε σημειώσεις μαθημάτων & παλιά θέματα στην eclass!


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ο ένας στους δύο Έλληνες δεν πιστεύει τη θεωρία της εξέλ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 23 Ιουν 2014, 13:39 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 18 Ιουν 2014, 14:59
Δημοσ.: 32
Ned έγραψε:
...δεν υπάρχει αντίφαση στο σημείο που αναφέρεις.

Ας το δούμε πάλι λοιπόν το συγκεκριμένο σημείο που αναφέρω, όπου θα διαπιστωθεί η αντίφαση.

Παρατίθεται ο επιστημονικός όρος με ανάλυση:

Η ανάλυση γίνεται με έγχρωμα γράμματα.
Παράθεση:
“Η δομή του επιχειρήματος είναι τέτοια ώστε για να αποδειχθεί πως μία πρόταση είναι αληθής (Ανάλυση: Όπως π.χ. η πρόταση της Χριστιανικής αποδοχής που εξαγγέλλει ότι βάσει των περιγραφών της Αγίας Γραφής υπάρχει ο χωρίς αρχή και τέλος Θεός, ο οποίος δημιούργησε τη ζωή καθώς και τα πάντα), εκκινούμε από την υπόθεση πως η αντίθετή της είναι αληθής (Ανάλυση: Δηλαδή αυτήν την πρόταση που ισχυρίζεσαι η φυσική: Υπάρχει η χωρίς αρχή και τέλος απρόσωπη και αυτόματη ενέργεια δια της οποίας δημιουργήθηκε η ζωή καθώς και τα πάντα) (δηλαδή η αρχική πρόταση είναι ψευδής), και καταλήγουμε σε ένα συμπέρασμα που αποτελεί αντίφαση. (Ανάλυση: Δηλαδή αν υποθέσουμε ότι η ζωή (καθώς και τα πάντα) ξεκίνησε δια της χωρίς αρχή και τέλος απρόσωπης και αυτόματης ενέργειας, επόμενο ήταν, να εμφανιζόταν και τώρα αυτόματα, χωρίς το γνωστό πολλαπλασιαστικό τρόπο. Συμβαίνει αυτό; Όχι βέβαια. = Αυτό το συμπέρασμα αποτελεί αντίφαση στην πρόταση ότι υπάρχει η χωρίς αρχή και τέλος απρόσωπη και αυτόματη ενέργεια δια της οποίας δημιουργήθηκε η ζωή καθώς και τα πάντα). Τότε, εφόσον η αντίφαση προέκυψε από διαδοχή έγκυρων συλλογισμών (Ανάλυση: Όπως αυτών που αναφέρθηκαν) προς ισοδύναμες προτάσεις, η αρχική πρόταση θα πρέπει να είναι σε κάθε περίπτωση αληθής. (Ανάλυση: Άρα, η αρχική πρόταση = Υπάρχει ο χωρίς αρχή και τέλος Θεός, ο οποίος δημιούργησε τη ζωή καθώς και τα πάντα, είναι αληθής).”

Παράθεση:
και καταλήγουμε σε ένα συμπέρασμα που αποτελεί αντίφαση. (Ανάλυση: Δηλαδή αν υποθέσουμε ότι η ζωή (καθώς και τα πάντα) ξεκίνησε δια της χωρίς αρχή και τέλος απρόσωπης και αυτόματης ενέργειας, επόμενο ήταν, να εμφανιζόταν και τώρα αυτόματα, χωρίς το γνωστό πολλαπλασιαστικό τρόπο. Συμβαίνει αυτό; Όχι βέβαια. = Αυτό το συμπέρασμα αποτελεί αντίφαση στην πρόταση ότι υπάρχει η χωρίς αρχή και τέλος απρόσωπη και αυτόματη ενέργεια δια της οποίας δημιουργήθηκε η ζωή καθώς και τα πάντα).

Ελπίζω να διαπίστωσες φίλε Ned, το σημείο εκείνο στο οποίο υπάρχει αντίφαση.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 130 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Επόμενο

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες [ DST ]


Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group