forum.math.uoa.gr

Forum του Τμήματος Μαθηματικών
Ημερομηνία 18 Νοέμ 2018, 14:59

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες [ DST ]




Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 168 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 8, 9, 10, 11, 12
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Νέα θεωρία για την αντισεισμική τεχνολογία των κατασκευώ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 28 Μαρ 2018, 22:12 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφη: 24 Ιουν 2012, 08:11
Δημοσ.: 165
Παντελής Κοτσιάνης Be radio 26/3/2018 Η απόλυτη ΠΑΤΕΝΤΑ για το Σεισμό!
https://www.youtube.com/watch?v=5WZoJbzIggA


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Νέα θεωρία για την αντισεισμική τεχνολογία των κατασκευώ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Σεπ 2018, 07:06 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφη: 24 Ιουν 2012, 08:11
Δημοσ.: 165
Πως καταργούμε με βάση τις μετακινήσεις την παραμόρφωση την καμπτική συμπεριφορά την διαρροή και αστοχία σε συγκεκριμένες κρίσιμες περιοχές μελών οπλισμένου σκυροδέματος καθώς και πως μπορούμε να βελτιώσουμε την διατμητική τους αντοχή?
Απάντηση. Περιορίζοντας τις μετατοπίσεις των τοιχωμάτων υπεύθυνες για όλες τις πάρα πάνω εντάσεις.
Ερώτηση. Πως το κατορθώνουμε αυτό?
Απάντηση Πακτώνοντας τα ανώτατα άκρα τους με το έδαφος.
Ερώτηση. Πως μπορούμε να βελτιώσουμε την διατμητική τους αντοχή?
Απάντηση. Με την επιβολή θλίψης στις διατομές στα πλαίσια της επαλληλίας.
Γενικός η πάκτωση των κόμβων της ανώτατης στάθμης με το έδαφος περιορίζει τις μετατοπίσεις υπεύθυνες για όλες τις εντάσεις
Ερώτηση. Που οδηγούνται οι ανοδικές εντάσεις των τοιχωμάτων προερχόμενες από την κάμψη και την στροφή τους ?
Απάντηση Παραλαμβάνονται από τον μηχανισμό της ευρεσιτεχνίας από το δώμα και εκτρέπονται οδηγούμενες ( μέσο του τένοντα ο οποίος διαπερνά ελεύθερος το τοίχωμα μέσα από σωλήνα ) μέσα στο έδαφος, αφαιρώντας αυτές τις εντάσεις από τα μέλη του οπλισμένου σκυροδέματος.
Ερώτηση. Τι εντάσεις δέχεται με αυτήν την μέθοδο οπλισμού το τοίχωμα?
Απάντηση Μόνο εντάσεις θλίψης στα άκρα πάνω κάτω. Οι εντάσεις εφελκυσμού δεν υφίστανται πια διότι τις παραλαμβάνει ο ελεύθερος τένοντας και τις στέλνει μέσα στο έδαφος.
Ερώτηση. Πως η πάκτωση κατορθώνει να αναλαμβάνει ανοδικές και καθοδικές εντάσεις?
Απάντηση Ο μηχανισμός είναι έτσι κατασκευασμένος ώστε να μετατρέπει την εγκάρσια έλξη σε πίεση προς τα πρανή της γεώτρησης όπου είναι τοποθετημένος.
Αυτή η πίεση μεγαλώνει την πρόσφυση και την τριβή οπότε και την ισχυρή πάκτωση στα πρανή ως προς τις ανοδικές εντάσεις. Διατηρώντας αυτήν την ένταση γεμίζουμε την οπή της γεώτρησης με ένεμα για να δημιουργήσουμε έναν πάσσαλο για την παραλαβή και των καθοδικών εντάσεων. Εφαρμόζετε αρχικά μεγάλη ισχυρή προένταση μεταξύ της επιφάνειας θεμελίωσης και του μηχανισμού αγκύρωσης ώστε να εφαρμόσουμε ισχυρή πάκτωση χωρίς να επιβαρύνουμε την κατασκευή με φορτία. Αφού διασφαλίσουμε την ισχυρή πάκτωση στο έδαφος έχουμε την δυνατότητα να εφαρμόσουμε μία δεύτερη μικρότερη σε ένταση προένταση - έλξη του τένοντα στο δώμα για να βελτιώσουμε την διατμητική αντοχή του τοιχώματος.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Νέα θεωρία για την αντισεισμική τεχνολογία των κατασκευώ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Νοέμ 2018, 07:34 
Χωρίς σύνδεση
Regular Forumer

Εγγραφη: 24 Ιουν 2012, 08:11
Δημοσ.: 165
Ο Έλληνας που κατασκεύασε το απόλυτο ΑΝΤΙ-ΣΕΙΣΜΙΚΟ σύστημα… (ΒΙΝΤΕΟ)
https://voicenews.gr/%CE%BF-%CE%AD%CE%B ... u4rGt2bLA#

ΝΕΟΣ ΑΝΤΙΣΕΙΣΜΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ
ΠΩΣ ΣΤΑΜΑΤΑ Η ΜΕΤΑΤΟΠΙΣΗ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΣΕΙΣΜΙΚΕΣ ΑΣΤΟΧΙΕΣ ΤΩΝ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ
Ο μηχανισμός της παρούσας εφεύρεσης και η μέθοδος έχουν ως κύριο σκοπό την ασφάλεια των δομικών κατασκευών από τον σεισμό και τους δυνατούς ανέμους. Αυτό επιτυγχάνεται με την πάκτωση των άκρων της ανώτατης στάθμης των τοιχωμάτων με το έδαφος. Ο μηχανισμός αποτελείται από ένα συρματόσχοινο το οποίο διαπερνά ελεύθερο ( μέσα από σωλήνα ) τα κάθετα τοιχώματα της δομικής κατασκευής στα άκρα τους, καθώς και το μήκος μιας γεώτρησης, κάτω απ’ αυτά και τελικά πακτώνεται αφενός στην ανώτατη στάθμη των άκρων του τοιχώματος και αφετέρου μέσα στα βάθη μιας γεώτρησης, συνδέοντας κατ αυτόν τον τρόπο την κατασκευή με το έδαφος. Σκοπός αυτής της σύνδεσης της ανώτατης στάθμης της κατασκευής με το έδαφος είναι να σταματήσουμε την τάση ανατροπής της κατασκευής αφενός και του κάθε ενός τοιχώματος της κατασκευής αφετέρου η οποία επιφέρει την παραμόρφωση και την αστοχία στους δοκούς της κατασκευής που συνδέονται κομβικά με τα τοιχώματα. .
Η βλάβη και η παραμόρφωση μιας κατασκευής είναι στενά συνδεδεμένες έννοιες, αφού με τον έλεγχο των παραμορφώσεων κατά την διαδικασία του σχεδιασμού, ελέγχεται και η βλάβη. Αυτό πέτυχα με την πάρα κάτω μέθοδο σχεδιασμού.
Με την μέθοδο σχεδιασμού πάκτωσης της στάθμης των ανώτατων άκρων των τοιχωμάτων μιας κατασκευής με το έδαφος με τον μηχανισμό της ευρεσιτεχνίας ευελπιστώ να εκ τρέψω τις ανοδικές εντάσεις των τοιχωμάτων δημιουργούμενες από την ροπή ανατροπής των σε πιο ισχυρές περιοχές από αυτές τις περιοχές που οδηγούνται σήμερα.
Αυτές οι ισχυρές περιοχές έχουν την ικανότητα να παραλαμβάνουν αυτές τις εντάσεις προλαμβάνοντας και αποτρέποντας τις σχετικές παραμορφωτικές μετατοπίσεις του κτιρίου που είναι τόσες πολλές όσες είναι και οι διαφόρων κατευθύνσεων μετατοπίσεις του σεισμού και άρα η ένταση που αναπτύσσεται σε ολόκληρο τον φορέα είναι περιορισμένη - επιστρέφοντας αυτές τις ανοδικές εντάσεις της ροπής ανατροπής μέσα στο έδαφος από όπου και προήλθαν αφαιρώντας καθ αυτόν τον τρόπο μεγάλες εντάσεις και αστοχίες πάνω από τον φέροντα οργανισμό της κατασκευής. Εξασφαλίζετε συγχρόνως μία πιο ισχυρή φέρουσα ικανότητα του εδάφους θεμελίωσης. Με τον κατάλληλο σχεδιασμό διαστασιολόγισης των τοιχωμάτων και την τοποθέτηση τους σε κατάλληλες θέσεις αποτρέπουμε τον στρεπτοκαμπτικό λυγισμό που εμφανίζεται σε ασύμμετρες, μεταλλικές και υψίκορμες κατασκευές.

Ο σεισμός είναι μια δύναμη μετατόπισης της βάσης των τοιχωμάτων η οποία σε συνδυασμό με την αντίθετη κατεύθυνσης δύναμη της αδράνειας της κατασκευής περιστρέφει τα τοιχώματα γύρω από την άρθρωση της βάσης παραμορφώνοντας τους κορμούς των δοκών με τους οποίους συνδέονται στον κόμβο μέχρι να σπάσουν. Για να σταματήσει η περιστροφή των τοιχωμάτων χρειάζεται να αντλήσουμε ενέργεια από την εξωτερική πηγή του εδάφους και να την μεταφέρουμε ελεύθερη στο ανώτατο άκρο του με σκοπό να σταματήσει την περιστροφή τους. Βασικά παραλαμβάνουμε τις ανοδικές εντάσεις της στροφής του τοιχώματος από το ανώτατο άκρο του πριν αυτές μεταφερθούν πάνω στα μέλη του φέροντα οργανισμού και τις επιστρέφουμε μέσα στο έδαφος από όπου και προήλθαν. Το σκυρόδεμα αντέχει στην θλίψη 12 φορές περισσότερο από ότι αντέχει σε εφελκυσμό. Όπως οπλίζουν το σκυρόδεμα σήμερα οι πολιτικοί μηχανικοί κατά τον σεισμό στο υποστύλωμα δημιουργείτε μια κάμψη. Κατά την κάμψη το υποστύλωμα λυγίζει και η μία παρειά του θλίβεται και η άλλη εφελκύεται. Κάπου όταν ζοριστεί σπάει. Υπάρχει λόγος που σπάει σε ένα συγκεκριμένο σημείο και ο λόγος είναι ότι σε αυτό το σημείο συγκεντρώνονται όλες οι εντάσεις των δύο πλευρών του αυτή της θλίψης και εφελκυσμού. Αυτή η περιοχή βασικά είναι η κρίσιμη περιοχή αστοχίας και την προκαλεί η μεγάλη συγκέντρωση των εντάσεων. Θα ήταν καλό αν το υποστύλωμα δεν είχε αυτό το πρόβλημα δηλαδή θα ήταν καλό αυτές οι εντάσεις να μην συγκεντρωνόντουσαν σε μία περιοχή αλλά να διαχέονταν σε περισσότερες περιοχές της διατομής του διότι καθ αυτόν τον τρόπο θα είχε περισσότερη αντοχή και δεν θα είχαμε αστοχία. Τι φταίει και συμβαίνει αυτό το φαινόμενο? Φταίει ο τρόπος που τοποθετούμε τον οπλισμό. Ο κύριος οπλισμός του χάλυβα δεν πρέπει να έρχεται σε επαφή με το σκυρόδεμα. Πρέπει να περνά ελεύθερος μέσα από μια σωλήνα και να πακτώνεται στο δώμα με μία βίδα. Γιατί τι θα κερδίσουμε με αυτό? Θα κερδίσουμε δύο πράγματα. Το πρώτο είναι ότι δεν θα υπάρχει πια η περιοχή αστοχίας διότι το υποστύλωμα δεν θα λυγίζει οπότε δεν θα υπάρχει εφελκυσμός στην μια του παρειά. Πως γίνετε αυτό? Την ώρα που πάει να λυγίσει μεγαλώνει δηλαδή εφελκύεται η μία του παρειά. Η πάκτωση μεταξύ των ανώτατων άκρων του τοιχώματος με το έδαφος με τον μηχανισμό της ευρεσιτεχνίας εμποδίζει την επιμήκυνση της μιας του παρειάς οπότε δεν λυγίζει και δεν υπάρχει πια η συγκέντρωση των εντάσεων σε ένα συγκεκριμένο σημείο αστοχίας. Και που εκτρέπονται αυτές οι ανοδικές εντάσεις ???
Εκτρέπονται στο άνω άκρο του υποστυλώματος που έχουμε την πάκτωση. Αυτό είναι το δεύτερο καλό διότι η πάκτωση του τένοντα στο δώμα δημιουργεί μία αντίδραση στο σκυρόδεμα του υποστυλώματος δηλαδή το συνθλίβει εμποδίζοντας αυτό να επιμηκυνθεί. Δηλαδή τώρα οι εντάσεις που δέχεται ο κορμός του σκυροδέματος του τοιχώματος είναι μία θλίψη στο δώμα και μία στην βάση. Κανέναν εφελκυσμό καμία κρίσιμη περιοχή αστοχίας. Το σκυρόδεμα αντέχει την θλίψη και κατ αυτόν τον τρόπο λύσαμε το πρόβλημα αστοχίας.
Δηλαδή κάναμε την κατασκευή να αντέχει περισσότερο στον σεισμό.
Η κάμψη του υποστυλώματος και του τοιχώματος ευθύνεται για την κάμψη και της δοκού διότι ενώνονται στον κόμβο Το ίδιο υπεύθυνο για την παραμόρφωση των δοκών είναι και το ανασήκωμα της μίας πλευράς του πέλματος της βάσης του και συμβαίνει από την στροφή ανατροπής του υποστυλώματος Αν η κάτω πάκτωση του ελεύθερου τένοντα του υποστυλώματος γίνει μέσα στην βάση δεν σταματάμε την παραμόρφωση των κόμβων. Αν όμως η κάτω πάκτωση του τένοντα γίνει μέσα στο έδαφος τότε σταματήσαμε όλες τις ροπές στους κόμβους οι οποίες υφίστανται και από την κάμψη του κορμού του υποστυλώματος αλλά και από την ανάκληση της βάσης του..Όπως βλέπετε στο σχέδιο... Ο σεισμός δίνει επιτάχυνση μετατόπισης Α και η πλάκα αδράνεια Β αυτές οι εντάσεις δημιουργούν την στροφή Γ Το τοίχωμα παραλαμβάνει την αδράνεια Β από το δώμα και την κατεβάζει διαγώνια όπως δείχνουν τα βελάκια ( 1 ) κάτω στην άρθρωση Στην άρθρωση υπάρχει περιστροφή και δημιουργεί ανοδικές εντάσεις αυτές που δείχνουν τα βελάκια ( 2 ) οι οποίες καταλήγουν στο άνω άκρο του τοιχίου ( 3 ) Ο μηχανισμός τις παραλαμβάνει από το άνω άκρο και τις στέλνει μέσα στο έδαφος όπως δείχνουν τα βελάκια ( 3 ) Κατ αυτόν τον τρόπο σταματάμε την στροφή του τοιχώματος προερχόμενη από την ροπή ανατροπής που επιφέρει την κάμψη του κορμού του και το ανασήκωμα του πέλματος της βάσης του. Ερώτηση. Αν σταματήσουμε την την ροπή ανατροπής που επιφέρει την κάμψη του κορμού του και το ανασήκωμα του πέλματος της βάσης του τότε θα υπάρχει παραμόρφωση και εντάσεις στην δοκό και την πεδιλοδοκό? Απάντηση ... φυσικά όχι
Ο τένοντας περνά μέσα από μια πλαστική σωλήνα ώστε να ακυρώσουμε την συνάφεια. Η συνάφεια κάνει τρία πράγματα που δεν είναι καλά α) Κατεβάζει ροπές στην βάση. β) ταλαιπωρεί το σκυρόδεμα με διατμητικές αξονικές εντάσεις στην διεπιφάνεια σκυροδέματος χάλυβα. γ) δημιουργεί κρίσιμη περιοχή αστοχίας . Με την μέθοδο που λέω Δεν υπάρχει πια η κρίσιμη περιοχή αστοχίας, διότι οι εντάσεις κατανέμονται στο άνω και κάτω άκρο του τοιχώματος υπό μορφή θλίψης. Το σκυρόδεμα αντέχει πολύ την θλίψη οπότε κανένα πρόβλημα. Δεν υπάρχει εφελκυσμός στο σκυρόδεμα του τοιχώματος διότι τον παραλαμβάνει ο τένοντας από το άνω άκρο του και τον στέλνει μέσα στο έδαφος Χωρίς να υπάρχει εφελκυσμός του ενός άκρου του τοιχώματος δεν υπάρχει κάμψη ούτε ανασήκωμα του πέδιλου της βάσης ούτε ροπές στους κόμβους ΕικόναΕικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος Απάντηση στο θέμα  [ 168 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 8, 9, 10, 11, 12

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες [ DST ]


Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group